Milli, minä jo yöllä tajusin sitten katsoa tuon kuvan osoitetta ja löysin tuon kyseisen putiikin... Ja jätin sydämeni sinne. MINÄ HALUAAAAN |O
Mun on pakko saada nuo. Mies kysyi että missäs meinaat pitää?. No en tiijä, mutta pakko ne on saada
Mulla on aika paljon noita pakko saada-kenkiä, joista on sitten osaa pidetty kerran ja osaa ei ikinä, mutta on se niillekkin tarkoitettu se päivä, jolloin niiden käyttäpäivä koittaa
Ja onhan ne ainakin kauniita, ja mukavaa omistaa jos ei muuta
Hitto mikä sadepäivä :kieh: Mieskin kotona kun ei työmaalle pääse :headwall:
Kiitos Topsy vasurivastauksesta. Onpa jäsnkä homma tuo teidän Annin kädellistyminen. Onkohan se se poikkeus, joka vahvistaa säännön
Kyllä tuo tosiaan aika vahvasti näyttäis vasemmistoon kuuluvan tuo meidän neiti, mutta niin kuin sanoit, varmasti ei voi vielä tietää. Sikäli vaan ihan hauska juttu kun ei meillä tosiaan kummallakaan ukon kanssa ole vasenkätisiä sukulaisia. Nyt tässä muuten just kun kirjoitan, niin Silja lukee lattialla kirjaa ja otti sen käteensä OIKEALLA kädellä
Otappa tuosta nyt sitten selvää....
Mulla alkaa tauti jo pian hellittää, mutta mies valittaa nyt kurkkukipua :headwall: Voi rähmä! Ja Santeri niiskuttaa myös mennessään.... Minä muuten mietin tuota, että mistä ihmeestä me ollaan kyseinen tauti saatu kun kukaan ei oikeastaan poistunu kämpästä koko alku viikkoon viime viikolla. No aikani mietittyäni tajusin, että Silja istui maanantaina kauppakärryissä ja piti kiinni siitä työntöaisasta! Ja kaikkien muiden kädethän tulee jo automaattisesti pestyä kauppareissun jälkeen, mutta enhän minä sen käsiä tajunnu pestä/desinfioida
Ja tuleehan nuo taudit jos ovat tullakseen, mutta tähän asti on päästy käsihygienialla. Silja siis eka kertaa flunssassa.
Mun on pakko saada nuo. Mies kysyi että missäs meinaat pitää?. No en tiijä, mutta pakko ne on saada
Hitto mikä sadepäivä :kieh: Mieskin kotona kun ei työmaalle pääse :headwall:
Kiitos Topsy vasurivastauksesta. Onpa jäsnkä homma tuo teidän Annin kädellistyminen. Onkohan se se poikkeus, joka vahvistaa säännön
Mulla alkaa tauti jo pian hellittää, mutta mies valittaa nyt kurkkukipua :headwall: Voi rähmä! Ja Santeri niiskuttaa myös mennessään.... Minä muuten mietin tuota, että mistä ihmeestä me ollaan kyseinen tauti saatu kun kukaan ei oikeastaan poistunu kämpästä koko alku viikkoon viime viikolla. No aikani mietittyäni tajusin, että Silja istui maanantaina kauppakärryissä ja piti kiinni siitä työntöaisasta! Ja kaikkien muiden kädethän tulee jo automaattisesti pestyä kauppareissun jälkeen, mutta enhän minä sen käsiä tajunnu pestä/desinfioida