****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

Konserteista... Minä olen käynyt aika monessa....

New Kids on the Blockin molemmissa (hesassa ja lahdessa), Take Thatin, Metallican yhdellä, Paul McCartney, Rollareiden ekalla suomen keikalla, Vanessa Mae, Alanis Morisette, Bryan Adams... Olisko muita? Tuossa siis nuo, jotka tulee ihan ekana mieleen.... :D Siis nuo on vaan ne "isot" keikat. Sitten suomalaisia ei voi laskea tuohon lukuun.... niitä onkin sitten niin paljon, etten viitti edes aloittaa.

Musiikin maku menee erittäin laidasta laitaan. Riippuu mielentilasta. Eniten meillä varmaan menee suomalaista poppia/rokkia, mutta metalli, hevi, disko, poppi yms menee.... En ole mitenkään yhdestä innostunut.

Eemelikin on käynyt jo siellä Metallican keikalla kerran... siis viime kesänä masussa :LOL: :LOL: Mutta huomaa, että poika tykkää. Alkaa sellanen keikkuminen, kun laitetaan soimaan tuon keikan live-taltiointi... Jätkä on ihan fiiliksissä. Eli kyllä ne vauvat jotain oppivat myös masussa :D
No kyllä se mulle niin tuskanen reissu olikin, kun yksi paukutti basson tahtiin jalkaa ja kättä vuoronperään.... :LOL:

Jos ottas pienet päikkärit tähän väliin....
 
tytteli ei tarvi anteeksi pyytää vuodatusta,me ollaa täälä sitä varten että jaetaan iloja ja suruja :hug:

seuraava galluppi..eli mikäs on teidän lempi tv-sarja?
mulla ois monta suosikkia, sinkkuelämää,sopranos,täydelliset naiset,rimakauhua ja rakkautta yms..
tää mamma viihtyy tölsän ääressä :whistle:
 
lempi tv-sarja ööh, miä niin vähän enää tuotakaan katon mutta kun katon niin CSI, todistettavasti syyllinen, ilma johtolankaa, rimakauhua ja rakkautta, poliisisarjat (kahdenkeikka, kettu, derrick tms) Lovejoy(?) oli kiva aikoinaan ja Bergerac. Ja mikä on aivan ihana niin pieni talo preerialla :heart: Mutta miä aina unohdan kattoa noita sarjoja :ashamed:
 
Lisää galluppia:
Mitä lehtiä teille tulee/luette?
Lempijäätelö?
- Mulle tulee plussa, hyvä terveys ja perhe. Lisäks ostan kauneus&terveys ja satunnaisesti vauvaa ja kotivinkkiä. Äitiltä saan luettavaks hymyn ja kotilääkärin.
- Jäätelöistä ehdottomasti laku ja nougat... :p
 
musamausta, melkeen laidasta laitaan, mutta eniten soi yleensä Celine Dion, Sonata Arctica, POTF, Lauri Tähkä, Nightwish ja Rammstein.

Isoimmilla keikoilla oon ollu kattomassa Black Sabbathia, back street boyssia :LOL: (vuonna nakki ja makkara) ja sitten tuota Celine Dionia.
Joskus pitäs kyllä päästä kattoon rammsteinia :p

Telkku ohjelmista, katon mitä sattuu mutta koukkuun oon jääny tohon lässyn lässyn sarjaan, lemmenviemää :LOL: :LOL: sarja joka saa verenpaineet nousemaan, mutta voi heittää aivot narikkaan kuitenkin. Täydellisiä naisia tulee kans joskus katottua ja csi:tä.
Edesmennyt alias oli mun suursuosikki ja siitä tulikin katottua kaikki jaksot ja ne on tuolla mulla dvd boxeina.

Lehdistä, mulle tulee ainoostaan Aku Ankka :D KaksPlus ja Vauva. Miehelle ei tuu mitään. Juholle tulee osuuspankin Hippo lehti.

Jätski, tosi hyvää on piparminttu suklaa jätski ja sit ihan suklaa jätski jossa suklaa murusia :p
 
Takas ulkoa, piti tuossa jokin aika sitten tovi poikaa taas nukutella, eiköhän se siihen meteliin herännyt, kun kaupantekijäisiksi alkoi vielä toinen naapuri leikkaamaan nurmikkoa :kieh: ja hän varsinkin näki, että mulla poika nukkumassa ulkona! Mutta hänkin on mies, pistetään sen piikkiin :whistle: no kööräsin pojan toiselle puolen pihaa, että enimmät metelit vähempänä. Nyt taas nukkuu...

Lehtiä mitä meille tulee on: Pohjolan sanomat (jota luen tosi harvoin... kun ehdin..), vauva, seiska (minkä olen meinannut perua moneen kertaan, kun ei pahemmin meinaa ehtiä lukea), koiramme kennelliiton lehti, belgianpaimenkoirat :whistle: ja ja olikos muuta :/ No miehelle tulee tekniikan maailma ja pojalle aku-ankka ja tytölle koululainen. En nyt muista oliko muuta..

Jäätelö: minttu ja kotijäätelön turkinpippuri :p

Tv:tä harvemmin tulee nykyään kateltua, salkkarit oli pakko edes joskus kattoa. Nyt ostin sen paksuna dvd:n :LOL: se mulla syyhyttää, jos joku päivä ehtis kattoa ja Eemilille Vaahteranmäen Eemelin :LOL: Äiti kattoo eka ja tarkistaa oliko hyvä :whistle:
 
Nythän galluppia pukkaa :D
Vai ei ac/dc sopinut rontin tyyliin teidän mielestä ;) niin ne ajat muuttuu...toi thunder olikin aikoinaan aika cool :D
Musiikki, mulla menee laidasta laitaan. Mut jos jotain, niin yö :p , lauri tahkän pari biisii on nyt in, yölintu...jne... aikoinaan oli eput,popeda,dingo y.m. aika pinnalla, ja vieläkin ne on ihan jees...aika kaikkiruokainen musiikin suhteen ja fiiliksestä paljon riippuu mikä millonkin iskee.
Radiokavavista iskelmä ja nova.
Telkkuohjelmista, 24,csi,salkkarit,ilman johtolankaa, poliisisarjat..sisustusohjemiaki tulee kateltuun...mut ehkä ykkösenä tulee kotimaiset sarjat kuten lehmän vuosi, aikoinaan metsolat yms, yms...
Aika vähällä mun telkun kattomiset kyl nykysten. Ja kauheen aktiivisesti en mitään jakso-jaksolta seuraa...paitsi nuo kotimaiset tulee seurattuun tiiviisti :)
Lehtitilauksia just karsin eikä tule kun lapsille jotain...niin ja paikallis sanomalehti, viherpiha tuli taannoin ja meidän koti. Ja pitkään tuli vauva ja 2+.
Jäätelö, mansikka ja suklaa =) Lakukin on hyvä :p
Raejuustosta, me on pikku muruja sillontällön pojalle annettu jo jonkin aikaa.
Maitovalmisteet me on aloitettu kaikille hapantuotteilla, eli lähinnä viilillä.
Eilen just ekaa kertaa pojalle rasvatonta viiliä annettiin maistaa ja hyvin upposi, eikä tullut mitään. Joku kyselikin millä olis hyvä maitoa aloittaa, niin rasvatonta ainakin jokunen vuosi sitten suositeltiin...tai kevytmaitokaan ei kai paha vaihtoehto ole. Hylasta en tiedä...ihan tavallisilla me on aloitettu.
Millonkohan sitä uskaltas aloittaa siirtymisen tavalliseen maitoon...ehkä me viel ootetaan? en tiedä.... Tuttelihan meillä nyt menee, rintamaitoa ihan nimeksi vaan enää.
Tuttelista tulikin mieleen et meitin pojan herkkuruokaa nykysin on kesäkeitto tutteliin tehtynä. Maiskuttaa oikein kun sitä lusikallisen saa, ja söisikin sitä miten paljon vaan =)
Nyt on mun päiväkaffet tippunu, siispä kaffen juontiin :) Tosin ilman herkkuja...mä meinaan tein itelleni herkkulakon :whistle: Saa nähä kauan itsekuri lakkoon pystyy, mutta toistaiseksi....alkoi niin ällöttää kun mietti kuin paljon tulee aina mässättyyn :ashamed:
 
nää gallupit on hauskoja =)

lehdet lemppareita 2+,vauva,oho,seiska ja cosmopolitan
tällä hetkellä meille ei oo tilattu mitää,luen tutuilla tai ostan joskus.

jätski
suklaa/nougat :p oon kyllä aika kaikkiruokanen tän jäätelö asian kans :D

entäs sit.....luetteko paljon kirjoja ja kenen kirjailijan
itte tykkään kovasti patricia cornwellin kirjoista
ja muutenkin kaikki trilleri tyyliset on mun makuun
 
Galluppeihin vastaan minäkin (tyttö tosin yrittää sylissä torpedoida mun kirjotuksia)!

LempiJäätelö taitaapi olla suklaanougat, ei yhtäkkiä tuu muutakaan mieleen..

Nyt näkyy tosi vähä telkkarista mitään, mutta yleensä tulee seurattua salkkarit, 24, ja silloin tällöin unelmien poikamies, päivien viemää :ashamed: , rimakauhua ja rakkautta.. Tuntuu kyllä että tosi vähä nykyään katon telkkua, enempi luuhaan tässä koneella.. :ashamed:

Lehtiä mulle tulee vauva, belgianpaimenkoirat, koiramme. Aikaisemmin tuli lisäksi vielä palveluskoirat, canis ja seiska, mutta nuo lopetin kun ei ehtiny lukee ja makso niin paljo.. Miehelle tulee aku ankka ja moottorikelkkalehti, saattaa tulla myös joku autosound tai vastaava. Mitään sanomalehteä ei tilata, mut tuleehan noita ilmaislehtiä.

Kirjoja en lue nykyään ollenkaan..
 
No onhan noita keikkoja tullut käytyä... Suomalaisista voin sanoa vielä, että Hurriganesin keikalla kävin pari vuotta takaperin (ei siis oikea kokoonpano) ja oli aika siisti keikka. Mä yritän edes kerran kesässä käydä jollain keikalla. Kerran vuodessa käyn jonkun isomman keikalla, jos sattuu hinta sopimaan ja aikakin natsaa.... Celine Dion olis kiinnostanut, mutta ei ollut varaa... Myös Leningrad Cowboys tuli nähtyä kertaalleen... Muut suomalaiset onkin sellaisia rivibändejä, jotka melkein kaikki on nähneet jossain ;)
Lohjalle olis tarkoitus mennä kattomaan rantajameihin ainakin tuota Lauri Tähkää.

TV sieltä nyt tulee katottua lähinnä noi jenkkien realityt ja sarjat... Kolmosen ja nelosen 20-22 tulevat sarjat melkein tulee tuijotettua... Elokuvia katon aika paljon, mutta se voi johtua tuosta rakkaasta isoveljestä, joka on sen opettanut. Isoveli on siis leffafriikki (tuleva toimittaja) ja sen kaveri on jo valmis elokuvaohjaaja ja opiskelee nyt tuottajaksi vielä.

Lempijäätelö on ehdottomasti lakritsi... sitä ilman ei kesä lähde käyntiin :D
Lehdet niiden tilausta olen karsinut nyt viime aikoina aika rankalla kädellä... mutta kyllä meille tulee aku, sarjisekstra, roope-setä, kaksplus, vauva, tiede, futari, image... eihän nuo kaikki tule mulle, mutta tulee ne silti selattua tai luettua. Ankat MINÄ luen meillä ensin aina... :LOL: Mietin vaan, että mitenkähän onnistuu Eemelin koulutus tähän asiaan ;) Isi on jo oppinut....

Vaahteranmäen eemeli on muuten aika kiva dvd. Meillä katottiin se jo meidän vaahteranmäen kanssa... Isi jo totesi, että meidän eemelillekin pitää ostaa possu, kun vaahteranmäelläkin on :LOL: :LOL: Samoja piirteitä meidän pojassa ainakin on.... voi olla kulmakunnan kauhu tuolla menolla ihan oikeasti ;)
 
joskus oon käyny kattoo juustopäitä :LOL: waldo's peoplea,bomfunk mc's,js 16, olavi uusivirta, humanes, september jne..

TV: salkkarit, kauhukeittiö, täydelliset naiset, greyn anatomia, huippumalli haussa, aspua enn muista yhen armeija/sotaohjelman nimee, kaikki csi:t, ja jotai muuta mut ei nyt mieleen tuu,niin päivien viemää..

JÄTSKI: suklaasuklaasuklaa ja sit mustikka..

LEHDET: meiööe tulee koillis-savo,vauva,metsästys ja kalastus,me naiset,cosmopolitan,akuankka pojalle,kaupasta ostetaan ilta lehdet ja joskus alibi,2+,ainiin koiramme tulee kans..

KIRJAT: luen aina ku ehdin,kaikki jännärit on parhaita..
 
Jaa kirjoista vielä.... hmm...
Mulla on lähes kaikki Stephen Kingin suomeksi julkaistut kirjat tuossa hyllyssä, joten eiköhän se ole ihan ehdoton suosikki. Torey Hayden on kanssa aika kova sana.
Luen eniten dekkareita ja mieluiten ruottalaisten kirjailijoiden.
Minä luen tosi paljon, mitä nyt vaan ehdin. En siis pelkästään sarjiksia... Hömppäpömppä rakkausromaaneista en ole koskaan jaksanut innostua. Jotkut elämänkerrat on olleet aika siistejä...
 

Yhteistyössä