aahaaa ... täällä on päästy väliin aiheeseen kengät ... lempiosa entistä elämääni !
Mammoliinolla ja Millillä hienoja popoja...
Mulla on oheisesta mallistosta kahdet:
http://www.kenkameklari.fi/newro.htm
eli musta/harmaa bootsi metallikorkoiset - sitten yhdet kapeammalla korolla - plain black...
Ja sitten punaiset, vihreät ja ruskeat - kunnon korko saappaat , sekä vaaleat hiekanväriset ja mustat mokkasaappaat, sekä mustat tikattuvartiset nahkasaappaat ... vaaleanpunaiset iinesankka nilkkurit ... ja avokkaita jokunen pari !!!
Paan pirhuttani kuvia, jahka ehdin ... mitäs aloititte
Tosin ja kuten aiemmin mainistin - nyt on enempi mokkasiini-kumpparityyliä ollut ilmassa ja jaloissa ... tule-mukaan-muuttumaan-koti-äidiksi - eli päinvastoin kuin normi-annassa ...
Eilen kyläiltiin ja marketeilla aleissa hieman - jännä miten Oulussa Linnanmaan Prismas paljon paremmat alet kuin Raksilassa... Lmaalla eli täs lähellä oli Tuttaakin alessa , Viulle ostin alle 6e kappalehintoihin niitä etanhousuja ja bodeja oranssi/pinkki väritys...
On sateista ja ankeaa , yrts.....
Viukin etenee - pyörimällä ja potkimalla seinistä yms - ympyrän olkkari-eteinen-keittiö-olkkari ...
Jospa joskus vielä etuperin ryömiikin, ja konttaa ... seisoessa on kovin topakka , joten kahdella jalalla etenemiseen oon toiveikas

Yhä ollaan usiasti pottakakkailtu, yöt sujuu suht ja koht- nukkumaan 21 - viime yön eka maitoilu klo 05 - herätys sitten 08 (välissä par tutitusta).
Lastenvalvojalle piruuttani soitin - eikä mitään ole käräjäoikeudesta kuulunut. Eli edelleen olen sitä mieltä että viranomais ja oikeuslaitos on mallia miesten-mallia - hidas ja lapsen isyyden tunnustamisen osalta tarjoaa hienot mahdollisuudet pakoiluun. Meidän DNA:t jo KTL:lle (kansanterveyslaitos) laitettu marraskuussa 07, bio-isä vaan rallattelee ja suharoi edelleen vailla mitään häpyä . Ai niin - eihän miehillä sitä olekaan
Että elokuussa kuuluu , kuuluuko mitään ...
En jaksa enää hermostuakaan, mutta kirveelle kyllä ois töitä...
Ei enempää täällä osastolla - kerhossa jorinoin joskus lisseee ...
Minusta tuntuu että oisin ehkä laihtunut ... Dumle suklaalevy on nääs pienempi kuin Lontoonrae

- vaan voip olla kuvitelmaa, enkä uskalla mennä vaakalle ettei tää harha romutu.