K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tyttöystäviä ollut
selvästi osoitti julkisesti kiinnostusta naiseen
on ihmetellyt miksi häntä luullaan netissä homoksi

Av mamman tuomio= HO.-MO ON kun näytti kotisohvalta siltä kun videoita katottiin missä halasi miestä, meillä ei miehet halaile toisiaan ellei ole h,o mo *sarkasmi*
 
vierailija
Itse olen sitä mieltä, että se minkä joku näkee täällä ihastumiseksi on oikeasti innostumista. B on kuin pieni koiranpentu, joka säntäilee minne sattuu. Jos mun pitää veikata, niin sanoisin että B on hetero. En haluaisi että asia on niin, mutta on vain sellainen olo.
Tämä kuvaus tuntuu uskottavalta. Kadehdin Bojanin elämässä juuri tuota, miten innostus saa hänet toimimaan.
 
vierailija
En tajua miten ja mistä chatista lähtö liittyi asiaan.



se on netti meemi. Se tarkoitti tuossa sitä että B halusi mennä treffeile noan kanssa, mutta mae ehti kysyä ensin ja noa sanoi kyllä. Tuo on sellanen tilanne millon ihmiset kirjoittaa noin *left the chat*.
 
vierailija
Hän on sanonut olevansa hetero ja ajattelen m/m jutuilla pelleilyn olevan silloin vaikeampaa, jos oikeasti olisi kaapissa sen suhteen. Eli ihan hetero taitaa olla.
Erittäin todennäköisesti just näin. Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei samaa sukupuolta olevaan voisi ihastua. Kokea jopa rakkautta, osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä. Vetovoima ei vain ole seksuaalista, eikä johda saman peiton alle. Luulen, että K on tyypiltään tällainen ihastuja. Ei katso sukupuolta, vaan ihastuu hyviin tyyppeihin.
 
vierailija
Juujuu ihan vahingossa suosituimpien ja ennakkosuosikkien seuraan
Tuo on vaan oma ennakkoluulosi. Et tietenkään oo edes nähnyt niitä videoita kenen kaikkien kanssa ne bongasi. Oliko Wild youth, Mia Nikolai, Teya, se San Marinon bändi, Gustaf ym. ennakkosuosikkeja mielestäsi myös? Eikö niiden olis pitänyt bongailla Loreeninkin kanssa tuon sun teorian mukaan, mutta eipä tuntunut kiinnostavan.
 
vierailija
Erittäin todennäköisesti just näin. Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei samaa sukupuolta olevaan voisi ihastua. Kokea jopa rakkautta, osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä. Vetovoima ei vain ole seksuaalista, eikä johda saman peiton alle. Luulen, että K on tyypiltään tällainen ihastuja. Ei katso sukupuolta, vaan ihastuu hyviin tyyppeihin.
Bojanista puhumattakaan. Hänhän tuntuu ihastuvan vähän väliä.
 
vierailija
Tuo on vaan oma ennakkoluulosi. Et tietenkään oo edes nähnyt niitä videoita kenen kaikkien kanssa ne bongasi. Oliko Wild youth, Mia Nikolai, Teya, se San Marinon bändi, Gustaf ym. ennakkosuosikkeja mielestäsi myös? Eikö niiden olis pitänyt bongailla Loreeninkin kanssa tuon sun teorian mukaan, mutta eipä tuntunut kiinnostavan.
johtusko siitä että loreen on diiva eikä kattoisi joksuja päinkään jos yrittäisivät tollasta?
 
vierailija
Erittäin todennäköisesti just näin. Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei samaa sukupuolta olevaan voisi ihastua. Kokea jopa rakkautta, osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä. Vetovoima ei vain ole seksuaalista, eikä johda saman peiton alle. Luulen, että K on tyypiltään tällainen ihastuja. Ei katso sukupuolta, vaan ihastuu hyviin tyyppeihin.
Kuvailet tässä panseksuaalisuutta, jossa ihastutaan ihmiseen eikä sukupuoleen. Mutta sekin vaatii sen romanttisen komponentin ja seksuaalisen kiinnostuksen mitä et varmaan kommentissasi tarkoittanut.
 
vierailija
Vois myös muistaa että kaikki jutut mitä nähdään julkisuudessa ei välttämättä kerro oikeasta kiinnostuksesta mitään. Niinhän se Kärtsääkin kovasti kiinnostaa julkisesti kiehnätä eri miesten kanssa mutta kuitenkin yksityiselämässä on koko ajan ollut se gf
Unohdat, että Käärijä on rooli ja hän on sinkku. Jerellä on gf, mitä ilmeisimmin.
 
vierailija
K:n kanssa bondasi. Tulivat selvästi hyvin juttuun keskenään. Porukalta jäi vissiin huomaamatta sellainen, että L ja Mikke tulivat myös hyvin juttuun.
No onneksi K unohti sen aika äkkiä. Tuo Mikke juttu on mennyt kyllä kokonaan ohi johtuen varmaan siitäkin etten silloin viisujen aikaan seurannut juuri mitenkään kenenkään someja.
 
vierailija
tyttöystäviä ollut
selvästi osoitti julkisesti kiinnostusta naiseen
on ihmetellyt miksi häntä luullaan netissä homoksi

Av mamman tuomio= HO.-MO ON kun näytti kotisohvalta siltä kun videoita katottiin missä halasi miestä, meillä ei miehet halaile toisiaan ellei ole h,o mo *sarkasmi*
Mua ei shippaus häiritse yhtään, se oli ihan hulvatonta ajanvietettä. Mutta sun kommentti osoitti juuri sen, että mikä siinä on loukkaavaa eli juuri se, kun jonkun päässä se shippaus muuttuu todeksi. Silloin se normaali ihmisten välinen läheisyys ja pelleily yritetään muuttaa muuksi kuin mitä se on.
 
vierailija
Itse olen sitä mieltä, että se minkä joku näkee täällä ihastumiseksi on oikeasti innostumista. B on kuin pieni koiranpentu, joka säntäilee minne sattuu. Jos mun pitää veikata, niin sanoisin että B on hetero. En haluaisi että asia on niin, mutta on vain sellainen olo.
Mulla ei taas tule sellaiset vibat sitten yhtään. Ja mulle taas ei ole mitään väliä sillä seksuaalisuudella. Mutta tosiaan oma vaikutelma ihan päinvastainen kuin sulla.
 
vierailija
Ihastuminen vai innostuminen. Itse kallistun viimeiseksi olevaan sanaan. Mun mielestä B katsoi ihaillen myös Espanjan edustajaa, vaikea sanoa, mitä sekin sitten oli.
Mutta K ei katsellut ihaillen ketään muuta miespuolista kilpakumppania kuin Bojania. Alessandran kanssa kemia toimia, samoin Itävallan tyttöjen kanssa, mutta ei muiden miesesiintyjien.
 
vierailija

Yhteistyössä