**17-18 viikon jännääjät**

way to go Tyty! kyl sen tunnistaa kun se lima tulee, eikö?! toivotaan että se on pitäny ne simpat elossa ja voimissaan.... edellisellä kerralla meillä eli 4 tai 5 päivää ne simpat... et kyllä ne voi olla iskukunnossa!
 
ElinaMaria teillähän on ollu simpat särmä kunnos :D ..ja ei oo kyl koskaa tullu tommosii "mällejä" ovislimoina :D et pakko olla sen oviksen tänää..kauhee nippailu ja jomotus munasarjois..viiltelyy oikee..pitkästä aikaa kunnon oviskipuja..Voiko muuten miehen sperman laadusta sanoo mitään tälleen silmämääräsesti..koostumuksesta jne.Et onko hyvät mällit jos on paksuu vai pitääkö olla vettä.. :LOL:
 


Ouska...................26/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............24/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............23/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
dreamer78...........22/34-37.................yk1..........kolmas(eka yhteinen)
Nobody................22/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............22/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................22/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............21/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita.......21/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................20/28...............yk1........viides
Jive-......................19/26................yk1........esikoinen
santessa...............19/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................18/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................18/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................17/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............17/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............17/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........17/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................14/30................yk12...... esikoista
käärme..................14/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............14/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 9/27........ ......yk.yli4v...kuopus


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



 
Kaa
Ovislimat juuri bongannena laitan tietoni tännekkin. Mies kyllä tulee reissustansa kotiin vasta illalla, mutta josko me kerittäis tähän junaan mukaan. :heart:

Kaa..................18/32................08/07..............esikoinen
 
Moikka, miekin tulisin mukaan, vielä tämän kerran tänä keväänä. Nyt jos ei tärppää, niin siten pidän taukoa syksyyn asti. Kesällä on muut kujeet,
mutta syksy tuo taas sen nyytin kaipuun.


Mutta tämä kierto vielä toivotaan, sillä hedelmöittyminen olisi kiva "synttärilahja"....
Nyt on menossa kp9/27 ja 18.4 on syntymäpäiväni, joten kaikki passautuisi kohdalleen...


Karpalo67...........9/27..............yk yli 4 vuotta.........kuopus haaveissa


Hauskaa sunnuntain jatkoa
 
jaa-a. se taitaa kulkaa olla että meikäläisen kierto onkin nyt vähän pidempi. Jos se ovis nyt tänään on (juilinnasta päätellen) niin mun kiertopäivät pompsahtaa 31. eipä sitä tarvii tuohon listaan välttis päivittää. Kattellaan miten tässä käy! Luulin tosiaan että se oli jo torstaina mutta hahaa-eipäs ollutkaan. Onneksi siippa kotiutuu pian niin varmistetaan vielä tämä päivä... ;)
 
ElinaMaria miulla tuli kerran ovis viikkoo oletettuu myöhempää..tikuttaessa sen huomas..ton takii miun on pakko tikuttaa ovis kun oon muuten ihan vauhko ja maninen ton oviksen tunnistamisen suhteen..niin ja pitää ajottaa vapaat ovisaikaan miehen kaa..Nyt vaan peittojen sisää laittamaa simpat valloilen.. :D
 
Tervetuloa Karpalo! Mites Peppi, a-Alisa, Tinyangel, vauvahaaveita, onko mitään "tuntemuksia"? Mä oon vähän pettynyt, nimittäin mulla ei tunnu enää missään mitään. Tissikipu hävisi tosiaan kokonaan..
 
Jive- No, onhan mulla tota alavatsaa pakottanu/vihlonu, samoten välillä vihlonta menny nivusiin asti... ja alaselkä ollu kipiänä kans...Mutta voi olla että liittyy jotenki tuohon Täti punaiseen :ashamed: Saa nyt nähdä, mutta oon aika varma,että täti tulee kylään v-lopulla,ei oo yhtään raskaana-olo olo :'( En kyllä tiiä miltä se tuntuu, mutta silti :D Aika näyttää...
 
jive Täällä on "tuntemuksia" aika vähän. Olen aika kova kuvittelemaan kaikenlaista ja kun oikein itseään kuulostelee, joitakin oireita aina löytyy. Kuopuksesta mulla ei ollut mitään oireita ennen plussatestiä, mutta nyt tuntuu, että täti kurvaa meille viikonloppuna.
Onnea kaikille kiertoon ja toivottavasti tulee paljon plussia! :heart: :heart:
 
Täällä on napukkaa tutkittu ja kova köpö on..kiinnikin on jo menny(aavistuksen raollaan) valkkari loppunu ja eilen palenti ku pientä sikaa..eli ovis oli ja meni lauantaina..jea
jospa sinne joku simppa olis joutunu ja plussa tulis plakkariin..kaikille meille plussa myrsky kotiin++++ :whistle: :whistle:
kohtahan täällä alkaa porukka jännää ihan urakalla..alkaa olee jo joillain kierto loppusuoralla..
 


Ouska...................27/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............25/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............24/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
dreamer78...........23/34-37.................yk1..........kolmas(eka yhteinen)
Nobody................23/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............23/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................23/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............22/28................yk1.........esikoinen
vauvahaaveita......22/27/30.........12/07.........esikoinen
rosalina.................21/28...............yk1........viides
Jive-......................20/26................yk1........esikoinen
santessa...............20/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................19/31..............yk2.........esikoinen
Kaa........................19/32..............yk4.........esikoinen
umayya.................18/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............18/27................yk2......... esikoinen
Brierhip ...............18/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........18/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................15/30................yk12...... esikoista
käärme..................15/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............15/30-34............yk?........toinen
Karpalo67........... 10/27........ ......yk.yli4v...kuopus


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



 
Minulla ei ole mitään kummempia oireita, ainoastaan noi rinnat ovat todella kipeät ja turvoksissa.. ajattelin, että ehkä teen testin joko perjantai tai lauantai aamuna, koska lauantaina ois työpaikan porukan kans juhlat tiedossa..haluan olla varma, etten sit ole raskaana jos juon.. minulla on niitä herkkiä testejä, joten eiköhän se näytä tuloksen, vaikka kierto ei olisikaan täysi..voi olla kyllä, että koska ovistesti näytti positiivisen tuloksen 12. kp, joka oli torstai, niin täti voi tulla jo silloin perjantaina tai lauantaina..
 
voi että, voi että! Kohtahan täällä on monella jännät paikat! Ouska! Testaa jo viikonloppuna, jooko? :p
Ja Mama-84 kanssa! :D

Peppi! Mäkin aattelin testata jo lauantaina.... tiiän! Ei siinä välttämättä näy mitään vaikka oliskin raskaana mut silti.... lauantaina olis saunailta kaverin luona.. :snotty: sillon mulla olis kp 23/28-31. Mä merkkaan noin ku en tiiä oliks se ovis eilen vai viikko sitten!:headwall: Mua on ainakin huimannut muutaman päivän tosi paljon. Et en tiiä mistä johtuu.... ;) ei oo kuviteltu juttu, ihan oikeesti huimaa. Mä jo epäilin et onks mulla joku anemia tms.

Nonni. eipä se auta - samanlaiseksi hermoiluksi tämä menee kuin viime kiertokin. Petyn jo jokatapauksessa, niin ihan samahan se on täällä riekkua ja panikoida teitin kanssa! :heart: :D hahaa...
 
Hei.. pitäiskö munkin testata lauantaina herkällä testillä? Silloin olis kp 25/26. Lopetin pillerit vuoden lopulla ja siitä asti kierto ollut 26 päivää, voi se tietty olla nyt pidempikin. Tekisi mieli testata, varsinkin jos te muutkin testaatte :D!!
 
moikka kaikille!
Mulla ei oo mitään erikoisia oireita ollut...paitsi tänään kolme kertaa sattui tosi kovaa mahasta. Ihan niinkuin ois ollut ne menkkakivut joita podin ennen pillereiden aloittamista eli joskus 7 vuotta sitten.Mutta nää kesti ihan vain max. minuutin ja välissä ainakin 20min tuskatonta kunnes taas...huh! luulin melkein kuolevani. :eek: Onkohan nää nyt merkki siitä että menkat alkaa???
Eikääää!!! :kieh: :|
 
Täällä on jo testi valmiina odottamassa, jos ei tätiä ajoissa kuulu ni heti pissin kyllä tikkuun! Oli pakko ostaa tänään, ku muutenki apteekis kävin.. Oon meinaan taas kipeenä, ja saikkua poksahti taas niin et tärähti!! Eli josko sitten pe tai la testais, jos hyvin käy....!
 

Yhteistyössä