.

Status
Viestiketju on suljettu.
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Timpuri Rane kosii sua toistamiseen vuorokauden sisällä, kannattaa ottaa harkintaan, se on varmaan tosissaan :p :D
Kyllä nyt suostun oitis, niin pääsen tästä saaaatanallisesta katkeruudestani eroon kertaheitolla! :D

PS: Muistan Anana Snaps nikin hyvin, oletko aatellu vaihtaa takasin? :p
Ei se kykene parisuhteesee, kun yhna on niin hianoo.. se haluu kytätä täällä pikkuvaimoja, että pääsee pätemään niille

v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko lunatic kuullut sellaisesta että se joka toista haukkuu niin itse on :)

Eli Luksusta on katkera ja traumaattinen, no NIINPÄ!
=)
sinä oot just kun mun ukko.kaikissa muissa on vika paitsi itsessä.
mutta kyllä susta joku saa vielä ihanan pikku lähiövaimon :)

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:flower: Puska Lunaticille.
Täällä paasataan parisuhteesta ja mitä siihen kuuluu, mutta sitten nuo samat paasaajat ovat heittämässä äijänsä pihalle ja ottamassa avaimet pois edes tietämättä syytä miksi mies ei ole kotiin yöksi tullut.
Peesi tälle. Kyllä mäkin kuuntelisin mitä miehellä on sanottavana, mutta mun mielestä ap:kin lupasi niin tehdä. Ymmärrettävistä syistä hän on kyllä varmasti aika ärtynyt, niin minäkin saattaisin olla.

Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Vaimojen elämä olisi hyvin tylsä jos ei olisi epäluotettavaa miestä jota vahtia. Perheen ja oman miehen suojaaminen muiden naisten lähentelyistä on oleellinen osa naiseutta.. siksi tämänkin palstan naiset ovat jatkuvasti toisensa kurkuissa kiinni.

Täysin luotettava mies ei herätä intohimoja, vaan on todennäköisesti viallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Timpuri Rane kosii sua toistamiseen vuorokauden sisällä, kannattaa ottaa harkintaan, se on varmaan tosissaan :p :D
Kyllä nyt suostun oitis, niin pääsen tästä saaaatanallisesta katkeruudestani eroon kertaheitolla! :D

PS: Muistan Anana Snaps nikin hyvin, oletko aatellu vaihtaa takasin? :p
En sitä nikkiä enää mutta miten ois vaikka Ananas Nappaa? Vai Nappaako Ananas? :D B) Kyllästyttääkin tuo Urpå jo :xmas:

:D Jotenkin niin.... suloista kun vaimo suuttuu jos mies ei tule yöksi kotiin juoppoillan päätteeksi ja vielä sitten otetaan avaimet pois ja paiskataan pihalle.

Mä taas tykkään sopia että mies menee johonkin muualle yöksi jos baariin lähtee eikä tule kotiin. Usein on ollutkin kaverillaan yötä. Mua vituttaa kun en sitten saa kuitenkaan unta kun odotan toista kotiin ja jollei ole tullut tiettyyn aikaan mennessä niin heti pelkään että jotain tapahtunut.
Minä en jaksanut miettiä eilen illalla mitä tuo tekee ja menin nukkumaan sitten kun väsytti.
Aamulla heräsin ja sydän hypähti kurkkuun kun tajusin ettei tuo mies tullutkaan kotiin.
Pelästyin mielettömästi.

Jep, minustakin näyttää siltä että ap haluaa päästä miehestä eroon eikä tosiaan kaipaa nyt muuta kuin vahvistusta päätökselleen.

en vain käsitä että miksi edes haluaa selityksiä kuulla, koska on jo päätöksensä erosta tehnyt. Nostaisi ukon kamat pihalle eikä päästäisi sisään, kun kerran ei voi elämää sen kanssa jatkaa koska on EHKÄ pettänyt.
Keskustelua kaipaan ja jotain paikkaa mihin vähän purkaa tätä ketutusta. Osaan tehdä omat päätökseni ilman muiden mielipiteitä =)
Enkä minä mitään sataprosenttista päätöstä ole tehnyt. Mainitsin että tässä vaiheessa voisi se tauko olla hyvä ratkaisu. Lopullisesta erosta en ole puhunut mitään. Ja mikä tähän päätökseen on ajanut, löytyy aiemmista viesteistäni. Ei pelkästään tästä EHKÄ-pettämisestä.

Siis mä veikkaan että se on todella vetänyt kaksin käsin sitä ilmaista viinaa koko yön ja sammunut juhlapaikalle. Olisiko se mahdotonta?
Tai sitten ovat lähteneet jonkin kaverin luoksen jatkamaan, kun viinat on loppuneet kesken. Sammunut sitten sinne.
Joka tapauksessa uskon että ukkos koisaa vielä umpiunessa, eikä hän herää viesteihisi tai puheluihisi, joten tuollaiset "uhkailut" on nyt vähänä turhia.

Tätä epäilen vain siksi, että itsellä oli eilen pippalot, ja ukothan vetivät viinaa niin perskuleesti, ja täällä niitä nyt sammuneena koisaa, eikä niitä varmaan vielä pariin tuntiin hereille saa.
Uhkailut eivät auta koskaan mitään. Mutta olen lähettänyt hänelle viestin jossa ilmoitan seuraavan siirtoni jos hänestä ei kuulu mitään.
Miehelläni on tapana herätä jopa pahimpina krapula-aamuinakin viimeistään klo 09.00 (ilman että minä potkin hereille) joten kyllä tämä mykkyys hieman ihmetyttää.

En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Mutta mua niin suunnattomasti huvittaa sellasten pikkuvaimojen elämä, jotka vahtivat ukkojaan ja joiden ukko vahtii niitä. Vähäks se on ihkuu hei.
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
Kuinka vaikeaa on pysyä itse aiheessa?
Minkä vuoksi on ylipäänsä vaikeaa pysyä asiallisena ja on pakko yrittää sivaltaa vyön alle toisia kirjoittajia?

En jätä, nyt ei oo parempaakaan tekemistä.
Onko tämä ap:n tragedia jo muuten selvinnyt? :attn:
Ei ole selvinnyt. Vaikea pysyä tahdissa kun viestejä ohi aiheen tulee tiuhaan tahtiin. Ei ehdi lukemaan ja kirjoittamaan sitä mukaa kuin pitäisi ;)

:flower: Puska Lunaticille.
Täällä paasataan parisuhteesta ja mitä siihen kuuluu, mutta sitten nuo samat paasaajat ovat heittämässä äijänsä pihalle ja ottamassa avaimet pois edes tietämättä syytä miksi mies ei ole kotiin yöksi tullut.
Kertaakaan en ole paasannut siitä minkälainen parisuhteen tulisi olla. Kukaan ei mielestäni ole itse kyllin hyvä tuomitakseen toisia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Vaimojen elämä olisi hyvin tylsä jos ei olisi epäluotettavaa miestä jota vahtia. Perheen ja oman miehen suojaaminen muiden naisten lähentelyistä on oleellinen osa naiseutta.. siksi tämänkin palstan naiset ovat jatkuvasti toisensa kurkuissa kiinni.

:D jepulis.

Onhan ukon nyt semmonen oltava että kelpais muillekki, eikä mikään ällötys ;)

Ja eihän sellaisella omaa tahtoa ole, kyllä vaimon pitää joku roti sille ukolle piettää! :)

olen puhunut.
Katkerat yh:t aina huutelee näissä ketjuissa, että minä antaisin miehelle kaiken vapauden ja vähänkö pidätte ukkoa tossun alla. Miksiköhän miestä ei löydy kun ollaan niin vapaamielisiä, sellaisille naisille on nimityskin eikä kukaan mies sellaista vaimoksi halua, huonoksi panoksi vaan.
osa yh.mameista antaa reikää kelle vaan eihän se siitä kulu. ja yleensä ne yh.oot kuten lunatic väittää että haluaa vapaansuhteen kun ei saa luotettavaa miestä. Äijät käy vaan panemassa. Kännisille äijille kelepaa reikä kuin reikä.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja olen puhunut.:
Katkerat yh:t aina huutelee näissä ketjuissa, että minä antaisin miehelle kaiken vapauden ja vähänkö pidätte ukkoa tossun alla. Miksiköhän miestä ei löydy kun ollaan niin vapaamielisiä, sellaisille naisille on nimityskin eikä kukaan mies sellaista vaimoksi halua, huonoksi panoksi vaan.
osa yh.mameista antaa reikää kelle vaan eihän se siitä kulu. ja yleensä ne yh.oot kuten lunatic väittää että haluaa vapaansuhteen kun ei saa luotettavaa miestä. Äijät käy vaan panemassa. Kännisille äijille kelepaa reikä kuin reikä.
Ja jos tosiaan yh;n onnellisuuden tae on saada munaa keltä sattuu, niin eipä kovin korkeat tavotteet ole

storm
no kyllä osa ihan lapsettomistakin naisista antaa kenelle sattuu. en usko että tuo liittyy siihen yh:na olemiseen millään tavalla.

vieras
Äijät käy vaan panemassa. Kännisille äijille kelepaa reikä kuin reikä.
Jä kännisten äijien vaimot jättää nää känniset pettäjäukot tuon takia, kun onhan se nyt ihan kamalaa kun se oma mies tyhjentää pussinsa johonkin reikään koska onhan siihen johonkin reikään pakko olla samalla tunteitakin jotka on sitten vaimolta pois..?

Vaimitenseoli.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ja jos tosiaan yh;n onnellisuuden tae on saada munaa keltä sattuu, niin eipä kovin korkeat tavotteet ole
:LOL:

näille kaikille kolmelle.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

:D Aivan.

storm
narsissi joko olet alkanut "toimenpiteisiin"? Hienoa että aiot kuitenkin jutella miehellesi sillä voihan selitys olla mikä tahansa mutta jos on pettänyt niin kyllä varmaan kiinni siitä jää ja sen jälkeen ei ainakaan minun ukolla olisi kotiin mitään asiaa yhden kerran voi jotenkin antaa anteeksi, toista ei.

Jos ukkoon ei voi luottaa, niin kannattaako sen kanssa sitten olla?

Mitä tähän parisuhdejutskaan tulee, niin tottakai molemmilla pitää olla myös oma elämä. Ei ole hyväksi, jos me-vaihe jää päälle kovin pitkäksi aikaa. Mutta ei se sitä tarkoita, että saisi tulla ja mennä ihan miten lystää, toista kuuntelematta, kunnioittamatta ja toisen kanssa keskustelematta.

mmm
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ai et ole katkera :LOL:
Se paistaa kilometrin päähän kaikista sun kirjoituksista, jotka jollain lailla liittyy parisuhteeseen.

Mutta jos sulle tulee hyvä olo siitä että kuvittelet kaikkien parisuhteiden olevan jotain lieassa kiemurtelua, niin sen kun ajattelet.
Ikävää jos sä olet sellaista kokenut ja se on jättänyt jotain traumoja :hug:
En minä niin kuvittele, jotkut osaakin kuule elää parisuhteessa kahlitsematta toisiaan. Yleensä sellaset enemmän elämää nähneet ja fiksummat ihmiset..
Ehkä kuulut tähän pikkuvaimo-kategoriaan, koska noin vituttaa se mitä minä kirjotan. Kukahan se kuulostaakaan katkeralta, onko ukkos höylännyt muita ilman sun pikkupikkulupaa, vai mikä noin ahistaa. B)
no sinä et vissiin et ole niitä fiksumpia ja elämää enempi nähneitä koska yksin saat hiihtää... ei taida miehet jaksaa katella kaltaistasi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä