**17-18 viikon jännääjät**

Hei vaan. :wave:

Miut saa poistaa listalta. Päädyttiin miehen kanssa vielä hetken odottelemaan ennenkuin koetetaan saada pikkukolmonen alulle, toisaalta on haikee olo mutta onhan se toisaalta varmasti järkevää. Palailen kuumeilemaan myöhemmin.

Paljon plussaonnea teille muille! :heart:
 


Ouska...................18/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............16/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............15/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................14/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............14/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................14/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............13/28................yk1.........esikoinen
rosalina.................12/28...............yk1........viides
Jive-......................11/27................yk1........esikoinen
santessa...............11/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................10/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................9/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............9/27................yk2......... esikoinen
Odelia....................9/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........9/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................6/30................yk12...... esikoista
käärme..................6/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............6/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



 
Heipparallaa!

Tiny angel... tää on niin ihmeellinen maailma että mullakin kesti tovin ennen ku tää "slangi" alkoi vaikuttamaan ymmärrettävältä kieleltä... :LOL: kp, yk, dpo, tikuttelu, tikkupissa, jne jne... siinä sitä kaipais jo sanakirjaa vauvakuume-suomi.

ON: täällä siis hedelmällinen aika menossa (yhdellä palstalla oli hyvä linkki ovislaskuriin... laitampa sen tänne jos joku ei siellä oo vielä käynyt... http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php )

peittoja heilutellaan ja tässä nyt sitten toivotaan vaan että pikkuveijarit löytää perille... ei hirveesti jaksa nyt tutkailla eritteitä ja olotiloja... viime kierto meni jo niin yli kaikkien tuntemusten kanssa... hohhoh..

 
Lauantaita kaikille :)!

Mä suhtaudun nyt jotenkin epäilevästi tuohon hedelmälliseen aikaan, nimittäin en huomaa mitään limoja tms. tavallisesta poikkeavaa. Kahden viime kierron mukaan mulla olis kuitenkin hedelmällinen aika 2.4 alkaen.. Ollaankin kyllä heiluteltu peittoja parin päivän välein :). Onneksi aika menee nopeeta, nyt jo kp 11 :D!

Oletteko kertoneet vauvahaaveista muille? Me ei olla puhuttu kellekään.. Syynä sekin, että en jaksa vastailla kysymyksiin "joko tärppäs", jos raskautumisessa kestää. Mulla nimittäin on taustalla sellainen juttu, että edellisessä suhteessa en tullut raskaaksi, vaikka oltiin vuoden päivät ilman ehkäisyä.. Exä kuitenkin sai lapsen heti, kun uuden kihlattunsa kanssa antoivat vauvalle luvan tulla. Eli hänessä ei ainakaan "vikaa" ollut. Tuo kummittelee taustalla, mutta toisaalta, aina ei voi tietää, miten asiat menee, eihän :)? Voi kai se plussa tulla nyt nopeastikin.

Mun kaveripiiri koostuu suht nuorista ihmisistä. Olen osalle kertonut, että kuumeilen (mulla on ollut kestovauvakuume jo vuosia!), ja osa on ei-niin-hienotunteisesti päräyttänyt, että "ethän sä vielä oo ees valmistunut, vauvaan menee kuule paljon rahaa.. hankkisit nyt työpaikan" jne.. Siksikään ei huvita kertoa yritysvaiheessa ko. ihmisille. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja meistä tämä tuntuu oikealta. Mulla kuitenkin yliopistoa jäljellä vain 1,5 vuotta ja ehdin sen käymään loppuun, vaikka välissä saisinkin lapsen :). Miehellä kuiteskin on vakityö, hän on valmistunut ja talokin on. Eli ei se ajoitus voi olla huono, kun molemmat sitä haluaa ja rakastetaan toisiamme :). Vai mitä?

Mä oon tämmönen liikaa ajatteleva monessa asiassa.. Tätä vauva-asiaakin oon pohtinut pitkään ja miehen lämmittelyssä meni aikaa. Olin varma, että joudun odottamaan ainakin pari vuotta ennen kuin mies näyttää vihreää valoa, mutta pian miehen mieli muuttuikin :D. Oli ihana yllätys :heart: . Mites teillä, minkä verran asian suhteen on ristiriitaisia ajatuksia tai pohtimisia "pärjätäänkö me"?

Tänään on edessä rästiin jääneitä opiskelujuttuja, huoh :). Ihanaa viikonloppua kaikille!!
 
Nonni, tämähän tästä vielä puuttuikin. Näköjään oksennustauti tms. tulossa (sairastin sellaisen viimeksi lapsena), kun alkoi voimakkaasti ällöttää pyyhkiessäni jääkaappia ja oksennus lensi sitten kaaressa heti kun pääsin pöntölle. En yleensä helposti oksenna, joten ei ole tavallista mulle. Huoh, ja laskurin mukaan oviksen pitäis olla parin päivän päästä, toivottavasti tauti ei estä pupuilua..
 
ElinaMaria: Mistä ihmeestä sä puhut?? heh, heh!:LOL: En ymmärtänyt yhtään. Ihan hirveesti noita lyhenteitä!!! Tosiaankin pitää varmaan hankkia jonkinlainen sanakirja että ymmärtäis kaikki lyhenteet. :D

Minä oon vielä niin aloittelia ja ummikkona näistä kaikista, etten minä oo ees harkinnut minkään tutkimista tai vastaavaa...tässä nyt vain harrastetaan lastentekoa ja odotellaan. :heart: =)
kävin kurkkimassa ovislaskuriakin...kiitos! :heart: Täytyypä muistaa harrastaa ainakin niinä päivinä lastentekoa, hih! :D :heart: :heart:
 
Jive-
Me ei olla kerrottu kuin minun siskolle ja parhaalle ystävä pariskunnalle. Niillekkään ei pitänyt aluksi kertoa, mutta lopulta asia vain tuli puheeksi. En ajatellut muille vielä kertoa. Koska meilläkin monet on hieman vauva puuhia vastaan...haluttais että odotetaan että ollaan 30V ja että opiskeltais lisää...Mutta me ei enää jakseta odottaa. Nyt on meistä sopiva hetki. Kummatkin on vakkari töissä, on talo ja autot. Kyllä meitä silti välillä huolestuttaa ollaanko sittenkään valmiita tähän kaikkeen isoon vastuuseen ja onko meillä kuitenkaan varaa tarjota lapselle parasta mahdollista...mutta pääasiassa ollaan vakuuttuneita että kyllä me pärjätään.Lähinnä mua hieman hirvittää osaanko hoittaa vauvaa oikein...noo kaippa sekin tulee sitten luontaisena äidin vaistona...
 
Jive, älä sinä kuuntele niitä puheita... jos rahaa ja uraa ymsyms ajattelee niin KOSKAAN ei ole se oikea aika! Ensin opiskellaan, sitten päästään uraputkeen, sitten halutaan matkustella... sitten kun niitä lapsia olisi valmis tekemään niin saattaakin olla jo ikää tai huomataankin että ei voikkaan saada lapsia ja vaikka mitä... eli selityksiä voi löytää koko loppuelämänsä. Jos haluatte lapsen niin mitä se kellekään kuuluu! Oikeat ystävät olisi iloisia teidän puolesta. :hug:

Peppi :hug: voi harmi. Ensi kierrossa otat kovat aseet käyttöön ja käyt ostamassa vaikka uuden nätin yöpaidan piristämään mieltä ja hyökkäät miehen kimppuun... :LOL:
 
Saatan huomenna lähtee miehen luo,joten minuu ei saata näkyy päivittelemässä tääl parii päivää..rantaudun varmaan vasta tiistaina kotia jos huomen lähen. Et jos joku haluu ni voi päivitellä :wave: harmi kun ei oo ovisaika..menee simpat hukkaan :LOL: tai no ei ees mee..johan tässä on eletty 3viikkoa selibaatissa :kieh: alkas olee jo korkee aika saada :D
 
Meitähän on monta samoilla kiertopäivillä! Umayya, Odelia ja Mlla Migliore!! Päästään jännäilemään samoihin aikoihin... huuuiii... :eek:

Kävin tuolla Pesun ovislaskurissa niin siellä sanottiin että hedelmällisin aika olis 5-10.4. Se on ihan hyvä, mutta vauva-lehden ovislaskuri sanoi että 10. ja siitä kaksi päivää eteenpäin olin paras aika... aika ero. Noh, tarpeeksi kun pöllyttelee noita peittoja niin eipä sillä väliä! :D

Ja vielä tuohon edelliseen aiheeseen... että voiko antaa lapselle parasta mahdollista... niin mun mielestä paras mitä lapselle voi antaa on kaksi rakastavaa vanhempaa. ei ne tavarat mitä voit ostaa... :snotty:
 
No niinpä ollaanki samoil kp:llä! =) Minusta tuo hedelmällisin aika ku alkais 5.4. ni on hirmu aikasen tuntunen. No onneksi eilen illal tanssattiin vaakamamboa! :D
ElinaMaria, Umayya ja Odelia, meinaatteko tikutella ovista? Jos, niin millä kp:llä alotatte tikuttelun? Mulla on muutama ovistesti ja voisin kokeilla niitä ku en oo ennemmin pissaillu niihin tikkuihin.
 
SUNNUNTAIN PLUSSAPINO

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:


Ouska...................19/35................yk3.........esikoinen
mama-84..............17/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............16/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................15/24-30............yk2..........pikkukakkonen
Peppi1981............15/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................15/28.................yk1.........kuudes
TinyAngel..............14/28................yk1.........esikoinen
rosalina.................13/28...............yk1........viides
Jive-......................12/26................yk1........esikoinen
santessa...............12/30...............yk1........toinen(eka yhteinen)
tyty86....................11/30..............yk2.........esikoinen
umayya.................10/28................ yk2........kolmas
ElinaMaria..............10/27................yk2......... esikoinen
Odelia....................10/28-33...........yk2........kolmas
Milla Migliore..........10/29................yk2........esikoinen
Daizy.....................7/30................yk12...... esikoista
käärme..................7/26-27...........yk2........kolmas
apilaniitty..............7/30-34............yk?........toinen


Plussanneet



Haamujengi



Uuteen kiertoon suuntaavat



 
jive hienosti menee :D otat vaan ne [ quote ] hommat poies sieltä niin ei tuu sinistä taustaa :)

elinamaria ja milla migliore en ajatellut ovista testailla, en oo aiempienkaan kohdalla tikutellut ja ajattelin nytkin mennä ihan ilman niitä :) testailusta en viel tiiä, en osaa sanoo tuleeko mun kiertoni enää ikinä oleen tota 28 päivää, mut jos vaikka kp 30 testais jos aihetta on :saint: harjoitukset aloteltiin jo hyvissä ajoin heti tädin häivyttyä ja hedelmällinen aika alkaa pesun sivujen mukaan 7.4 eli huomenna, joten tahti senkuin kiihtyy :whistle:
 
hyvähyvähyvähyvä.
En mäkään aio tikuttaa ovista, mennään ens viikko siten että joka toinen päivä laitetaan pikkusoturit liikkeelle niin eiköhän se siitä sitten tärppää jos on tärpätäkseen.
jos vaan eivät eksyisi - kartta ja kompassi pitää laittaa sotureille matkaan!!!

:LOL:
 

Yhteistyössä