, olipas hyvät jutut :snotty: , joteskin niin osuvat. Kuuma ja kylmähiki ja ja ja, musta sekin on yks hyvä syy olla olematta, et sen jälkeen on niin märkä-olo

, ihan turhaa käynyt suihkussa. Ja lakanapyykkiä tekee

. Josta tuli mieleen, että mä
silitän kaiken, paitsi alusvaatteet. Joten ei kiitos lakana-pyykkiä

. Ei ole nimittäin musta herkkua tuo silitys, mutta silitän silti

.
Meidänkään prinsessa ei ainakaan tovi sitten vielä innostunut naksuista. Pitäskin taas kokeilla.
Mileko, mä menisin kans yksityiselle jo. Niin pitkään kortisoniakin ilman suurempaa tulosta :/ . Mun useamman tutun lapsella on ollut maitoallergiaa ja musta ainakin puolilla oireet on olleet vain ihottuma, ei siis ripulia. Ja ihottuma on ollut sellasta laikullista milloin missäkin, nyt viimeisimmällä oli eniten kasvoissa. Sellasia kuivia, punaisia länttejä. Ja altistuksella todettiin ainakin tuo viimeisin tapaus.
Onnea kaikille uusia taitoja oppineille

! On se kyllä hurjaa, miten nuo pari prinsessa jo nousevat ja askeltavatkin

. Kyllähän sen uskoo, mutta ei voi ajatella, että tuo oma niin taitava jo olisi.
Annikahan on ihan selvä balettitanssija :heart: ! Tosi ihana mekko ja wau mikä asento, jalat kuin balleriinalla

!!
Apinanpoikakin oli kiva nähdä taas

.
Vip, Paljon Onneaa vaan, Paljon Onnea vaan....

:flower:
Tuutilla oli onneksi hyvä sairaalakeikka, toivotaan, että jalat tottuu ja ilman suurempia kipuja. Mä kans kyllä ihan eka luulin, että nyt on Tuuti "jumpannut"

. Oli teillä hauska sohvan sisäänajo, voin vaan kuvitella miehen kiroomassa siinä. Meillä olis kirottu ja raskaasti ja sitä meilläkin aina hoetaan, että ei enää mitään tänne. Mutta siis siellä on nyt paikallansa hieno sohva

. Aika hyvin noita ukkoja pystyy kumminkin puhuun ympäri, vaikka niillä tavallaan on olemassa niin vahva mielipide :kieh: .
Hemuli, vai odotat sä pienennystä, mulla sillä asialla ei ole mitään kiirettä :ashamed:

. Mä ostaisin miellään uudet rintsikat, kun jäisi edes tämän kokoiset :kieh: . Ja
hiuksia lähtee mulla kans, kohta kaikki lähenyt :kieh: :/ .
Ja mitäs vielä mun piti :kieh: ?
Ei tule nyt mieleen. Ei kun siis omat kuulumiset

. Meille rantautui viime yönä

|O :headwall: eka korvatulehdus

. Siinä neljän aikaan pääsin nukkumaan |O , sitä ennen tiuhaan tahtiin itkemistä, nukahdus ja itkemistä... Jonkun sortin yskää, nuhaa ja pientä lämpöä on ollut muutaman päivän ja lekuri totesi sitten tulehduksen. Ei onneksi kovin pahaa. Ihmeesti olen tänään jaksanut ihan pirteenä vaivaisella 3h unella!! Nautin suuresti, kun ehdin oikein kahteen kertaan kukkapenkkienkin kimppuun ja sain edes piskuisen hommia tehtyä

. Toi pihalla touhuilu on mulle kyllä terapiaa ja voi olla, että sekin on nyt väsyttänyt, kun olen niin vähän pihahommiin ehtinyt. Mä jo mietinkin, että pitäs kerhon puolelle perustaa joku pihakuva juttu kesän ajaksi

. Meillä ei todellakaan hieno pihan ole, vanha ja vaatisi osaavaa laittoa, mutta ainahan jostain kukasta voi kuvan ottaa

.
Nyt sohvalle, saa isomman pupun kaavojen teko jäädä taas tältäkin iltaa. Mä haluun nyt olla vaan