2 IVF elo/syyskuu

Luinkin tuolta edelliseltä sivulta että sulla oli se punktio! Silloin kun mulla oli tuoresiirto niin lepäillä munkin käskettiin. Mut nyt tosiaan PAS:issa ei mitään sen ihmeempää. Aijon kyllä ottaa rauhallisesti kaiken varalta ;)
 
Lisäsin itseni perään virallisen testipäivän.


Unelma-Anelma 2.ICSI testipäivä 21.8.
HelinäKeiju75 2.PAS HKI Felicitas testipäivä 22.8.
Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS Hki Väestöliitto testipv 26.8. (virallinen testi ma 27.8.)
Maariaa 3.IVF Hki Väestöliitto alkionsiirto 13.8.
Ulpulummukka 1.IVF/ICSI:n 2.PAS Seinäjoen KS/Tays alkionsiirto 14.8.
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays
SaaraX 1.IVF:n 1.PAS elokuu
Päivi68 1.IVF elokuu Tays
Elina67 2.IVF elokuu Lpr Felicitas
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Samary 1.IVF:n 1.PAS elokuu Oulun Väestöliitto testipäivä 4.9
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Sesty 1.IVF:n 1.PAS elo-syyskuu
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Mari66 2.IVF elo-syyskuu
Kuunlilja 2.IVF elo-syyskuu Tays
Tiina80 1.IVF syyskuu Oulun Väestöliitto/Keskipohjanmaan KS
ST74 2.IVF syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Amelia3 2.IVF syyskuu
Aida 2.IVF syyskuu Turun Väestöliitto
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
Mamselli78 1.IVF/ICSI lokakuu Tays
 
LISÄSIN ITSELLENI LISÄÄ TIETOJA!


Unelma-Anelma 2.ICSI testipäivä 21.8.
HelinäKeiju75 2.PAS HKI Felicitas testipäivä 22.8.
Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS Hki Väestöliitto testipv 26.8. (virallinen testi ma 27.8.)
Maariaa 3.IVF Hki Väestöliitto alkionsiirto 13.8.
Ulpulummukka 1.IVF/ICSI:n 2.PAS Seinäjoen KS/Tays alkionsiirto 14.8.
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays alkionsiirto 24.8. Testipäivä 7.9.
SaaraX 1.IVF:n 1.PAS elokuu
Päivi68 1.IVF elokuu Tays
Elina67 2.IVF elokuu Lpr Felicitas
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu
Samary 1.IVF:n 1.PAS elokuu Oulun Väestöliitto testipäivä 4.9
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Sesty 1.IVF:n 1.PAS elo-syyskuu
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Mari66 2.IVF elo-syyskuu
Kuunlilja 2.IVF elo-syyskuu Tays
Tiina80 1.IVF syyskuu Oulun Väestöliitto/Keskipohjanmaan KS
ST74 2.IVF syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Amelia3 2.IVF syyskuu
Aida 2.IVF syyskuu Turun Väestöliitto
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
Mamselli78 1.IVF/ICSI lokakuu Tays

 
Aivan pakko tulla kommentoimaan tuolta pinon ulkopuolelta.
Minä menin suoraan PAS:ta spinnigtunnille + bodypumpiin ja tulin raskaaksi. ;) ;) ;)
Lepo ei koskaan ole pahasta, mutta eipä ainakaan omalla kohdalla rehkiminenkään tehnyt huonoa.. ;)
Onnea matkaan teille kaikille!
Anni ja PAS-tyttö 8vk
 
Lisäsin Ulpulummukan ja Lapin matkaajan testipäivät


Unelma-Anelma 2.ICSI testipäivä 21.8.
HelinäKeiju75 2.PAS HKI Felicitas testipäivä 22.8.
Kalinka71 1.IVF:n 1.PAS Hki Väestöliitto testipv 26.8. (virallinen testi ma 27.8.)
Maariaa 3.IVF Hki Väestöliitto alkionsiirto 13.8.
Ulpulummukka 1.IVF/ICSI:n 2.PAS Seinäjoen KS/Tays alkionsiirto 14.8. testipäivä ti 28.8
Angelina 1.IVF:n 1.PAS elokuu Tays alkionsiirto 24.8. Testipäivä 7.9.
SaaraX 1.IVF:n 1.PAS elokuu
Päivi68 1.IVF elokuu Tays
Elina67 2.IVF elokuu Lpr Felicitas
Lapin matkaaja 3.IVF elokuu testipäivä pe 7.9
Samary 1.IVF:n 1.PAS elokuu Oulun Väestöliitto testipäivä ti 4.9
Nikki28 1.IVF elo-syyskuu
Sesty 1.IVF:n 1.PAS elo-syyskuu
Tuulia-76 2.IVF elo-syyskuu
Lotta77 2.IVF elo-syyskuu
Mari66 2.IVF elo-syyskuu
Kuunlilja 2.IVF elo-syyskuu Tays
Tiina80 1.IVF syyskuu Oulun Väestöliitto/Keskipohjanmaan KS
ST74 2.IVF syyskuu
Alexandria 2.IVF:n PAS syyskuu
Amelia3 2.IVF syyskuu
Aida 2.IVF syyskuu Turun Väestöliitto
Esse 2.ICSI? syys-lokakuu
Pure love 1.IVF lokakuu
Mamselli78 1.IVF/ICSI lokakuu Tays
 
mulla pp17 menossa, ENKÄ USKALLA TESTATA! :ashamed:
pelottaa niin vietävästi se testinn kattominen, kun melko varmasti se on nega. noh, viimeistään maanantaina se testi on tehtävä ei auta mammelaulukaan.
että mie olen oikea vellihousu! :kieh:
viime pas:ssa mul tuhnuvuoto alko pp14 ja nyt ei mitään.
PELOTTAA...!!
 
Helinäkeiju75 kannustan kovasti sua testaamaan koska kuulostaa hyvältä ettei ole tullut mitään vuotoa vielä vaikka on jo pp17! Anna mennä vaan!
Joten älä pelkää! Testi rohkeasti käteen ja kohti vessaa! Tulos voi jopa yllättää ihanasti! Tsemppiä! :D

Angelina pp1 (vasta)
 
Angelina: mulla luget pitäny insseissä vuodon poissa aina, ja myös tuoresiirroissa. ekassa passissa sitten ei pitänyt. ajatukset laukkaa koko ajan ja pyörivät vain että oisko tärpänny... ei ole kuitenkaan... vai olisko...
mutta arkajalkana kuitenkin testaan vasta viimeistää maanantaina.

toivottavasti olisi nyt tärpänny, koska meidän 2 alkiota säästyvät tuhoamiselta. meillä kun alkiot saanut alkunsa luovutetuilla siittiöillä. olisi se 3 vuotta aikaa ne sitten käyttää.
 
Mulla ei luget oo pitäny vuotoa pois ainakaan kokonaan. Tuhruttelu on alkanu jo pp9 tai 10. Joten koska nyt on pp5 niin torstain jälkeen se varsinainen piina alkaaki :headwall: Jotenki tuntuu et aikasimpien kokemusten mukaan en jaksa odottaa tonne viralliseen testipäivään saakka.
Helinäkeiju75: sun tilanne kuulostaa kyllä hyvältä =)
 
Huomenta! Kommentoin tohon luge-asiaan. Mullakaan ei ole luget pitäneet vuotoa poissa. Tosin vasta yksi siirto takanapäin ennen tätä ja silloin tuhruttelu alkoi pp12 tienoilla. pp14 tein positiivisen testin mutta se meni sit kesken. Saas nähdä miten nyt käy! Tuntuu etten kans jaksa odottaa viralliseen testipäivään. Ja ehkä ei tarvikaan kun nyt ei ole ollut käytössä Pregnyliä niin ei varmaankaan voi tulla väärää plussaa! Näin järkeilin.

Onko teillä tietoa missä vaiheessa pakastealkio kiinnittyy? Nopeammin kuin tuore alkio? Mä en edes tiedä monisoluinen tämä alkio oli kun se laitettiin, ehkä se sanottiin mut olin niin sekaisin etten sellaista muista kuulleeni! :LOL:
Se on sit taas sunnuntai. Huomenna työt kutsuu :headwall:

Angelina pp2
 
Moikka vaan !
Viime viikolla tuhruttelu ja arvasin että nega sieltä tulee, niinhän tuli myös !
Me ei kyllä varmaan saada koskaan omaa lasta !!!!!!!!!! Vit..taa kyllä rankasti !
Pakkaseen jäi 6 alkiota, passeja sitten täytyy alkaa suunnitella seuraavista menkoista. Edellisellä kerralla pakasteet vaan menehtyivät sulatuksessa, joten saas nähdä kuinka käy.........
Pidän peukkuja teille muille ja nyt poistun taka vasenpaan !
T:maariaa : :'(
 
Moi! Mulla siirto on siis huomenna maanantaina klo14.... Puolen päivän aikaan san tietää kuinka ovat sulaneet, jännittää aivan kammottavan paljon ettei mitään rajaa! Mä saan varmaan pari päivää saikkua siirron jälkeen kun töissä joutuu nostelemaan niin paljon. Ei vissiin kauheasti oo väliä että lepääkö vai ei PAS:n jälkeen mut onpa itellä kuitenkin varmempi olo kun tekee kaikkensa onnistumisen suhteen. Täytyy vaan olla stressaamatta... heh.
 
Miina-76: tsemppiä huomiselle ja pidän peukkuja. Itselläni edessä PAS ja sulatuksen jännitys perjantaina.
Maariaalle voimia jatkohoitoihin ja :hug:
Oma olo on pahoinvoiva, pientä sellaista koko ajan.
Elina-67: miten menee???
 
Kiirettä on pitänyt, nyt vasta ehdin lueskelemaan kaikkien kuulumisia ja itsekin kertomaan mitä kuuluu?!
Siirtoon asti pääsin, siirto tehtiin tiistaina ja kaksi alkiota sinne laitettiin. Nyt vain odotellaan ja odotellaan ja odotellaan. Mitään ihmeellisiä tuntemuksia ei ole, rinnat ei ole kipeät, vatsaa välillä nipistelee, tänään vielä enemmän, mutta muuten ihan ok olo. Toisaalta ihan hyvä että on ollut muuta puuhaa, ettei ihan koko aikaa kelaa pään sisällä: onnistu, onnistu, onnistu... Eli pp5 elelllään ja toivotaan parasta.
Iso tsemppihali kaikille piinailijoille ja piinailua aloitteliville! Kyllä me onnistutaan!!!
 
Maariaa:lle Monta :hug:
Piinailijoille voimia sekä punktiota tai siirtoa odottaville myös.

OMa NaPa:
Joo, ulpis on sitte tehtailemalla nuota testiä tuhonnu... Pöljä ku edelleen oon. Isäntää hävettää ku meillä tuo jäte poltetaan (maatilalla ollaan) niin sen veli oli kysyny siltä aiva tyhmänä että mitä nuo valkooset tikut tuolla pannunpesäs on ku ei ne tahdo palaa.... Hehe :LOL:
Isäntä meinas et kyl ne palaa ku pitää valkeaa pesäs ja sit multa se kysy että mitä helevetin ydinjätettä sun pissas oikein on... :LOL: :LOL:

Voi tsiis...
Joo, siis enää kaksi päivää testiin, ja aina vaan negaa näyttää. Ulpiksen toivo O&K:sta alkaa pikkuhiljaa hiipua. Vuotoa ei ole ollenkaan, mahaa kramppaa noin 5-6kertaa päivässä(ollu siirrosta asti). Rinnat on yhtäkkiä turvonnu ja ne on todella kipeät. Eilen oltiin mökillä kavereitten kans, niin yks kysyi (mies) että mitä mun tisseille on tapahtunu ku ne on niin valtavat... Itkeäkö vaiko nauraa? Siinä vasta onkelma. Alamaha on myös turvoksis.

*pelottaa*

En jaksaisi enää pettymyksiä.

Oli huomattavasti helpompaa kun sai kuitenkin ystävän kanssa, joka käy samaa läpi (oviksen indukt.) puhua asioista.
On muuten jännä, ku oon tähän asti miettiny, että lapsettoman surua/asioita voi vain toinen lapseton ymmärtää, niin aiva järkytyin ku en oikeasti tiedä, mitä sanoa ystävälle!!!! aiva noloa. aaargh. En ois kyl kellekää tällasta toivonu.
Paitsi ehkä Huumeitakäyttävillealkoholistinarkkareillejokkavarastaajakäyttäähuumeitaraskaanaollessaan. :kieh:

noniin.
T. Ulpis ja O&K (Pp 13)
 
onpa kiva, että on ihan samanpäiväinen kohtolotoveri. Onko sullakin testauspäivä 4.9.? Miten sulla luget? Mulla aamul 3 ja illalla 3. Eli ihan mömmöissä ollaan aamusta iltaan, mutta mitä vain jos, tai siis kun onnistuu.. Tsemppiä!!!
 
Hei!
Olin viime viikon poissa töistä - halusin rauhoittaa nyt koko tilanteen ja keskittyä ainoastaan tähän hoitoon. Punktio oli viime maanantaina (20.8.) ja se meni hyvin. Siis hyvin sillä tavalla, että kipuja ei juurikaan tuntunut (olin kyllä ihan muissa maailmoissa, lääkitys oli siis kohdillaan). Tuloksena oli kahdeksan munasolua, joista kolme suostui hedelmöittymään. Yksi hedelmöittyi sitten jälkijunassa. Keskiviikkona selvisi, että nämä kaikki kolme ovat vähän "hitaita" - mutta luokitukseltaan muuteen hyviä ja nätisti jakautuneita. Yksi niistä oli sitten lopettanut jakautumisensa ja lopputuloksena punktiosta oli kahden alkion siirto viime torstaina. Pakkaseen ei jäänyt mitään ja se harmittaa tosi paljon.
Nyt on kyllä vähän sekavat olotilat. Rinnat aristavat, alavatsa on "killillään" ja tuntemukset ovat vähän sen kaltaiset, kuin menkkoja ennen. Ovatko nämä niitä kiinnittymiskipuja??? Tänään on pp4 - eli nuohan voivat liittyä myös punktioon ja koko siihen pistelyhoitoon.

Jos nyt ei tärppää, niin en oikein tiedä, että jatketaanko vielä kolmannelle kierrokselle. Lääkärin kanssa oli asiasta puhetta ja hän totesi, että nyt ei sitä asiaa kannata miettiä - katsotaan ensin tämä toinen hoitokerta läpi. Siinä hän on ihan oikeassa - minulla on vähän paha tapa toisinaan mennä asioiden edelle.

Tällaista täällä - piinaavaa...
 
:headwall: :headwall: :headwall: :( :'( :'( :'( :'( :'( :headwall: :headwall:
vi....tu kun vi...ttaa! tyylipuhdas nega tuli testiin, että tärähti. rupeaa koko usko menemään koko helkutin touhuun. aloita taas kaikki alusta, tosin päätin tässä aamulla, että se riittää mulle, jos sumut alottaa vielä tän vuoden puolella (maksukatto täynnä apteekissa) ja muuten tän "venttajan" ottaa rennosti.
 
HelinäKeiju75: :hug: Olen pahoillani. Voimia jatkoon.

Ulpulummukka: Eteläpohjalaisena naisena ja maatalon kasvattina olen lämmöllä seurannut sinun tilannettasi ja nauttinut sinun värikkäistä kuvauksista. Jatka samaan malliin! Näissä hoidoissa jokainen hymy on tarpeen. Kaikkea hyvää ja lykkyä pyttyyn! Toivoottavasti onnistutahan kumpiki.

Elina67: Tiedän mistä sinusta tuntuu pohtiessasi jatkoa, yli nelikymppiselle nämä hoidot ovat kalliita ja onnistumisen mahdollisuudet pienemmät kuin nuoremmille. Itse olemme ajatelleet jatkaa hoitoja 3 IVF:ään asti, jos tarvetta. Sen jälkeen alkaakin jo mietityttää. Joka tapauksessa lääkäri ajatteli järkevästi kun kehoitti teitä miettimään asioita vasta tämän hoidon jälkeen. Aina on mahdollista että juuri tämä hoito onnistuu! Pidän peukkuja ja isovarpaita!

Oma tilanne: todennäköisesti perjantaina siirto, tänään varmistuu. Pahoinvointi senkun jatkuu... Illalliselle pitäisi mennä tänään, saa nähdä pystyykö seurustelemaan luontevasti.
 

Yhteistyössä