Merkkailen vaan

. Kello taas noin hiton paljon ja mulla kova nälkä

. Tahtoo sohvalle herkutteleen ja sit nukkuun. Jos nyt edes pari kommenttia..
Tin, missä vaiheessa viikkoo oot tulossa, me tullaan Riikasta keskiviikkona...
Mammoliino haksahti hyvin kenkiin

. Mä en ostais kirveelläkään tuollaisia, mutta hienot oli

. Toisaalta olis hienoa, jos itteenkin viittis panostaa ja joskus jotain just noin komiaa, mutta ei mun tuiki tavalliseen tyyliini |O . Kiva oli lukea teidän reissusta, harmi vaan sairastumiset ja muut |O .
Yksäitille :hug: hermojen kans. Mulla se omatunto kans ajoittain kolkuttelee pahasti. Kun väsyneenä ei vaan aina jaksa :/ . Meillä nuo kaksi isompaa on nyt ihan tosi kettumaisia toisilleen, ihan jatkuvaa toisen härnäämistä ja muuta, toinen kantelee jne jne jne jne. Ja keskimmäinen on saanut nyt ihan mahdottoman puuskan retuttaa tota pienintä |O , ihan jatkuvalla syötöllä. Vauva onneks usein tuntuu ihan tykkäävänkin, mutta liika on liikaa eikä tuo nyt aina tykkääkään. Ja nää kelit ei paranna asiaa yhtään :headwall: :headwall: . Yleensä mä en ihan hirveitä valita keleistä, mutta nyt kyllä NIIN kaipaisin aurinkoa ja sitä, että voitas olla kunnolla ulkona päivät pääksytysten. Pihakin kaipais taas laittajaa, mutta laitan nyt tuolla ihan märässä. On kesäkukatkin miten sattuu.. No tuleepa valitusta. Ja sit vielä siitä, että todellakin ja mikä ihme siinä onkaan, mutta hommat hoituu usein paljon paremmin, kun mies on töissä. Sit kun ollaan kaikki täällä, niin kaikki menee jotenkin hankalammin |O . Ei kai nyt aina sentään, mutta kyllä välillä tuntuu, että parempi, jos mies on pois. Kumma homma kyllä :/ . Nyt ollaan täällä yhteen hiileen oltu vaan kettuuntuneita noihin isompiin lapsiin ja näihin keleihin. |O . Joo, mun on parempi sulkea suuni, kun tällastä purnausta vaan :ashamed: .
Tuutille onnea, kun saa taas prinsessasta ilakoida :heart: .
Kävin siellä lääkärissä ja mulla ehkä auraton migreeni. Sain yhden lääkkeen kokeeksi, mutta en voi ottaa sitä ennen kuin imetys loppuu :headwall: . Olispa se taika-aine sitten ja auttaisi :saint: . Huomenna meen sit niska-hartia hierontaan jonkun laiseen. Omaa aikaa ja kerrankin hyvää ihan vain itelle

, taitaa tulla tosi tarpeeseen!!! Oli muuten ihan kiva lääkärismies