2 IVF elo/syyskuu

Käyn huomenna kertomassa mitä testi sanoi, vaikka aika selkeältä tilanne jo nyt näyttää. Tänään menkkajuilimiset ovat yltyneet ja selkää särkee ihan tuhottomasti mikä normaalisti tietää tulvan alkamista. Odotukset eivät siis liiku korkealla!
Mukavaa viikonloppua! =)
 
Nefeli, samat oireethan liittyvät myös alkuraskauteen, joten älä vielä menetä uskoasi. Ja muista ne todennäköisyydet! Ne on vahvasti sun puolellasi :D

Minä putosin aamulla korkealta ja kovaa. Hoitojonot ovat älyttömän pitkät. Ja minä kun luulin pääseväni heti saman tien uuteen hoitoon. Mites teilläpäin?

Jään jännittämään sekä sinun että Tiina80 puolesta. Peukut ja isovarpaat ovat kohti taivasta.
 
Kiitos Johanna, toivoa toki on niin kauan kunnes testi on tehty. ;)

Ikävä kuulla että teillä hoitojen jatkaminen mahdollisti myöhästyy hoitojonojen vuoksi.
Meidän hoitoaikataulussa eivät jonot ole olleet se ongelma, vaan lähinnä poliklinikan aukiolot, tai selvemmin sanottuna pitkät sulkuajat. Toivon että päästäisiin PASsiin vielä tämän vuoden puolella, mutta pelottaa kuinka tuo hoitajien mahdollinen lakko mahtaa asiaan vaikuttaa...

Joko Tiina on käynyt verikokeessa ja saanut tuloksen?
 
Johanna, laitoin sulle yv.tä! =)

Voi Tiina, olen pahoillani! Toivotaan seuraavalle kerralle parempaa onnea. Meillä lääkäri sanoi aikoinaan, että hyvältä näyttävä alkio ei aina ole se josta se lapsi tulee. Sanoi että, pitää vain löytää se oikea alkio. Toivon että teille löytyy nyt pian se teidän "oikea" alkio. :hug:
 
Otan osaa Tiina80 :hug: Epäilen, että meillä oli sama juttu. Varmaksi ei saa tietää, kun ei otettu verikokeita. Tämä päivä on ollut kyllä paha. Aamulla sain tietää, että hoitojono on toooosi pitkä. Olin jotenkin kuvitellut, että tästä heti jatketaan seuraavaan hoitoon. Tipuin korkealta ja kovaa. Mitkäs on sinun fiilikset?
 
eilen tuntui aika pahalle tänään on jo helpompi vähän masentaa se kun meidän vauvan(helmikuussa meni kesken) ois pitäny syntyä pian laskettu aika oli noin viikon päässä (lokakuussa) mutta kyllä se tästä järjestelen esikoisen synttäreitä täyttää kaks 21.10 ja mielessä suuntaan jo kohti uutta yritystä haetaan pakaste alkio joskus marras-joulukuun vaihteessa jos se ois se oikea
toivottavasti aika kuluis nopeesti johanna72 ja pääsisitte yrittään uudestaan mutta siihen asti toivotan voimia odottamiseen :hug:
toivottavasti nefeli saat plussan tähän loppu pinoon jännitän sun puolesta
 
Liitynpä teidän neganneiden porukkaan. Menkat eivät vielä ole alkaneet, mutta pientä tuhrua tuli yön aikana. Tein aamulla testin ja negaahan se näytti. Tuntuu ettei tästä tule ikinä mitään. Nyt sitten toivotaan että päästäisiin PASsiin vielä tämän vuoden puolella. Miten näitä hoitoja jaksaa???
 
Toivotaan että päästään samoja aikoja passiin. Soittelen maanantaina polille ja kyselen millä aikataululla tässä mennään. Tuntuu vaan taas tämä touhu niin toivottomalta. Ei plussan plussaa vaikka siirrettäisiin alkioita armeijoittain...

Uskaltaisikohan nuo luget lopettaa milloin. Virallinen testipäivä pp16 on huomenna, joten voinkohan lopettaa ne omatoimisesti tänään tai huomenissa? Sairaalaan kun ei näin viikonloppuna saa yhteyttä. Vai oletteko odottaneet lupaa poliklinikalta? Mulle ei mainittu nyt mitään Lugesteronin lopettamisesta negatiivisen testin tapauksessa.
 
minä ainakin sain lopettaa progesteronin torstai aamuna kun vuoto oli alkanut ja vaikka ois ollu plussa niin oisin saanu lopettaa ne perjantaina illalla eli uskoisin että kun on nega ja vuotaa että sais lopettaa vai miten ne on edellis kerroilla neuvonut
 
Viimeksi soittelin negatestistä ja vuodon alkamisesta, jolloin sanoivat että voin lopettaa luget. Taidan jättää huomisesta luget ja jään odottelemaan menkkoja.

Toivottavasti marras-joulukuussa passiin päästäisiin. Meillä on 5 huurunenää pakkasessa. Toivottavasti tällä kertaa niistä saataisiin myös sulatuksen jälkeen siirrettävää. Jännittää vaan nyt kuinka tuo hoitajien mahdollinen lakko vaikuttaa näihin hoitojen aikatauluihin. Oliko sinulla Tiina mitään puhetta lakon vaikutuksesta tämän vuoden hoitoaikatauluun?
 
Voi Nefeli, otan osaa!! :hug: Usko todennäköisyyksiin meni. Kieltämättä vähän myös usko näihin hoitoihin on alkanut järkkyä.

Olin tänään kaupoilla ja onneton eksyin lastenvaateosastolle.. Pala nousi kurkkuun ja oli kiirehdittävä pois. Kohta tulee kaverit kylään lapsiensa kera. Täytyy yrittää löytää taas se hymy jostain. :headwall:
 

Yhteistyössä