****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

:D Meillä oli viime yönä VAIN YKSI HERÄTYS :D . Olikohan ihan eka kerta tän vauvan elämässä. Tai sitten joskus ihan pienenä saattoi olla yks kerta. Tuntui juhlalta ja 7.15 sitten heräsi meidän muiden ääniin :) . Taitaa olla parantumaan päin, vaikka ääni vielä matala onkin ja nenäkin vuotaa. Illalla olen antanut ventolinea suun kautta,olisiko siitäkin apua. Mites Joel jaksaa?

Katjanna, nyt aloin tuntee itteekin tyhmäks, siis tässä siittiö jutussa :kieh: . Mut mun mielestä mies tuuletti, ettei siittiöitä ole. Täytyypä kysyä tarkemmin :whistle: . Elikäs jotenkin ne siitä nesteestä häviää sit operaation myötä. Mitä siinä operaatiossa sitten ikinä tehtiinkään :snotty: . Ja sit siinä otetaan aina koepala siitä siemenjohtimesta vai mikä nyt katkaistaankaan, että onko katkaistu oikea piuha :eek: ja ihan oikein oli miehellä mennyt. Ja toi nestenäyte otetaan, kun aina ne siittiöt ei vissiin kaikki katoakaan tai siis joskus operaatio ei välttämättä kai ihan onnistu tai jotain sinne päin.

Laitoin eilen kerhoon meidänkin kuvat ja just kun sain kaikki laitettua, niin kone alkoi taas piippaan ja sammui. Päätinkin, etten avaa enää uudestaan, kärsin hiukan vierotusta kun en tänne ehtinyt, mutta sitten tyytyväisenä ajoissa sohvalle.

Niin ja meillä on kans nyt otettu ekoja konttaus-askeleita ja eilen sain kameralle ikuistettua toisen ylösnousemuksen. Kyllä tuollakin tuntuu nyt olevan vauhti päällä, nuo vanhemmat olleet hiukan hitaampia liikkumisen suhteen. Sanoista meillä ei tule muuta kuin välillä äiti vähän siihen suuntaan, että voisi tarkoittaa, mutta enpä tiedä.
 
Tuuti, mä en ole ollut missään muussa isommassa konsertissa kuin Spice Girlsien vikalla keikalla :LOL: . Sinnekin menin siks, kun voitin liput jostain. Paljon oon nuorena keikoilla käynyt ja juhannusfestareilla, mutta en missään noissa isommissa. Mies ravaa sit munkin edestä. Kyllähän ne hienoja olisi!

Mut kai se pitäs puuro ja lääke tuolle pikkuiselle antaa, että kauppaankin päästäis ja sit jossain vaiheessa sinne mökille. Meillä on muuten nyt sellanen kuuri, minkä kanssa pitää vauvan juoda vettä. Onneks toi Tupperin nokkis on hyvä ja tyty siitä aika hyvin hörppii :)
 
rontti ym pitää miun kommentoida tohon siittiö juttuun..miehelle sterilisaatio tehtiin noin kuukaus sitten..1cm otettiin sitä siemenjohdinta pois,ja ei lähetetty patologille,hoitaja oli kysyny et laitetaanko patologille,lääkäri oli sanonu että ei tarvitse..ja ohjeena oli et joko 10 siemensyöksyy,mutta viimestää2- 3kk päästä näyte sairaalan labraan..siellä näkeevät sitten onko siittiöitä enää..ja ohje oli et kumiukkoo pitäs käyttää vähintää tuo 3kk vielä :eek:
 
Huomenta!!!! =)
Jotenkin on niin levänneen oloinen fiilis, vaikka ihan normaalisti kello oli jo paljon kun nukkumaan aloin ja aamullakin herättiin ihan ajoissa. Kai sitä tuli vedettyä unta sit niin sikeesti :) Nyt tuntuu siltä että tänään voisi olla hieman energisempi olo kuin eilen...saa vaan nähdä kuin on toi ulosmenon laita. Jos meinaan ulos ei päästä, niin tässä mökissä on ylikierroksilla käyvää porukkaa iltapäivällä ja sillon hermoja kiristää eikä hommista tuu mitään... :kieh:
Nyt ei sada, mutta koleahkoa on ja epävakaiselta näyttää... :/
Tuutis, Eipä ole mullakaan tullut vierailtua missään ISOISSA konserteissa...muuten kyllä aikas paljon noilla pienemmillä aikoinaan....
Mikäs on muutens meidän mammojen musiikkimaku...josko pientä galluppia tässä aamutuimaan vaikka =)
Ainiin, rontille onnea hyvin menneen yön johdosta :D :heart: Niin ne osaa noi pikkuiset yllättää aina :) Jospa se olisikin nyt pysyvää, mene ja tiedä =)

Ääh, mut kaipa se on pakko mennä jatkamaan hommia...tai jos nyt aluks vaikka aloittelemaan ;)

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
yö meni hyvin,poju nukku kylläkin koko yön viekussa :heart: nyt tuolla lattialla kattoo telkkaria ja jotain piipertää..

musiikki gno mä kuuntelen mitä sattuu mutta suosikkeja on northern kings,zen cafe,antti tuiskun hitaat biisit,ja jotkut ulkomaalaiset poppikset :D
rokkia enimmäkseen löytyy autosta ja taitaapa radiokin kääntyä aina rock kanavalle..
 
mamma3 kyseli musiikki mausta..nykysin autossa(siis omassani) kuuluu iskelmäradio..joskus nova..mutta jotenkin en jaksa kuunnella aina samoja kappaleita..vaikka kyllä tuolta iskelmän puoleltakin kuuluu ne samat kappaleet..
kotona hyvin harvoin radio auki..nautin hiljaisuudesta,jos olen vaik tytyn kanssa kaksin kotona..miehellä pitää aina olla telkka auki..joka todella ärsyttävää..aamullakin se ensimmäisenä aukasee telkarin,ku olkkariin kävelee :eek: ja yleensä 2-3 aikaan yöllä sitten sammutan..kun telkan ääreen nukahtanu..

aikoinaan paljonkin kuunnellut yötä,mattilan sisaruksia,topia,markus törmälää :D :saint: ja useammalla keikallakin tuli käytyy..yleensäkin tykkään kotimaisesta iskelmästä..ulkolaisista en ymmärrä tuon taivaallista..kun en osaa sanoja :D kotimaisista kappaleista se tärkein on sanat
 
Kiitos vaan siittiö vastauksista. :D hirveen tärkeä asia tietää...Tuon oikeastaan halusinkin kuulla että niitä siis tulee kaiken aikaa uusia ja näin olen ymmärtänyt biologiaa. Luulin jo hetken että olen ihan hakoteillä. :LOL:

Meillä herättiin viideltä syömään, mutta minusta Aatulla ei ollut vielä silloinkaan nälkä. Jotenkin vaan nautiskeli ja imi aika lyhyen aikaa kunnolla. Eilen annoin 8kk ikäisen iltapuuroa ja veti kunnon miehen kokoisen annoksen sitä uutta hedelmä puuroa. Seuraavaksi vois alkaa yrittää luopua tuosta aamupuolen imetyksestä.

Isossa konsertissa en ole koskaan käynyt. Nuo pienet on riittänyt ihan hyvin meikäläiselle. Tai sitähän ei tiedä mistä jää paitsi kun ei ole parempaa kokemusta asiasta;)

Laitoin äsken työnantajalle s-postia töihin paluusta. Kääks, ilmoitin tulevani joulukuun alusta töihin. Kamala kun alkoi jännittämään Aatun hoitoon lähteminen jne...




 
Musiikkimausta ja konserteista
Musiikissa oon aika kaikkiruokainen mutta hyllystä löytyy dvd:nä Yötä, Ac/dc:tä, Purplea, Popedaa, Hurriganesia... ja koneella ladattuna Negativea, 69 eyes, Nightwish ym
Liput Purpleen roikkuu tuossa jääkaapin ovessa. Kerran aikasemmin oon käyny sitä kattomassa. Lisäks oon nähny Ac/Dc:n, Stingin, Phil Collinsin, Whitesnaken, ZZ Topin.
 
Musiikkimakua pitää tässä pakkauksen lomassa kommentoida... Nykyään mäkin nautin hiljaisuudesta, en kuuntele mitään kotona. Autossa mitä radiosta sattuu tulemaan ja nythän on perustettu joku lasten oma radiokanava :kieh: .

"silloin ennen" oli Popeda mun suosikki ja yleensäkin suomalaiset, Neljä Ruusua, Tommi Läntinen, Suurlähettiläät, Yö. Nyt jos kesällä menisin keikalle, menisin mieluiten Suurlähettiläitä tai Yötä kuunteleen, vaan kyllä se Popedakin yhä on hyvä :D . Oon mä jotain ulkomaalaistakin kuunnellut, mutta eipä heti tule mitään suurempaa suosikkia mieleen, ah, jostain Scorppareitten hitaista tulee kyllä teiniajat mieleen :heart:
 
suurin musa tapahtuma missä oon ollut nii oli provinssirock.
oi että siellä oli mukavaa :D
ainut että kerennyt saada sille päivää lippua kun HIM esiinty...sapetti!
mut nastaa oli kyllä...

kuuntelen ihan laidasta laitaan:doors,queen,U2,ismo alanko,dingo jne..
mulla on paljon lemppareita!

nyt äkkii otamaan patongit uunista :wave:
 
no nyt sitten rähmii silmät niin että lääkäriin mars :( . saatiin aika peräti klo 20 |O ......

yritän täällä sieluni silmin kuvitella ronttia ac/dc paita päällä moshaamassa thunderstruckin(vaimikäseoli) tahtiin ;) ....hiukan vaikea hahmottaa.... ;)

mitähän ukot taas tuumais kun täällä heidän siittiöitään pähkäillään :D ;)

musiikkimaku melko laidasta laitaan----no hevi ei kyllä uppoo,tulee heti mieleen se kummelin moshaava kaksikko, ketänenytoli?----riippuen tilanteesta....
 
Musiikki makua piti vielä minunkin kommentoida. Tällä hetkellä tykkään Lauri Tähkästä ja sen konserttiin olen varannut liput heinäkuulle. hitsi, nyt tuli Lumonin mies tekemään tarjousta. Kirjoitankin myöhemmin lisää.
 
meijän neiti sitten veti hurjan annoksen jauheliha kastiketta,perunamuussia ja parsakaalia :eek: melkein suolattomana versiona(ajatuksissa kerkesin yhen lihaliemikuution viskata kastikkeen joukkoon,mut ei tuo nyt niin suolasta ollu,ettei olis voinu antaa) saman evään ku myökii..itse asiassa tyty söi eilen makaroni laatikkoa,seassa oli "omaakin" ruokaa pikkusen..hyvin oli uponnu...

eikä näköjään tavan maito(mitä oli makaroonilaatikossa) eikä kananmuna,tehny mitään oireita..kananmunaa kun ei ole missään muodossa vielä saanut.
mietin et uskaltaskohan raejuustoa antaa,vaikka ruuan sekaan laitettuna?

sanoin tos miehelle että kaipa se maha ekana reagoi jos joku käy vattaan..tähänkään asti,ei ole mikään muu kuin mango tehnyt oireita,ja silloinkin pyllypuolesta lähti nahkaa..
 
Niinukka: voi se olla ettei ne kaikki kipaleet ole minunkaan makuun. Muutamasta tykkään kovastikin.

Popedasta tykkään kans ja nuorempana kuuntelin Yötäkin, mutta siitä en tykkää enää yhtään. Yön biisit on minusta nykyään ihan itsesääli sontaa :ashamed: Mulla on kyllä tosi vähäistä minkään laulujen kuuntelu tänä päivänä. Joskus autossa kuuntelen radiota, mutta enpä oikein muuten. Ehkä sitten kun lähden taas töihin tulee kuunneltua enemmän. Työpöydällä on radio ja se on päällä koko päivän hiljaisella volyymilla ja kun hyvä biisi tulee, väännään volyymit niin isolle että toisesta huoneesta saattaa tulla käsky; hiljemmalle :ashamed:
 
niinukka Eipä tuo jäänyt tänäänkään sille lomalle :kieh: tuli eilen vautsi vau jo 20.30 kotiin :eek: Tänään ei kuulemma mene niin myöhään, saa nähdä... Joo kyllähän nuo miehen lapset sais olla siellä äitinsä luona vaikka koko kesän :whistle: ja on sanonut mieskin, että saavat olla siellä niin usein ja paljon kun haluavat, nyt kun lomakin on. Mutta aina se on riippunut vaan tuosta heidän äidistä. Sepäs se onkin kun se naikkonen ei ota niin ei! Ihme nainen, 5 vuotta mennyt erosta, ylikin ja nyt ovat ensi kertaa siellä näin pitkään :eek: Viime kesänäkin taisivat olla vaan muutamana päivänä kokonaisuudessaan, äiti ja uus mies piti päästä ajelemaan moottoripyörällä.. Yhtään juhannusta, vappua tai uutta vuotta eivät ole olleet äidillään. Pari joulua muistaakseni... kaikki sellaset, missä aikuiset enempi saattaa juhlia, eihän se sovi jos lapset pyöris siinä :whistle:

Isäntä kun joutuu työnsä puolesta autoilemaan paikasta toiseen päivän mittaan oli pongannut kaupungilla eilen poikansa ja tulivat käymään kotona. Ensimmäiseksi pojalle vaatetta päälle puettiin... oli ollut kaupungilla uimashortsit jalassa ja teepaita päällä, sekä ne sellaset croks kopio kumikengät :kieh: Minäkin siinä jo karehduin, että eikö ole vaatetta ollut laittaa päälle |O Tänne ei nuhanenät tule sitten, varsinkaan itse aiheutetut! Mulla kun vielä flunssan tähän pukkaisi päälle, niin yes :kieh: Ei paranis ikinä tuo poskiontelovaiva, sinnehän se aina melekeis heti menee. Ja eilen oli aikas kova tuuli ja +9 astetta lämmintä |O Tuo poika on sitten jästipää tuon pukeutumisen kanssa, koko talvi melkeis tapeltiin, että on riittävästi päällä. Heti kun pikkasen keväällä aurinko alkoi näyttäytyyn, heti ollaan vähentämässä reilusti. Sanoinki hälle, että joku vielä soittaa sinusta poliisille, kun noin heilut tuolla kaupungilla. Luulevat vielä että olet jostain karannut tai heitteillä.. minä uskon tuohon jälkimmäiseen. Meinasin jo isännälle eilen, että lähdetäänkö hakemaan ne pois sieltä. Pahempi se on kun sitten tulevat sieltä kipeinä kotiin! Äitinsä ei katso kyllä yhtään perään |O

No mies sitten meinas eka että jos huomenna jäis pariks päivää jo etukäteen, mutta työnantajalle se ei käynyt, tulee joitain ihme helsingin herroja käymään työmaalla, että jopa kesälomalaisia hälyytetty töihin huomiseksi :kieh: Voi juma.. Tässä se sitten oli se meidän "kahdenkeskinen" aika. Pitää sitten, kun ne murkut tänne saapuu. Ja ehkä tän viikon perjantain :ashamed: Yks toivo vielä on, lähtevät mummon kanssa Espooseen heinäkuun alussa, jos silloin saatais hetki sitä aikaa, edes jonkun päivän :ashamed:

Sitte tuo ukko ihmettelee, että kun olen aina pahalla päällä ja kiukkuinen |O

Aarghh, tulipa taas purettua :D Eemil nukkuu ulkona ja eiköhän naapuri päättänyt alkaa sirkkelillä sahaamaan ja poraa tuolla jotain! Sekin vielä, saa nähdä koska herää.. tuollaiseen meteliin. Sitten kun on herännyt pitää lähteä Kelalla käymään, hällyytin siskon tytön mulle mukaan, kun pitää poika ottaa mukaan. Tuntuu ettei mitään omia menoja saa edes tehtyä, kun niin suunnittelin tuon isännän loman piikkiin.

Poskiontelot on ehkä hieman parempana, mutta ei tässä vielä niin rapoinen olo ole, toivottavasti alkais purra tuo kuuri... Varmasti se on suurin syy mikä väsyttää! Tuntuu, että koko ajan käy sillai puolella teholla.

Mutta tämä tällä kertaa, pitänee jotakin tässä koittaa tehdä. Myöhemmin lisää ja anteeksi taas vuodatukseni :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Missä on Tuulos?
Tuulos on Tampereen ja Lahden tien varressa. Oisko n. puolivälisssä?? Sielä on se Tuulonen, joka just laajeni.

Me oltiin Eeron korvakontrollissa, kaikki ok, paisti lasku :whistle:
Sit oltiin hammashoitajalla. Todennäkösesti tulee aikanaan oikomista. Eero oli reipas mees sielä :)

Jos sapuskaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
yritän täällä sieluni silmin kuvitella ronttia ac/dc paita päällä moshaamassa thunderstruckin(vaimikäseoli) tahtiin ;) ....hiukan vaikea hahmottaa.... ;)
:LOL: juu ei riitä munkaan mielikuvitus niin pitkälle :LOL:



Hyi hitto! Tuolla alkoi yhtäkkiä satamaan aivan saamaristi! |O Onneks ehdittiin olla ulkona jonkin aikaa. Ja kylmääkin pukkaa avoimista ikkunoista :headwall: *löntystää sulkemaan ne*

Kertokaan millä miä saan noi kaks ikiliikkujaa maate? Ois ihana käpertyy peiton alle nukkumaan. Kiia varmaan kohta käykin, toivon mukaan.

Musiikkimausta
MIä hirveän vähän kuuntelen nykyään mitään. Tuntuu että tätä taustaääntä on ihan riittämiin ilman sitäkin. Autossa jos yksin ajan niin kuuntelen novaa tai jotain levyä. Yleensä Tulkkia tai Menneisyyden vankeja. ja jos muksut on kyydissä pyörii joko lastenlevyt tai takapenkkiläiset mölisee niin kovin että se riittää musiikiksi :whistle:

Silloin aikoinaan tuli kuunneltua suurlähettiläitä, yötä ja jos vielä taakse päin mennään niin Sandraa, Modern Talkingia (vaimitenkirjotetaan?) tms. Bon Jovi on ollut ehkä "raskainta" jota oon vapaaehtoisesti kuunnellut :LOL:

Mutta jos jonnekin oon lähdössä iltaa viettämään niin sitte pitää olla jo ihan erilainen musiikki alkuillasta lähtien :D Silloin kelpaa melkein kaikki pumputukset. Ja reggae (kirjotetaankos noin) on yks lemppareista, varsinkin ne kappeleet jotka soi silloin kun täytin maagiset 18v eli kauan sitten :D

Paljon oikeastaan vaikuttaa oma mieliala ja olo sen hetkiseen makuun.

tyttelille voimia ja piiiiiitkiä hermoja :hug:
 

Yhteistyössä