11-hoidot

Hopping, Joku_päivä voi surku! Olisin jo niin toivonut onnen tässä pinossa kääntyvän positiiviseksi! Huimaa ja hienoa, että jo seuraavat siirrot suunnitteilla. Mequ ihanaa että jotain tulosta kumminkin - ja voihan sitä vielä pikkuriikkinen mahd olla.

Voimia teille muille piinailijoillle ja hoitojen odottelijoilla. On tää niin rajua että ihailen teitä jokaista siinä.

Ja jätti-isot onnittelut vielä mun idolille Engelille! Sä teit sen - kaksoset! Niin Upeata!!!

On: uusi tapaaminen lääkärin kanssa 21.6. Yritän saada tähän kesälle jonkun viritelmän hoidoista, jossa ei tarvisi sitä Synarelaa käyttää. Se aiheuttaal liian kovat sivuoireet mulle. Niin - ja 4 pvää on jo vuotanut. Saisi jo loppua tämä. Otan myös ainakin tuohon 21 asti takavasemmalle - aurinkoisia päivä, tsemppionnea ja paaaaljon plussia!!!!
 
miralles ja Lo ihan samaa tässä miettinyt, että mitenköhän teillä menee? Täälläkään ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia. Tosin kun en ole koskaan raskaana ollut en edes tiedä arvailla, miltä pitäis tuntua. Pienet vihlaisut tuntuu olevan muutenkin arkea ja rinnatkaan ei mitenkään erityisen arat ole, eikä kai oikein muitakaan oireita. Mitä tästä sitten pitäis tulkita?! Että tuntuu vähän siltä, ettei tästä lasta tullut... Mutta ajattelin, etten testaisi ennen ens viikkoa, koska testaamiseen asti ainakin voi edes vähän elätellä ajatusta että mitä jos vaikka sittenkin ;)
miralles, ihan sama kävi mullakin mielessä, että siirrettiinkö siellä edes mitään? Näin sen kuvaruudun kyllä, ja kovasti lääkäri selitti, että siellä nyt on , mutta mä en kyllä nähnyt ruudulla mitään, en edes sitä siirtokatetria :confused:

Omenalle hyvää kesää! Toivottavasti saat lääkkeet kohdalleen, ettei tarvitse kärvistellä epämukavissa oloissa kesän ajan

Maya82, toihan on oikeestaan aika tehokasta, kun muuttaa niin ei tarvitse vain koko ajan miettiä näitä omia tuntemuksia ja päivät menee nopeemmin! Mäkin mietin tässä, että mitä kaikkea sitä vois muuta tehdä, ettei vain istu ja tuijota kelloa

kn071 onnea valmistumisen johdosta!:flower:

Edelleen kyselen, onko teille kenellekään selitetty miks laitatte lugeja tietyn ajoin vai onko sillä mitään väliä? Ja mietin kanssa, että tosi moni laittaa tuon 800mg ja mulla vaan 600 että ajatteliko lääkäri heti alkuunsa, ettei tuosta alkiosta mitään tule, niin säästäköön rahojaan kun laittaa vähemmän? :|
 
Moi!

Minutkin voi poistaa pinosta. Veritesti oli negatiivinen, hcg alle 3. :( Siirryn odottelemaan syksyn hoitoja. Ja jatkan valitsemallani ruokavaliolinjalla. :) 2 vk jo takana.

T:Sirunen81...............2 IVF.................................. syyskuu 2011
 
Kevätkello Tuskimpa se lääkäri nyt noin ajattelee. Mulla on ollu kans tuoresiirrossa se 600mg, 3x100mg/ aamuin illoin. luonnolliseen kiertoon tehdyssä PAS vain 400mg (2x100mg aamuin illoin)
Varmaan riippuu vähän hoitopaikkoijen käytännöistä, paljonko annostus on.
Mulle sanottin et kun on tasaiset välit lugejen laitossa niin hormonitasot pysyy tasaisempana..

Kn071 onnea valmistumisen johdosta!

Pahoittelut Hopping, Joku_päivä jaSirunen81 tsemppiä tulevaan

on: täällä on eilen nipistellyt ja välillä vihlonut alavatsaa mukavasti.. yöllä oli tullut ihan pieni ruskea tuhru, tänään pitäs normaalikierron mukaan alkaa menkat, mut toivotaan että pysyvät poissa. Minullakin kyllä oireet on loistaneet poissa olollaan, aikaisemmin on ollut vaikka mitä oireita melkein siirrosta lähtien ja negahan sieltä on tullut. vitsailinkin joskus miehelleni et sitten kun onnistutaan niin ei varmaan ole mitään oireita. Saa nähdä, pelottaa.. sunnuntaihin yritän odottaa testaamisen kanssa jos kummempaa vuotoa ei näy.
 
Lo
Hopping Pahoittelut negasta! Mukavaa kesää sinulle!!

Jag78 Tervetuloa mukaan =)

joku_päivä Pahoittelut negasta! Monta hoitoa on teilläkin jo takana. Tsemppiä tulevaan!!

kn071 Onnea valmistumisen johdosta :flower:

Sirunen81 Pahoittelut negasta! Ja tsemppiä uuteen ruokavalioon. Itse oon niin monesti yrittänyt muuttaa ruokailutottumuksia ja aina epäonnistunut, että hatunnoston arvoinen suoritus ken herkuista kieltäytyy :D

miralles ja kevätkello :wave: Oon niin monesti hoitojen aikana muka kokenut kaikki raskausoireet, että tuntuu ettei ääneen enää uskalla sanoa jos joltakin tuntuu, kun kuitenkin ne menkat alkaa ja sitten tuntee taas olonsa tyhmäksi..:ashamed: mutta jos nyt uskaltaudun kuitenkin paljastaan , että menkkakipuilulla mennään..Kyllä niiiiin harmittaa....
 
Piinaavaa tämäkin kun ei saa ennenkuin huomisaamuna tietää että onko mitään siirrettävää. Pahuksen pyhät pitää ihmisen epätietoisuuden vallassa, ei mitään hajua onko hedelmöittynyt/jakautunut yksikään.

Noissa lugesteroni määrissä ei tunnu olevan mitään logiikkaa. Mulla ensimmäisessä tuoresiirrossa aloitin punktio päivänä ja silloin oli 600mg/vrk. PAS:issa oli 400mg/vrk ja nyt sitten pitäs 800mg/vrk alkaen punktiosta seuraavana päivänä... Tosiaan lääkäri varmasti oletti mulla olevan niitä 200mg palleroita kun ohjeessa lukee 2x2 päivässä ja kuitenkin vuorokausi annos 800mg. En saanut reseptiä ollenkaan tätä hoitoa varten kun tuosta PAS hoidosta jäi yli reippaasti...

Huomis aamuna siis viisaampia:|

Tsemppiä kaikille :wave:
 
Joku_päivä. Sulle lohtuhali.

Omppu. Kiitos. Ihan nolostuttaa olla jonkun idoli :ashamed: Mutta toisaalta, mä olen kyllä sulle hyvä idoli. Seuraa perässä vaan sitten, kun aikasi on. Uskotaan, että se tulee vielä.

Tulkoon teille kaikille. Plussatuulipuhuri tuntuu laantuneen. Antaa sen kerätä nyt rauhassa voimia, se on kuulkaa vaan tyyntä myrskyn edellä. Ja sitten seuraavaan myrskynsilmään kaikki kyytiin.
 
******************11- hoidot**********************
3.6.2011


kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ....................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi........................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
Sirunen81..............2.ivf..............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf..............................elo-syyskuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Heidh.....................4. isci.............................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..............
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............
Mequ....................
Lili_78...................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

syssy......................4.icsi.................2............11.............
Milli81...................2. ivf 1.pas..........1............11...........5.6.
Maya82..................2.ivf...................2............9...........8.6
miralles.................2.icsi...................2............7...........8.6
Lo..........................5. icsi.................2............7.........10.6
Kevätkello..............1.ivf....................1............7..........10.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........3...........16.6
Mörkötys.................2.ivf/icsi..............1..........0............17.6




****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas..........:heart::heart:.........vt/534......12
 
Moi taas. Mun lupaavat "raskausoireet" viime kierrossa oli sit jotain muuta yökötystä ja rintojen kivistystä, menkathan sieltä alkoi tuttuun tapaansa. Kyllä taas harmitti.

Mä oon täällä pähkäillyt syksyn tulevaa hoitorupeamaa. Aloitan elokuussa uuden työn ja esimies on ollut ihan että hienoa kun saadaan tähän joku pysyvä ja osaava. Työsopimus on kuitenkin määräaikainen, ja edellinen työntekijä on siitä jäänyt äitiyslomalle, eikä työsopimusta sen takia uusittu. Siinä on ollut paljon vaihtuvuutta, mikä on haitannut homman hoitamista. Esimies sanoi mulle, että haluaisivat mun pysyvän siinä pidempään (mutta kunnan homma, johon ei voi hallintokoukeroiden takia palkata vakituiseksi).

Mä oon vaan hymähdellyt, että joo, pysyvä... Jos jäisin äitiyslomalle, niin varmaan taas siihen otettais tilalle joku uus. Tää on mun ihan unelmatyöpaikka, kävi tosi hyvä tuuri että sain sen, ja todellakin haluaisin pitää siitä kiinni. Tulee ihan petturiolo, kun uskottelee kaikille, ettei oo mitään muita suunnitelmia kuin olla siinä kehittämässä sitä työtehtävää. Sit yhtäkkiä joutuukin ottamaan hoitojen takia vapaata ja tottahan esimies näkee sairauslomalapuista, mistä on kyse. Ei voi ees esittää yllättynyttä, että kappas, mites tässä näin kävi... Oon miehelle kiukunnut, että miks nää työsuhdeongelmat kolahtaa aina naiselle :kieh: Mies sanoi, että jos sattuis hoidot onnistumaan, niin mee vaan töihin heti kun äitiysloma loppuu, hän jää vanhempainvapaalle. Ihanaa, että se ainakin periaatetasolla tukee mun työuraa. Ja tiedän esikoisen kohdalta, että mies on ihan haka vauvojen kanssa, ei varmasti olis mikään ongelma. Paitsi se imetys tietenkin...

Tosi hienoa tässä spekuloida jotain epätodennäköisiä haman tulevaisuuden asioita :whistle: Ja kieroutunutta, että se asia, jota kaikkein eniten tulevaisuudelta toivoo, auttamatta sotkee sen asian, mitä toivoo toiseksi eniten.

No, tällaisia ajatuksia täällä, kun kerran hoitorintamalla ei konkreettisesti mitään tapahdu ennen elokuuta.

Ja sori pitkä viesti.
 
Mörkötys se klöntti voi hyvin olla kohdun suulta, pieni nirhaisu kun katetria on laitettu. Mulle ainakin sanottin että ei sitä alkiota saa sieltä tippumaan omilla toimilla.
Älä hätäile :hug:

MT79 Joo kyllähän nuo työasiat tuppaa sotkeen vapaa-aikaa, niin sanotusti. Itse haluaisin myös vaihtaa työpaikkaa tai lähteä opiskelemaan, mutta aina miettii sit sitäkin jos sattuiski hoidot onnistumaan.. kai sitä pitää vaan mennä eteenpäin ja katsoa mitä tapahtuu.
Pystyisitkö saamaan sairaslomalappua jollain muulla koodilla? kannattaa kysyä lääkäriltä.
 
Milli81 Toivon todella et näin olisi.

MT79 Mulla tuli tällä kertaa sairasloma todistukseen lukemaan vain toimenpide ja päivämäärä. Ei siis mitään että mikä toimenpide.. Kuulemma näin lyhyet sairaslomat ei vaadi sitä koodia. Mulla siis sairasloman sisällä oli punktio ja siirto ja saikun pituus 4päivää..
 
******************11- hoidot**********************
5.6.2011


kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Avolavapaku.........1.icsi 1.pas....................touko-kesäk.
chidi......................1.icsi 1.pas....................kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas.......................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas.....................kesäk.
iinamiina................2.ivf.2.pas.....................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ....................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi........................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
Toivelintu...............2.ivf.............................elokuu
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
Solja....................1. ivf/icsi 1.pas................elokuu
Sirunen81..............2.ivf..............................elo-syyskuu
Joku_päivä.............5.ivf..............................elo-syyskuu
MT79.....................2. icsi……….….................syksy
Heidh.....................4. isci.............................syksy
Miukumau..............3. icsi....................syys-lokakuu
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.........................
kolmisin..................4. icsi......................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?..............
NormaJeane............1. ivf 1.pas.................
futuremami.............3.icsi.........................
Meg......................2.ivf 1.pas?...................
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Susirouva..............1. ivf.............................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Pipsa76.................2.ivf.............................
Omena_.................
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
myy75.....................
Peppi1981..............
Mequ....................
Lili_78...................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

syssy......................4.icsi.................2............13.............
Maya82..................2.ivf...................2............11...........8.6
miralles.................2.icsi...................2............9...........8.6
Lo..........................5. icsi.................2............9.........10.6
Kevätkello..............1.ivf....................1............9..........10.6
leppäkerttu-77........2.ivf/1.icsi 1.pas....2..........5...........16.6
Mörkötys.................2.ivf/icsi..............1..........2............17.6




****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas..........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu...............:heart:...........kt................
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:..........vt/43.........11
sydänmaanlakka......2.ivf...............:heart:..........kt.............14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt............
Katjuska-79............1.ivf..............:heart::heart:..........kt............
Jessie82.................1.ivf................:heart:...........vt/75.......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:...........kt...............
millis1981...............1.ivf 2.pas.......:heart:............................
sydänveri78............1.IVF..............:heart:...........kt.............9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:..........vt/43.......14
Katar.....................luomu.............................................
Neela Naranja........2. ivf...............:heart:............vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:..........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas.........:heart:...........vt/1303....14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas........:heart:...........vt/254......14
Mollamaija82..........2.ivf................:heart:...........vt/179......12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas..........:heart:..........vt/760......13
engeli.....................2.icsi..............:heart::heart:..........kt...........14
Kaarne................1.ivf 2.pas..........:heart::heart:.........vt/534......12
 
pp13 ja vitivalkoinen nega, eikä se siitä enää miksikään muutu tiedän sen.
Poistin itseni listalta, en tiiä millon jatketaan jos jatketaan. pakko saada jotain muuta suuntaa elämälle, ei jaksa enää tätä.

Tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille
 
Milli81 Olen pahoillani. Nyt iski näköjään sitten kunnon nega-aalto.... :(

Täällä vaikuttaa tulevan myös negatulos, tänään testasin Clearbluen digitestillä "ei raskaana" ja sehän näyttää jo jopa 4 päivää aikaisemmin tuloksen....ja tutut menkkajomotukset vatsassa.
 
Maya ja Milli, olen todella pahoillani. Kyllä tää vaan on tosi raskasta..

Näin se plussajuna pyyhälsi hurjaa vauhtia meidän ohi. Johan mä aattelinkin niitä todennäköisyyksiä silloin, ettei voi millään osua omalle kohdalle, kun silloin tuli niin älytön suma niitä plussia. Mulla on 15.6. limisultra, jolloin selviää passin ajankohta, taas kerran.. *huoh*
 
Lili_78, Maya82, Milli81 pahoittelut negasta...mikä ihme nega-aalo täällä oikein on liikkeellä...ei voi muuta kun ihmetellä....eikö se onnistuminen ole kuitenkin 30 % luokkaa ja jos nyt katselee tätä palstaa viimeisen kahden viikon ajalta niin se on 0% :mad:
Voimia teille kolmelle:hug:

ON varmaan itsekin liityn kohta teidän joukkoonn...ei ole mitään tuntemuksia edelleenkään ja pienoinen kipu rinnoissa sekin on hävinnyt ja aamulämpökin on laskenut, joten ei hyvälle näytä. Odottelen menkkojen alkua minä hetkenä hyvänsä. Ensimmäisessä hoidossa menkat alko tänään, eli pp9 :(

Tsemppiä muille piinailijoille :heart:
 
Pahoittelut negoista:hug:

Viime tuoresiirrossa jossa plussa tuli (kemiallinen) niin oireet tuli tosi pian siirron jälkeen, nännit tummu ja "turpos" huomattavasti, en nyt vaan muista mikä pp mutta ihan siirron jälkeisinä päivinä jo. Nyt kun sitä ei ole tapahtunut ja tosiaan kun se pikku limaveripilkku silloin siirtopäivän iltana tuli niin on ihan karsea fiilis jo nyt et jos tää ei taaskaan onnistunut:| Vasta pp2 menossa että kyllähän ne oireetkin ehtii sieltä vielä tulla moneen kertaan. Vaikka sanotaan että useimmiten on ihan oireeton niin musta jotenkin tuntuu että ainakin noissa pienissä tisseissä pitäis jotain muutosta tapahtua:stick:

Missä ne kevään/alkukesän plussat luuraa :confused: Eihän tälläinen peli vetele!

Mörkötys ja piina-aave pp2
 
Hei!
Meillä on nyt meneillään Väestöliitossa IVF-hoito.
Lääkityksenä minulla Suprecur-nenäsumute, pistoksina Menopur (lähtöannoksena heti 300 IU), Primaspan 100mg 1tbl/ pvä ja nyt tulevana tiistaina aloitan Prednisolon-lääkityksen (kortisoni).
Tulevana perjantaina 10.6 on viimeinen follikkeliultra ja siinä päätetään milloin pistän irrotuspiikin.
Punktio ja alkionsiirto tehdään siis viikolla 24.
Voi olla että tämä 3. IVF on myös viimeinen, koska endometrioosi on tehnyt tuhojaan aika lailla, jotenka... toivottavasti meidän kohdallamme 3. kerta toden sanoo =)
 

Yhteistyössä