**17-18 viikon jännääjät**

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Nobody pääsenkö mukaan pinoon :wave: kp4/30......yk2....esikoinen
Joo,lisään sut listalle :D

Mulla olis jokaiselle yks kyssäri,olisko ketään innokasta päivittäjää??
Muuten tykkäisin hommasta,mutta kun olen välillä pitkiä päiviä töissä,enkä ihan joka päivä palstalle pääse :snotty:
Mutta jatkan tietenkin jos ei löydy halukasta =)
 
Nobody, mie voin vaikka alkaa päivittelemään jos muille käy? =)

Lisäsin Tuulian kun oli tuolla ekalla sivulla tullut mukaan. Huudelkaa jos jossain vaiheessa huomaatte miun laittaneen omiani. :ashamed:

Nobody................8/24-30...........yk2..........pikkukakkonen
Chessa................8/32-36............yk1.........pikkukolmonen
tyty86..................4/30.................yk2.........esikoinen
Ouska..................12/35...............yk3.........esikoinen
Peppi1981............8/28-30...........yk34.......esikoinen
Tuulia79...............9/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
 
Tulen tänne myös! täältähän löytyy tuttujakin! :wave: moi Ouska, moi Tyty!

putosin tuolta vk 13-14 jännääjien pinosta kun täti pirhana tuli ja yllätti...

ElinaMaria.....................kp 3/27...............yk 2............esikoinen

Toivottavasti menee äkkiä tää puna-aika... ei jaksais yhtään. Blaah.... |O Täällä tänään vaihdettu kukkiin mullat! Nyt muruset jaksaa versoa...
 
Voisin kans ilmottautuu joukkoon. Jänskät paikat on kyl jo tuol viikol 16, mut jos vaikka täti ei tuliskaan tällä kertaa ni oon luvannut itelleni testata vast viikon 17 puolella...

mama-84..........kp 10/26-30.................yk17............pikkukakkonen
 
me mennään samoissa tyty! Päästään jännäilemään yhtä aikaa sit... no mut onneks vasta yk2. viel on aikaa vaikka kuinka. ei masennuta vaikka tekis mieli heittää tavarat seinään...

Ja jos jollain olis yhtään kärsivällisyyttä myytävänä niin mä voisin ostaa? :whistle:

Niin hei mama! :wave:
 
joo siis tää on ollu kova paikka et kysees oli kemiallinen raskaus..ku kerkesin jo hieman toivoo enemmän,en ees osaa kuvitella miltä sit tuntus et menis vaikka kesken rv10 :eek: ihan kauheeta,vahvoja naisia ne jotka jaksaa sen. Ja en tajuu miksi vielä tänä aamunakin haamu kummitteli r-testissä :kieh: ku ei kai sen enää pitäs mitää näyttää ku kp4/30 jo..en tajuu..
 
tyty... mä tiedän millaista se on. mulla tehtiin raskauden keskeytys rv 20 nyt tammikuussa :'( maailman kamalin asia.. huh.... lapsella todettiin niin vakava kehityshäiriö, että raskaus oli pakko keskeyttää.

Toi on inhottava toi kemiallinen.. saa jo toivomaan mut sitten pettyy entistä pahemmin. :hug: jaksamista! mut nyt me startataan molemmat uuteen kiertoon... :D ja plussataan tästä ihan varmasti!
 
ElinaMaria oon tosi pahoillani :hug: tommonen on ihan kauheeta..on jo tuntenu liikkeet ja sitte kaikki loppuu.. :'( toisaalta pitää ajatella et parempi siulle ja lapselle,se ei ole helppoo hoitaa vammasta lasta eikä olla sellanen..varsinkii jos on tosi vaikee asteinen..elämä ei oo reiluu..
Tässä kierrossa pitää tulla plussa,ei muu auta :whistle: seuraavaksi metsästämää ovista ja sitte miestä :D ku asutaa edellee 130km pääs toisistamme,muutan huhti toukokuus ukon luo.Tää on hankalaa sovittaa kummankii työt ja ovis oikeesee aikaa..huhu..ihan työstä käyp
 
tyty, meillä oli sinänsä helppo valinta se raskauden keskeytys, koska se lapsi ei olisi pystynyt elämään lainkaan kohdun ulkopuolella... :'(

Meilläkin taitaa sattua niin että siippa lähtee just sillon 11-13 pvä työreissuun.. ja mä luulen et ovista pukkais sillon 10 pvä... :kieh: täytyy keskiviikkona, torstaina ja perjantaiaamuna vaan pistää kaverit liikkeelle... ja toivoa että tärppää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chessa:
Nobody, mie voin vaikka alkaa päivittelemään jos muille käy? =)

Lisäsin Tuulian kun oli tuolla ekalla sivulla tullut mukaan. Huudelkaa jos jossain vaiheessa huomaatte miun laittaneen omiani. :ashamed:

Nobody................8/24-30...........yk2..........pikkukakkonen
Chessa................8/32-36............yk1.........pikkukolmonen
tyty86..................4/30.................yk2.........esikoinen
Ouska..................12/35...............yk3.........esikoinen
Peppi1981............8/28-30...........yk34.......esikoinen
Tuulia79...............9/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Heippa!! Tulisin mielelläni mukaan pinoon, jos huolitte ;). Arvatkaapa olenko onnesta soikeana, kun mies vihdoin suostui vauvan yrittämiseen! Eli nyt olisi yk 1 ja nyt maanantaina on menossa kp 6/27. Esikoinen on haaveissa.
 
Mä tuun kans tänne :wave:
Eli ehkäsy jäi pois kuukausi sitten ja odotetusti en tullut heti raskaaksi, mutta nyt vois jo ihan tosissaan yrittää.
Eli toinen yk, ja nyt menossa kp 4/28-33. Kolmatta toivottais :D
 


Ouska..................13/35...............yk3.........esikoinen
mama-84...............11/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............10/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................9/24-30...........yk2..........pikkukakkonen
Chessa................9/32-36............yk1.........pikkukolmonen
Peppi1981............9/28-30...........yk34.......esikoinen
Jive-.....................6/27..................yk1........esikoinen
tyty86..................5/30.................yk2.........esikoinen
ElinaMaria............4/27............... yk2......... esikoinen
Odelia.................4/28-33.............yk2........kolmas
Milla Migliore........4/29..................yk2........esikoinen
Daizy...................1/30................. yk12...... esikoista


 
Huomenta!

Laitatko tyty mutkin tuonne listalle? ;) kp4/27, yk2, esikoinen....

Lisää tuttuja, hei Milla Migliore! :wave: Odeliaakin muistan nähneeni... olisiko esikoista tovovien pinossa? :p moi sullekin!

Tervetuloa Jive!! Ihanaa että miehesi näyttää asialle vihreää valoa... täällä on mukavaa höpsötellä ja täältä saa ihanaa tukea... kiitos siitä ystäväiseni! :flower:

Tänään se olis taas töihin lähtö... iltavuoro. Mut onneks oon menossa yhden salaa vauvakuumeisen kaverin kanssa pizzalle! Sitä odottaa hän... nam! mennään syöpöttelemään ja puhumaan vauvahömpötyksiä!!
 

Yhteistyössä