11-hoidot

Kiitos kaikille :heart:

Olen itkenyt omaa sekä korkealta pudonneiden kohtaloa nyt niin paljon että silmät ovat turvoksissa...
Ei tätä tajua. Pakko yrittää olla onnellinen vaikka sielu ei vielä käsitä miksi? Huomenna todennäköisesti alkaa sitten se seuraava, vielä järkyttävämpi piinavaihe. Ja lugeja kyllä tungen niin kauan kun riittää, viis siitä että pitäisi lopettaa testipäivään!

engeli, et edes arvaa kuinka toivon että sinullakin on hytti varattuna tässä plussajunassa :heart:

Mollamaija ja Sulo 4+0 (hyppäsipä sydän kurkkuun kun tuon kirjoitti!)
 
Kiitos teille ku jaksatte tsemppailla ja ymmärtää, auttaa ainaki hetkellisesti tätä pahaoloa.

Onnea Mollamaija:heart:

AdAstra mulla on pp12 ja testi tehtiin verestä niin eiköhän sen ois pitäny näkyä jo mun kohdalla:/

hui mä oon itkeny niin paljon et saa nähä minkä näkönen on aamulla ku pitäs vääntyä töihin, ei kiinnostais yhtään :( mä en halua.

Toivorikas mulle voi päivittää 4.ICSI. ajankohtaa en tiedä vielä.
 
Pahoittelut negatuloksesta heidih :hug:

Tervetuloa lallaa!

iinamiinalle onnea kauniista alkiosta ja kyytiläisestä! Tervetuloa piinailemaan :)

Onnea vielä myösMollikselle positiivisesta veritestistä!

engelille tsemppiä viimeisiin piinapäiviin, toivotaan parasta tulosta!

Mulla on ollut aivan järkyttäviä vatsakramppeja tässä iltapäivällä ja illalla! Kokoajan odotan milloin lorahtaa verta.. Toisaalta elättelen toiveita että merkkaisivat jotain muuta nuo krampit. Aika MA-TE-LEE. Huoh.
 
Olen pahoillani heidh :(

Mollamaija ONNEA!!!!!! :) :)

Piinailijoille tsemppiä, itse tein tuossa hetki sitten testin TAAS kun niitä nyt tuossa kaapissa
reilusti on... ja heti ne viivat pamahti taas!
Soitin tänään tuohon meidän neuvolaan kysyäkseni siitä veritestistä, olin miettinyt valmiiksi mitä kaikkea hoitajalle sanon että pääsisin veritestiin... eli itku/nyyhky/sääli olisi otettu käyttöön mutta hoitaja sanoi heti, tottakai pääset, laitan sinulle lähetteen labraan. Eli torstaina menen veritestiin, siihen asti jännätään :)
 
heidh Pahoittelut.. :(

Kaarne Ihan samaa monesti ite mietin, et vitsit ku näkis tuonne omiin sisuksiin niin ei aina tarvis kestää epätietoisuutta! Nytki tekis mieli kurkkia, et missä ne menkat viipyy.. :)

Mollamaija82 Suuret onnittelut!! Ihanaa *Kade*

Täällä edelleen menkkoja odotellaan.. Huoh. Täytyy ens viikolla alkaa soittelee OYSiin jos ne ei ala tulla. Ärsyttää ku tietää, että PASsi siirtyy vaan koko aika eteenpäin.. Eli mulla ainakaan tuon pinon viikko ei pidä enää paikkaansa. Mitenhän sairaalalla suhtaudutaan asiakkaan pyyntöön siitä, kuinka monta alkiota laitetaan? Mietin, että kun ensimmäinen PAS nii suostuuko ne laittaan vaan yhden alkion vai voiko olla mahdollista et laittasivat kaks?
 
Voi heidh :hug:


Onnittelut MollaMaija =)

Puregon aloitettu, tästä se taas lähtee. Tuntuu niin... malttamattomalta! Seuraavaan käyntiin tuntuu nyt olevan ikuisuus, kohta kuitenkin kaikki on jo ohi. Töissä oli tänään kummallinen olo välillä, tuntui et hiki valui otsalta vaikka istui paikallaan ja alavatsaa nipisteli kummasti. Liekö puregonin aikaan saannosta? En kyllä muista että viimeksi olisi ollut mitään tuon piikittelyn aloittamisen jälkeen...
 
Huh miten paljon on tapahtunut...

Heidh voi surku ja itku. Mä en jotenkin suostu uskomaan sitä negaa vielä todeksi. Oon täällä koko ajan ihmetellyt et miks meidän veritestipvä on jo pp12 (jotenkin liian aikaisin) - ja tuon plussanneiden listalla moni on saanut plussaa vasta 13-14 pvänä. Ja kuitenkin, vuoto on vielä poissa, joten lugeja vaan vielä ja katsotaan vuotoon saakka. Tsemppihaleja. Sua sattuu varmasti kauheasti. Loppuun asti katsotaan tämä erä.

Mulla muuten lääkäri käski laittaa lugeja se 15 pvää, riippumatta siitä alkaako vuoto vai ei.

Mollis lämpimät onnittelut myös veritestin plussasta! Varmasti pökerryttävä fiilis.

Syystoive mahtavaa et viivat on ruudussa vahvana :)

Ja Engeli ... Jännittyneet tsempit :) päiviä on jo paljon piinattu.
 
Viimeksi muokattu:
kn071 meän kohdalla ei suostuttu tuoresiirrossa eikä eka PASsissa siirtään kahta. tokassa ja kolmannessa PASsissa saatiin 2alkiota kyytiin ku olivat samassa oljessa ja molemmat selvisi molemmilla kerroilla. mut voihan tuoki vaihdella.
 
kiitos Omena_ en mäkään halua uskoa sitä negaa mut ei tässä taida olla vaihtoehtoja:/ mun pitää perjantai vielä käyttää lugeja jos vuoto ei ala mut tuntuu niin turhalta niitä laittaa jos ne nyt jarruttaa niin menkkoja. kai mä sit niitä käytän vaikka meinasin lopettaa ne mut mies haluaa et jatkan niit vielä, se taitaa uskoa viel johonki ihmeeseen. joo ja kyllä sattuu ja kovaa. mä en oo tehny tänään mitään muutaku itkeny ja nukkunu :'( ehkä täältä viel joku päivä noustaan
 
Vähän mä oon hidas. Kaikki mun piinailijakaverit ovat jo tuloksensa saaneet ja mä vaan odottelen. Mutta kun odottelu on tavallaan turvallista. Kun sitä pahinta ei ole tapahtunut. Jos odottelisi seuraavat 9 kuukautta, ennen kuin testaisi. Sitten ei liene tarpeen enää..

Syystoiveelle onnea. Tahtoo kans plussan. Siis sitten kun on aika testata. Vielä ei uskalla antaa kuplan puhjeta. Iloita kyllä ehtii perjantain jälkeenkin, jos plussaa pukkaa.

Haleja teille kaikille. Yhdessä matkataan, ilossa ja surussa. Taidan mennä kohta nukkumaan, jotta pp12 koittaisi nopeammin...
 
Syystoive ja Mollis VALTAISET ONNITTELUT!!! Molliksen hieno tikkutestikeräilysarja kannattaa kyllä kehystää muistoksi!

heidih, voi harmi! :hug:

iinamiina, teipit, liimat, semetit ja laastit täältä sinulle! Onnea piinailuun!

Leppis, tsemppiä PAS-kiertoon.

Mörkötys, Meg, Lili78, he we go again! Nyt on meidän vuoro, sovitaanko niin? Ja otetaan nämä kaikki muut ihanat naiset mukaan tähän vuoroon. Niin oli hiljaista vuodenvaihteessa, että pitähän sitä ottaa nyt tilastot kiinni!

engeli, ihana oli viestisi! Uskoa pitää ja itsensä maan rakosista kaivaa aika ajoin, mutta on se tunne kun uusi hoito alkaa pettymyksen jälkeen ihan toiveikas, eikös? Onnistumaan sitä täytyy lähteä... tiputaan sitten kuinka korkealta tahansa vain - ja joskus mekin jäämme leijailemaan sinne plussaeuforiaan... Saahan sitä unelmoida... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mollamaija Ihanaa! Onnea vielä vahvasta plussasta :flower:
Joku_päivä, Hopping ja Lili Tsemppiä punktioon! Toivotaan hyviä munasaaliita ja auvoisaa lääketokkuraa :)
Nellalle onnea huomiseen siirtoon!

Pitkää pinnaa kaikille piinailukamuille!
 
Mites piinasisaret Omppu ja Toivelintu jaksaa tällä hetkellä? Varmaan samaa ku täällä, turhia kyselen... ;) Odotellaan ja ihmetellään, tutkaillaan kropan oireita ja oireettomuuksia. Niistä mitään tolkkua saa vaikka kuinka yrittää. Ja taitaa mulla olla edelleenkin pp11. Mikä on, ettei päivät vaihdu? MA-TE-LEE, sanoi muistaakseni Toivelintu. Tiedän tunteen :D

Ja huomenna punktiossa on monen meidän mimmin vuoro. Antakaas sitten miesten siittiöille kunnolla töitä. Eiks ni?
 
Mollamaija: Onneksi olkoon! :)

heidh: Pahoitteluni : / :hug:

ON: Tutkin tänään noita edellisten hoitojen tuhrun alkamisia, kun nyt pelottaa koko ajan, että juiliminen alkaa ja vuoto. Nytkin tuntuu, että pitäisikö käydä vessassa tarkistamassa. Marraskuun hoidossa tein positiivisen ovistestin keskiviikkona ja tuhru alkoi kahden viikon päästä torstaina, kun taas maaliskuussa tein pos. ovistestin torstaina ja taas tuhru alkoi sitten parin viikon päästä keskiviikkona, joten ei nuokaan erilaisuudet auttaneet tähän jännittämiseen. Tänään on kaksi viikkoa siitä, kun sain vihdoin pos. o.testin, joten jännittäviä päiviä eletään. Koko ajan tuntuu, että vuoto alkaa ja jotain nipistelyjä on ollut tänään tuolla alavatsassa. En uskalla edes vielä ajatella raskaustestiä, koska aina on alkanut vuoto, kun olen uskaltanut edes miettiä sen hankkimista.

Tsemppiä muille piinailijoille ja plussatuulia... :)
 
******************11- hoidot**********************
18.5.2011

-Nella.....................1.ivf 1.pas...............siirto 18.5.
Joku_päivä.............4.icsi........................punktio 18.5.
Hopping................3.icsi............lyhyt......punktio 18.5.
Lili_78...................5.icsi........................punktio 18.5.
syssy......................4.icsi.......................punktio 20.5.
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.................vk 19-20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Mequ....................1. ivf.............................vk 20
Maya82..................2.ivf.............................vk 21
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........vk 22
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................vk 22
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Lo..........................5. icsi..........................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
miralles.................2.icsi.........................touko-kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas..................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ..................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Meg......................2.ivf 1.pas?
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
myy75.....................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Heidh......................4.icsi...........................
Miukumau.................................................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

engeli.....................2.icsi................2.............12..............20.5.
Syystoive..............1.ivf:n 1.pas.......1..............12..............20.5.
Peppi1981............2. icsi 3. pas........2.............12...............
Toivelintu.........1.ivf 1.pas................2.............8.............24.5.
Kaarne....................1.ivf 2.pas.........2.............6.............23.5.
chidi......................1.icsi..................1.............6.............
Omena_................1.ivf....................2.............5............25.5.
iinamiina................2.ivf.1.pas...........1.............1............


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
millis1981...............1.ivf 2.pas.........:heart:........................
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:............vt/43.....14
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:.......vt/99.........14
Hanskis................2. ivf 1.pas..........:heart:.........vt/1303......14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas.........:heart:......vt/254.........14
Mollamaija82..........2.ivf..................:heart:......vt/179........12
 
Viimeksi muokattu:
MiukuMau: Olen todella pahoillani. :( :hug:

ON: Anteeksi nyt tulee taas valitusta, koska mie alan varmaan kohta itkemään, kun taaskin taitaa käydä niin kuin aikaisemmin. Ensimmäiset juilimiset koettu ja ensimmäiset tuhrut nähty. Tuntuu ihan turhalta tää homma, koska viime ICSI:n jälkeen on on kuusi alkiota siirretty, eikä yksikään tartu, sama kuin ne olisi heitetty roskiin. Viime syksynä toivottiin miehen kanssa edes yhtä lasta niistä kahdeksasta alkioista, jotka saimme silloin. Pitää käydä tänään hakemassa se raskaustesti ja tehdä huomisaamuna. En tiedä antaako ne OYS:ssa kuitenkaan vielä huomenna lupaa lopettaa luget, vaikka testi on nega, jos ei vuoto ole kunnolla alkanut. Turhauttaa käyttää niitä, kun tietää, että ei siellä mitään elämää ole. :'(
 
MiukuMau :'( :hug:

Peppi No höh. :( Eihän tuhru välttämättä vielä huonoa tarkoita, mutta itse varmasti tunnet oman kroppasi parhaiten. Voimia viimeisiin piinapäiviin :hug:

ON. Jos joku teistä joskus saa päähänsä testata mahdollista raskautta ovistestillä kun meneillään on vasta pp 6, voin sanoa, että ei kannata! Kokemusta nimittäin on. : / Mikähän älyn harhapolku tää nyt multa oli? Tulokseksi ovistestiin tuli "melkein positiivinen". Eli en todellakaan tullut hullua hurskaammaksi. Ennemminkin hullua hullumaksi :D Joko olen raskaana tai sitten en. Tuo testi ei ainakaan kertonut siitä mitään.
 
MiukuMau mitä kummaa?!? Ei voi olla totta...olen pahoillani :hug:

engeli, sorry meitsi on ihan sekasin kaikista luvuista ja väreistä jo...tsemppiä!!!

Kaarne, heh I know what you are going through! Mähän tein samat hölmöydet normitestillä pp5...oli kyllä nega vielä silloin (ah, ihan tosi?) mutta siitä se hulluus sitten alkoikin.

heidh :heart:

Syssy, jaksamista hautomiseen :heart:

Tulkeehan punktiosta ja siirrosta kotiutuneet kertoilemaan kuulumisia!

Joku_päivä, heh 12 testiä tartteekin jo aika suuret kehykset :D



Pepille tsemppihalit :hug:
 
Joku_Päivä kiitos! Mä jännäilen sun hoitoa täältä vähän taustalta. Toivon niin kovasti, että tällä kertaa onnistutte :hug: :heart:

ONNEA Syystoive plussasta! ja onnea Toivikselle ja Mollikselle veritestiplussista!

Tervetuloa lallaa77 :flower: Meillä oli myös ekassa hoidossa Puregon (100- )125(-150 )--> 6 follia --> 4 solua--> 1 normaali alkio. Seuraava hoito muuttui inseminaatioksi, kun yksi folli valikoitui. Sillon oli lyhyt kaava ja Menopur 150(-300) On se kamala pettymys, kun noin käy..varsinki julkisella, kun jonotusajat on pitkät..

Lili ompa sulle tehty lyhyen ajan sisällä monta hoitoa:O Toivotaan, että tämä meneillä oleva toisi sen plussan!:)

heidih :hug: oon tosi pahoillani... ja MiukuMau:hug: miten julmaa ja epäreilua..:'(

iinamiina Onnea kyytiläisen johdosta!:)

kn071 tsemppiä menkkojen odotteluun!

Mörkötys tsemppiä pistelyyn! :) Mulla tulee vielä pistosten alkaessa noita hiki-heikotus-puuskia, kunnes follit alkaa kunnolla kasvamaan, ne loppuu..

engeli, Peppi, Toivelintu, Kaarne, chidi ja Omena tsemppiä piinailuun!

syssy toivotaan, että folleja tulisi läjäpäin ja pääsisitte kokeilemaan IVF:ää!
 

Yhteistyössä