Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Krisu meillä ei ole yhden yhtäkään yötä mennyt ilman herätyksiä. :| Pari kertaa on mennyt yhdellä herätyksellä, normaalisti kahdella, nyt kuinka monella lie, en jaksa laskea. |O Ja mä kun kuvittelin öiden helpottuvan kun kuukausia tulee enemmän... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Tuutis ehti ensin :kieh: :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Krisu meillä ei ole yhden yhtäkään yötä mennyt ilman herätyksiä. :| Pari kertaa on mennyt yhdellä herätyksellä, normaalisti kahdella, nyt kuinka monella lie, en jaksa laskea. |O Ja mä kun kuvittelin öiden helpottuvan kun kuukausia tulee enemmän... :headwall:
Ihan sama meillä tosiaan, ehkä se vielä joskus siitä...!
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
mun käsittääkseen saa..en nyt sata varma ole. Kannattaa tietty mainita asiasta lääkärille.
koskas sul leikkaus? Mulla edessä 2.6![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
mun käsittääkseen saa..en nyt sata varma ole. Kannattaa tietty mainita asiasta lääkärille.
Auts. Mul on jo 13.5.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Kun kerrot että imetät niin määräävät sopivat antibiootit. Mutta sitte kannattaa antaa pienellekin maitohappobakteereja. Meillä imetys loppui alkuunsa mun antibiootti kuuriin jonka sain sektiohaavan tulehduttua. Kävi Kiian mahaan ihan mielettömästi. Neiti vaan huusi :/
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Kun kerrot että imetät niin määräävät sopivat antibiootit. Mutta sitte kannattaa antaa pienellekin maitohappobakteereja. Meillä imetys loppui alkuunsa mun antibiootti kuuriin jonka sain sektiohaavan tulehduttua. Kävi Kiian mahaan ihan mielettömästi. Neiti vaan huusi :/
Kiitos vinkistä tuutis!Onkos ne rela-tipat niitä maitohappobakteereja?
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Auts. Mul on jo 13.5.![]()
Tuuhan sitten kertoo kuinka kauheeta oli![]()
että kannattaako täs hirveesti ressata
Meetkö yksityiselle vai kunnalliseen? Ois kiva meinaan tietää tuo yksityisen hinta..