**17-18 viikon jännääjät**

HIenoa täällä on päivitelty oikein upeesti=)

En sitten päässykkä lähtee joeusuuhu miehen luo :ashamed: ei se ollu kerinny laittaa kämppää ees valojakaa..joten ei sinne voinu viel mennä..nähää vasta torstaina.. :'( tää on tuskaa..kauhee ikävä sitä..ensviikon pitäs olla hedelmällinen viikko..värkki on kyl ihan kuiva ja napukkaki muumioitunu umpee.. :snotty: tulispa se ovis torstaina ja rupeispa tännekii tulee kuukausittainen monsuuni sade joka laittaa koko aluen kosteeks :p kauhee puute viel vaivaa ja seksiä tekee 24/7 mieli..nään vaan seksiä ja seksiä jokapaikassa..mut ite en pääse sitä harrastaa :headwall:
 
ElinaMaria, oot ihan oikeessa, että oikeat ystävät ovat iloisia meidän puolesta, eivätkä "lyttää" toisten onnea, vaikka kaikki ei meillä menisikään samoin, kuten he itse tekevät :). Välillä olen ääneen puhunut miehelle kaikenlaisista "möröistä", mitä vanhemmuuteen liittyy (siis lähinnä "apua osaanko hoitaa vauvaa oikein ja pärjätäänkö me" ). Tuo ihana ukko jaksaa kuitenkin piristää ja "lohdutella", että hyvin me pärjätään ihan varmasti :D. Tulee itselle parempi mieli, kun toinen on niin tasaisen varma kaikesta, kun itse taas olen tämmöinen ihme hörhöilijä ;). Samalla olen tietysti onnesta pinkeänä, että nyt saadaan yrittää vauvaa. Tätä olen jo vuosia halunnut :heart: . Ja voi että, miettikää miltä sen plussan näkeminen tuntuu :).

Tyty86
, voi harmi kun et päässyt ukkosi luo! Mutta toivottavasti pääsette puuhastelemaan ensi viikolla, kun hedelmällinen aika koittaa. Jemmaat nyt niitä haluja vähän aikaa, ja ensi viikolla pistät miehen koville :D. Olen itsekin elänyt nykyisen avon kanssa kaukosuhteessa ja tiedän, miten ikävää se voi välillä olla..

ON: laskureiden mukaan oviksen pitäisi olla huomenna ja hedelmällistä aikaa piti olla tämä loppuviikko. Tänään on ollut koko päivän alavatsa kipeänä+pinkeänä ja ollut menkkamaisia tuntemuksia, liekö ovis? Limoja en bongannut. Toinen rinta on sivulta ihan törkeän kipeä. Simpat on laitettu matkaan koko kierron ajan ja joka toinen päivä, joten ainaskaan siitä ei tämän homman pitäisi olla kiinni :)?
 
MAANANTAIN PLUSSAPINO



Ouska...................20/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............18/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............17/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................16/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............16/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................16/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............15/28................yk1.........esikoinen
rosalina.................14/28...............yk1........viides
vauvahaaveita.......14/27/30.........yk?.........?
Jive-......................13/26................yk1........esikoinen
santessa...............13/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................12/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................11/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............11/27................yk2......... esikoinen
Odelia....................11/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........11/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................8/30................yk12...... esikoista
käärme..................8/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............8/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



[/quote]

[/quote]

 
en oo jaksanu käydä kirjottelee kun on vielä niiiin pitkä aika tonne kierron loppuun... B)
Eikä täällä mitään ihmeellistä oo ollutkaan.
Milla Migliore en oo koskaan ovista bongaillu enkä aio nytkään. Vauva tulee jos on tullakseen. Siis ymmärrän kyllä jos on vaikea raskautua niin käyttää apuna, mutta mulla tää nyt on vasta 2 yritys. Ja henkilökohtasesti mulla menis kaikki ilo makuuhuoneen puolella jos ajattelisin vaan raskaaks tulemista ja ovulaatioita :whistle: :D
 
Minä kyllä taidan olla todella vauvakuumeinen...:D :heart: Sain ystävältäni 2 ihanan söpöä vauvojen yöpukua. Oli löytänyt kaappiensa kätköistä siivotessaan...Pakkohan niitä oli sitten silittää ( ja ihastella ). :heart: :D siis minä joka en koskaan silitä mitään... :D
 
Ihanaa Jive, että pääsette nyt yrittämään ja että molemmat on mukana touhussa täysillä. Toivotan tsemppiä kovasti!!


Tiny Angel... kyllähän se tarttuu! niitä vauvanvaatteita on vaan niin pakko välillä hypistellä! :D


Jee jee... täällä puuhaillaan tämä viikko siihen perjantaihin asti ja sitten vaan sormet ja varpaat ja jalat ristiin että onnistuis!
 
ElinaMaria etkös sie syöny niitä omenaviietikka kapseleita?miusta tuntuu et oon kuiva ku sahara ku alotin syömää niitä |O

Täällä alotetaa vasta torstaina simppojen viljely..koha pääsen miehen luo :p
 
Pistelin Menopuria kp 5-10 ja tänään kävin ultrassa, toisel puolel on 17mm:n folli ja toisel on 14mm:n. Huomena pistän sit Pregnylin. HUI ku jännittää taas!! :p
Lääkäri kysy, et vieläkö me halutaan yrittää Menopurilla, jos nyt ei tärppää. Tietenki halutaan!

Juu, vauvan vaatteita on ihana hypistellä! Ja ommella, nyt on työn alla fleesestä paita ja housut. Monesti jo tehnyt mieli pessä nuo mutsilta saadut vauvan kuteet, mutta mihin mä ne laittaisin ku ei oo kaappia vielä niille! :LOL:
 
Tyty juu syön! En mä oo kyl mitään sellaista huomannu. Voihan se olla et ne ei sovi sulle? Kun nehän sitä kohdun limakalvoja paksuntaa... kokeilehan sitten ens kierrossa olla ilman jos ei nyt tärppää. Sittenhän sen näkee....

 
ElinaMaria joo pitää varmaan olla..mut oon vaa sen vuoksi syöny ku epäilen et viime kierros ku oli se kemiallinen raskaus ni jospa se johtukii siitä et kohdun limakalvot olis ollu liian ohuet.. :/ eikä alkio päässy kunnol kiinnittyy..
 
TIISTAIN PLUSSAPINO



Ouska...................21/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............19/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............18/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................17/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............17/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................17/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............16/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita.......16/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................15/28...............yk1........viides
Jive-......................14/26................yk1........esikoinen
santessa...............14/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................13/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................12/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............12/27................yk2......... esikoinen
Odelia....................12/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........12/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................9/30................yk12...... esikoista
käärme..................9/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............9/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
umayya kiitti ku jaksoit päivittää..joo mie voin huomenna päivitellä..ja torstaihin saakka.sit lähen joesuuhu miehen luo ni en oo kotona koneella.Ja miehen pitäs tulla v.lopukstänne ni en jouda paljo palstailee.. =)


Täällä on ruvennu paikat kostuu vaikka eilen valitinkii kuinka aavikkoa tuolla alhaalla on :D napukkakin on ruennu pehmenee ja on jo pikkusen raollaan..jee..jospa se ovis tulus torstaina ni ois hyvät mahkut saada simpat liikkeele.
Sain tänä aamuna ihania uutisia :heart: paras kamuni olis saanut sunnuntaina pienen prinsesan..aiti ja tytär voi hyvin.. :heart: ihanaa..oon niin onnellinen kaverini puolesta.Oikein odotan et pääsen kattoo pikkusta..
 
Minullakaan ei oo vielä kunnollista paikkaa vauvanvaatteille...mutta laatikosto löytyy, johon olen niitä vaatteita laittanut. Innostuin alkuvuodesta kutomaankin kaikkea, heh!
Kaikki muut olivat ihmeissään että kenelle minä oikein niitä kudon...itse vain tahdoin kutoa vaikka ei vielä yritettykkään...jotenkin on mukavempi odottaa tuloksia kun saa tehdä jotain aiheeseen liittyvää
:D
 


Ouska...................22/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............20/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............19/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................18/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............18/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................18/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............17/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita.......17/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................16/28...............yk1........viides
Jive-......................15/26................yk1........esikoinen
santessa...............15/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................14/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................13/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............13/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............13/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........13/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................10/30................yk12...... esikoista
käärme..................10/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............10/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat




 
Viime yönä mahaa jomotteli siihen malliin et uskon oviksen olevan pian ovella koputtamassa
napukkakin on auennu ja ruvennu olot olee kosteemmat..ovistesti pitää tehä kuha heräilee..pitää läydä nukkuu
että jaksaa taas ensiyön olla duunissa..sit huomenna miehen luo ja eiku siimahännät
liikkeelle..
 
Mulla on tänään ollu kovia "menkkakipuja" ja muuta siihen liittyvää niinku olis alkamassa...... Mistähän ihmeestä se nyt sit johtuu? Olis kyllä toi ovulaatio ajankohtainen,oisko siitä? En tiä kun en oo koskaan kiinnittäny huomiota että olis mitään tullut ennen :/
No mutta kunhan ei menkat ala niin hyvä B)
Täytyypä alkaa siivoilemaan kun lapset leikkii kerranki kiltisti keskenään tuolla omassa huoneessaan :D :wave:
 

Yhteistyössä