11-hoidot

Kiitos tsempistä heidih! Päätin lopettaa spekuloimisen ja kävin ostamassa testin. Joo, ehkä vähän turhan aikaisin (pp9), mutta alkiot blastoja ja ajattelin että pakko näkyä jo. Ja tuli kaksi viivaa testiin! Positiivinen! Eikä mikään haamu, vaan ihan oikea viiva! Vähän hailakampi kuin testiviiva, muttei mitään epäilystä!

USKOMATONTA.

Nyt sitten toisenlaista piina-aikaa elämään.. Voisin pysyä vielä piinalistalla oikeaan testipäivään asti.

Tuntuu ihan älyttömän hyvältä.
 
MiukuMau, olen kovin pahoillani puolestasi! :hug:

hanskis, toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin. Jaksamista sinulle!

toivelintu, aivan mahtava uutinen!!! JEE!

Omena_ ja engeli, tsemppiä loppupiinailuihin!

Megulle ja -Nellalle vauvaliimaa, sementtiä, liisteriä! Tsempit piinailuun!

Hopping ja Lili_78, punktiosta on siis selvitty. Täälläkin on tokkura nukuttu pois. ON. Saimme 11 solua, mutta kypsyysasteesta ja hedelmöittymisestä en tiedä vielä mitään, lääkäri lupasi soitella huomenna ja kertoa väliaikatilanteen, koska meillä siirtohan on vasta maanantaina. Onko teillä molemmilla siirrot jo huomenna perjantaina? Toivotaan, että saatte molemmat 1-2 tuoresiirrettävää ja että pakkaseenkin riittäisi huuruneniä. Lili, mainitsit, että teille on hoito tehty aina samalla kaavalla. Tämä ihmetytti minua hieman, sillä meillä on joka kerta tehty jotain uutta: vaihdettu lääkkeet, kombinaatiot ja annostukset, tehty kerran alkiokuoren avaus ja nyt sitten tämä blastoviljely. Kannattanee itsekin vaatia muutoksia, näin minun ystäväni jotka hoidot ovat käyneet läpi neuvoivat minua. Kirjoittakaahan kuulumisianne, niin piinaillaan yhdessä! =). Just tuumasin, että blaston kanssa taitaa tuo piinailuaika lyhentyä, kun se on jo siirrettäessä 5 päivän ikäinen... osuuko logiikka kohdalleen?

HalleB, kiitos tsempeistä! Kiva tietää, että olet hengessä mukana. :)

iloksi, käyn samoja tuntemuksia läpi kanssasi, mutta onneksi se toivo kuitenkin on voimakkaampi. Sanoin miehellenikin, että ei kyse ole epäonnistumisen lietsomisesta tai oman uskon menetyksestä, vaan siitä, että koska toivoo niin paljon onnistumista PELKÄÄ epäonnistumista yli kaiken....

Kaikkea hyvää teille kaikille!
 
toivelintu Aikainen lintu madon nappaa :) Paljon onnea kunnon viivasta.

MT79 Mä jaan tuntemuksesi kanssasi. Ensimmäistä kertaa ikinä mulla on sellainen olo, että mä saattaisin olla raskaana. Jo se, että se tuntuu mahdolliselta, niin luo valtavan suurta jännitystä. Menkat ei oo tulleet, tosin ei mitään kiinnittymistuhruakaan :) Olen totaalisen vuodoton. Ja totaalisen turvoksissa hiivan takia. Kutittaa niin s....sti. Mutta se tuskin liittyy raskauteen tai raskaudettomuuteen millään tavalla vaan ihan näihin meidän lemppareihin, lugeihin. Mulla myös juilii, eri paikasta ku menkkakivuissa ja on välillä vähän nipistellytkin. Tänään on ollut ekaa kertaa etova ja huimaava olo. Kaikki oireet ovat selitettävissä ihan muillakin syillä, kun raskaudella, joten negakin on ihan yhtä mahdollinen kuin plussa. Mutta mulla on se plussan mahdollisuus ja jo se on valtavan hienoa. Tuntuu sellaiselta suurelta toivolta, jota en ole koskaan ennen tuntenut. Mutta koska se negan mahdollisuuskin on olemassa, niin en testipäivääni aikaista. Huomenna tiedetään, keksiikö pää raskausoireita vai tunnenko niitä oikeasti.
 
Hei, pitkästä aikaa, pakko ollu pitää vähän taukoo palstalta ja ylipäätään vauva ajatuksista sen helmikuisen hoidon jälkeen. En tiiä onko täs tullu hullua hurskaammaksi. ultra oli maanantaina ja lääkäri käski aloittamaan testit vasta pe, kysyin vielä että niinkö myöhään, kun kierrotkin suht lyhyitä (26-28pv) pokkana sano vaan että joo, kyllä plussa tulee joko pe tai la. Empäs kuitenkaan uskonut lääkäriä ja hyvä niin, koska plussa tuli jo tänään. Maanantaina olis siirto jos se yks selviää hengissä, taaskaan ei nähdä lähteekö alkio jakautumaan kun sulatus aamulla. Noh, muutenki on niin hälläväli asenne tähän siirtoon.. ei jotenkin jaksa..
Ollaan harkittu siirtymistä yksityiselle, jossa vois vaikuttaa hoitoon vähän enemmän itse.. Mut katsotaan nyt, loppu vuoteen se menee kuitenkin

Onnea kaikille plussanneille ja :hug: neganneille
 
toivelintu Jee, paljon onnea! :flower: Ihanaa että testi ei jättänyt epäilyksen varaa.

engeli Testipäivä huomenna! Hui miten jännät paikat :)

hanskis Toivottavasti vuodot pysyy jatkossa poissa ja pienellä on kaikki hyvin seuraavassakin ultrassa!

syssy Tsemppiä punktioon! Toivottavasti tulee hyvä saalis! d :) b

ON. Jotenkin on sellanen tunne, että on nega tulossa. Viime siirrosta kun tuli kemiallinen, oli jo tässä vaiheessa pp 7 vahvat plussaoireet, nyt ei mitään. : /
 
Viimeksi muokattu:
Toivelintu: Onneksi olkoon! :)

ON: Tuhru on edelleen jatkunut, vaikkakin tänään ei olekaan ollut juilimista. Tein predictor-testin tänä aamuna ja vaikka odotin sen maksimi ajan puoli tuntia, niin tulos oli puhdas nega. Ei edes pienen pientä haamua. Jatkan kuitenkin Lugen ottamista lauantaihin, jos vuoto ei tästä runsastu ja lopetan sitten. En tiedä käynkö vielä ostamassa varalta toisen testin viikonloppuna ja jos ostan, teen sen sunnuntaina. Välillä surettaa ja ihanasti mies on lohduttanua ja jaksanut valitustani kuunnella. No, tällä hetkellä parantelen tämän harmin lisäksi kroppaani, koska kaaduin eilen pyörällä ja loukkasin toisen jalkani ja kylkeni. Nyt vain odotan, että ne paranee ja samalla haen voimia jaksaa taas odottaa se puoli vuotta seuraavaa hoitoa. Pitäisi keksi muuta ajateltavaa, mutta ei se ole helppoa.

Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia.. :)
 
AdAstra ihana juttu :heart:
Syystoive hieno lukema:) onnea :heart:
kateellisena luen täällä teän onnistumisia:/ mutta olen kuiten oikeasti onnellinen teidän onnistumisista:)
Peppi1981: :hug: toivotaan että tulos vielä muutuis.
 
Moikka taas täältä puskista:vampire:.

Nyt ollaan edetty siihen vaiheeseen, että ma meillä alkaa ivf:n suunnittelu, vihdoin!!
Ihanan paljon tullut plussia! Wowwww:heart: Onnea kaikille!
Nyt tulen taas jännittämään tänne, jos sopii?

HalleB, mitä kuuluu?:)
 
Engeli ihanaaaaaaa!!! Onnea, onnea! :) Aivan superhienoa.

Lämpimät onnittelut Syystoiveelle myös.

Ja pliiiis, varatkaa mulle paikka sinne plussajunaan kans. Vaik onkin vasta pp7, niin vt sit ens ke.na. Enkä tasan oo ajatellut testata ennen sitä. :xmas:
 
Aivan käsittämätöntä, MIKÄ PLUSSAJUNA!!!
Onnittelut Teille plussanneille!

En malta enää odottaa, koska pääsisi itsekin jo hoitoon ja teidän kanssa jännäämään tänne.
Minut voi päivittää 1nainen 2 ICSI - elokuu 2011
Yritän ottaa kesän rennosti lomailemalla ja pitäämällä hauskaa, terveellisessä mielessä kaikin puolin:)
 
Suurkiitokset kaikille onnittelijoille! :heart:

Ja hullun paljon onnea engeli ja Syystoive! Nyt vedetään muutkin mukaan plussajunaan! Eli Omenalle paikka varattu :)

heidih, olen pahoillani että teillä ei onnistanut.. Viimekskin piinailtiin muistaakseni samaan aikaan. Toivon sulle sydämeni pohjasta onnistumista! Niinkuin kaikille muillekin.

pepille :hug: Nyt en näe tästä mikä päivä sulla on menossa.. Toivon ihmettä vielä sullekin, ja paranemista pyörähaaverista!

Olen vähän epätodellisissa fiiliksissä vielä. Tuijottelin niitä viivoja koko eilispäivän. Ei tosiaan ole mitään muuta oiretta kuin vähän menkkakivuista eroava juiliminen, joka on välillä ihan poissakin. Viikko sitten oli niitä viiltokipuja, ja itseasiassa siitä lähtien ollut varovainen toivo ilmassa.. Tuhrua ei ole eilisen jälkeen vielä tullut.

Tietenkin mitä tahansa ehtii vielä tapahtua, mutta olen päättänyt olla panikoimatta. Ehkä olen vähän naiivi, mutta ajattelen jo tämän olevan pysyvä olotila.. Teen varmaan testejä vielä, ja alkuviikosta soitan polille jos tulos pysyy samana.

Kysymys viisaammille: Osaatteko sanoa miten hedelmöittymispäivä lasketaan pas:issa? Kun alkiot oli viiden päivän ikäisiä siirrettäessä, niin laskenko viisi päivää siirtopäivästä taaksepäin, niin saisin suht oikeat viikot ja päivät?

Kiitos teille kaikille ihanille vielä kerran!

Toivelintu ja Tulevaisuuden toivot :heart::heart: 4+1 (hedelmöitys=siirtopäivä-5) tai 3+3 (hedelmöitys=siirtopäivä)
 
engeli Ihanaa! Onnea plussasta! :flower:

Syystoive Oi, miten hienon lukeman sait! Onnea! :flower:

ON. Kuinka voikaan fiilikset mennä vuoristorataa! Eilen olin jo ihan varma negasta. Yöllä sitten näin ihanaa unta, jossa pitelin sylissä omaa vauvaani, vastasyntynyttä untuvatukkaa :)heart:), ja siitä unesta herätessäni klo 2.30 olin ihan varma että olen raskaana.
Ja niin olenkin! Piti heti aamulla tehdä testi, ja plussaviiva alkoi piirtyä siihen jo ennen kontrolliviivaa. Eli vahva plussa testattu pp 8 (blastot siis kyydissä).
MUTTA en uskalla tästä nyt hirveesti vielä tuuletella, kun mulla on kaksi kemiallista takana edellisistä siirroista. Viime passista tein ihan samanlaisen vahvan plussan pp 8, ja silti oli kemiallinen. Pelko on siis kova, että päättyy yhtä onnettomasti tämä yritys. Mutta nyt on ainakin yksi etappi saavutettu ja maanantain veritesti kertoo enemmän. Siihen asti olen vielä virallisesti piinailija :)
 
Viimeksi muokattu:
toivelintu ONNITTELUT! Ihanaa :)

Syystoive Tsemppiä jatkoonkin! :heart:

Engeli ONNEA! :)

Kaarne Ei muuta ku tsemppiä ja toivoa parhaasta!

AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI PLUSSIA!! Onnea :) Toivotaan, että me muutkin kohta.. :)

Täällä odotellaan vieläkin menkkoja.. Huoh taas. Tänään soitan OYSiin jahka puheluajat aukenee, että mikä tässä ny mättää! Takaraivossa myös pienenpieni pelko, et voisinko olla raskaana, mutta siihen usko. Ensinnäkin en saisi olla raskaana kun ei mieheni kanssa ei saada 3v yrittää luomusti ja toiseksi en usko että mieheni hedelmöityskyky olisi voinut vielä ainakaan palata. Sitähän ei myöskään tiedä, että palautuuko hedelmällisyys miehelleni enää ikinä. Toivoa saattaa!
 
ette ikinä usko mutta mun raskaustestiin piirtyi 2viivaa !!! mitä ihmettä tää o, onko tää nyt plussa:) tänään ois pp15 ja kp34 ku mun normi kierto on n.28. ei mitään tuhrua eikä vuotoa ollu.
apuaaaa
mä oon ihan sekasin nyt, kädet tärisee ja itkettää. tää ei oo mikään haamu enää. voi ei ois jo klo13 niiin pääsis soittaan OYSsiin.
 
Viimeksi muokattu:
heidh Ihan mahtavaa! Hcg on siis nousussa! Mun käsittääkseni kvalitatiivisissa veritesteissä voidaan tulkita kohonnutkin hcg-arvo negatiiviseksi, jos se ei ole vielä ylittänyt tiettyä raja-arvoa. En kyllä muista, mikä se arvo on. Toivottavasti sulla on vaan kiinnittyminen tapahtunut hiukan myöhemmin!
 
Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti :flower:

).( Vaikka tarmokas plussajuna tuntuukin puksuttavan palstalla, täällä päässä puksuttaa melkoisen negatiivinen mieliala. Meidän piti mennä PASsiin jo tuossa pari viikkoa sitten, mutta limakalvot olivat rumat ja näkyi jäänteitä vanhoista rakkuloista joten lääkäri määräsi primolut-kuurin 10 päiväksi jotta saadaan kaikki pois. No tuhruvuoto alkoi jo viimeisenä primolut-päivänä ja oli jopa vielä vähäisempää kuin edellisellä kerralla, joten eipä tässä nyt oikein jaksa uskoa, että kaikki olisi tuolla alakerrassa kunnossa koska normaalisti vuodan kuin seula ja vuotoa tulee ~7 päivää ja nyt kaikki oli ohi muutamassa päivässä. Jotenkin näiden vastoinkäymisten kautta alkaa usko koko hommaan mennä, vaikka alussahan meidän hoitorumba sinällään vielä on, mutta onhan tässä kuitenkin lähemmäs 4 vuotta lasta yritetty.
 

Yhteistyössä