miks olet aina noin tuimana?Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
miks olet aina noin tuimana?Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
miksi en olisi saanut niin sanoa, kun asia niin oli?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no jos jättää jotain sanomatta sehän ei ole valehtelua suoranaisesti...Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no enmä ny viit valehdella =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:joo toteamus hyvinkin, mutta ehkä olisi riittänyt jos olisit todennut "olet mun yhden kaverin näköinen"Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ehän mä mitn vittuillu se oli vain toteamus =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
IHANA ihminen! Pelastit mun päivän/illan! :saint: (30 täytin tänä vuonna ja ikäkriisiä pukkaa... )Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ja sä taas olet yhden MUN kaverin näköinen, hiuksia myöten...ja ennenkö säikähdät mun kaveri ei ole yhtä vanha kuin minä, hän on 26 vuotias, sä taidat olla jopa nuorempi?Alkuperäinen kirjoittaja hupsukerttuli:
Laitappa oma kuvas, muistelisin että olet yhden mun kaverin näköinen, se vaan ei ole ihan yhtä ruma kuin sinäAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:miksi en olisi saanut niin sanoa, kun asia niin oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Karu jätkä |O Entä tää??Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Otan tuon vittuilunaAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:aina niin ihanaAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724044.jpg
|O älä jaksa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Otan tuon vittuilunaAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:aina niin ihanaAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724044.jpg
Että kelpaisko semmonen kommenttiAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Karu jätkä |O Entä tää??Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Otan tuon vittuilunaAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:aina niin ihanaAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724044.jpg
öö.... joo. mikä? :/
ok. ei mulle oo väliks, ja laiittaisin jos tää kone suostuis yhteistyöhön, mutta parempi tuo kun valehdella :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Laitappa oma kuvas, muistelisin että olet yhden mun kaverin näköinen, se vaan ei ole ihan yhtä ruma kuin sinäAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:miksi en olisi saanut niin sanoa, kun asia niin oli?
wow, hieno kuva...olen nähnyt muitakin kuvia susta ja aina oot eri näköinen, siis muuntautumis kykyinen tarkoitan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
sä olet aina niin söpö. ja mukavan näköinen =)Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ja kukaan ei sano miusta mitään, vaik on uudet lasit ja hiukset :'(
ja ikäsi oli?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Ihan pakko nostaa tähän tämä ketju missä rakkaimpani ihmetteli miksi hänestä ei tykätä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478578,175
KiittiAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:sä olet aina niin söpö. ja mukavan näköinen =)Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ja kukaan ei sano miusta mitään, vaik on uudet lasit ja hiukset :'(
Peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pakko kyl sanoo(taas kerran) että plussaa on siunattu kauneudella. Oootte kaikki kauniita. vau
Palstalaisista todella löytyy hyvinkin sievää porukkaa, ei yhtään hävettäisi kulkea näiden naisten käsipuolessa (naisenakaan)Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pakko kyl sanoo(taas kerran) että plussaa on siunattu kauneudella. Oootte kaikki kauniita. vau
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Peesaan.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pakko kyl sanoo(taas kerran) että plussaa on siunattu kauneudella. Oootte kaikki kauniita. vau
No ei kuin niin?Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
no joo, varmaan asia on mielestäsi niinkuin sanoitkin...ja mikäs mä olen sanomaan kellekkään mitä saa sanoa ja mitä ei...Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:miksi en olisi saanut niin sanoa, kun asia niin oli?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:no jos jättää jotain sanomatta sehän ei ole valehtelua suoranaisesti...Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no enmä ny viit valehdella =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:joo toteamus hyvinkin, mutta ehkä olisi riittänyt jos olisit todennut "olet mun yhden kaverin näköinen"Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ehän mä mitn vittuillu se oli vain toteamus =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
mutta en sanonu, enkä ole rumaks häntä väittäny :saint:Alkuperäinen kirjoittaja voi vee:Miksi pitää kommentoida tuohon tyyliin kuin rakkaimpani teki?? Mä en todellakaan tajua, jos olet olevinasi aikuinen. Joo, "olet kaverini näköinen, mutta hän toki on nuorempi ja kaunis". Sun mielestäsi tuo ei ole vittuilua? Ihan sama kuin olisit sanonut, että "olet vanha ja ruma"...:headwall:
kiitos kaunis jos ootte sitämieltä et jotenkin tuota muistutan mää oon viimeks saanu kuulla et "ihan hyvä tolla naamalla et oot yöt töissä..."Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Joo kyllä tuossa Joely Richardsonissa vähän samaa oli, silmät ehkä eniten. =)Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Nää on aina yhtä kivoja!
Hauska nähdä kenen kanssa palstailee...
Tilhestä tuli mulle mieleen vähän se NipTuckin Seanin vaimo.
...siis tämä...
http://www.serieslive.com/img/Joely_Richardson.jpg
Musta tositosi kaunis.
Sirkka on aina yhtä suloinen.
LadyBirdin mekko ON hieno, ja söpönen tyttö muutenkin. Uusi naama mulle.
Suzyanne muuten myäskin jotenin muistuttaa tuota Joely Richardsonia...