.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja kun kumpikaan hulttioista ei vastaa puhelimeensa (molemmat eivät ole puhelintaan voineet hukata,kai?), eivät ilmoita itsestään mitään, saati sitten saavu "työpaikalle" vaikka ovat yleensä näistä asioista pitäneet huolen.
Kyllä silloin pyydän apua jopa anopiltani, jotta saataisiin selville missä mies luuraa.
Mitä tarkoitat tuolla "työpaikalla"? Taloremppa jota olisi pitänyt tehdä tänään?
lue ap:n vastaukset niin tiedät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Lähetin nyt tekstiviestin, että jos jän ei ota yhteyttä minuun klo 11.00 mennessä, Otan myös yhteyttä sukulaisiin ja kerron mitä on käynyt.
No minusta tämä on ennemminkin uhkaus "kerron sun äitilles" kuin huolestumisen osoitus (esim. "alan soitella sukulaisillesi ovatko nähneet sinua")
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vain mutta MINUSTA aika noloa soittaa aikuisen miehen äidille ja valittaa poikansa tekemisistä...
Niin minustakin. Tosi noloa.

Mutta soittiko ap valittaakseen, vai siksi että on huolissaan?
Mieluummin olen sitten nolo, ja ilmoitan kadonneen äidille tilannetta.
Kyllä minäkin tahtoisin tietää jos oma lapseni tekisi moisen tempun. Varsinkin silloin jos/kun tämä ei ole ollut tapana aiemmin.
Ja soitin siksi, että toivon mieheni vastaavan äidilleen (tai veljelleen joka sai äidiltään tiedon tilanteesta), jos jostain syystä onkin menettänyt hermonsa minuun tai on pettänyt minua ja ei kehtaa/uskalla vastata minulle.


 
storm
saa kyllä varautua että kaksplussalla on joka sunnuntaiaamu jonkinmoista draamaa :|.. tulee mieleen että jo täsä joskus alkaa seurustella niin kannattaa varmaan alkaa tapailemaan absolutistia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
argh..minkä ihmeen takia pitää aina kaikki keskustelut mennä niin ohi aloittajan aiheesta. Tietääkseni tässä ketjussa ei pitäisi jauhaa Lunaticin elämästä, joten jättäkää Lunatic jo rauhaan ja keskittykää siihen mistä tässä ketjussa on kyse! Kiitos!

Narsissi: mikä on tilanne?
häivy muualle lässyttämään. jos et kestä lukea älä lue. lue vaan ap.n jutut. tai poistu palstalta. niin yksinkertaista.

no haista sinä pitkä pa**a, jos et voi pysyä aiheessa niin painu muualle laukomaan typeriä mielipiteitäsi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nyt joutui tämä luotettava kaverus menemään yksin hommiin, vaikka kaikkien piti olla paikalla.
Tuon perusteella mulle heräsi huonot epäilyt. Tuntuu, että jotain on nyt sattunut. Miehet ovat yleensä solidaarisia toisiaan kohtaan ja tekevät sovitut hommat vaikka pää kainalossa. "Kelloja soittelee" myös se, että kaksi ukkoa uupuu eikä mitään ilmoitusta ole tullut.

Sama solidaarisuus ei aina yllä vaimoihin asti :kieh:
Mulla vähän saman suuntaiset ajatukset. Oiskohan ne kuitenkin putkassa, sieltä kun ei pysty soittelemaan ja tosiaan ei sieltä heti aamusta päästetä pois jos on tuhannen päissään ja varsinkin jos on toilaillut yöllä jotain..
eikö sinne poliisiasemalle voi soittaa että onko mies putkassa? ja luulisi että he sieltäkin soittavat jotain ettei kotona tarvi olla huolissaan?
Mä en tiedä kertooko ne kuitenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
saa kyllä varautua että kaksplussalla on joka sunnuntaiaamu jonkinmoista draamaa :|.. tulee mieleen että jo täsä joskus alkaa seurustella niin kannattaa varmaan alkaa tapailemaan absolutistia
Mulle on käynyt ihan selvinpäin niin että olin kaverilla katsomassa elokuvaa ja molemmat nukahdettiin sohvalle,heräiltiin vasta yhdeksältä aamulla. Jos kuvioissa olisi ollut viiniä niin varmaan olisi nukuttanut pitempään..
Puhelin oli piippauksella enkä olisi herännyt vaikka mies olisi soitellut. Yhden viestin oli laittanut että on huolissaan ja soita heti kun voit. Onneksi ei ollut esim.äidilleni soittanut ja vauhkonnut vaikka myönsi että oli ehtinyt ajatella vaikka ja mitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja kun kumpikaan hulttioista ei vastaa puhelimeensa (molemmat eivät ole puhelintaan voineet hukata,kai?), eivät ilmoita itsestään mitään, saati sitten saavu "työpaikalle" vaikka ovat yleensä näistä asioista pitäneet huolen.
Kyllä silloin pyydän apua jopa anopiltani, jotta saataisiin selville missä mies luuraa.
Mitä tarkoitat tuolla "työpaikalla"? Taloremppa jota olisi pitänyt tehdä tänään?
lue ap:n vastaukset niin tiedät.
Miltä sivulta vastaus löytyy (jos sitä ei voi tähän kirjoittaa). Puolet yhdeksästä sivusta ruotii lunaticcia.

 
anika harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:D Jotenkin niin.... suloista kun vaimo suuttuu jos mies ei tule yöksi kotiin juoppoillan päätteeksi ja vielä sitten otetaan avaimet pois ja paiskataan pihalle.

Mä taas tykkään sopia että mies menee johonkin muualle yöksi jos baariin lähtee eikä tule kotiin. Usein on ollutkin kaverillaan yötä. Mua vituttaa kun en sitten saa kuitenkaan unta kun odotan toista kotiin ja jollei ole tullut tiettyyn aikaan mennessä niin heti pelkään että jotain tapahtunut.
Meillä on sama juttu.

En tykkää herätä yöllä mihinkään ryminään ja toisaalta ärsyttää sekin, kun aamulla krapulassa maataan puoleen päivään. Nukkukoon kaverinsa luona. Meiltä on lisäksi aika lailla matkaa lähimpään baariin, joten säästyy taksirahatkin, kun jää kaverilleen.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hw:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
argh..minkä ihmeen takia pitää aina kaikki keskustelut mennä niin ohi aloittajan aiheesta. Tietääkseni tässä ketjussa ei pitäisi jauhaa Lunaticin elämästä, joten jättäkää Lunatic jo rauhaan ja keskittykää siihen mistä tässä ketjussa on kyse! Kiitos!

Narsissi: mikä on tilanne?
häivy muualle lässyttämään. jos et kestä lukea älä lue. lue vaan ap.n jutut. tai poistu palstalta. niin yksinkertaista.

no haista sinä pitkä pa**a, jos et voi pysyä aiheessa niin painu muualle laukomaan typeriä mielipiteitäsi!
:D jollakin pipa kiristää :D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias iästä:
saanko tiedustella että minkäikäinen miehesi on?
Päälle 30v.




Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tarkoitat tuolla "työpaikalla"? Taloremppa jota olisi pitänyt tehdä tänään?
Olivat eilen illalla sellaisissa hommissa jossa tarvittiin omia tavaroita. Paikka meni kiinni tietyssä vaiheessa ja omat kamat saa hakea vasta seuraavana aamuna. Paikan päällä oli kuitenkin ilmaista viinaa roppakaupalla, joten palkkio noista hommista oli sitten se viina.
Omat kamat ovat siellä paikanpäällä odottamassa noutamista. Kamoja on paljon joten yksin tavaroiden pois hakeminen on tuntien urakka. Porukalla kamat saa kasaan paljon nopeammin.
nyt siis mieheni ja kaverinsa on kadonnut, joten heidän kolmas kaverinsa joutuu hakemaan kamat yksin.
Eli ei niin kiva temppu.
Ja kun enemmistö painavista kamoista on nimenomaan mieheni, niin vielä kakkamaisempi homma pistää kaveri kantaan tavarat yksinään.



Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Lähetin nyt tekstiviestin, että jos jän ei ota yhteyttä minuun klo 11.00 mennessä, Otan myös yhteyttä sukulaisiin ja kerron mitä on käynyt.
No minusta tämä on ennemminkin uhkaus "kerron sun äitilles" kuin huolestumisen osoitus (esim. "alan soitella sukulaisillesi ovatko nähneet sinua")
No ihan sama miten uhkailen miestäni, mutta eikö se ole pääasia miten asian anopille esitän?
Arvostan kuitenkin anoppiani sen verran, etten häntä halua sotkea jokaiseen perheriitaan. ja tässä kyse ei ole mistään riidasta, vaan yksinkertaisesti katoamisesta. Toivoin että mieheni vastaisi puhelimeensa, kun oma äitinsä soittaa. Väärässä olin.

 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
saa kyllä varautua että kaksplussalla on joka sunnuntaiaamu jonkinmoista draamaa :|.. tulee mieleen että jo täsä joskus alkaa seurustella niin kannattaa varmaan alkaa tapailemaan absolutistia
Mulle on käynyt ihan selvinpäin niin että olin kaverilla katsomassa elokuvaa ja molemmat nukahdettiin sohvalle,heräiltiin vasta yhdeksältä aamulla. Jos kuvioissa olisi ollut viiniä niin varmaan olisi nukuttanut pitempään..
Puhelin oli piippauksella enkä olisi herännyt vaikka mies olisi soitellut. Yhden viestin oli laittanut että on huolissaan ja soita heti kun voit. Onneksi ei ollut esim.äidilleni soittanut ja vauhkonnut vaikka myönsi että oli ehtinyt ajatella vaikka ja mitä.
noinkin voi varmasti käydä mutta usein silti alkoholilla on osuutta asiaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja kun kumpikaan hulttioista ei vastaa puhelimeensa (molemmat eivät ole puhelintaan voineet hukata,kai?), eivät ilmoita itsestään mitään, saati sitten saavu "työpaikalle" vaikka ovat yleensä näistä asioista pitäneet huolen.
Kyllä silloin pyydän apua jopa anopiltani, jotta saataisiin selville missä mies luuraa.
Mitä tarkoitat tuolla "työpaikalla"? Taloremppa jota olisi pitänyt tehdä tänään?
lue ap:n vastaukset niin tiedät.
Miltä sivulta vastaus löytyy (jos sitä ei voi tähän kirjoittaa). Puolet yhdeksästä sivusta ruotii lunaticcia.
Senpä takia mä vaan selasin joka sivun läpi ja luin ainoastaan ap:n vastaukset, ei oikein kiinnosta nuo aiheen vierestä olevat :xmas:

ja sivulta 2 löytyy vastaus.
 
Ei kai mies vaan ole niin kettu, että käyttää wanhaa hyvää "pysy tavoittamattomissa niin kauan, kunnes raivo muuttuu huoleksi"- taktiikkaa...? :/

Se toimii yleensä. Näkee sen tästäkin ketjusta: eka viesti on raivoa täynnä, nyt vaimo on jo huolissaan eikä enää kovin vihainen.

Ap, älä ainakaan siihen lankaan mene, jos tuo nyt on ollut pettämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
saa kyllä varautua että kaksplussalla on joka sunnuntaiaamu jonkinmoista draamaa :|.. tulee mieleen että jo täsä joskus alkaa seurustella niin kannattaa varmaan alkaa tapailemaan absolutistia
Mulle on käynyt ihan selvinpäin niin että olin kaverilla katsomassa elokuvaa ja molemmat nukahdettiin sohvalle,heräiltiin vasta yhdeksältä aamulla.
noinkin voi varmasti käydä mutta usein silti alkoholilla on osuutta asiaan
Tottakai, voisin kuvitella että minäkin humalassa nukahdan jonnekin vaikka näin ei ole käynyt.
Mies on joitain kertoja jäänyt tulematta kotiin mutta en jostain syystä edes osaisi epäillä pettämistä, olen ehkä liiankin itsevarma. Mutta lähtökohtana on luottamus joka ap.lla on jo rikottu.
Sitäkin suuremmalla syyllä kehottaisin Narsissia jättämään mies rauhaan ja arvostamaan itseään niin paljon ettei moiselle rontille alennu laittamaan kymmeniä viestejä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
No ihan sama miten uhkailen miestäni, mutta eikö se ole pääasia miten asian anopille esitän?
Arvostan kuitenkin anoppiani sen verran, etten häntä halua sotkea jokaiseen perheriitaan. ja tässä kyse ei ole mistään riidasta, vaan yksinkertaisesti katoamisesta. Toivoin että mieheni vastaisi puhelimeensa, kun oma äitinsä soittaa. Väärässä olin.
Mun mielestä toi kertoo vaan siitä, että mies on sammunut, eikä siksi vastaa puhelimeen.

 
.
Välillä kun haluan lukea vain ap:n kirjoitukset, niin menen ap:n profiiliin , jos musta ja luen sieltä kautta hänen vastaukset, niin ei tarvitse käydä kaikkia sivuja läpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai mies vaan ole niin kettu, että käyttää wanhaa hyvää "pysy tavoittamattomissa niin kauan, kunnes raivo muuttuu huoleksi"- taktiikkaa...? :/

Se toimii yleensä. Näkee sen tästäkin ketjusta: eka viesti on raivoa täynnä, nyt vaimo on jo huolissaan eikä enää kovin vihainen.

Ap, älä ainakaan siihen lankaan mene, jos tuo nyt on ollut pettämässä.
No tästä meinasin kirjoittaa jo aikaisempaan viestiini, mutten viitsinyt, koska olisin saanut haukut päälle "sydämettömyyteni" vuoksi.

Raivostun itselleni kahta kauheammin kun huomaan huolestuvani enemmän, kuin olen vihainen |O
Mutta mitä kauemmin mies on ilmoittamatta itsestään mitään, sitä vihaisemmaksi hänelle suutun, vaikka sitä myötä myös huoli kasvaa.

Paskiainen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
saa kyllä varautua että kaksplussalla on joka sunnuntaiaamu jonkinmoista draamaa :|.. tulee mieleen että jo täsä joskus alkaa seurustella niin kannattaa varmaan alkaa tapailemaan absolutistia
Mulle on käynyt ihan selvinpäin niin että olin kaverilla katsomassa elokuvaa ja molemmat nukahdettiin sohvalle,heräiltiin vasta yhdeksältä aamulla.
noinkin voi varmasti käydä mutta usein silti alkoholilla on osuutta asiaan
Tottakai, voisin kuvitella että minäkin humalassa nukahdan jonnekin vaikka näin ei ole käynyt.
Mies on joitain kertoja jäänyt tulematta kotiin mutta en jostain syystä edes osaisi epäillä pettämistä, olen ehkä liiankin itsevarma. Mutta lähtökohtana on luottamus joka ap.lla on jo rikottu.
Sitäkin suuremmalla syyllä kehottaisin Narsissia jättämään mies rauhaan ja arvostamaan itseään niin paljon ettei moiselle rontille alennu laittamaan kymmeniä viestejä.

Kaksi viestiä olen miehelleni kirjoittanut.
Aamulla heti ensimmäisenä, että "Kiitos.". Tästä viestistä käy selville kuinka pettynyt olen.
Seuraava viesti oli tuo jossa kehoitin ottamaan minuun yhteyttä 11.00 mennessä.

Soittanut olen kolme kertaa. Ja aika hyvin olen pystynyt hillitsemään itseni. Aiemmin olisin tähän mennessä soittanut sata kertaa :ashamed:
 
Ei vissiin ukosta oo vieläkään mitään kuulunu? Harvinaisen kamala tilanne, toivottavasti on kuitenkin ollut luvattomilla teillä (putkassa tai naisissa) eikä mitään vakavampaa ole sattunut. Puhuttelun pitäisin, kovaäänisen, ja sitten kuuntelisin mitä miehellä on sanoa puollustuksekseen.

Ja myönnän, seuraavalla kerralla mun olis tosi vaikea äijää päästää yksin reissullensa. Huolissani olisin, jos se on jonkun mielestä holhoamista, niin aivan sama.

Narsissille kovasti voimia ja pitkää pinnaa! :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä