ElinaMaria, oot ihan oikeessa, että oikeat ystävät ovat iloisia meidän puolesta, eivätkä "lyttää" toisten onnea, vaikka kaikki ei meillä menisikään samoin, kuten he itse tekevät
. Välillä olen ääneen puhunut miehelle kaikenlaisista "möröistä", mitä vanhemmuuteen liittyy (siis lähinnä "apua osaanko hoitaa vauvaa oikein ja pärjätäänkö me" ). Tuo ihana ukko jaksaa kuitenkin piristää ja "lohdutella", että hyvin me pärjätään ihan varmasti
. Tulee itselle parempi mieli, kun toinen on niin tasaisen varma kaikesta, kun itse taas olen tämmöinen ihme hörhöilijä
. Samalla olen tietysti onnesta pinkeänä, että nyt saadaan yrittää vauvaa. Tätä olen jo vuosia halunnut :heart: . Ja voi että, miettikää miltä sen plussan näkeminen tuntuu
.
Tyty86, voi harmi kun et päässyt ukkosi luo! Mutta toivottavasti pääsette puuhastelemaan ensi viikolla, kun hedelmällinen aika koittaa. Jemmaat nyt niitä haluja vähän aikaa, ja ensi viikolla pistät miehen koville
. Olen itsekin elänyt nykyisen avon kanssa kaukosuhteessa ja tiedän, miten ikävää se voi välillä olla..
ON: laskureiden mukaan oviksen pitäisi olla huomenna ja hedelmällistä aikaa piti olla tämä loppuviikko. Tänään on ollut koko päivän alavatsa kipeänä+pinkeänä ja ollut menkkamaisia tuntemuksia, liekö ovis? Limoja en bongannut. Toinen rinta on sivulta ihan törkeän kipeä. Simpat on laitettu matkaan koko kierron ajan ja joka toinen päivä, joten ainaskaan siitä ei tämän homman pitäisi olla kiinni
?