Sori nyt, roikun ainavaan täällä teidän kans, vaikken periaattees tänne enää kuulukaan... En vain tiedä mihin mennä... :|
Joo, työpäivä oli ja meni, jotenkuten. Sain inspiraation tilata mielen virkistykseksi niitä jääkaappirunomagneetteja. Niitä missä on aina yks sana jne. Saa isäntä taas haukkua rahanmenosta...
Ja sitte meni hermot!
Ajattelin työpäivän päätteeksi, että haen kaupasta isoja perunoita ja mustaa makkaraa, ja teen muusia, kun ollaan syöty huononlaisesti viikko ku on toi kassavirta vähä epäsuhdas. menee enemmän ku tulee. Ollaan siis syöty suurinpiirtein makaroonia ja jauhelihaa...
Niin, tunti sitte sain kuoritut perunat kattilaan kypsymään ja aivan mieletön nälkä! siis aivan vatsaa väänsi. Perunat sitte kypsyi ja aloin pannulla kärhentämään mustaa makkaraa ja sit muussasin potut. Otin kaapista
tänään ostetun laktoosittoman rasvattoman maitopurkin ja aloin kaatamaan sitä muusin joukkoon. Oli siis aivan helvetin herkullisen näkööstä!!!! sit ku puolet olin kaatanu, ja se maito jäi lillumaan siihen muusin päälle, niin huomasin että se on aivan HÖKKYLÄÄ!!!!!!!!! VOI JUMALAUTA! mun muusi oli pilalla.
Itkuhan siinä pääsi, ja itken sitä vieläki, nyt ku kirjootan tätä tänne.. Huomenna Valintatalo ja VALIO saa kuulla kunniansa! Me tuotetaan valiolle maitoa mielettömät määrät, ja mun täytyy ostaa sitä purkis takaasi niin luulis ny saavansa eres tuoretta maitoa!!!! siinä oli eräpäivääkin 2.9.07 asti joten en osannu aavistaakaan.
Ja siis isäntähän sen maidon on aamulla ostanu, ja nyt sitte marssin maitopurkki kädes tonne navettaan ja huusin ihan naama punaasena, (on muutenkin niin paha olla) et miksei se ollu käyny jossain muussa kaupassa.... Arvakkaas oliko se aiva että mitä **** tuo hullu tuos meuhkaa??!?!
Sitte poistuin näyttävästi navetasta samalla nakaten sen märäntyneen purkin keskelle pihaa... Siinä sitä hökkylää ny sitte on.!
Tää on kyllä aika naurettavaa, mutta mulla napsahti. Sen jälkeen istuin sitte saunas itkemäs.
Kuinka voi ollakaan näin Paha mieli????? ei mulla näin tuskanen olo ollu aiemmin. No sen keskenmenon jälkeen kyl olin aika rikki, mut nyt on aivan toivoton olo! Ja NÄLKÄ! Valmiiksi lämmitetyt mustat makkarat annoin koiralle. Ollaan sitte ihan periaatteesta iliman.!
Mä oon varmaan ammattiauttajan tarpees....
T. Ulpis (menkkoja odotelles....)