**17-18 viikon jännääjät**

Kiitos tyty86 kun vastasit mulle tuonne oviskysymykseen :heart: . Selvisi vastauksia useampaankin kysymykseen :). Seuraavassa kierrossa pitää tikuttaa useamman päivän, eikä vasta oviksen jälkeen :D .

Mitä teille kuuluu? Joko teillä on viikonloppusuunnitelmia?
Hiljaista on ollut pinossa. Mä olen havainnut jotain tavallisesta kierrosta poikkeavaa: mun molemmat nännit on todella arat, oikein pistävän arat. Tämmöistä on ollut vain kerran, ja silloinkin olin syönyt jälkiehkäisyn, joten johtui varmaan siitä hurjasta hormonimäärästä. Normaalisti ei siis nännit ole ikinä kipeät, joten jännä arvailla, mistä tämä voisi johtua :). Tuskin raskaudestakaan, odotettuihin menkkoihin kun on vielä n. 10 päivää?

Viikonloppuna juhlitaan ukon synttäreitä ja pitäisi mennä töihinkin |O . Koko ajan piinapäivät lähenee, ja minä hermoilen :D. Jos pettymyksiä tulee useampiakin, niin ehkä osaa suhtautua luonnollisemmin.. tai sitten ei. Nyt vaan kyttään oireita ja pohdin, pupuiltiinko edes oikeaan aikaan :whistle:
 
Jive- , ainaski mulle kuuluu jännää! Eilen tosiaan pistin irrotuspiikin ja pupuiltu on eilen ja tänään. Maanantaina lääkäri ultrasi molemmilta puolin follikkelit ja kohdun limakalvokin on nyt paksumpi, että toivottavasti Menopur-kuuri auttaa! Oottaminen on niin kamalaa, ku toivoo ja yrittää olla toivomatta liikoja ja hermostuttaa ja ja ja.... :headwall:
Mullakin on lauantaina töitä, onneksi vaan kuormanpurkuvuoro 7:30-15, kerkiää sit kotiakin touhuilemaan. Täytynee vaihtaa kesärenkaat jo alle, mies vaihto omaansa viime viikonloppuna. Öljykki pitää vaihtaa kohta, siihenki menee piru vie rahaa, höh! Kyllä elämä on kallista! :eek:

Miksi aina sanotaan, että "pitäis" tehä sitä sun tätä? Jos sanoo kaikki sellaiset asiat, joita pitäis tehä, niin niitä on aivan hirvee määrä ja pelkkä ajattelukin uuvuttaa ja veetuttaa!
 


Ouska...................23/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............21/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............20/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................19/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............19/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................19/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............18/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita.......18/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................17/28...............yk1........viides
Jive-......................16/26................yk1........esikoinen
santessa...............16/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................15/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................14/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............14/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............14/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........14/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................11/30................yk12...... esikoista
käärme..................11/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............11/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat




 
Huomenia.. :wave:
Eli tänää tuli melkei tasavahvat viivat ovistestiin,huomenna tulee vahvat..näin se on menny ennekii =) joten tänään meen miehen luo..ja palailen lauantaina..ellen hiippaile miehen koneelle palstaile ku oon nii koukussa :LOL:
Voin päivitellä taas listoja kohan palailen ristiretkiltäni simppojen metsästyksestä..


Milla Migliore käsitinkö oikee et "irrotuspiikki"on oviksen irtomiseen vaikuttava lääke?eli hienoa jos on tullu ovis käyettyy ja muutenkii kuuluu positiivista =)

Jive- hyvä vaan jos voi olla avuksi.. =)
 
huomenta!
täällä hyödynnetään nyt melkein jokainen päivä :) ettei sitten tartte surkutella sitä tärpin puutteeksi :saint: kunhan tässä aletaan lähestyä noita maagisia viikkoja ja päiviä niin eiköhän se aktiivisuus kirjotusten osalta lisäänny itse kullakin.. tuntuu ettei oikein oo vielä paljoa sanottavaa :)
 
Hei kertokaahan tietämättömälle kun mä en oo siis mitenkään erityisemmin tarkkaillu ovista yms yms.. niinku oon maininnu jo miljoona kertaa, mutta nää muutama viime päivät on ollu tosi omituisia, eli siis kauheeta vihlontaa ja kipuja, ihan ku menkat alkais ja nyt tänään tullu punertavaa limaa. :eek: Liittyykö nää nyt sitten siihen ovulaatioon vai onko nyt ihan tosissaan menkat alkamassa jo :eek: :kieh:
 
Brierhip oviksen aikaan on normaalia että joillain tulee punertavaa/rusestavaa limaa..joten elä huoli..ovis se on =) nyt vaan pupuilee ;) ja kivutkin johtuu siitä..siulla kierto n.puolivälissä ni ei ne menkat voi alkaa jos säännöllinen kierto..ovista se tuo on..sanon minä :D
 
moi!
olen uusi täällä. pääsiskö mukaan. viikon olen nyt lukenut teidän juttuja; joskin 3 viikkoa jo muita vauva-kuumeisia.
Nyt oli PAKKO rekisteröityä, kun tuntui niiiiin rikolliselta!

hhhmmm...
en tiedä olisko tää pino kaikista lähinnä omaa tilannettani.
Yritys aloitettu 15.3. jättämällä rengas pois. eli sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto, ja viikonhan sen ehkäisyteho on kestänyt... nyt olis kuukautisten alkamisesta laskettuna kp25, mutta siitä saa luultavasti vähentää viikko... eli nyt olis ovis tässä näin pikapuolin. OIREISTA PÄÄTELLEN. eli laittaisko mulle kp19. Mulla on aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen kierto SEKÄ PCO. mutta raskautumis-toiveissa on hyvä elää. 2 lasta löytyy; joskin nekin on saatu IVF:llä edellisessä suhteessa molempien (enemmän miehen) vian takia. Eli mulla olis toivoa raskautua luomustikin. :)

Nyt on ollut kovia viiltelyjä tuolla alhaalla ja menkkamaista kipua, joka säteilee selkään. Nännit oli tänä aamuna ekaa kertaa kosketusarat. :) ja OVIS-TIKKUUN tuli MELKEIN PLUSSA! Olen tikuttanut kp11:stä, joten NYT NE TIKUT LOPPUI; just kun olis tullut jotain niihin. eli vkl:na aloin saamaan ihan hailakkaa lauantaina ja vielä eilen se oli TOOOOSI haalea, kunnes tänä aamuna paukahti selkeästi, mutta edelleen siis haaleampi kuin kontrolliviiva.
En siis edes tiedä että ovuloinko, mutta TOIVOTAAN!
Pupuiltu on pienen tauon jälkeen taas eilen ja tänään olis tarkoitus jatkaa harjoituksia.
Jatkan nyt palstan lukemista, jotta saisin tähän muka ovikseen jotain selkoa.

DREAMER78
 
Tervetuloa Dreamer78 :flower: !

Milla Migliore, kuulostaa tosi lupaavalta tuo sun tilanne :). Samoin tyty86, pääsette hommiin juuri oikeaan aikaan :). Voi kun itsekin tietäisi tarkan ovisajan..

Mulla on ollut koko päivän omituisia alavatsakipuja, sellaisia aika ilkeitä, lyhyitä vihlaisuja. Vähän menkkatyylisiä, muttei kuitenkaan. Toisaalta eikös jostain munasarjojen tienoilta voi tuntua kipuja oviksen jälkeenkin? Mies lisää vettä myllyyn, esim. tänään oli taas hirveän hyvä ruokahalu (olen ollut viime kuukaudet aika ruokahaluton), ja mies vaan siihen, että "sitä se teettää, kun on vauva mahassa" :p . Mun pitäisi suhtautua tähän asiaan maltillisesti, olin tosiaan edellisessä suhteessa päälle vuoden ilman ehkäisyä, enkä tullut raskaaksi (exäni sai kuitenkin uuden kumppanin kanssa heti lapsen alulle). Lisäksi mulla on ollut sairaus, joka pahimmassa tapauksessa voi aiheuttaa hedelmällisyyden laskua. Siksi ajattelinkin, että jos ei tärppää, niin en ihan vuottakaan odota, ennen kuin menen gynelle. Saapi ultrata munasarjat ym. ja tutkia tarkemmin :).
 
Mulla ei näköjään sitten ollut kuin kahden päivän kuiva kausi. Nyt nestemäistä valkovuotoa tulee ja aika paljonkin (yleensä mulla on aika vähäistä tuo valkovuoto). Oviskaan tämä ei ole, se meni jo kaiken järjen mukaan. Mistä voi johtua, että ns. kuiva kausi jää väliin? Mietin vaan, että olisko jossain luteaalivaiheessa häikkää tms..

Edit. höh. etsin hieman tietoa, ja tämä ylenmääräinen kosteus saattaa olla joku tulehdus. Pitää seurata..
 


Ouska...................24/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............22/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............21/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
dreamer78...........20/??.................yk1..........kolmas(eka yhteinen)
Nobody................20/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............20/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................20/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............19/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita.......19/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................18/28...............yk1........viides
Jive-......................17/26................yk1........esikoinen
santessa...............17/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................16/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................15/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............15/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............15/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........15/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................12/30................yk12...... esikoista
käärme..................12/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............12/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat




[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Milla Migliore käsitinkö oikee et "irrotuspiikki"on oviksen irtomiseen vaikuttava lääke?eli hienoa jos on tullu ovis käyettyy ja muutenkii kuuluu positiivista =)
Juu, se irrottaa munasolun. Se on siitä hyvä, että tietää millon pöllytellä peittoja! Eilen oli ihmeellistä ja outoa kupinaa tuola alavatsassa, vähän niinku menkkakipuja. Hihii, jospa sielä simppa kohtas palleroisen! :p
 
Nyt on reissu heitetty miehen luona..harmi vaan et sain äske ovistestii vahvan plussan..ja eilen viimeeks pupuiltii eikä päästä nyt pupuilee enää oikeesee aikaa..joten näinköhän vielä voi tärppi tulla..miulla tulee ovis 24h sisäs ovisplussasta..toivotaa et ne simpat eläs sen 3vrk..muuten :'(
Pitäs lähtee illaks duuniin..
Tervetuloo jännäpinoon dreamer78 :wave:
 


Ouska...................25/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............23/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............22/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
dreamer78...........21/34-37.................yk1..........kolmas(eka yhteinen)
Nobody................21/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............21/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................21/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............20/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita.......20/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................19/28...............yk1........viides
Jive-......................18/26................yk1........esikoinen
santessa...............18/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................17/31..............yk2.........esikoinen
umayya.................16/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............16/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............16/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........16/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................13/30................yk12...... esikoista
käärme..................13/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............13/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat






 
Eipä tässä muuta kuin odotellaan. Mitään erikoista muutosta en oikeestaa itsessäni huomaa...
toivottavasti odottelu kuitenkin palkitaan. :heart:
Enemmänkin ois voinut pupuilla, mutta jotenkin halut lopahtivat tän viikon alussa...outoa :|
 
8 päivää odotettuihin menkkoihin. Ei tainnut tässä kierrossa tärpätä lupaavasta nännikivusta (;) ) huolimatta. Nimittäin tissikipu hävisi, kuten aina ennen menkkoja. Tuskinpa olen siis raskaana, millään lailla ei ole tavallista erikoisempi olo, vaan samaa kaavaa mennään kuin normaalissakin kierrossa :). Ja kun näin ajattelee, niin ei ainakaan tipu korkealta. Tyty86, kyllä ne siittiöt tosiaan voi olla yllättävänkin sitkeitä, ja limojen pitäisi olla ovisaikaan suotuisat niiden hengissä pysymiselle :). Ja nimenomaan ne tyttösiittiöt on sitkeimpiä :). Toivotaan parasta!!
 
heippa kaikille.
oon niin vähän aikaa viä teihin "tutustunut", että en osaa viä kommentoida...

mutta omaa napaa:
torstainahan sain melkein ovis-plussan, ja siihen ne tikut sitten loppui. en ostanut uusia kun ajattelin ettei niillä tikuilla nyt raskaaksi tulla, joten pupuiltu ollaan ke, to ja tänään. ;) Eli luulis nyt että pikkuveitikoita on tarpeeksi paikalla kun munis on irronnut. JOS sellainen ihme nyt on tapahtunut... En ole koskaan tiennyt ovuloivni, eikä ovista oo ilmeisesti clomeillakaan saatu aikaiseksi. Siitä on nyt siis 7 vuotta kun viimeksi kunnolla yritettiin. Sen jälkeen olen eronnut... sekä tossa välillä seurustellut; siinä suhteessa oltiin melkein vuosi ilman ehkäisyä... Ei tullut lasta (eikä koko suhteesta kuin paskaa...). Nyt ollaan uuden ukkelin kanssa oltu kohta 2 vuotta yhdes, ja otettiin varaslähtö vauva-puuhiin. Viimeisen vuoden aikana olen muuttanut ruokavaliotani sekä laihduttanut jonkin verran, SEKÄ juonut nyt kuukauden verran greippimehua sekä ottanut FOOLIHAPPOA... Joten lähtökohdat VOI OLLA erit kuin joskus aiemmin! TOIVON AINAKIN!
TÄNÄÄN on nyt sitten LÄMMÖT NOUSSEET lähemmäs 37! jopa yli... Eli mulla on ainakin toiveet oviksen suhteen korkealla. Mutta paljon tarvitaan vielä tuuria että loppuvuodesta tai alkuvuodesta meille nyytti suotais.
No, nyt ei auta muuta kuin toivoa että lämmöt pysyy kohollaan niin kauan että raskaus varmistuu!
Mä pelästyin viime viikkoisia kipuja ja kouristuksia niin että kävin polilla ja juttelin sairaanhoitajan kanssa... Sekä soitin lapsettomuushoitojamme surittaneeseen paikkaan, ja kaikki suosittelivat ultraan menoa. No, meikä ei sitten paljon aikaillut vaan tilasin sen ajan HETI! Eli maanantaina olis ultra yksityisellä. Sitten olen paljon viisaampi taas ja vähän nähdään suuntaa että kannattaako luomu-pupuilu meikäläisen kohdalla.

No niin. mutta olis kiva kuulla muiden OVIS-tuntemuksista, Tai muuten kokemuksista tästä rakautumis-yrityksestä.

Dreamer, jolla on "kauheet" menkkakivut edelleen. Olisko se se keltarauhanen tai joku ku aiheuttaa juilintaa...??!?!?
 
Dreamer voi että olisi se jo sinun vuorosi! :hug:

Mä tunnistan oviksen pienestä nippailusta masussa ja selkeästä ovislimasta. Viime kierrossa tuli oikein tuska oikealle alaselkään kun ovis tapahtui. Nyt ei ollu niin rajua onneksi! Mutta mulla on tänäänkin pientä nippailua havaittavissa, mikä on vähän outoa. Tai sitten mä kuvittelen koko nippailun!! Ihan mahdollista nimittäin! Viime kierrossa mul oli sellanen valeraskaus ettei tosikaan!! :(

Jos haluat Dreamer käydä lukemassa tarinaani niin käy tuolla mun profiilissa kattomassa. En viitisi sitä tässä taas kertoa... rankka kokemus taustalla. Mutta nyt tosiaan yrotyskerta 2 vasta menossa ja silti olen ihan malttamaton. Oikein hävettää tämä oma malttamattomuutensa kun vertaa teihin jotka olette kauan jo yrittäneet, mutta en sille voi mitään! :ashamed:
 
elinamaria, taisin jostain hiukan lukea sun kuulumisia. höh. :(

niin, eihän meillä ole yritystä kauakaan, eikä tarkoitus ollut aloittaa vielä. vauvakuumekin pukkasi vasta pari kuukautta sitten. mies on enemmän puhellut, että :"kohta mää oon jo niin vanha ettei sitä enää vauvoja sit myöhemmin jaksa, että eiköhän pian aloiteta...." JUST JOO.. tosi vanha; mua kolme vuotta vanhempi. ;)
Mulle olis nyt TÄRKEINTÄ, että tiedän että mun munis-laitos toimii! Se olis jo aivan upeeta; mutta tottakai petyn jos se täti tulee sitten taas kohta pian. No, mutta KAIKKEA EI VOI SAADA HETI. Ja mitä nyt olen seurannut erilaisia vauva-palstoja niin ei se terveen vauvan saaminen pelkästä oviksesta ole kiinni. Kuten tiedätte. Tieto lisää tuskaa, mutta silti on vaan pakko käydä lukemassa kaikenlaisia kohtaloita. pah. Mut sellaista se elämä on. *huoh*

no, mutta mä täällä odottelen jännittyneenä, että mitäs se kuume-mittari näyttää aamulla. huih! toivottavasti lähemmäs 36,6 kuin 35,9... Tai vaikka lähelle 36,9 olis hyvä.

No, mut kai täällä joku jo alkaa jännäilemään vai odottaako suurin osa vielä sitä O:ta?

Dreamer kp21/34-37 (vois ehkä nyt pitää kutinsa?)
 
Laiskuuttani kopioin toisesta pinosta.. =)

Kävin äsken vessassa ja nyt kyllä bongasin semmoset ovis limat et oksat pois.. :whistle: veny ja veny ja veny... :LOL: ei oo koskaa ollu tommosii limoja..valkkari ollu ku vettä vaa..nyt on tommosta kanamunanvalkuaista todellakin..nyt vaan toivon et miehen simpat on iskukunnossa ja pystyy elää sen 3vrk..muuten :kieh:
 

Yhteistyössä