**17-18 viikon jännääjät**

ElinaMaria olin tossa 13-14 viikon pinossa, kolmas olis tervetullut meille :D Mutta moi vaan sullekin :wave:

Pitäis taas jaksaa 4 viikkoa odottaa :headwall: Mä en ole sieltä kaikkein kärsivällisimmästä päästä, tosin vaikka plussa tuliskin niin sitten se odotus vasta alkais...... B)
 
Hurjaa, tänne on tullut porukkaa viime käynnin jälkeen kuin sieniä sateella. Tervetuloa vaan kaikille miunkin puolesta ja tietysti jokaiselle sitä onnea ja peukutusta tärppiin. =)

ElinaMarialle osanotot raskaasta kokemuksesta. :hug:

Odelia: kiva kun tuli toinenkin kolmatta kuumeileva :) .

Toivottavasti tytyn lentsu pian hellittää.

Eilen en malttanut olla kertomatta yhdelle kaverille, että täällä taas kuumeillaan. No nyt ei tartte miestä ylikuormittaa tällä hössötyksellä kun joku toinenkin asiasta tietää. :whistle: :D
 
Kiitos Chessa... muuten mainostan vähän... :p mun blogia saapi käydä lukemassa... siellä puhun sekä tuosta tyhjän sylin syndroomasta että sitten häistä ja uuden raskauden haaveista. :D tervetuloa. http://eli-nainen.vuodatus.net

Odelia niin olikin!
siellähän me oltiin molemmat tippuneissa... *huokaus*

mä oon nyt töissä. mut kait mä oon päästäni vähän pipi kun en malttais töitä tehdä vaan surffailen kaikilla vauvakuumeilupalstoilla ja muilla vauvasivuilla....
nyt mä vähän ryhdistäydyn.
 
Jouduin soittaa pomolle et oon liian koomassa tullakseni duuniin..
oon vaa kattonu leffoja sängystä ja litkiny limpparii

nää alku kiertopäivät on niin puuduttavia.. :snotty: kun ei oo ovis aika eikä oviksen jälkeinen jännys päällä..on tämmöi seesteine vaihe..olispa lyhyempi kierto ni ei tarttis kahta viikkoo venata ovista
 
Imoittautuu joukkoon!!! Eli menossa kp 1/30, yk 12 ja esikoista edelleen odotellaan. Kolmas clomikierto starttaa sitte keskiviikkona, samalla annostuksella kun edellinen kierto, jossa ovis tapahtui... Saas nähdä tuleeko tästä mitään vai ei... Vähän tällä hetkellä mieli maassa, oli kovat odotukset ku oli tosiaan ultrattu se ovis ja kaikki, mut kerpele, ku EI ni EI!!!!!!!!!!!! |O |O |O
 
Daizy positiivista on se, että oviksen saitte clomeilla aikaan..eli eipähän ovuloimattomuudesta kiinni jääny..mutta ymmärrän kyllä pettymyksen..ku olis jo ovis aika,mut kun ei viel piitkään aikaan.. :/ torstaina olis työhaastattelu =) saas nähä tärppääkö.Oon hakenu duunia joesuusta,mies asuu siellä..oon muuttamassa huhti-toukokuus sinne ja ei oo viel töitä..
 
voi Daizy, teillä jo menossa yk 12.... ihan alkaa hävettämään oma hätäily ja panikointi... :ashamed: Kyllä se teillekin ihan varmasti suodaan se oma nyytti.

noniin, eka lasillinen grippimehua tähän kiertoon lähtee nyt! skool!
Mua vaan pelottaa että toi mun siippani on just sillon työreissulla sinä viikonloppuna kun olis se otollinen hetki... :kieh: jos se tulee samanlailla ku viime kierrossa niin se tulee kp13 tai 14. millon osutaan keskelle viikkoa mut jos pari päivää myöhemmin niin sit ei...
no,ei auta kun katsoa!
 
ElinaMaria sama juttu täällä ton oviksen kaa..tosi hankalaa sovittaa tuleva ovis miehen ja minun duuniin..ja sit ku asutaa 130km pääs tosistamme..joku varmaa pitää minuu jo ihan friikkinä ku toivoin uuteen duunilistaan pari vapaata niille päiille milloin oletan oviksen tulevan..on tää ihan yhtä suorittamista vielä kun erillää asutaa ja duunit menee mite sattuu...mie olen kolmivuoros,mies päivätyös( tai noh päivä/ilta ku klo 12-19) ja sitte se on v.loput yöt duunissa.Et taas saa olla pelko persiissä et pääseekö paneskelee oviksen aikaa vai saako jo heittää pyyhkeen kehään..sit en enää osta ovis testejäkään kun asutaa saman katon alla.. :heart: sit on vara paneloida miten vaa..vaikka keskel yötä,mut sitte on ainakii mies lähellä eikä toises kaupungis :kieh:
 


Ouska..................14/35...............yk3.........esikoinen
mama-84...............12/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............11/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................10/24-30...........yk2..........pikkukakkonen
Chessa................10/32-36............yk1.........pikkukolmonen
Peppi1981............10/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................10/28.................yk1.........kuudes
Jive-.....................7/27..................yk1........esikoinen
tyty86..................6/30.................yk2.........esikoinen
ElinaMaria............5/27............... yk2......... esikoinen
Odelia.................5/28-33.............yk2........kolmas
Milla Migliore........5/29..................yk2........esikoinen
Daizy...................2/30................. yk12...... esikoista


 
Voi mahoton ku toi aika kuluu nopeaa.. tänään lenkillä tajusin yhtäkkiä, että huomennahan sitä pitäis taas alkaa testailemaan.. tuntuu, et eihän siitä viime kerrasta kauaa ole.. :whistle: no, pitää taas suunnitella aamut sen mukaan, että kerkeän testaamaan 11 aikoihin, koska ennen testiähän ei saa 2 tuntiin juoda ainakaan paljoa.. no, eiköhän sitä saa itsensä nousemaan puol 8 aikoihin ku vain nousee.. tänään se ei kyllä onnistunut ja nukuin sit puoltoista tuntia pidempään ku piti, vaik herätyskellokin soi.. :whistle:
 
Ei tää oo enää todellista!! Nyt joudun siihen samaan letkaan ku varmaa muutama muuki täällä, eli joudutaan olemaan clomitta tää kierto ku on lääke koko kaupungista loppu, eikä korvaavaakaan lääkettä oo saatavilla... ARGH!!!

Jos olis taikauskoinen tai uskonnollinen, ni vois jo aatella, että yläkerrasta vihjaillaan, ettei oo meille tarkoitettu juttu.. Noh, eipä tartte stressata sitte lainkaa... Tai toisaalta vois sitte tässä kierrossa kokeilla noita ovistikkuja... Taistelussa ei parane periks antaa...

:D
 
Daizy, no voi ihme sentään! Kumma kaupunki. Mä en saanu viime kuus ekasta apteekista clomia, mut onneks toisessa oli ja vielä kerettiin sinne ennen sulkemista! Jäi vähän harmittaan, ku niitä tabuja on 30 siinä paketis ja mä en tarvinu ku 5! Murr! Toivottavasti (tai oikeesti en toivo!) joudun syömään ne joskus, ettei mee rahat "hukkaan". Mut toisaalta, en mä piä rahaa niin tärkeenä täs vauvaprojektis, menee minkä menee, kunhan toivottuun lopputulokseen päästäis. B)
 


Ouska..................15/35...............yk3.........esikoinen
mama-84...............13/26-30...........yk17.......pikkukakkonen
Tuulia79...............12/30-34...........yk4.........pikkukakkonen
Nobody................11/24-30...........yk2..........pikkukakkonen
Chessa................11/32-36............yk1.........pikkukolmonen
Peppi1981............11/28-30...........yk34.......esikoinen
a-alisa..................11/28.................yk1.........kuudes
rosalina...............9/28...................yk1........viides
Jive-.....................8/27..................yk1........esikoinen
tyty86..................7/30.................yk2.........esikoinen
umayya............. 6/28.............. yk2........kolmas
ElinaMaria............6/27............... yk2......... esikoinen
Odelia.................6/28-33.............yk2........kolmas
Milla Migliore........6/29..................yk2........esikoinen
Daizy...................3/30................. yk12...... esikoista
käärme................3/26-27.............yk2........kolmas


 
minä voisin liittyä tänne joukkoon, josko kierto alkais jo tasaantumaan pikkuhiljaa :) jos niin tekee niin jännäilyt asettuu juuri tuonne viikoille :)
eli:
umayya.............6/28..............yk2.....................kolmas
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
tyty kiiiiiitooss :D

p.s. käärme oot tuolla meidän kolmatta toivovien pinossa, päivitänkö tietoja myös sinne? :)
No hö, muistin että ilmoitin ja olen monasti käyny kattomassakin ja miettinyt että miksiköhän mun tietoja ei ole päivitetty, no löytyhän se syy, omaa tyhmyyttäni taas, liekkö unta taas nähnä :ashamed:
Siis tietenkin mun tiedot voi päivittää myös sinne

 

Yhteistyössä