tehokas ja tenhoava katse, saisit kyllä tulla tänne ja opettaa muakin meikkaamaan silmät tuollaisiksi...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
tehokas ja tenhoava katse, saisit kyllä tulla tänne ja opettaa muakin meikkaamaan silmät tuollaisiksi...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
enpä ole.. kui?Alkuperäinen kirjoittaja niin:sekoboltsi tilhi:
Ootko sukua Mannisen Hannulle ja Pirjolle?
Sinussa on samaa näköä minun mielestä kuin Mannisten sisarissa =) .Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:enpä ole.. kui?Alkuperäinen kirjoittaja niin:sekoboltsi tilhi:
mistäpäin nää manniset?Alkuperäinen kirjoittaja niin:Sinussa on samaa näköä minun mielestä kuin Mannisten sisarissa =) .Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:enpä ole.. kui?Alkuperäinen kirjoittaja niin:sekoboltsi tilhi:
ööö, eihän tämä mulle kuulu mutta aika erikoinen kommentti jollain tapaa "...toki nuorempi ja kaunis..."Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Rovaniemeltä, Pirjo hiihtää ja Hannu yhdistetyn urheilija. Tuttuja telkkarista.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mistäpäin nää manniset?Alkuperäinen kirjoittaja niin:Sinussa on samaa näköä minun mielestä kuin Mannisten sisarissa =) .Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:enpä ole.. kui?Alkuperäinen kirjoittaja niin:sekoboltsi tilhi:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No joo, tässähän tämä:Alkuperäinen kirjoittaja Pliis!:Laittaiskos se Mauno Ahosen kaksoisolento kuvansa kanssa?
/IMG][/][/quote]
oot mun kaverin näköinen, vähän, hän on toki nuorempi ja kaunis :heart: =) [/quote]
:D Ei sulla ole Rakkaimpani kaikki kotona....
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No joo, tässähän tämä:Alkuperäinen kirjoittaja Pliis!:Laittaiskos se Mauno Ahosen kaksoisolento kuvansa kanssa?
/IMG][/][/quote]
oot mun kaverin näköinen, vähän, hän on toki nuorempi ja kaunis :heart: =) [/quote]
:D Ei sulla ole Rakkaimpani kaikki kotona....[/quote]
on, lapset nukkuu, ja mies vieressä. kaikki löytyy :D
ehän mä mitn vittuillu se oli vain toteamus =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
aina niin ihanaAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724044.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:[ :saint:
joo toteamus hyvinkin, mutta ehkä olisi riittänyt jos olisit todennut "olet mun yhden kaverin näköinen"Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ehän mä mitn vittuillu se oli vain toteamus =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Otan tuon vittuilunaAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:aina niin ihanaAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724044.jpg
no enmä ny viit valehdella =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:joo toteamus hyvinkin, mutta ehkä olisi riittänyt jos olisit todennut "olet mun yhden kaverin näköinen"Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ehän mä mitn vittuillu se oli vain toteamus =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
ja sä taas olet yhden MUN kaverin näköinen, hiuksia myöten...ja ennenkö säikähdät mun kaveri ei ole yhtä vanha kuin minä, hän on 26 vuotias, sä taidat olla jopa nuorempi?Alkuperäinen kirjoittaja hupsukerttuli:
Joo kyllä tuossa Joely Richardsonissa vähän samaa oli, silmät ehkä eniten. =)Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Nää on aina yhtä kivoja!
Hauska nähdä kenen kanssa palstailee...
Tilhestä tuli mulle mieleen vähän se NipTuckin Seanin vaimo.
...siis tämä...
http://www.serieslive.com/img/Joely_Richardson.jpg
Musta tositosi kaunis.
Sirkka on aina yhtä suloinen.
LadyBirdin mekko ON hieno, ja söpönen tyttö muutenkin. Uusi naama mulle.
Suzyanne muuten myäskin jotenin muistuttaa tuota Joely Richardsonia...
Karu jätkä |O Entä tää??Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Otan tuon vittuilunaAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:aina niin ihanaAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://www.aijaa.com/v.php?i=4724044.jpg
no jos jättää jotain sanomatta sehän ei ole valehtelua suoranaisesti...Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no enmä ny viit valehdella =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:joo toteamus hyvinkin, mutta ehkä olisi riittänyt jos olisit todennut "olet mun yhden kaverin näköinen"Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ehän mä mitn vittuillu se oli vain toteamus =)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle: