11-hoidot

KYLLÄ TUK TUK KULKEE!!!!!!!!!!!!!!! Tästähän tuli vuosisadan plussajuna!!! :whistle:

engeli, mä arvasin! Suuronnentoivotukset!! :heart:

heidh, onnea myös tuhannesti! Jotenkin oli sellainen kutina että sulla vois vielä muuttua positiiviseksi!

Kaarne, ihaninta! Onnea myös sinulle!!

Syystoive, mahtavat luvut!

Tää on niin käsittämätön TUK TUK että ihan on ihokarvat pystyssä ja liikutuksen kyyneleet silmissä :)
HYVÄ KETJU!

Halit myös niille joille ei vielä tällä kertaa käynyt toivotusti... :hug:


toivelintu, ONNEA!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa meininkiä täällä!!! Superonnittelut. Toivelintu, Syystoive, Engeli ja Heidh!!! Ihan käsittämättömän hienoa!:)

Meillä tietsikka huollossa joten päivittelen hiukan vaan kännykän kanssa (jotenkin hankalaa mun mielestä...) Tänään oli toinen ultra ja 8 follia siellä oli että aika vähän mut toivottavasti muutama hyvä saatais. Jos Toivis vielä jaksaa päivitellä listaa niin mulla punktio ma. 23.5! Nyt alkaa jo hiukan jännittää!

Nyt vaan pidetään plussajuna liikkeellä! Kaikille piinailioille onnea!
 
******************11- hoidot**********************
20.5.2011

Mequ....................1. ivf.........................siirto 19.5.
Hopping.................3.icsi............lyhyt......punktio 18.5.
syssy......................4.icsi.......................punktio 20.5.
Joku_päivä.............4.icsi........................siirto 23.5.
Milli81...................2. ivf 1.pas.................siirto 23.5.
Maya82..................2.ivf..........................punktio 23.5.
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 21
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........vk 22
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................vk 22
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
miralles.................2.icsi.........................touko-kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas..................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ..................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf ............................elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Meg......................2.ivf 1.pas?
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
myy75.....................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Miukumau.................................................
Susirouva..............1. ivf.............................
Lo..........................5. icsi..........................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Heidh...................3 icsi 3.pas..........1.............15..............
Peppi1981............2. icsi 3.pas.........2.............14.............
Toivelintu.............1.ivf 1.pas...........2.............10.............
Kaarne....................1.ivf 2.pas.........2.............8.............23.5.
chidi......................1.icsi..................1.............8.............
Omena_................1.ivf....................2.............7............25.5.
iinamiina................2.ivf.1.pas...........1.............3............
-Nella.....................1.ivf 1.pas...........1.............2...........1.6.
Lili_78...................5.icsi....................2.............0...........3.6.



****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
millis1981...............1.ivf 2.pas.........:heart:........................
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:............vt/43.....14
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:.......vt/99.........14
Hanskis................2. ivf 1.pas..........:heart:.........vt/1303......14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas.........:heart:......vt/254.........14
Mollamaija82..........2.ivf..................:heart:......vt/179........12
Syystoive...........1.ivf:n 1.pas............:heart:......vt/760..........13
engeli.....................2.icsi.................:heart:........kt.............14
 
Viimeksi muokattu:
heidih!! Ihan mieletöntä! Pidän peukkuja että on sitä itteensä!

Täällä on kyllä aika mieletön meno nyt..

Pumpulle pahoittelut että pas siirtyy.. Tosi kurjaa varmasti tollanen odottelu, ja että menkat kenkkuilee. Mulla tuli epäonnistuneen ivf:n jälkeinen luomuvuoto kanssa tosi niukkana, vaan kolme päivää vuotoa eikä kunnon vuotoa kun varmaan parina päivänä. Toivottavasti asiat setviytyy ja pääsette eteenpäin pian!
 
Hellurei kaikille!
Huh, mikä meno täällä on!!!! :O Hurjat plussakarnevaalit!!!!
Kyllä vissiin kannattaa tässä ketjussa hengailla ;)

Paljon onnentoivotuksia plussanneille!!!!!!!!!!!!!! :flower: Nauttikaa olostanne =)

).( Kotiuduin siirrosta, saatiin sit onneksi 2 alkiota siirrettäväksi :heart: Pakkanen jäi taas tyhjäksi... mutta oon iloinen näistä kahdesta pikkuisesta!!! Ja taas jännittää, mutta pitää olla onnellinen, että päästiin siirtoon ja saa jännittää...

Joku_päivä Kivaa päästä yhdessä piinailemaan!!!! Sulla menee siis maanantaille siirto, jännä viikonloppu edessä... Saako kysyä, missä päin ootte hoidossa? Me ollaan Helsingin keskustassa yksityisellä. Mua vähän on ihmetyttänyt tuo, että mitään muutoksia ei juurikaan tehdä, tai ainakaan ehdotella lääkärin toimesta. Mut ilmeisesti hän on sitä mieltä, että solumäärä on aina ollut toivottava, siis 6-8 solua per hoito, mutta mua harmittaa, että siirtoon saadaan kuitenkin aina vaan kaksi... Viimeks meille kokeiltiin alkionkuoren avausta, ei auttanut, ja tosiaan nyt ajateltiin siis kokeilla sitä sumuilla lamautusta, että saatais enemmän samankokoisia soluja. Nyt oli taas nimittäin 3 kunnolla kypsää, ja loput ei vielä kypsiä... Mut itse toivoisin enemmän aktiivisuutta lääkäriltä miettiä, mitä uutta voitais kokeilla... Eikä niin, että mä kattelen netin keskustelupalstoilta kaikenlaisia juttuja, ja ehdottelen sit niitä :LOL:

Entäs Hopping? Mitä kuuluu???

Aurinkoista päivää, leidit!!!!
Toivottaa Lili PP0...

*Ai niin, mulla testipäivä 3.6.
 
Hei!

Nyt se plussajuna sitten vihdoinkin saapui, aivan mahtavaa!!! Onnea Engeli, Heidh,
Kaarne, Mollamaija, Syystoive, Toivelintu ja Toivorikas :flower:

Hanskis, voimia, toivottavasti raskaus etenee ilman uusia vuotoja :hug:

Peppi :hug: Pikaista paranemista pyöräturmasta.

MiukuMau Olen hirveän pahoillani, :'( :hug:

Voima :hug: kaikille piinailijoille, hoidon eri vaiheissa oleville ja hoitoon pääsyä odottaville.

ON: Olen edelleen seurannut ketjua aktiivisesti ja myötäelänyt hoitojenne eri vaiheissa, vaikka en muutamaan viikkoon ole oikein jaksanut osallistua kirjoitteluun. Plussan jälkeen piinailu jatkuu toisessa muodossa eikä oikein uskalla vielä paljoa ajatella koko raskautta, jottei pettymys sitten olisi niin valtava, jos kaikki ei menekään kuten pitäisi. Ekassa uä:ssä kohdallani jäi hiemen epäselväksi onko raskaus oikeassa paikassa, mutta tänään kävin uudelleen ja nyt näkyi paremmin; yksi alkio ja normaalisti kohdussa, :heart: sykki ja koko vastasi viikkoja 7+3. Katsotaan vielä uudelleen viikolla 9 ja sitten vasta neuvolaan, jos kaikki näyttää olevan kunnossa..

Aurinkoista kevätviikonloppua kaikille!

T: Minne
 
engeliiiiiiiiiii mahtavaaaaaaaaaaa :heart:! Syystoiveella mahtilukemat! Kaarnekin plussannut, onnea! Toivelintu: oletko menossa veritestiin? Sano sitten kun voi siirtää plussanneisiin. Ja heidh: ihan mieletön juttu! Sitähän se AdAstra sanoi että voi olla vaan myöhäinen kiinnittyminen ja hidas HCG:n erittyminen. Hienoa! Toivottavasti pääset veritestiin sinne OYS:iin pian. Lilille onnittelut kyytiläisistä ja plussaonnea. Samoin kaikille lopuille piinistelijöille, onko kukaan muu testannut jo????????????? Mahtava plussasuma meillä!!! Pepille halit vaikka eihän se läskimuija vielä ole laulaa luritellut vai mitä? Minne, 1nainen ja milli :wave:
ON: ei mitään erikoisia oireita, menkkatuntemuksia ja tissit, erityisesti nännit kipeät. Ja närästää. Keskiviikkona sain muuten CB:n plussaan jo 3+ vaikka sain vasta sunnuntaina siihen 2-3. Voi olla eri vahvuiset pissatkin. Mut kuitenkin ihan mukava saada se 3+. Mä testaan edelleen joka päivä että viiva varmaan on vähintään yhtä tumma kuin edellisenä päivänä. Mä nyt vaan oon sellanen ja ne liuskatestit maksaa joku 60 senttiä / kpl.
 
Viimeksi muokattu:
Heidh, mieletöntä!!!!! :O Tee vielä tänään testi ja tuu heti kertomaan jooko!!?? Ja toinen sit huomisaamuna? :D Mä oon ihan täpinöissään täällä.

Pahoittelut MiukuMaulle :( Nää on aina järkyttäviä..

Ja Lili, ihanaaaaa saitte ne KAKS!! Nyt sit toivotaaan ja lujasti!!

Kaikille teille miljoonille plussanneille kans superonnittelut! Eiköhä tässä oo jo kohta tän vuoden, tai ainakin alkuvuoden, kiintiö tullutkin täyteen...

(Nimim. onneks meillä sentään on 8 alkiota pakkasessa vielä...)
 
Paljon onnea kyytiläisistä Lili! Sulle kanssa paikka jo varattuna :)

toivis, oon suunnitellut maanantaina meneväni veritestiin yksityiselle jos vaan ehdin, joten katsotaan sitten mitä sieltä sanotaan.

heidih, tsemppiä piinaasi, toivotaan parasta!
 
Toivis, joko lopetit luget? Mulla klinikan ohje oli et testauspäivänä luget veke mutta julkisella viime vuonna olis lugeilu jatkunut vkolle 9 saakka. Yks paketti on jäljellä ja mietin josko hakisin vielä pari pakettia ja pikkuhiljaa vähentelisin kun ei jotenkin uskaltais tiputtaa ihan nollaan kun annos ollut kuitenkin 4 palleroa (yht. 800mg) päivässä...:eek:

Tää meno tässä ketjussa on jäätävän huikeeta!! Piinailijoille tsemppiä, toivotaan että junassa on vaunut varattu teillekin!! :heart:

ON: muutaman kerran päivässä heikkoja menkkajuilintoja, eilen kipeytyi rinnat ja lähinnä nännit uudelleen. Väsytys. Tuntuu vähän että painontunne ei kunnolla ole helpottanut punktion jälkeen. Sitten se, että sydän kääntyy edelleen ylösalaisin kun luen täältä näitä plussauutisia tai näen kaupassa vaunut. Sitten muistankin että hittos, mullahan on joku kyydissä itsellänikin ilmeisesti.
Olen alkanut myös miettiä, josko kävis vaiks maanantaina veritestissä ihan vaan kyttäämässä että arvot nousee. Sitte ei olis niin hirveetä oottaa ekaa ultraa, kö? En mä hitsi tiedä mitä pitäs tietää ja ajatella...:stick:
 
IHAN MIELETÖNTÄ!!!!!!!

Oli pakko tulla kommentoimaan, kun täällä on niin mahtava meininki! Varaattehan mullekin paikan siitä junasta, jooko? ;)

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille!!!!! :heart: :heart: :heart:
 
IHAN MAHTAVA MEININKI!!!! Onnea engeli, Kaarne ja heidih, muut olen tainnut muistaa jo onnitella. Aivan mieletöntä!! Ja iinamiina, se kiintiö ei ole todellakaan vielä täynnä! Oli niin hiljainen ja masentava alkuvuosi, että nyt saa sataa plussat joka iikalle ja siltikin riittää plussia vielä uusille tulokkaille. :heart:

Milli81, tsempit - oletan, että sun plussasi oli ovisplussa? Syystoive, hienot lukemat, siellä se pieni kasvaa. Peppi, toivottavasti et kaatunut kovin pahasti pyörälläsi! Pikaista paranemista :flower:. Susirouva, tervetuloa takaisin!

Lili-78, vauvaliimaa, teippiä, sementtiä, hitsipilli ja kaikkea kiinnipitävää sinitarrasta lähtien. Mekin olemme hoidossa Helsingin keskustassa yksityisellä eli Felicitaksessa. Olen sen niin monta kertaa jo tänne kertonut, ettei se ole mikään salaisuus. :)

Pumppu, ikävä kuulla, ettette päässeet siirtoon, mutta eikö vaan että priimaa vauvoille mielummin, vaikka kurjaltahan se tuntuu varmasti? Minulla on Primolutin jälkeen ollut myös aina tosi niukat kuukautiset, ainakin normaalia niukemmat. Ehkäpä lääkkeessä jokin vaikuttaa niihin,

Minne, ihana kuulla, että pikkuinen on löytänyt hyvän kasvupaikan ja että sydän pamppailee siellä ilosesti. :heart:

ON. Meidän 11 munasolusta on kuusi jatkossa eli toivottavasti jatkavat kasvuaan aina blastoksi asti. Pelottaa, kun ne jää viikonlopun yli sinne jonnekin hautomoon ihan yksin... ja toki sekin, että jaksavatko kehittyä blastoksi asti... Tosin lääkäri aina sanoo, että yksi tarvitaan - ja ei minulle voi enempää kerrallaan siirtääkään - joten etätsemppaan pienokaisiamme ja toivon, että sieltä vähintään se yksi jaksaa blastoksi saakka, muutama huurunenäkin olisi kiva saada... vaikka viime sulatuksen täydellinen epäonnistuminen vei lähes täydellisesti uskon pakkassiirtoihin...

Olen ihan häkellyksissäni tästä plussaruuhkasta!!! Keep up the good work ladies!! Saadaan paljon kevätvauvoja ensi vuonna!
 
Viimeksi muokattu:
Voi hurja tätä ketjua, me ollaan varmaan kaikkien ketjujen raskautumisennätyksiä lyömässä. Mutta kun on vauhtiin päästy, niin antaa mennä vaan. Tervetuloa junaan heidh ja Kaarne. Omppu, sua odotellaan kans. Ja kaikkia muitakin. Tilaa on. Kunpa saisitte kaikki kokea tämän hämmennyksen tunteen. Se kai se päällimmäinen tunne on. Kahden testin jälkeen tein vielä kolmannen. Samat kaksi viivaa. Ja päivä töissä, iiiiiiiihan totaalisen pihalla. Ei ollut yhtään mitään annettavaa. Hassu olo kaikkinensa. Niinku ei olis oikein tässä hetkessä kiinni eikä tajua, että mitään olisi muuttunut. Tai no ihmekös tuo, kun ei oikeastaan vielä olekaan :)

Mollis, mua neuvottiin jatkamaan lugeja samalla annoksella (3*200mg) ekaan ultraan 16.6. saakka eli raskausviikolle 7. Senkin jälkeen saattaa vielä jatkua pienemmällä annoksella. Mutta sen tietää sitten.

Tsemppiä teille kaikille. Uskaltakaa toivoa ja uskaltakaa uskoa. Optimistina vaan on kaikkinensa paljon parempi olla. Epäonnistumisen kipu kun tekee ihan yhtä kipeää vaikka olisi pessimistikin. Kokeiltu on.
 
syssy ja Lili mä vähän kummastelen, et miksi teille on tehty monta hoitoa samalla kaavalla, jos ei ole näkynyt edes yritystä onnistumisesta..rahastuksen maku! Syssy toivotaan, et tuo pitkä kaava olis teille se oikea! ja voihan tuolla Menopurilla olla edullinen vaikutus tulokseen! Tsemppiä!

Susirouva ihana, et pääsette vihdoin tositoimiin! Ja kiitos kysymästä ihan hyvää kai kuuluu. Vielä ens yö töitä ja sit alkaa kesäloma!:cool: Pelottaa vaan, kun joudun olee aika paljon yksin kotona, et ei mieli menis ihan synkäksi..pitää yrittää koko ajan tehdä jotain, et ei pyöris nää asiat mielessä.. Nyt vissii dpo3 ja seuraavaan kiertoon yritetään PASsia. Pelottaa koko homma..

Milli tervetuloa takaisin! Toivottavasti alkio/t selviää sulatuksesta :) Mun tekis myös meili lähteä yksityiselle noitten pitkien jonotus-aikojen takia, mut tuolla Kysillä on aivan ihana henkilökunta, et haluun pysyä siellä.

Tsemppiä ja onnea piinailijoille!

Hirmuisesti ONNEA kaikille plussanneille!!!:flower: :heart:Mahtavaa!! Toivottavasti myös pysyvät!

Joku_päivä peukut on pystyssä, et olis ainakin se yksi blasto maanantaina odottamassa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Niinpä niin, Halle, sitä mekin vähän ilkeästi mietittiin :( että ollaan aika rahasampo klinikalle, kun pelkkiä tuoresiirtoja vaan liukuhihnalta, á 2-3 tonnia... enemmän rahaa tulis vaan, jos onnistuttais vielä lisäks saamaan aina yks pakkasalkio välikierrolla sisään heitettäväksi... Ja tietenkään ei voi tietää, mistä se johtuu, ettei onnistu, ja oikeasti vikaa simpoissa ainakin on, mutta tuntuu vaan oudolta, että lääkäri on niin haluton ehdottamaan ja kokeilemaan itse mitään uutta :(

Ihanaa lomaa sulle!!!! :cool: Äläkä yritäkään jäädä murehtimaan, vaan koita rentoutua ja nauttia elämästä ja kesästä - siis kerätä kunnolla voimia PASiin!!! Moni on niillä onnistunut :)
 
On kyllä ihan mieletön plussajuna meneillään tässä ketjussa! Aivan uskomatonta! :) Suuret onnittelut kaikille plussanneille arvokkaista punaisista viivoista! :heart: :heart:

Minä palasin juuri kotiin vauvanpoikasen hakumatkalta. Olosuhteiden pakosta siis jouduimme laittamaan blastohaaveet romukoppaan ja viilettämään Tampereelle pikavauhtia tänä aamuna. Viidestä hedelmöittyneestä vain kaksi oli aamulla normaalisti jakautuneita, muut kolme monitumaisia, mutta kun pääsin klinikalle, oli yksi näistä hyvistä lopettanut leikin kesken, eli siellä oli vain yksi siirtokelpoinen yksilö meitä odottamassa. Mitään emme saaneet pakkaseen. Tämä kyydissä oleva on kolmosluokkaa, 7-soluinen... : / Yritän kovasti repiä positiivista mieltä, mutta kyllä tämä aika vakavaksi vetää. Toivotaan nyt, että tämä on jotain kohtalon johdatusta ja meidän pitää vielä tämä viimeinenkin yritys vetää pettymyksen kautta ennenkuin se muuttuu onneksi parin viikon kuluttua. Testipäiväksi merkattiin 1.6.
 
Viimeksi muokattu:
Lo
Heiii!:wave: IHanaa, mahtavaa, upeeta naiset!!! Onnea kaikille! Jospa se tämä kevät on kaiken uuden alku ;)
Perästä tullaan toivottavasti!! Piikkiä on mahaan pistetty ja punktio olis ens viikolla..olo alkaa olemaan aika muheva ja ai, että se pergoveris on sitten niin ihana lääke :D
Lyhyestä virsi kaunis. Aina kiire. jospa sitten saikulla kerkeis enempi kirjotella!!!
Ihanaa viikonloppua:)
 
Hopping se yksi sitkeä sissi on nyt oikeassa paikassa. Antaa sen kiinnittyä ja kasvaa. Vanha sanonta voi pitää paikkansa, "yksikin riittää". Uskotaan, että niin käy sinullekin. Itselläni tehtiin ekassa ICSI:ssä pitkä viiden päivän viljely. 14 munasolusta 11 hedelmöittyi ja viidentenä päivänä vielä neljä oli voimissaan. Yksi siirrettiin tuoreeltaan, nega tuli. PAS:iin ei päästy, kun kaikki kolme blastoa kuolla kupsahti sulatukseen. Nyt toisessa ICSI:ssä saatiin vain kaksi munasolua ja molemmat hedelmöittyivät ja siirrettiin kohdun lämpöön kahden päivän ikäisinä. Nyt on plussattu. Blastot ei siis olleet mun juttu. En tiedä miksi, koska juuri niiden pitäisi olla huippuyksilöitä - myös sulatuksessa selviämisessä. Mutta eivät sitten kuitenkaan olleet. Ehkä sä olet mun sorttia ja sullekin sopii paremmin tämä lyhyt viljely. Uskotaan yhdessä niin. Tsemppiä piinaasi.
 
Kiitos junapaikan varauksesta Toivelintu ja Engeli! Nyt mua alkaa tosissaan mietittyttään tää juttu. Mun on paras pysyä kans plussajunan kyydissä, vaikka kyllä tää meno alkaa olla niin huimaa että! Aivan kevään kasvuvoimalla ladattua.

Lili ja Hopping ihanaa että saitte arvokkaan lastin kyytiin. Nauttikaa olostanne kaiken fiilisten aaltoliikkeen lomassa.

Itselläni on aika hämmentynyt olo... Tuntemuksia kyllä ajoittain on vihlomisen ja nippailun muodossa. Oli tuossa n pp5 enemmänkin. Ja tänään on vihlaissut muutamia kertoja niin et heijastaa sen reiteen asti. Eilen piti lähteä ajoissa töistä kun väsyttää niin kauhesti, vaikka nukkunut kyllä oon. No, tiedä sitten mitä on. Vielä on päiviä edessä ennen ke testausta.

Tsemppiä kaikille!

Ja Kaarne varovaiset onnittelut myös sulle! Kuullostaa hyvältä suunnalta:)
 
Viimeksi muokattu:
ei onnistunu testailu nyt illasta ku kädet täristen aloin pissiin tikkuun niin koko tikku tippu pönttöön:/ joten aamulla sit uus yritys jos kerkeen testata ku meen nyt yöksi töihin, pääsen 06 ja klo12 pitää mennä jo takas työmaalle. kaupasta tarttu yks testi lisää matkaan et saa testailla sit sunnuntainaki viel:) nyt tää piinailu vasta piinailuksi muuttui, saa nähä mitä tulee työnteosta.
 
Plussanneille oikein paljon onnea! :)

ON: Kiitos. Kyllä se vuoto on voimistumassa koko ajan, en tiedä kannattaako minun enää ostaa sitä testiä. Toisaalta sitä toivoo, että toivoa vielä olisi, mutta toisaalta tiedän kyllä, että ei sitä ole, koska vuoto on alkanut muuttua punaiseksi. Rinnatkaan eivät ole enää kipeät. Tekisi mieli lopettaa Lugetkin, mutta ehkä mie vielä viimeisen kerran huomenna niitä käytän. Harvinaisen pitkään tällä kertaa olen saanut lugeja käyttää, koska yleensä olen saanut lopettaa jo pp 13 viimeistään. Silläkin tavalla tämä eroaa edellisistä siirroista, koska aikaisemmin pakastealkiot ovat siirretty vasta viisi päivää pos. tuloksen jälkeen ja tällä kertaa se siirrettiin jo kolmen päivän päästä. Vieläkin mietin sitä, että mitä se lääkäri tarkoitti sillä, kun hän kysyi, että olihan se tulos vahva positiivinen. Toivottavasti limakalvot eivät olleet liian ohuet siirtoon, koska hän ei sitten selittänyt tuota kysymystä, enkä miekään hoksannut kysyä. Ei kait CB-testi voi näyttää väärin, kun siinä on se hymynaama käytössä. No, turha sitä enää miettiä, tulos on mikä on. Vielä on viimeinen ICSI-hoito käyttämättä ja sitten varmaan pitää heittää hanskat tiskiin, koska ei meillä taida olla varaa yksityiselle puolen. Onneksi sentään on se yksi hoito-kerta ja pitää vain toivoa, että saamme vähintään yhtä hyvän tuloksen kuin viimeksi.
 
engeli, heidh, ja kaarne : Onnea! :flower:
Ihan mieletön vauhti tässä pinossa! Kyllä pistää kevät vauhtia hormoneihin tai johonkin kun tällaisia tuloksia puhaltaa. Jospa siihen pääsisi kanssa mukaan: punktio ensi ke.. Lo, milloin sun punktio on? Piinaillaan varmaan sit samoja aikoja :wave:

Hopping, harmitus ettei tullut pakastettavaa, mutta hyvä että pääsitte siirtoon. Toivon sinullekin paikkaa tuohon plussajunaan!

Joku_päivä mä täällä luotan, että ne solut siellä hyvin kasvaa ja maanantaina teitä odottaa huippuyksilö valmiina kiinnittymään ja kasvamaan 9kk pieneksi ihmeeksi saakka!

Lilille kanssa onnea kyytiläisestä ja paljon liimaa ja paikka tuohon samaan junaan!

Ja tsemppiä muillekin piinailijoille tai joilla uusi kierros lähenee tai alkaa! :heart:
 

Yhteistyössä