Voi
unelmavauvasta, olen niin kovin pahoillani:'(. Kovasti jaksamista:hug:.
miss_piggy oikein paljon onnea ja onnea matkaan:heart::flower:. Tervetuloa odottajiin=).
Undu mukava kuulla vauvakuulumisia:heart:. Onhan se erilaista kakkosen kanssa kun on se isompi jo siinä, kaikilla totuttelemista tilanteeseen.
Leenuliinukka, onko sulla aiemmin ollut sokereissa raskauden aikana sanomista? Mä just varasin ajan rasitukseen, se olis sitten torstai aamulla. Pitää keksiä joku kirja mukaan.
Sonelle paljon jaksamista=). Musta kuulostaa hyvältä että vauvasi tuntuu isommalta, jospa sieltä se Paavo nyt putkahtaa
. Joko tytöt odottaa malttamattomina? Kumpi on lasten toiveissa? Meillä esikoinen haluaa toisen pikkusiskon, miehet kuulemma niin tyhmiä ettei halua niitä yhtään lisää tähän taloon
. Ei olla kerrottu että tyttö tulee.
(.), mulla on ihan hillitön turbovaihe!! Olen siivonnut kohta kaikki huushollin kaapit jotka olivatkin hurjassa kunnossa. Roskakuormaan on kertynyt nyt peräkärryllinen tavaraa ja ison määrän olen pieniä vaatteita laittanut lasten kaapeista varastoon. En malta millään olla aloillaan muuta kun ihan pakosta kun alkaa koskemaan nivusiin, sektiohaavoihin ja selkään, sitten on pakko hellitttää ja olla edes hetki paikoillaan. Luulin ettei tätä vaihetta tässä raskaudessa tulekaan. Ihanaa!
Muutenkin olo ollut oikein hyvä. Ensimmäinen sf-mitta oli neuvolassa ihan omilla käyrillään ylhäällä, sehän ei kyllä ole yllätys. Saa nähdä tasaantuuko tästä ja painoa oli tullut viime kerralla liikaa, mun mielestä, mutta täti ei ollut huolissaan kun muuten tähän mennessä oli tullut kilon verran.
Eipä tässä vissiin muuta, jotein tekemistä pitäis taas keksiä=). Tämä ei siis ole ollenkaan tyypillistä meikäläiselle!
unikettu ja typyllä viikkoja takana kai reilut 25:heart: