2008 marraskuisten murut *2010*

Mitkä on Lumingan blogi? ja anzkulin? Olisi mukava seurailla :).
Mie oon niin itserakas, että kyl tulee katsottua miltä oma blogi näyttää :whistle: . Laiska oon kirjoittelee ja pääsääntöisesti tulee vain käsitöistä rustailtua. Ja sieltä löytyy myös blogit, joita seurailen. :D
 
Meillä ruuvattiin pinnasänkyyn reuna takaisin. En tiedä mikä päähänpinttymä mulle yhtäkkiä tuli, että pitäis saada poika nukkumaan matalalaitaisessa, vaikka ihan hyvin viihtyy pinniksessä eikä yritä kiivetä sieltä pois. Mies pääsi sanomaan "mitä minä sanoin", kun oli koko ajan koko projektia vastaan :saint: . Kysyi myös kiusallaan, että "onko Samsella ja Keijulla jo matalalaitaiset sängyt?" :LOL: Sanse, oon kyllä tolkuttanut miehelle, että sun nimi on SaNse :LOL: Anyway, te palstamammat ootte tärkeä vertaisryhmä mulle :heart:

Mä en seuraa mitään blogeja, mutta luen säännöllisesti (eli siis 50 kertaa päivässä) kestovaippainfon keskustelupalstaa. Älkää kysykö miksi, koska meillä ei oo mitään ongelmia vaippojen toiminnan kanssa, eikä tarvetta uusille vaipoille. Mutta jostain syystä kyylään siellä jatkuvasti, minkälaisia uutuuksia on tullut ja minkälaisia vaippoja/vaatteita/kantoliinoja ihmiset on väsänneet. RD, hienolta näyttää mun silmään nuo nöttöset :flower: Oot näköjään ottanut jo tuntumaa "pikkuvauvaan" (kuvassa) =)

Oon lähdössä aamulla kahden päivän seminaarireissulle. Kivaa vähän vaihtaa maisemaa, eikä miesväen pärjäämisestä onneks tarvitse olla huolissaan.
 
Pikainen merkki kans, ollaan just lähdössä kaupungille. Täytyy käydä penkoo lastentarvikekirppiksellä ja parissa lastenvaateliikkeessä, vaikkei kyllä kauheasti rahaa oo tilillä :D

Toivottavasti maikin seminaarit sujuu hyvin, varmaan ihan kiva päästä vähän kotoa pois. Itekin kaipaisin edes jotain pientä shoppailureissua ihan itekseni. Näköjään mä ny kokoajan oon törsäämässä rahoja, joita tilillä ei ole...
 
huoh mikä väsy, tänään yritin metsästää pojalle uusia aurinkolaseja, yhdet ihan ok oloiset löytyi, mutta hinta 42e :whistle: eli jäin "harkitsemaan"

sit pitäis miettiä matkarattaita jotka ois ennen kaikkea halvat ja pieneen tilaan menevät, helposti kannettavat ja kasattavat, kääntyvät etupyörät ja mitä kaikkee, tais olla listassa vielä säädettävät työntöaisatkin.
ja mies ilmoitti just että hänhän ei yli 200e:n peg perego sportivoo osta (kun ehdotin ihan silmät innosta kiiluen) ku on "kallis". muistutin sit siinä samassa että olipa tosi halvat nuo meidän yhdistelmätkään... ja jos sais nuo mummot osallistuun taas kustannuksiin ;) no jaa,aika wishful thinkingiä taas.

huomenna ois sit eka ultra, viikkoja kasassa nyt 11+4 :) sanotaan nyt näin että "lievä" paniikki jo alkaa iskemään. en mä kyllä vilhoa oottaessa näin panikoinut. kai se on vaan niin että tieto lisää tuskaa tai jotain...
 
pakko oli tulla vielä jakamaan tännekin: poika oli äsken hipsinyt vessaan, ottanut ite vaipan (kesto) pois ja laittanut sen pesukoneeseen ja luukun kiinni! :LOL: :LOL: sit ku mentii ihmetteleen vessaan pojalle että missä vaippa on (kun nakuna kekkuloi siellä) niin näytti sormella pesukonetta! no niinhän se on että sinnehän ne vaipat kuuluu.... :LOL: :LOL: :heart: :heart:
 
Ihana Vilho :heart: Sinnehän ne vaipat kuuluu!

Noonie, nuo sportivot näyttää kyllä näppäriltä ja kevyiltä (kävin heti googlettamassa). Mun mielestä ei kannata mitään rimpuloita hankkia. Painostat vielä miestä, vetoat että "se maikki meidän keskustelupalstallakin sanoi..." :LOL:

Mulla ei ollu oikeastaan mitään kummempaa tällä kertaa. Pojan kanssa oltiin ilta kaksin, kun mies teki tunteja sisään töissä. Käytiin shoppailemassa, ostin Sokoksen 3+1 päiviltä pojalle sukat ja kaksi lastenkirjaa.
 
maikki: hehehhe hyvät naurut sain, samse :LOL:

Onni on tänää vikaa päivää päiväkodissa. Ei oo varaa pitää siel ku saikulle jäin :( Käytii samalla keskusteluhetki päiväkotiajasta niin kaikki on mennyt hienosti ja kehui miten ihana mutta TODELLA tempperamenttinen lapsi :LOL: no aijaa olen huomannut saman, huh :D kaikki tänne heti paikalla - lapsi onni on :D testaa ja koettelee, heittäytyy ja raivoo. Jos ei saa heti mitä haluu, ei ota ollenkaa. Ruuat lentää lattialle ymymym :D
Nyt hän vetää kilarit jos muut syö nannaa mut hän ei saa! sillä on varmaa joku kuudes hyper hajuaisti millä se haistaa herkut vaikke oo nähny ees ikinä :D

Eilen vetäs kilarit ku isommat söi patukkaa, hän ei suostunu syömää ruokaa enne ku sai oman patukkansa,sit söi ruokaa :D isommat sai mehujäätelöt niin onni huusi naama punasena et hän myös :D

Tässä linkkiä myynnissä oleviin huutiskamoihin et jos jotakuta jokin kiinnostaa =)
http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=tinttis2&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A

Tänää rv 31 muuten :heart:

Tässä pari kuvaa. Päiväkodissa otettu perhekuva (makso vaan 9.90!)
Älkää välittäkö mammutista kuvassa :D



Ja Onni 1v4kk eilen :heart:


 
ihania kuvia sanse,en nähny ainuttakaan mammuttia ;)

kävin tänään ultrassa ja hyviä uutisia onneks, ei mitään turvotuksia oikein niskassa ja sydän sykki ja tyyppi liikkui kuin vimmattu, eli taitaa tulla veljeensä... laskettu aika muuttui päivällä,2.10.2010. piti sit käydä hakemassa leivoksia ja kaikkee mässyä kaupasta sen kunniaks :ashamed: :D
 
Iltaa!

Täällä sateinen päivä takana, ulkona oltiin puoli tuntia ja senkin ajan kaksikko istuivat lammikossa ja läpsyttelivät niin että olivat oikein huolella märkiä... :LOL:

Aamulla olin MLL:n järkkäämällä lastentarvikekirppiksellä, ja löytönä tarttui mukaan kurahousut kummallekin, Oskarille kollegetakki ja -housusetti (Bamse) ja Oskulle pyjama. Kympillä löysin, kallein oli takki ja housu yhdistelmä jotka oli käyttämättömät ja maksoin vitosen! Hyvä saalis siis. Wilmalle en oikein löytänyt mitään. :(

Nyt on saunottu ja kaksikko uuvutettu sänkyynsä, limpparia juomana ja kohta tulee uni. Kiva fiilis siis. Ei muuta kun hyvät yöt, marrasmammat!

HM- väsynyt
 
HM, kuulosti hyvältä kirppikseltä!

Täällä oli mukava kotipäivä. Aamupäivällä mies kävi pojan kanssa työpaikallaan vaunulenkillä ja iltapäivällä oltiin koko perheellä kaupungilla. Ja välissä poika veteli 2,5 tunnin päiväunet! On kuulemma päiväkodissakin nukkunut tosi pitkiä päikkäreitä tällä viikolla.

Noonie, hienoa että ultrassa kaikki oli niin kuin pitikin!

Nyt ajattelin vielä vähän tekaista opiskelutehtäviä, kun mies katsoo lätkää.
 
olipas omituinen (hyvällä tavalla) ilta ja yö!!
Vilho sammui kesken kaiken illalla jo kuudelta ja koko ilta ooteltiin että herää vielä,eikä mitä, poika heräsi puol 7 aamulla !!
muutaman kerran jotain inahti mut ei muuta.
on nyt parina päivänä jäänyt päikkärit semmoseen puoleen tuntiin kun ollaan oltu kaupungilla tai muualla menossa eikä enää suostu sitä kauempaa nukkumaan rattaissaan.
minä tosin oon ihan puolikuollut kun en saanut nukahdettua ennen kahtatoista ja sit kolmen jälkeen heräilin koko ajan joko miehen kuorsaukseen tai Vilhon potkintaan...

pitäis kans löytää pojalle joku välikausipuku/haalari, ihan törkyhintaisia, pitäis varmaan yrittää huutiksesta etsiä.

nyt toi poika temppuilee ikkunaverhojen kanssa ihan liian pienellä ikkunapenkillä että :wave:
 
huomenta!
helmi ja aamukahvi ja erittäin räkänen pikkumies :/ Reilun tunnin päästä lähden näyttään TAAS korvia, kun viimeyö meni vähän väliä heräten ja kaivaa korviaan. On nyt sitten 3. lääkekuuri jos korvissa...tylsää! Miksihän nuo tropit ei tehoo?

Meillä opittu oikeestaan eka sana (jos ääääte=äiti, ei lasketa, minkä sanoo hyvin satunnaisesti, tai ne muut tavuttelut) KIIJA=kirja =) Hakee kokoajan kirjoja ja selaa, ja hokee kiija...ihana :heart:

HM, milläs kirpparilla käyt? Onko treella ,mitä hyviä kirppiksiä? Radiokirppis on oikeestaan mulla ainoa tuttu, mutta sielläkin tosi harvoin käyn. Hyviä löytöjä oli tehnyt!!

Sanse, ihania kuvia!!!

nOOnie; oon iloinen sun puolesta hyvistä ultrakuulumisista!!! :)

Välikausihaalariasiaa: Mä siis huusin aiemmin sen ver de terren joka 98cm, ja IIIIIISO, eli vasta varmaan ens vuonna käyttöön. Mutta nyt löysin kirpparilta reiman (ilman tecciä) kaksiosaisen ihanan asun 15eurolla, on 86cm joten passelin kokoinen. Hinnat tässä asussa nousee huutiksessa jo sinne 20-25eur+postarit, eli jos vaan kirppikseltä osuu silmiin niin saa yleensä halvemmalla. Tai sitten suosin huutiksessa vaatepaketteja, postimaksut kun haukkaa muuten niin ison osan hinnasta!

Mä oon vähän sisustellut kevättä kotiin, huusin itelle keväänvihreän nukkamaton olkkariin, ja eilen kävin piipahtaan kodinykkösessä ja mukaan tarttui sisustustyynyjä; vihreenä ja valkoisena ja sitten narsisseja istutin lasiruukkuihin; näyttää niin kivalta kun näkyy juuret ja mullat. :) ja tänään saan 15vuotiaana entisöimäni keinutuolin kotiin, joka oli mummullani "lainassa", ja on nyt entistäkin rakkaampi minulle!

Semmoista tänne! mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Täällä taas muka oon opiskelutehtävää tekemässä... Jospa hörppään kahvikupposen ja sitten vasta käyn kiinni yhteiskuntamaantieteen kysymyksiin :saint:

Helmi, kauheeta että korvatulehdus vain jatkuu! Meillä Otsolla oli kaksi kuuria peräkkäin, kun ensimmäinen (clavurion) ei tehonnut. Sillä tosin keuhkokuume lähti, mutta korvatulehdus jäi. Toinen kuuri oli laajakirjoista Zithromaxia ja sillä parani korvatkin (vaikka tarinahan ei kerro, olisko ne ajan kanssa parantuneet ilman kuuriakin...). Toivotaan että teillä sopivat tropit löytyy ja poika paranee!

Me käytiin aamupäivällä kantoreppuilemassa ja seuraamassa pilkkikisojen alkutohinoita. Hitsi kun oon hukannut Otson aurinkolasit johonkin, ne olis olleet kyllä tarpeen! Iltapäivällä tiedossa kummitädin kissojen katsomista, saa nähdä miten pahasti kisut saa taas kyytiä :kieh:

Tänään olis iltapäivällä myös muumi-satuteatteriesitys, jota vähän mietittiin. Mutta se maksaa 16,50 euroa/hlö (lapsiltakin) ja luvattiin jo kummitädin kanssa treffata, niin aika kalliiksi tulis, jos kaikki mentäis. Ehkä vuoden päästä vois olla otollisempi ikä viedä tuollaiseen, vai mitä sanotte? Periaatteessa oon kyllä sitä mieltä, että pienestä pitäen pitää viedä kulttuuririentoihin... Mies hoitaa sitten lätkämatsit B)

Soittelin just kaverin kanssa, jolla on viikon päästä laskettu aika. Ihanaa! Mulla siis edelleen vauvakuume jyllää, mutta tulosta ei toistaiseksi ole tullut :headwall: Jospa tää kevät laittais hormonit hyrräämään :heart:

Me ollaan käytetty nyt muutamilla vaunureissuilla Prismasta ostettua 92-senttistä Cirafin välikausiasua (villahaalari sen alla) ja on just sopivan kokoinen. Saa nähdä onko huutiksesta ostettu 86-kokoinen Lassien suprafill sittenkin liian nafti, sen näkee pian, kun tännekin leveyksille alkaa tulla plusasteita :xmas:

Kevään kenkäasia on vielä mietinnässä, ajattelin että aluksi mennään vedenpitäviksi pinnoitetuilla talvikengillä (jotka tosin on varmaan tosi kuumat pluskeleillä ) ja sitten myöhemmin kumppareilla. Otso on treenannut ahkerasti Kuomien laittamista jalkaan. Nytkö se "minä itse"-kausi jo alkaa?!
 
Mä ostin kaverilta 30e:lla välikausipuvun, jonathanin housut ja name it takin. Ihanat <3 Kauppa ja kyläreissulla ollaa niitä käytetty, paitsi tietty jos pakkasta paljon mutta näillä leudoilla keleillä menee hyvin ku autossa matkataan.

 
meillä on välikausipuvuksi Reimatecin puku, täältä sen maitoo:lta ostin =)

Tänään on rairuohot (ohrat) laitettu kasvamaan. leevikin laitoi oman ruohon. Multaa oli joka paikassa mut jätkä tuntui nauttivan hommasta. Itse laitoin sit narsissit samalla tavalla kuin helmi lasiseen ruukkuun josta näkyy juuret ja muut läpi =)

Helmi jaksuja tulehdusten kanssa, ei oo mukavaa kun muksu kokoajan pipinä :(

Noonie hyvä että ultrassa oli kaikki hyvin :heart:

meillä kanssa kenkäasia mietinnässä, ostanko ollenkaan varrellisia kenkiä vai mennäänkö kumppareilla ja sit ku lenkkari kelit niin sit lenkkareilla. Täytyy miettiä ja katsoa tarjontaa.

Mulle tuli taas kamala vauva kuume kun katsottiin anoppilassa filmiltä ku pojat olleet vauvoja :heart:

Huomenna meen tilaa meille uudet keittiönkaappien ovet ja vetimet, oon pari vuotta niistä haaveillut ja nyt pitäs sit toteuttaa. Samalla alakerran vessaan laitetaan uudet kaakelit (kalusteet vaihdettiin vuosi sit). Eteinen menee myö uusiksi. Ja jos rahaa jää saa olohuonekin uuden ilmeen, sohvan ja maton ja verhot =) Suunnitelmiahan on paljon mut saa nähdä kuinka suunnitelmien käy :)
 
tulin päivittään tilannetta: ea:ssa siis venattiin 1½tuntia ja seurattiin sivusta kuinka kaikki hanttapulit ja muut hihhulit menivät meidän edelle! :headwall: Ellen olisi ollut niin varma että poikani tarvitsee lääkekuurin olisin jo lähtenyt kotiin. Ja kuinka ollakaan olin vielä väärässä epäilyni kanssa!!! :/ Ei korvissa mukamas mitään...miten musta silti tuntuu että on? Nytkin herännyt uniltaan jo 5kertaa! ja räkä valuu ihan norona. Tosi inhottavaa! Meillä siis kuureina ollut amoxin ja ditrim duplo (jos kirjoitin ees sinnepäin). Mä katselen nyt tän yön ja huomisen päivää alulle ja kiikutan uudelleen..särkylääkettäkään voi enempää ukkeliin tunkee. :(
 
Nopea moi, aamuhulinat päällä...

helmi, koluan yleensä nuo MLL:n kirpparit sillon kun niitä on (ensi kuussa on Kangasalla ainakin ja 27.3 Napapiirillä), sitten Mustalahdenkadulla on se lastenkirppis, jonka nimeä en IKINÄ muista ja samoin on Kangasalla Nattarissa lastenkirppis Puotikuu josta yleensä teen parhaat löydöt. Muutoin olen käynyt Kaukajärvellä Bonuskirppiksellä ja sitten Tammelassa Itsenäiseyydenkadulla on krippis (nimimuisti nyt ihan hukassa...). Satunnaisesti muuallakin.

Mutta nyt ukkeleita kouluun ja eskariin ja ties mihin...

HM
 
helmi: meille sanottii noin usein kunnallisella puolen, sit vein yksityiselle niin meinas et aika fakiiri oli lääkäri jos korvii muka jotai näki kun oli niin täynnä vaikkua. En luota yhtää kunnallisen puolen hoitoihi =/
 
No niin, nyt jos saisin jotain aikaiseksi kirjoittaa!

Mun pitää kyllä huomenna lähtee (taas) käymään kirpparilla. Pakko ois alkaa pian löytyy tuolle pienemmälle välikausipukua! Huutiksestakin olen katsonut, mutta lopullinen hinta tulee aika isoks kun lisää vielä 8?:n postimaksut :( Yks kiva paketti olisi johon kuuluu haalari, kurahousut ja -takki (nekin kun tarvii ostaa myös). Sitte oli hattua ja hanskaa (niitä kyllä löytyisi kotoakin) ja vielä lenkkarit, kevätkengät ja kumpparit.
Kattoo nyt miten huutelis sitä, tosi pitkä myyntiaika sillä...

Viime viikko hurahti tosi vauhdilla, joka päivälle olin kehitellyt vaikka mitä menoa =) Tälle viikolle ei nyt vielä näillä näkymin kovin suunnitelmia ole, paitsi perjantaina perhekerho.

Meillä on nyt alkanut kiipeilyvaihe :D Ei onneksi minnekään keittiöntuoleille vielä yllä, mutta kaikille mihin vaan ylettyy, pitäs päästä! Esim. tytöillä on pieni pöytä ja tuolit, ne on nyt in! Tosin pöytä lähti jo piiloon, vähän liian hurjan näköistä touhua!

helmi: kivaa touhua tuollainen! Meki käytiin yks ilta päivystyksessä, 1½h odotettiin. Kävin kysymässä et koskahan me päästäs, tietokoneen mukaan me oltais kuulemma jo käyty lääkärillä! Hoitaja meni käymään lääkärin luona et mikäs nyt on. Vähän aikaa jaksoin odottaa eikä hoitajaa näkynyt niin lähdettiin kotiin... Ärsyttävää touhua nuo päivystykset, yks kerta meidät unohdettiin laittaa ilmoittautuneiksi kokonaan! :kieh:
Nyt on vaan niin tiukkaa ettei oikeasti ole varaa käydä yksityisellä....

Meillä on nyt yöt taas hyviä. Toki heräsin viime yönä parikin kertaa yninään, mutta ei tarvinnut käydä huoneessa asti edes. Kyllä sen huomaa miten paremmin päivät itse jaksaa kun saa nukkua!
En ymmärrä miten ihmeessä sitä jaksoi ensimmäisen vuoden SURKEILLA unilla! Se oli kyllä ihan kauheeta. Ihan tööt-olo koko päivän. Ja ärsytti ihan kun oli ilta tulossa ja tiesi että taas joutuu valvoo...
Mies kyllä jaksaa muistuttaa edelleen niistä 2h itku/ähinätuokioista jos haikailenkin yhtään vauvojen perään ;)

Ihanaa, lumipenkat alkaa ihan silmissä sulamaan! B) On kyllä sulattelua, mutta näkee jopa ikkunastakin ulos =)

Mitäs pääsiäissuunnitelmia teillä on?
Me ei olla vielä sen kummemmin suunniteltu. Ainakin minun vanhemmilla tulee käytyä, katsoo sitten lähemmin käydäänkö vielä anopillakin.
Suklaamunia on tullut jo esimaisteltua muutamia ;) :D
 
:hug: Helmille ja helmin pienelle. Toivottavasti ensyö olis jo parempi ja saisitte nukuttua molemmat.

Pääsiäissuunnitelmia ei ole meilläkään minkäänlaisia. Kotona taidetaan olla ja ehkä minä piipahdan töissä jos kutsu käy. Aikamoista taitelua on kyllä pärjätä kotihoidontuella ja miehen palkalla. Tulee sit tarpeeseen nää satunnaiset keikat.
Toivotaan että koko suomi saa nauttia pääsiäisenäkin näin hienoista kevät ilmoista! B)
Täälläpäin ei lumet vielä näytä sulamisen merkkejä, mutta jospa se tästä pikkuhiljaa.

Onko joku käynyt lindexillä tai kappahlissa katselemassa tyttölasten takkivalikoimaa? Ajattelin seuraavana "tilipäivänä" piipahtaa noissa ja katsoa josko tytölle löytyis joku kiva kauppatakki. =) Välikausipukuja meillä on nyt kaks, toinen jonathanin uusi ja toinen käytetty joku ihan outo-merkkinen pihapuvuksi.

Keiju: Millasiin oviin ja vetimiin päädyitte?

Noonie: Nyt sun täytyy enää opettaa et miten kone saadaan päälle. :LOL: Voi poika pestä oma´t pyykkinsä itte. :LOL:
Ei vaan jännää huomata miten paljon jo tän ikäiset osaa ja huomaa asioita. Ja osaavat sit perässä tehdä.

Mut aurinkoista päiväjatkoa! Täällä ainakin tuo molluska paistaa niin komeesti et taidamma lähteä ulos nauttimaan. B)
 
sanse, ihania kuvia!! ja ihana toi vihreä takki, onko se untuvatakki vai kevättakki?

huh, tuleeko muille teille joilla on tosi vilkkaat lapset ikinä sellainen olo ettei kehtaa mennä enää mihinkään lapsen kanssa? Tulin just kauppareissulta ja maya heittäytyi niin vaikeaks... :kieh: ensin rimpuili ja yritti kiivetä vaunuista ja tarttua kaikkeen mihin yletti (ja suuttui kun ei saanut esim palloa jonka näki kaupassa) ja sitten poislähtiessä rimpuili ja huusi kun piti pukea haalarin hihat ja pipo yms takas päälle, mulla meni tosi kauan että sain ne sille ja sitten koko kotimatkan huus sellaista kitinäitkua... NYTKÖ SE KAUPASSA KINUAMINEN JO ALKAA?!!! :eek:

Kylässäkään ei voi oikein enää käydä kun Maya juoksee ja kiipee ja vaikka me miten yritetään saada sitä ymmärtämään että esim kirjahyllyyn ei saa kiivetä niin eihän se ymmärrä vielä miksi ei sais, ja viimeisin villitys on sitten se, että puree ja lyö!! '
Mä en tajua mistä se on noi oppinut ja en odottanut että noin pienenä osais jo olla noin uhmakas. Kuitenkin olen yrittänyt itse rauhallisesti mutta lujasti opettaa mitä saa ja mitä ei saa tehdä?


Käytiin äskeisellä reissulla lastenkirpparilla ja mukaan tarttui Mayalle kaksi mekkoa, ihana sydän fleecemyssy, lyhythihainen kauluspaita ja villapuku ens talvelle mutta sitä mitä etittiin ei löytynyt. Harmitti kun yks nainen ryntäs kauhealla vauhdille mun eteen kori täynnä vaatteita ja löysi siis just mua ennen punaisen VEr De Terren välikausihaalarin, joka näytti siltä että ois sopinut mayalle. JUST sellainen mitä olin siis toivonut löytäväni... katoin vielä kassalla, että sillä naisella oli vähintään 5 eri kokoa vaatteita ja joko tosi iso perhe tai sitten löydän kohta sen saman ver de terren haalarin Huuto.netistä kalliimpaan hintaan ;)

Helmi,
tosi inhottavia noi lääkärireissut! Meidän piti viimeksi odottaa 2ja puol tuntia vaikka oli siis varattu aika! Eli aika ois ollut klo 11 mutta lääkäriin ei päästy kuin 13,30! Siinä välissä se lääkäri lähti tunnin lounastauolle vaikka oli iso jono ihmisiä joiden ajat oli jo myöhässä. Sitten sen jälkeen mun piti mennä varaamaan lääkärin puhelinaika jonottamalla tunti vielä päälle... (kun niitä ei voi varata puhelimitse) ja kun se lääkäri viikkoa myöhemmin sitten soitti ilmoittu vain että tulokset ei olleet valmiit ja mun on mentävä varaamaan uus soittoaika ja jonottaa siis uudestaan (jätin väliin enkä vieläkään tiedä mitä tuloksia ois tullut)!!!

ostin itselleni ison sulkaalevyn lohdutukseksi kun alkoi tänään menkat :( ehdin olemaan vähän yli viikon vuotamatta keskenmenon jälkeen. Mulla on aika paha anemia kaiken tän jälkeen... :/
ja nyt meen ahmimaan hyvällä omalla tunnolla lohdutussuklaat :)

 
Heissan!

Pääsiäissuunnitelmissa on meillä Budapestin reissu kaveripariskunnan kanssa. Viikon päästä ollaan jos siellä B) Kotiin ei olla tän takia laittamassa mitään pääsiäishässäkkää, kunhan siivottua sais... Otso menee siis mun vanhemmille 5 päiväksi hoitoon.

Keiju, laita sitten kuvat keittiöstä, kun valmista tulee!

Manna, olet lohdutussuklaasi ansainnut! Olisit taklannut sen muikin siellä kirpparilla!

Meillä on kans suhteellisen aktiivinen ja oma-aloitteinen poika :D Eilen oltiin taloyhtiön kokouksessa koko perheellä, kun molemmilla oli miehen kanssa (muka) jotain tärkeää sanottavaa. No, Otso siellä juoksi, hihkui ja paiskoi ämpäreitä (kokous oli saunatiloissa) ja kun yritti syliin ottaa, niin alkoi kiljua suoraa huutoa. Yritin mennä välillä pojan kanssa eteiseen että muutkin kuulis siellä kokouksessa jotain, mutta siellä poika kiipesi heti rappusille ja astui alimmalta rappuselta sivuun niin että kaatui selälleen lattialle (ja kauhea huuto). Alkoi mennä sellaiseksi farssiksi, että lähdettiin suosiolla kesken pois. Tuli mullekin sellainen olo, että mitähän ne siellä ajatteli, oliko pakko raahata lapsi sinne kokoukseen häiritsemään...
 

Yhteistyössä