Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
älä vittuile
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
Sinähän olet valloittavan kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
En toki.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
älä vittuile
kuka toi nätti tyttö sun profiilissa on? eikä vitsaillaAlkuperäinen kirjoittaja Blume:En toki.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
älä vittuile
No mutta kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Sinähän olet valloittavan kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
Oi joi ja taas niin kaunis uusi kuva profiilissa. Wau!Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Kuvapinot ovat tunnetusti sotatantereita. Viimeksi saatiin kinaa aikaan siitä, voiko kaltaistani perusblondia sinisine silmineen sanoa kauniiksi, sillä meitähän on niin paljon. :/Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:täällä on yks helvetin iso ongelma. kuvat pannaan näytille, mutta pitää vain kehua ja mielistellä, niin kkaikilla hyvä mieli??
Ainoastaan riitojen aiheet vaihtelevat, tämän illan teema on näköjään tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no mun mielestäei nyt ollu mikään raju kommentti, mutta..
No kerropa lausevalinnastasi sitten enemmän? Ihanko huumorimielellä vai harkittua vittuilua? Vähän vaan, niin eihän se niinku olis, niinkö?
no ihan totuus, on mun kaverin näkönen, kaveri 27 ja peppari ilmeisesti 40+ ja kaverini on tosi kaunis, ja peppari on aivan okkei
.
Niin se, jolla on ruskeat silmät ja parta? Minähän seAlkuperäinen kirjoittaja imperial:kuka toi nätti tyttö sun profiilissa on? eikä vitsailla
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Niin se, jolla on ruskeat silmät ja parta? Minähän seAlkuperäinen kirjoittaja imperial:kuka toi nätti tyttö sun profiilissa on? eikä vitsailla
mitähän vielä keksitAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:peppari on aivan okkei
.
mitenni sillä verukkeella? mä en ole ketn rumaks tässä haukkunu, se vaan melkein on sama kuinka asian muotoilee, vedetään siittä herneet nenuun,Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei minuakaan haittaa jos minut haukkuisit Mutta en tajua sitä ideaa, jos yksikään harmaa ei tätä ketjua pilannut liiallisella rehellisyydellä, niin sinun oli pakko tehdä se. Ehkä haluat kertoa meille mistä se johtuu että haluaa sanoa rumasti sillä verukkeella että on rehellinen?Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mulla ei tosiaan ole vaikea elämä. =) mutta se ei ole mun vika jos vedät kilarit jostain kommentista, en mäkään rupee sulle vaahtoo vaikket mun ulkonäöstä pidä =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Eikö se ole hyvä että kaikilla olis hyvä mieli? Ei meillä muilla tarvitse ahdistaa vaikka sulla onkin vaikea elämä, vai??Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:täällä on yks helvetin iso ongelma. kuvat pannaan näytille, mutta pitää vain kehua ja mielistellä, niin kkaikilla hyvä mieli??
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no ihan totuus, on mun kaverin näkönen, kaveri 27 ja peppari ilmeisesti 40+ ja kaverini on tosi kaunis, ja peppari on aivan okkei
.
siis voi jumalauta suoraan sanottuna. kai mulla on oikeus mielipiteeseen!?!? vai pitääkö mun ylistää häntä maasta taivaaseen!!!??? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mitähän vielä keksitAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:peppari on aivan okkei
.
oot kyl nätti =)Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
tähänkin kuvaan sulle sopisi ne söötit saparot...sun perusolemus on sillä tavalla tyttömäinen, kiva muuten nähdä hymyilevä kuva vaihteeksiAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:ProfiilissaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:no missä se kuva on??Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ja kukaan ei sano miusta mitään, vaik on uudet lasit ja hiukset :'(
On sulla oikeus sun mielipiteeseen joo, mutta aika epäkohtelias ilmaisu sun näppikseltä lähti. Tosin sehän vain kertoo jotain susta..Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:siis voi jumalauta suoraan sanottuna. kai mulla on oikeus mielipiteeseen!?!? vai pitääkö mun ylistää häntä maasta taivaaseen!!!??? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mitähän vielä keksitAlkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:peppari on aivan okkei
.
Hähää, oli pakko käydä lukemassa tuo ketju kun en muistanut kuka tuo "rakkaimpani" oikein on, nyt muistan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Ihan pakko nostaa tähän tämä ketju missä rakkaimpani ihmetteli miksi hänestä ei tykätä
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478578,175
Minähän siinä. =)Alkuperäinen kirjoittaja merenneitoselle:Kuka toi tossa sun viimeseksi laittamassasi kuvassa on? Tuliko sulle väärä linkki?
Tack.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:oot kyl nätti =)Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Vanha kunnon profiili.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:olikos sun kuva jo? en oo nähnyt
No äh, mä tietty sekotin sut meriannaan! Sori! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Minähän siinä. =)Alkuperäinen kirjoittaja merenneitoselle:Kuka toi tossa sun viimeseksi laittamassasi kuvassa on? Tuliko sulle väärä linkki?
Juu, no muutamia kiloja on liikaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:tähänkin kuvaan sulle sopisi ne söötit saparot...sun perusolemus on sillä tavalla tyttömäinen, kiva muuten nähdä hymyilevä kuva vaihteeksi
=)
ja muuten kerran taisit sanoa olevasi PYÖREÄ???, ei kyllä siltä näytä