2 IVF elo/syyskuu

saisinko minäkin tulla joukkoon sakeaan, vaikkakin puolessa välissä elokuuta olisi 2. PAS.
kp 21 aloitan synarelan sumuttelun ja kp1 aloitan zumenonin popsimisen.

taustalla 6 inssiä, 3. toi plussan, mutta oli tuulimuna. molemmista tuoresiirroista ja ekasta passista tyylipuhtaat negat.
syy hoitoinin on miehen siittiöiden puutos.
 
Kalinka71: Ei mulla ainakaan mitään hengenahdistusta tai sellaista ole, mutta toi turvotus vaan pahenee päivä päivältä...oon kyllä yrittänyt juoda paljon vettä ja täällä helteetkin loppu jo kesäkuun puolessa välissä. Mulla tänään alko jo kolmannet menkat, ekat 14.6 sitten 23.6 ja nyt tänään ja kunnon vuotoa, täytyy nyt kattoa jos toi turvotus laskis tän vuodon jälkeen...
 
heippa kaikille!!
olisin vaan kysynt, että sitten kun saan sen ajan naistenkliniikalle... niin kuinka kauan teille meni ennen kun ivf prosessi alkoi..meinaan pitääkö mennä monta kertaa lääkärin juttusille ennen kun alkaa tapahtumaan???
 
Smigul: Sinulla on varmaan sama tilanne kuin minulla siinä, että jo lähete on tehty suoraan ivf:ään eikä vain yleensä lapsettomuustutkimuksiin. Meillä kuvio meni niin, että oli ensin alkutapaaminen, sitten piti käydä verikokeissa pari kertaa kierron aikana ja seuraava lääkäriaika olikin jo ivf:n suunnittelukäynti. Minulla oli endon takia 3 kk kestävä jarruvaihe (eli kolme kertaa pistettiin Procren kuukauden välein tarkoituksena kuivattaa endoa). Tämän jälkeen ivf:ää sitten jatkettiin normaalisti. Tuo on varmasti yksilöllistä, että tuleeko tuo pitkä jarruvaihe alkuun. Seuraavassa ivf:ssä minulla tuota vaihetta ei enää tule. Toivottavasti saatte pian ajan ensimmäiselle käynnille.
 
Lotta77: kiitos vastauksesta. pitää paikkaansa, meillä on lähete suoraan ivf:ään. kun kävin viimeksi tutkimuksissa, niin mulla ei ollut sen kummempaa endoa tässä vaiheessa..kuulemma hyvin vähän, että sitä ei kuulemma tarvittu poistaa.. muuta mistä sen tietää mitä he sitten naistenkliniikalla haluavat tehdä. kyllä tätä on odoteltu...ei malttais enää odottaa, mutta pitää ajatella positiivisesti että hyvää kannattaa odottaa =) . emme ole kertoneet mitään sukulaisille..varmaan parempi näin, koska muuten menis enemmän hermot jos he kyselesivät koko ajan... ;)
 
Tuulia-76: Ehkä kannattais kysyä asiaa jostain. Tosin olen lukenut, että toisille tulee seuraavat menkat melkein perään. Mutta että kolmannet....hmm! Eihän se mitään ota jos ei annakaan. Sinuna kysyisin asiaa jostain. Oliko sulla kyytiläinen yrittänyt pysyä matkassa, vai puhdas nega??? Tulee vaan mieleen, ettei kohtuun ole jäänyt "ylimääräistä", kun vuotoa tulee noin usein... En nyt muista taustaasi niin hyvin...Sorry!
Itselläni kun oli vain pidemmät & runsaammat menkat negan jälkeen... Soita vaikka Naistenklinikalle, jos ei kotipaikkallasi ole esim.lääkäriasemaa... Kyllä ne sua neuvovat vaikket pääsisi paikan päälle :)



 
:wave: Tänään kävin toisissa verikokeissa. Nyt malttamattomana odotan tuloksia. Odotan siis että hCG arvot on laskenut. Se olis hyvä niin tietäisi että kesken on varmasti mennyt. En odota että olis noussut. Hoitaja oli sitä mieltä hoitopaikassani että voisin edelleen olla raskaana koska maanantain hCG oli niin hyvä. :eek: Todella kummallista! Kai mä tiedän etten ole koska tuli sellainen hyytymä ja kalvoa mukana. :headwall:
No, kunhan saan tämän verikokeen tuloksen niin pääsisi jo vähän eteenpäin.
Voisi kuulemma sitten seuraavista kuukautisista aloittaa suoraan lääkkeellisen PAS-hoidon. Ei siis tarvitse sen kauempaa odottaa.
 
Hei taas!

Olen ihan koukussa tähän palstaan. Aina kun on mahdollista on pakko lukea mitä kenellekin kuuluu.
Kalinka71:lle kiitoksia hienosta listasta!! Pienoisen muutoksen jos haluat tehdä listaan, niin meidän punktio ja siirto ajoittuvat elokuulle jos kaikki menevät hyvin. Meillä hoito ei ole IVF vaan ICSI.
Rentouttavaa viikonloppua!!
 
Hei taas!
Tänään hCG arvo on 36. Romahti huimasti maanantain 727 arvosta. Eli kesken on mennyt. ei mitään epäilystä.
Nyt elämä hymyilee taas ja olen innolla menossa kohti elokuun PAS:ia! Näillä näkymin se olis elokuussa. Eli tähän ketjuun sitten takerrun :heart:
 
Kalinka-71: Soitin tänään klinikalle ja tämä turvotus on kuulemma norm. sano että joillain kestää jopa pari kk. Menkoista oli enemmän ihmeissään, mutta toi vuoto joka alko eilen loppuikin nyt sit samantien ja mulla oli tosiaan puhdas nega, veriarvot eivät nousseet ollenkaan. Maanantaina tai tiistaina voivat kattoa ultralla jos vuoto vielä tässä yltyy, muuten ei kuulemma tartte olla huolissaan.
Angelina: Pahoittelut minunkin puolesta, sulla on nyt kuiteskin hyvin toivoa kun tiedät että oli ainakin kiinnittynyt. Täytyy vaan toivoa että tästä pinosta tulee yhtä hyvä plussa-saalis kuin kesäkuun pinosta =)
 
Heipparallaa!!!

Angelina: pahoittelut!!! Kaikesta huolimatta sinulla tuntuu olevan oikea (=positiivinen ja toiveikas) asenne!!!

Tuulia-76: Hienoa, että sait selvitettyä asian ja "ei syytä huoleen". Antaa itselle mielenrauhan, kun asia selvitettynä...

Unelma-Anelma: kiitos oikaisusta!!!

Tässä pukkaa nyt päivitettyä versiota (edelleenkin oikaiskaa virheet):

Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS heinä-elokuu
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu
HelinäKeiju75 2.PAS elokuu
Unelma-Anelma 2.ICSI elokuu
Amelia3 2.IVF elokuu
Elina67 2.IVF elokuu
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Ulpulummukka 1.IVF:n 2.PAS elo-syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Maariaa 3.IVF ajankohta? elo-syyskuu???
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu

Hyvää viikonloppua kaikille!

 
Hyvää sunnuntaita virtuaalisiskot! =)
Missäs te olette hoidossa? Itse olen Taysin hormoni-ja lapsettomuuspolilla.
Vuoto alkaa jo onneksi loppumaan. Ainakin tänään tuntuu siltä. Saisi loppuakin ja tulla sit vasta menkkojen aikaan takas. Saisi edes hetken nauttia kesästä ja lomasta ilman rättejä ;)
 
Heippa kaikille!

Angelina: olen Helsingin Väestöliitossa hoidossa.

Päivi68 tervetuloa joukkoon!

Jälleen päivitetynä ja nyt hoitopaikat lisättynä:

Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS heinä-elokuu Hki Väestöliitto
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays
HelinäKeiju75 2.PAS elokuu
Päivi68 1:IVF elokuu Tays
Unelma-Anelma 2.ICSI elokuu
Amelia3 2.IVF elokuu
Elina67 2.IVF elokuu
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Ulpulummukka 1.IVF:n 2.PAS elo-syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Maariaa 3.IVF ajankohta? elo-syyskuu???
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
 
jospa uskaltaisin liittyä jo joukkoon mukaan meillä eka (ensimmäinen) ivf elo-syyskuulle meillä keskustelu aika 30.7 seuraavista kuukautisista aloitetaan eli tällä kierrolla parinpäivän sisällä keskustelusta hoitopaikkana oulun väestöliitto :)
 
Mitä lääkettä tuo Zumenon oikein on? Sitä pitäisi alkaa popsimaan kun seuraavat kk alkaa. lueskelin netistä siitä ja mitä ihmeen menopaussin hoitoon liittyvää siellä olikaan! Ja raskauden aikana kiellettyä! Mitä tuo lääke oikeestaan tekee? Kertokaa jotka siitä tiedätte! Mulle ei lääkäri ole kertonut tuosta lääkkestä mitään. :/
 
Tervetuloa Tiina80!

Angelina: Zumenon näyttäisi olevan estradioli, joka on luonnollinen naishormoni eli estrogeenin kaltainen aine. Itse alan popsia Progynova nimistä pilleriä kanssa kierron ekasta päivästä eteenpäin ja se on myös estradiolia, jota käytetään vaihdevuosioireisiin. Joten samassa veneessä ollaan :) Tosin välillä tuntuu, että onkos ne vaihdevuodet jo alkaneet kun tänäkin aamuna ennen klo 06 töihin vääntäydyin ja T-paita päällä (14 astetta lämmintä) ja mulla oli KUUMA!!! :LOL:



Jälleen päivitetynä ja nyt hoitopaikat lisättynä:

Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS heinä-elokuu Hki Väestöliitto
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays
HelinäKeiju75 2.PAS elokuu
Päivi68 1:IVF elokuu Tays
Unelma-Anelma 2.ICSI elokuu
Amelia3 2.IVF elokuu
Elina67 2.IVF elokuu
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Tiina80 1.IVF elo-syyskuu Oulun Väestöliitto
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Ulpulummukka 1.IVF:n 2.PAS elo-syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Maariaa 3.IVF ajankohta? elo-syyskuu???
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
 
Hei!

Liittyisin tähän pinoon minäkin. Elokuun puolessa välissä 1. IVF:n 1. PAS, kun tuoresiirto meni mönkään hyperin takia. Ikää yli 40 vuotta, joten monta mutkaa matkassa ollut ja varmaan vielä edessäkin päin. Joka tapauksessa positiivisin mielin olen mukana näitä lääketieteen ihmeitä kokeilemassa. Loman jälkeen alan napsia Progynovaa...

Saara
 
Tervetuloa SaaraX tähänkin pinoon!

Jälleen päivitettynä ja hoitopaikat lisättynä:
Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS heinä-elokuu Hki Väestöliitto
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays
SaaraX 1.IVF:n 1.PAS elokuu
HelinäKeiju75 2.PAS elokuu
Päivi68 1:IVF elokuu Tays
Unelma-Anelma 2.ICSI elokuu
Amelia3 2.IVF elokuu
Elina67 2.IVF elokuu
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Tiina80 1.IVF elo-syyskuu Oulun Väestöliitto
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Ulpulummukka 1.IVF:n 2.PAS elo-syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Maariaa 3.IVF ajankohta? elo-syyskuu???
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
 
Hei kaikille! Liittyisiin teidän toiveikkaaseen ryhmään! Meillä toinen ivf elo tai syyskuussa, riippuen nyt näistä menkoista.
Tuulia; minulle kävi samoin ensimmäisen ivf:n jälkeen, kk:t tulivat parin viikon välein ja olivat tuskaa! Nyt tilanne on rauhoittunut ja voin aloittaa seuraavasta Zumenonit. Tsemppiä kaikille ja nauttikaa kesästä!
 
Moikka !
Me ollaan muuten hoidossa helsingin väestoliitossa, maksusitoumus asiakkaina eli oikeesti kuuluttaisiin naistenklinikalle.
Mulla on ens viikolla lääkäri joten meidän aikataulu varmistuu silloin, ajattelin myös kysellä noista pitkistä viljelyistä ja alkion kuoren avauksesta. Ja haluan tuoresiirtoon seuraavksi 2 alkiota, tähän mennessä on siirretty vain 1 kpl. :|
Mukavaa kesää kaikille ! :hug:
T:maariaa
 
Heippa kaikille!

Mä siis aloitin Terolut 10mg tablettien syönnin viime perjantaina ja ne loppuu nyt tämän viikon sunnuntaina. Sitten vain odotellaan vuotoa ja heti vuodon ekasta päivästä Progynova 2mg pillereitä syömään. Joten kyllä ne hoidot taas tästä pikkuhiljaa starttaavat. Ultraan olisi tarkoitus mennä kierron 10-12 päivänä, jolloin saa tietää myös alkion siirto päivän.... Näitä odotellessa tein "sen" mitä olen haaveillut jo jonkin aikaa. Eli sain vuorotteluvapaa sopimuksen aikaiseksi ja edessä olisi ihana vapaavuosi töistä ja aikaa harrastuksille yms. Joten syyskuusta eteenpäin olen oloneuvoksena. Tietysti sitä toivoisi vielä hoidoista "tärppiä", jolloin "loma" töistä jatkuisi vieläkin pidempään!!!

Jälleen päivitettynä ja hoitopaikat lisättynä:
Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS elokuu Hki Väestöliitto
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays
SaaraX 1.IVF:n 1.PAS elokuu
HelinäKeiju75 2.PAS elokuu
Päivi68 1.IVF elokuu Tays
Unelma-Anelma 2.ICSI elokuu
Amelia3 2.IVF elokuu
Elina67 2.IVF elokuu
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Tiina80 1.IVF elo-syyskuu Oulun Väestöliitto
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Kuunlilja 2.IVF elo-syyskuu Tays
Ulpulummukka 1.IVF:n 2.PAS elo-syyskuu
Maariaa 3.IVF elo-syyskuu Hki Väestöliitto
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Aida 2.IVF syyskuu Turun Väestöliitto
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
 

Yhteistyössä