Maariaa:lle Monta :hug:
Piinailijoille voimia sekä punktiota tai siirtoa odottaville myös.
OMa NaPa:
Joo, ulpis on sitte tehtailemalla nuota testiä tuhonnu... Pöljä ku edelleen oon. Isäntää hävettää ku meillä tuo jäte poltetaan (maatilalla ollaan) niin sen veli oli kysyny siltä aiva tyhmänä että mitä nuo valkooset tikut tuolla pannunpesäs on ku ei ne tahdo palaa.... Hehe
Isäntä meinas et kyl ne palaa ku pitää valkeaa pesäs ja sit multa se kysy että mitä helevetin ydinjätettä sun pissas oikein on...
Voi tsiis...
Joo, siis enää kaksi päivää testiin, ja aina vaan negaa näyttää. Ulpiksen toivo O&K:sta alkaa pikkuhiljaa hiipua. Vuotoa ei ole ollenkaan, mahaa kramppaa noin 5-6kertaa päivässä(ollu siirrosta asti). Rinnat on yhtäkkiä turvonnu ja ne on todella kipeät. Eilen oltiin mökillä kavereitten kans, niin yks kysyi (mies) että mitä mun tisseille on tapahtunu ku ne on niin valtavat... Itkeäkö vaiko nauraa? Siinä vasta onkelma. Alamaha on myös turvoksis.
*pelottaa*
En jaksaisi enää pettymyksiä.
Oli huomattavasti helpompaa kun sai kuitenkin ystävän kanssa, joka käy samaa läpi (oviksen indukt.) puhua asioista.
On muuten jännä, ku oon tähän asti miettiny, että lapsettoman surua/asioita voi vain toinen lapseton ymmärtää, niin aiva järkytyin ku en oikeasti tiedä, mitä sanoa ystävälle!!!! aiva noloa. aaargh. En ois kyl kellekää tällasta toivonu.
Paitsi ehkä Huumeitakäyttävillealkoholistinarkkareillejokkavarastaajakäyttäähuumeitaraskaanaollessaan. :kieh:
noniin.
T. Ulpis ja O&K (Pp 13)