--2012 yrittävät--

Jep, mie oon kiukkunen kierron vimiset 2 viikkoo... :/ Onneks mies tulee su kotiin niin pääsen kiukuttelemaan:vampire:

Ihan kauheeta tää olo, en tiie onks miulla flunssa vai onks tää nyt allergiaa kuitenkin, keuhkot on ihan paskana ja limaa nousee minkä kerkee! |O


Naama ja päänahka alkaa muistuttaa pitsaa :/ tääkään ei kerro mihinkään suuntaan mitään paitsi sen että ärsyttää :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Nonnii, nyt tää jahkailu alkaa! Välil on sellanen tunne että tärppi ois käyny ja välill sellanen tunne että ei varmasti ole! Tätä siis koko ensiivikko, päivin öin! :vampire: Minen kestä :D Nyt on kyl hirveeeeeet toiveet! Heräs jotenkin ihan kamala kuume kun siivoilin kaappeja kattelin ihania retro vauvanvaatteita <3 :D Todennäköisempäähän se tietty on ettei olis tärpänny mut kyllä kyl mie nyt nii haaveilen! :) Mietitään sit niit pettymyksen tunteita jos menkat alkaa, nyt mie yritän työntää niitä pois------> Ei auta mitään murehtia etukäteen, mut tietty on hyvä pysyy realiteeteissa.

Mite muut piinailijat, onkos oireilua? rakkausvauva ja BB ainakin taitaa olla loppukierrossa?? :) Miulla ei oo juuri mitään oireilua, nippailee ja mielialat vaihtelee pahasti, finnejä, mutta hyvin vähäistä verrattuna vaikka viime kiertoon.


Jokos Toivo alkaa ovis oireilua olla?

Äääh, tänään kaupungilla kaikki oli niin raskaana :xmas:
 
Mulla ei kai ole ollut mitään selvää oireilua!? En ole oikein mitään erilaista havainnut mistä vois sanoo että no saletisti raskaudesta johtuis. Vähän päätä särkeny mut voi se ihan muusta syystäkin ja valkkarista en osaa sanoa kun en muista kuinka on normaalikierrossa mennyt. Muuten olostakaan en osaa raskautta päätellä, mut eipä se ny paha ole jos ei vielä tärpänny. Eka kierto vasta :)
 
BB: Siula on lehmän hermot, mie kadehdin :D

ON: kp25 ja ei juuri mitään oireilua :confused: Mitä nyt mielialat, mut se nyt ei taida paljon normaalista poiketa. Rinnoissa ei tunnu juuri mitään. Tänä aamuna ei ole uskoa.


Testit polttelis kaapissa, ja niit olis monta... Tyhmää olis alkaa nyt sarjatestaamaan mut vähänkö teksi mieli! Jos olis raskautunut olo niin ei varmaan olis tällänen pakkotestaus olo ;) Mut antaa ny niitten olla kun ei oo mitään oireitakaan... pari päivää ainaki...

Oisko kätevä sellanen pönttö mikä sit vaan huutas että RASKAAAANAAAA aamupissin jälkeen niin ei tarttes pissii tikkuihin. Tuotekehittelyä tästä :LOL: Sit ei uskaltas käydä ammupissillä kun puskassa :D

Tunnustus: Nyt kun on yritys käynnissä niin täytyy myöntää että oon tuudittautunu siihen että ei nyt jaksa tarvii kehtaa kuntoilla ja syödä niin hyvin kun kaikki menee sit sekasin kuitenkin raskausaikana, vaikka varsinkin sillon se onkin tärkeetä pitää ittestään hyvää huolta. Normisti mie elän todella terveellisesti, mut nyt on menny jätskejä, karkkia ja vihaanneksetkin on jääny vähemällä. Nuutunut olo ja vatsamakkara is back jälleen. Mie aion ryhdistäytyä (ei sitä tiie kuin kauan täs yritykseskin menee, 2v ja 20kg olis aika paha!) ja herkut vaan kerran viikos, liikuntaa ennemmin kun sohvaa!! Käsi sydämmellä!
 
Tädääääää!!!
Eilen se vihdoin tapahtu! Sain ukkelin mukaan tähän kuumeiluun!
Viikon jaksoin höpöttää vauvasta ja mun kuumeesta ja aloin jo olee varma, että puhun kuuroille korville. Ennenhän se siis oli sitä mieltä, että "Ei koskaan!". Naapurin ylisöpö pikkupoikahan oli sitte menny ja halannu sitä pihalla... sen sydän suli.

Oon syöny Merciloneja jo 4 vuotta ja pe loppu liuska, nyt vuodot päällä. Muutama liuska pitäis kuulemma vielä malttaa, mutta taidanpa tehdä niiiiin parhaani ylipuhumisessa...

:heart: Plussatuulia!!
 
Onpa hienoa eläinrakas että mies sai ahaa-elämyksen :) Nyt vaan ylipuhumaan lisää :)

ON: Meillä on hirvee sotatanner täällä kotona, oon ihan raivopäinen, kilahdan kaikesta mahdollisesta! Toki on aihettakin meidän riidoissa kilahtaa mutta menee niinkun pikkasen överiks!

Ja sen takia sorruinkin testaamaan kun aattelin että olisko toi pms:sää kuitenkaan.
Haamun testasin aamulla 4 kun valvoskelin muutenkin. Mut siis todella haamujen esiäiti. Saa nähdä onko huomena enää tai vahvistuuko. Meinaan viime kierrossa testasin myös sen haamun joka tosin hävis testiaikana, nyt tää haamu kyl jäi tikkuun. En kyl uskalla yhtään luottaa tohon kun on niin hailakka ja vasta kp26. Mut tulipahan nyt kuitenkni testattuu. Ja lisään vielä ettei edelleenkään ole oireita mistä vois päätellä olevansa raskaana. Siis jännitys tiivistyy!

Mites muut piinailijta, joko ootte sortunu testaa??
 
Eläinrakas ihania uutisia!=)

Sonee, koskas meinasit alkaa testailemaan?? Onkos mitään kutinoita suuntaan tai toiseen?:)

Rakkausvauva, eikös sullakin alkais kohta olemaan testausajat käsillä?=)

On. Täällä alkaa olla vuodot vähentymään päin eli kohta päästään sitten tositoimiin:). Ajattelin kuitenkin tilata/ostaa ovistestejä vaikka tarkoitus olis kyllä talletella useasti muinakin aikoina kuin oviksen tienoilla.

Oii Sone! Kaikki varpaat ja sormet pystyssä että haamulainen siitä vahvistuis!
 
Viimeksi muokattu:
Unikettu: Jep, olishan se ihan älyttömän ihanaa plussata, mie niin toivon että huomen jo sais selvemmän. Mutta niinkun mie ja sie tiiet ja moni muukin tietää että noihin hailakoihin haamuihin ei voi ihan luottaa täpöllä. Eks siullekkin tullu haamu nyt ennen menkkoja kuitenkin?

Ei siis mitään fyysisiä oloja :confused:
 
No kyllähän sitä tuli muutama haamu testattua, tai haamun esiastetta:).
Kyllä haamut toivoa antaa kunhan vaan muistaa tässä vaiheessa tosiaan ettei luota liikaa, pää kylmänä. Voi kun sinulla olis kyytiläinen siellä! Huomista testiä odotellessa..:popcorn:
 
Sunf: Mie oon testannu kans ennenkin näit haamuja ja on menkat tullu, ja yhen taisin testata viel niin että oli kuparikierukka kun joskus oli ihan sellaset olot... On kyl pää kylmänä tod. Kemiallisiahan ne pakosti on ollut, kun niis on kuitenkin väriä ollut, ei siis pelkkää viivapaikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Jännätään miten Sonella käy :)

on: Millon ne menkat oikein alkaa!! Pääsis uuteen kiertoon sitten : / =) Enää muutama päivä.. Jotenkin tuntuu vaan ettei se vielä olis tärpänny.(tai en mä tiiä :rolleyes: ) Yllätyn jos olis! Ei se toki mahdotonta ole mutta no..aika matelee |O
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei pitkästä aikaa! Olen käynyt silloin tällöin lueskelemassa teijän kirjotuksia, mutta olen yrittänyt jättää vähemmälle. Yritän nyt tosissani olla stressaamatta tästä yrityksestä, koska huomaan sen vaikuttavan muhun ja koko parisuhteeseen vähän liikaakin.

ON: Täällä menossa nyt kp20 ja tosiaan menossa e-pillereiden lopetuksen jälkeen ensimmäinen kierto. Pillereiden kanssa kierto oli 24 päivää, joten mahdollisuus että menkat alkaisi lauantaina. Ei mitään raskausoireita ja mikäli kierto on tuon 24 päivää, niin ei kyllä päästy hyödyntämään ovulaatiota. Mikäli kierto on pitempi, niin siinä tapauksessa raskaus voisi olla mahdollista. Olen ottanut sen asenteen, että en ole raskaana ja odotan vaan menkkojen alkua, niin tiedän sitten kierron pituuden.
 
Oo, monella on jännät paikat ihan käsillä!
bellabambini, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, voihan se ollakin että siellä sinun sisällä jo uusi elämä lymyilee=). Ja unelmavauvasta, sinullekin varpaat ja sormet ristissä ja pystyssä jos vaikka olis ottanut asukki tarttuakseen mukaan:).
 
Äh, no ei ollut mikään ylläri, nega tänä aamuna. Siis menkkoja odotellaan nyt. Pikkasen vaan ärsyttää kun eilen kaveri täs kävi aamulla ja sekin todisti tän punertavan haamun siin testissä |O Vähän mökötys olo, mut nyt mennään tällä eteenpäin ja en odota vaihtuvan plussaksi (kun ei ole olojakaan), sillä sen olis tänä aamuan pitäny olla samanlainen haamu tai vahvistua. Seuraavaan kiertoon kohti nokka ja jos ottas taas tikut käyttöön.

muoks* siis pakosti viallinen testi tai epätoivonen kiinnittymisyritys
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sone, joo kun alkukuusta leikattiin kysta ja osa munasarjaa poies, jälkivuoto on kyl loppu ja tais menkat olla siinä samalla kun oli viikon enää tuhrunnu ja alko menkkakivut ja vuoto runsastu.. Mut tiedä siitä sitten. Lääkärin jälkeen tietää paremmin.
En mä tainnu täällä mainitakaan. Toisessa ketjussa ilmeisesti vaan.
 
Sunflower11
Joo, ympärillä jotenkin. Tuli vaan tosi äkkii paris päiväs niin kipeeks olo, ettei voinut lopulta ees kävellä.

No, mut kuhan saa "luvan" niin jatkuu taas ja ihan hyvillä mielin jo :) vaikka yk 20 oiskin seuraavaksi.
 
Sunflower, toivottavasti saatte luvan jatkaa yritystä. Sinulle oikein paljon tsemppiä ja plussatuulta:whistle:! Ihanaa kun jaksat olla jo hyvillä mielin, rankkaa varmasti ollut ja on kun kokoajan kun yrityskerrat lisääntyy:hug:.

Sone, voi harmi:hug:! Mä niin jo jännityksellä avasin koneen ja äkkiä lukemaan sun kuulumisia. Paljon onnea uuteen kiertoon ja tsemppiä mustiin päiviin.

On. Ensimmäisen ja kolmannen lapsen yrityskerroilla mulla on käynyt tämä sama juttu kuin tälläkin kertaa kävi että kun aloitetaan yritys niin sitten hyvinkin säännöllinen kierto venähtää ekalla yrityskerralla. Olen molemmilla aikasemmilla kerroilla sitten plussannut muistaakseni seuraavassa kierrossa. Saas nähdä toistaako historia itseään tällä kertaa=). Mistähän tuokin sitten johtuu että just silloin ovis myöhästyy ja kierto venyy kun aloitetaan vauvanyritys. Varmaan just tuosta yrityksestä ja stressistä vaikka en ainakaan ekan lapsen kohdalla tuntenut stressaavani asiasta.
 

Yhteistyössä