Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:MilekoMeillä Idalla oli tosiaan se maitoallergia, mutta ei hällä koskaan siihen liittynyt ripuli, oikeastaan päinvastoin. Iho-oireita "vaan".
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:MilekoMeillä Idalla oli tosiaan se maitoallergia, mutta ei hällä koskaan siihen liittynyt ripuli, oikeastaan päinvastoin. Iho-oireita "vaan".
Millasia ne iho-oireet oli? Miten kauan kesti ja miten lähti? Miten maitoallergia selvis?
[

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:MUTTA HALVALLA KUN SAI NIIN PAKKOHAN SE OLI, eiks juu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:tuutis minä luulin että teillä oli "sellanen" jumppatuokio, ajattelin että "sisäänajoitte" sen uuden sohvanTaisit sitte kuitenkin tarkottaa vähän toisenlaista jumppaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:MUTTA HALVALLA KUN SAI NIIN PAKKOHAN SE OLI, eiks juu![]()
![]()
Siis minä en ole ainoa joka kärsii "Sulo Vilen-syndroomasta"![]()
Ja tottakai kun HALVALLA saa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Niin tuosta aikuisten jumpasta vielä. Mun mies alkoi nimitellä mua jo kasi kymppiseksi mummoksi kun on kuulemma samanlaista tämä meidänelämä. Kiva kuulla että muillakin on talossa kasikymppisiä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Niinukka: niissä naksuissa on jotain taikaa. Meillä mussuttaa hyvillä mielin niitä aina! =)