11-hoidot

Vuotajille, en tiedä lohduttaako tää, mutta mulla vuosi alkuraskaudessa seitsemän päivää ja silti löytyi elävä sikiö kohdusta ja vuodolle ei löytynyt syytä. Lääkäri vaan totesi, että näissä keinoalkuisissa vuotelee enemmän.
 
MiukuMau ja Peppi: :hug:

Ja kiitos HalleB, sitä toivotaan :)

Kuka osaa muuten päivittää listaa, niin mun nimi roikkuu myös tuolla listan loppupuolella (mähän olen siis kirjoitellut täällä jo aiemminkin), niin sen voisi ottaa pois :)
Nyt oon kotiutunut punktiosta, saalis 7 solua, toivon, että ainakin 5 kypsää saatais (pari oli vähän pienempiä nimittäin), mut huomenna ollaan viisaampia.

Nyt lepäämään!
Voimia kaikille tasapuolisesti!!!

Ai niin, ja Joku_päivä :wave: joo!!! Sounds like a plan, ja nyt alkais jo olla meidänkin vuoro ;)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

On kyllä hienoa lukea sekä pitkänmatkalaisten onnistumisia - ja toisaalta monet 1. ivf:n plussatkin luovat toivoa.

Koska sulla Kaarne on "virallinen" testipäivä? Jaksua odotteluun... ja tempasepa plussa pinonjatkoksi! Sitten vasta-aine-tiputtelija-ongelmaiset saisivat uutta uskoa hoitoihin ;)

(.) Tänään todettiin, että kaksi follia kasvaa oikeella ja muut on yhtä pieniä kuin aluksikin. Elikkäs iui perjantaina, pari viikkoa kärvistelyä ja sitten suoraan uuteen hoitokiertoon 175 iU Puregon-annoksella. (Lili - oli se pienehkö normiannos kai varsin perusteltu, kun munasarjat kuulemma näyttää ennemmin siltä, että voisivat ylireagoida. Aiemmat hoidot tehtiin julkisella puolella ja niissä vaste oli odotusten mukainen.) Lääkäri ei vaikuttanut erityisen luottavaiselta inssin suhteen, kommentti oli jotakuinkin "kyllähän näistä inseminaatioistakin joskus joku raskaaksi tulee...". Saas nähä... Mies kyllä yrittää pitää lippua korkealla myös inssiin :)

Mörkötys ja muutkin - eikö o kummallista, miten ajantaju muuttuu, kun ootetaan jatkuvasti parin päivän, viikon tai kuukauden päässä odottavia etappeja? Onnea uudelle kierrokselle!
 
Hei vaan taas pitkästä aikaa...
tai ainakin tuntuu itsestäni pitkältä ajalta...

Onnea kovasti plussanneille :) hienoa kuulla, että joskus hoidot myös onnistuvat!

Meillä on hoitorumba myös pian alkamassa. Pillereitä syön vielä puolentoista viikon ajan ja sitten alotellaan toista ensimmäistä hoitoa. Tällä hetkellä tuntuu, että hoidon tulos on yksi ja hailee, kun se jokatapauksessa on negatiivinen. Mitään odotuksia ei ole eikä pisaraakaan uskoa onnistumiseen. Kuitenkin minusta tuntuu, että tämä on yritettävä ensin, ennen kuin voi pillit pussittaa ja viskata järveen...


Kysymys?

Te joilla on kokemusta Puregonista ja Orgalutranista?Miten se nyt oikein menikään se piikittely? Eli piikitetäänkö molempia siitä ekasta päivästä lähtien vai tuleeko tuo orgalutran mukaan vasta myöhemmin?
En muista lainkaan mitä lääkäri oikein sanoi....

Molemmat lääkkeet ajattelin kuitenkin kyllä ostaa, mutta kun apteekissa kysyivät, että miten sitä oikein otetaan, niin en yhtään muistanut eikä reseptissä lukenut.

Minulla on 0 ultra 1.6 ja siellä ilmeisesti saan sitten opastusta piikittelyyn ja sen kynän käyttöön ja sieltä varmaankin saan sitten neuvoja eteenpäin... toivottavasti..

Minkälaisia tuloksia on tullut Puregonilla? Ja minkälaisilla annostuksilla olette menneet? Minulla annos on 250IU.
Viimeksi oli Menopur 150IU ja vain yksi folli valikoitui.

Tsemppiä piinailijoille !!
 
Enpä minä malta näköjään pysyä pois palstalta...

iloksi, mulla oli molemmilla ICSI-kerroilla Puregon lyhyellä kaavalla, annoksella 125 IU. Ekalla kerralla tuli 8 follikkelia, joista saatiin 5 hyvää munasolua (mutta siittiöt kuolivat, ei päästy hedelmöittämään). Tokalla kerralla sama annos, mutta tuli vain 1 johtofollikkeli, eikä tehty punktiota. Syyskuussa olis tarkoitus tehdä pitkällä kaavalla ja isontaa annos 150 yksikköön.

Mä sain ainakin tarkat ohjeet pistelyyn, taulukon jossa kunkin päivän piikittelyt oli merkitty erikseen.
 
Moi iloksi, pitkästä aikaa :) Itsekin oon ollut tovin täältä pois...

Mulla on tullut Orgalutran yleensä mukaan 4.-5. Puregonin pistelypäivänä, siis aina siinä vaiheessa, kun suurimmat munasolut alkaa olla niin suuria, että halutaan varmistaa, etteivät irtoa ennenaikaisesti, jotain >14mm vissiin. Ja Puregon-annostus on ollut viidessä hoidossa 100-200 yksikköä, ja soluja mulla tullut noilla 5-8 kpl. Tsemppiä hoitoon!!!!!!!!! =)
 
MiukuMau Sanaton suru kanssasi. Tulethan kertomaan lisää sitten, kun jaksat.

PP12 ja mä porskutan vielä. Jännitys lisääntyy, mutta samalla pelko vähenee. Hassu tunne sekin. Mielessä kävi jo lyhyen aikaa kiusaus, että jospa testaisinkin jo tänään. Kunnes totesin, että noup, mä elän vielä perjantaihin tässä kuplassa, jossa on toivoa.
 
MiukuMau - voi miten ikävää. Olen niin pahoillani.

Punktiojengiläiset Joku_päivä, Hopping ja Lili_78 - toivottavasti meni mukavasti ja saitte hyvät saaliit jatkoa varten. Peukkua!

Engeli - varmasti mukavat jännityskutinat kun jo pp12. Tajuan täysin sua, ettet haluakaan testata ja vaarantaa kuplaa. En mäkään haluaisi pp12 jo veritestiin.

Vielä tuosta pp12... mä nyt luupäisesti en suostu uskomaan, että heidh ei voisi olla raskaana, jos vuotoa ei ole alkanut.
The Point being:
- Miksi jotkut veritestataan jo pp12 (heidh ja minäkin aikanaan) ja toiset vasta 14. pvänä.
- Ja jos jo tällä listalla aiemmin plussanneet Minne ja AdAstra saivat plussat pp14 ja arvoilla 99 ja 43, niin mikähän heillä olisi ollut tilanne pp12? Tuskin vielä olisi ollut riittävät arvot, jotta veritesti olisi ollut plussaa. Negaviestin hekin olisivat todnäk saaneet. (Miten kamalaa se olisikaan ollut!)

Totean vaan, että näin ne luvut matemaattisesti kasvavat päivien myötä - vaikka moni muu asia onkin tässä hommassa Herran haltuun.

Piinailu... alkaa vähitellen tuntua piinailulta. Ajoittain kyllä nipsaisee kohdun suunnalla, vihlaiseekin joskus. Pidän sitä ihan hyvänä asiana. Mutta on sitä vielä monta pvää edessä. Parasta toivoen... (iik). Nuo luget on siitä inhoja, että välillä tuntuu kuin jo vuotaisi. Ei kovin rauhoittavaa siis : / Huoh.
 
lallaa Mulla virallinen testipäivä on "lääkärin määräyksestä" jo ma 23.5., koska alkiot oli siirrettäessä blastoja. Silti varsin kärsimätön olen ollut testeineni tässä. :) Mutta kyllähän ne inssitkin voi joskus onnistua! Meillä tuli eka plussa toisesta inssistä. Se tosin meni kesken jo varhain.

Mequ Tsemppiä huomiseen siirtoon!

Uijui, miten te jotkut pystytte olemaan niin rautahermoisia, että voitte olla testaamatta etukäteen? Mä aina ennen piinapäiviä suunnittelen, että tällä kertaa otan iisisti, mutta sitten kun tulee pp 5 ja enemmän, alan miettiä, joko vois näkyä testissä, ja että eihän ne testit niin kovin kalliita ole jne. Ja sit sorrun :D
 
Tänään on ollu jo hiukan parempi päivä, vaikka töissä itku tuliki kun meille tuli asiakkaaksi ravintolaan 12 noin 3-4v muksua tarharyhmän kans syömään :) se tilanne oli vaan jotenki semmonen et hanat aukes.
Omena_: ihana ku sä jaksat ajatella noin :) ja tottahan toi periaattessa kyllä on jos hcg nousee vaan niin hitaasti että ei välttis näy pp12. en sit laittanu aamulla ku yhen lugen ja illalla laitan sen yhen niin saa olla sitten siinä, ärsyttää niitä menkkoja venyttää. ei oo tosiaan ollu mitään vuotoa vielä eikä tuhrujakaan että toivon todella että se tulos vielä muuttuis mutta ei se kuitenkaan :(
engeli on kyllä sissi ku malttaa olla testaamatta :)

tsemppiä kaikille piinailijoilla ja paljon plussatuulia.
 
Mollamaijalle, Syystoiveelle ja Toivorikkaalle suuret onnen toivotukset! :flower:

Miukumau, voi ei! Jospa se ei oliskaan vielä ihan noin?

lallaa, itse kanssa vähän samaa miettinyt, että jännä, että lääkärit ei oikein itsekään luota noihin iui-hoitoihin, et miten sitä sitten muka itse vois niihin uskoa? Toisaalta varmaan hyvä, etteivät luo väärää toivoa, mulle ainakin on aina oltu hyvinkin realistisia mahdollisuuksien suhteen..

iloksi, tervetuloa mukaan kierrokselle!

Mitenkäs punktiossa olleet Lili, Joku_päivä ja hopping voivat ja mikä on teidän tilanne?

Täällä piikitetty puregonia 200 yksikön annoksella ja vielä jatkuu. Punktio menee ens viikolle, mut tarkkaa päivää ei vielä tiedossa... Jännitys ja paniikki kasvaa..
 
Miukumau :hug:

mua mietityttää noi raskaustestit et miksi ne antaa niin selviä haamuja mun kohdalla ku ei kerta ole plussa?! laitoin valmistajalle viestiä niin yllättäen ei ole vastannu. siinä pp11 aamutestissä näkyy vieläki selkee viiva, ei niinku mee jakeluun. ois kiva tietää mistä se johtuu.
 
MiukuMau:hug: Voimia sinulle.

tsemppiä engeli vielä viimeisiin päiviin. Toivottavasti piina päättyy onnellisesti :)

Mequlle onnea alkionsiirtoon! Ja tsemppiä alkavaan piinailuun.

heidh sinulle toivon myös onnellista päätöstä piinalle. Noista haamuista raskaustesteissä tuli mieleen, että mitä testejä olet tehnyt? Minä sain tuossa joku kierto sitten myös ihan selvästi erottuvan haamun raskaustestiin olematta kuitenkaan lainkaan raskaana ja sitten muutamaan muun merkkiseen testiin tuli huonommin erottuvia jälkiä, mut jotain kuitenkin. Veritestissä ei näkynyt yhtään mitään. Muistaakseni se testi, johon jäi vahva viiva (näkyi vielä kuukausi tekemisen jälkeen) oli kaupasta ostettu Pregchec-puikkotesti ja muut sitten erittäin herkkiä (10mIU) liuskoja nettikaupasta.
Toivon kovasti, että kaikki kääntyisi vielä plussaksi :)

Kevätkello Kiitos tervetulotoivotuksista. Minulla on tässä vielä vähän aikaa ennen kuin pääsen tositoimiin, mut pikkuhiljaa täytyy alkaa jo heräilemään ja asennoitumaan tulevaan hoitoon.
Sinulla on jännittävät ajat edessä :) Tsemppiä punktioon!

Kiitos kokemuksista MT79, syssy ja Lili_78 :)
Ja kiitos tsempeistä :)

MT79 meillä tehtiin eka hoito pitkällä kaavalla, mut tosiaan sit kävi niin, ettei tullut kuin se yksi folli ja tehtiin inssi. Toivottavasti teillä nyt sitten syksyn hoidosta tärppää! Musta alkaa tuntumaan, että minäkin sain jotain lippulappusia, joissa lukee milloin mitäkin piikitellään. Täytynee tutkia tuota paperipinkkaa tarkemmin. Yleensä käynneillä tulee vaan niin paljon asiaa ja sitten toisekseen, nyt olen oikein tietentahtoen kaikin voimin yrittänyt unohtaa koko lapsettomuuden ja siihen liittyvät jutut. Hyvin olen siinä onnistunut näköjään...
Mut tosiaan, tsemppiä teille sinne syksyyn! TOivottavasti pitkä kaava puree!

syssy ootteko te olleet yksityisellä vai julkisella hoidossa? Mulle jäi sellanen käsitys, että julkisella (ainakin tuolla KYSissä) tekevät ensin pitkällä kaavalla.
Ihan hyviä saaliita kyllä tullut noilla annoksilla. Minua pelottaa hyperi, kun on tuo pco vaivana ja annos on niin suuri. Olen kyllä ylipainoinen, joten ehkä se vähän tasaa tilannetta.
Jännittää kuitenkin, kun siitä joka käynnillä ovat puhuneet, siis siitä korkeammasta hyperin riskistä.
Toivottavasti teillä on nyt uusi lääkecoctail tehonnut ja tulossa on hyvä ja kypsä setti munasoluja :) Oikein paljon onnea matkaan ja tsemppiä punktioon!

Lili_78 kiitos sinullekin tiedosta.. eiköhän se niin tosiaan mene, että se orgalutran aloitetaan vasta myöhemmin.
*papereiden tonkimista*
- jep, eli löysin tuon lappusen eikä siinä puhuta orgalutranista mitään, eli aloitan vain tuon Puregonin piikittelyn 1.6
Toisen ultran jälkeen ilmeisesti sitten määrätään se orgalutran...
Sinulla nuo saaliit kuulostaa aika hyviltä, joten josko tässä uskaltaisi toivoa, että Puregon toimii.
Kiitos tsempistä :)
 
Tänään haettu yksi sisupussi kyytiin. Kolmesta alkiosta vain tämä ainokainen
selvisi sulatuksesta hengissä. Pakkanen siis tyhjä.
Ja eipä ole ennuste hyvä että raskaus tästä alkaisi.. mutta ainahan sitä voi
toivoa.. katse silti suunnattu jo syksyn uuteen kierrokseen.
Ja sitten kyllä ihmettelen suuresti että onkohan nyt lääkärille tullut
laskuvirhe.. mulle määrättiin veritesti 25.5 siis viikon päähän jo????
Eihän siinä noin aikasin voi näkyä mitään.. taidan kuitenkin mennä
vasta 1.6. Tulee sitten ainakin kunnollinen tulos. Piinataan nyt sitten
koko rahan edestä.
 
******************11- hoidot**********************
19.5.2011

Mequ....................1. ivf.........................siirto 19.5.
Joku_päivä.............4.icsi........................punktio 18.5.
Hopping................3.icsi............lyhyt......punktio 18.5.
Lili_78...................5.icsi........................punktio 18.5.
syssy......................4.icsi.......................punktio 20.5.
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.................vk 19-20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 21
Maya82..................2.ivf.............................vk 21
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........vk 22
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................vk 22
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
miralles.................2.icsi.........................touko-kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas..................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ..................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
Heidh......................4.icsi...........................syksy
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Meg......................2.ivf 1.pas?
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
myy75.....................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Miukumau.................................................
Susirouva..............1. ivf.............................
Lo..........................5. icsi..........................
Talvitaika..............1.ivf..............................
Milli81...................2. ivf 1.pas....................
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

engeli.....................2.icsi................2.............13..............20.5.
Syystoive..............1.ivf:n 1.pas.......1..............13..............20.5.
Peppi1981............2. icsi 3. pas........2.............13...............
Toivelintu.........1.ivf 1.pas................2.............9.............24.5.
Kaarne....................1.ivf 2.pas.........2.............7.............23.5.
chidi......................1.icsi..................1.............7.............
Omena_................1.ivf....................2.............6............25.5.
iinamiina................2.ivf.1.pas...........1.............2............
-Nella.....................1.ivf 1.pas...........1.............1...........1.6.


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
millis1981...............1.ivf 2.pas.........:heart:........................
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:............vt/43.....14
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:.......vt/99.........14
Hanskis................2. ivf 1.pas..........:heart:.........vt/1303......14
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas.........:heart:......vt/254.........14
Mollamaija82..........2.ivf..................:heart:......vt/179........12
 
Viimeksi muokattu:
Paljon tsemppiä ja pitkiä hermoja piinajille :hug: ja onnea plussanneille! :heart:

Oma napa: Täällä sitä podetaan sairaslomapäivää punktion jäljiltä. Olo on oikein hyvä, eilisestä on kivut jokseenkin puolittuneet eikä enää ole niin järkytön jano koko ajan. Punktio meni hienosti - loppuvaiheessa sattui, mutta ihan kestettävä kipu oli kaikenkaikkiaan. Hoitaja kertoi, että ne pienet, ei kypsät folliikkeelit sattuu ottaa pois. Olivat kuulemma niitä kun alkoi tirpasemaan... 16 follia kaikenkaikkiaan punktoitiin, jossa 15 solua ja niistä 8 kypsiä. :( Melko huono tulos siis - alkavatko minun munasarjat väsymään....? (Jos muistan oikein, viimeksi samalla lääkeannostuksella tuli 18 follia, joissa 17 kypsää solua ja 12 hedelmöittyi normaalisti.) Nyt on hedelmöittynyt normaalisti 5 (luokitusta ei vielä osannut sanoa)... On suuri vaara, että meidän pitkä viljely kaatuu tähän alkioden katoon. Kuulemma pitää varautua, että huomenna jo saatetaan siirtää, jos alkioita kuolee yön aikana. Masentavaa, mä niin haluaisin sen pitkän viljelyn, että olisi edes jotain uutta asetta hoidossa minkä varaan pistää toivonsa. Tämä on meidän viimeinen hoito ja nyt on sellainen fiilis, että tämä menee ihan perseelleen... :( *yrittää kaivaa jostain positiivista ajattelua* Meillä ei kyllä ole historiaa alkioiden kadosta - hedelmöittymisen jälkeen ovat aina hienosti jakautuneet, että jos nyt tuudittuisi siihen ajatukseen huomisaamuun saakka...
 
Huomenta!

Hopping Mulla kans oli eilen punktio. Ihan hyvältähän noi teidän määrät kuulostais, ainakin siirtoon pääsemisen kannalta. Ollaan iloisia siitä... Mutta harmi, jos pitkä viljely ei onnistu :( Tiedän, että auttais jos olis jotain uutta, mitä kokeilla. Meillä jo viides hoito, ja aina samalla kaavalla, viimeks kokeiltiin alkionkuoren avausta, mut ei ollu apua siitäkään... huokaus. Mut hyvältä kuulostaa, että teillä kaikki on yleensä jakautunu normaalisti!!! Tsemppiä!! :hug:

Me saatiin nyt - tällä kertaa harvinaisen kivuliaassa :( - punktiossa 7 solua, joista vain 3 oli kypsiä. Lisäksi yksi solu oli kypsynyt iltapäivällä valmiiksi, mutta vain nuo 3 kunnolla kypsää olivat hedelmöittyneet... Apua. Meillä puolestaan on aina tapahtunut katoa, jos hedelmöittyneitä on ollut enemmän kuin yksi tai kaksi, joten me joudutaan kyllä taas jännittämään, päästäänkö siirtoon ylipäätään :( Surettaa, että tää on näin vaikeaa. Ihannetilanne nyt sit olis, että saatais kaks siirtoon ja yksi pakkaseen, mutta taas vaan jännitetään, että saadaanko yhtäkään alkiota. V***ttaa!!!!! Mun oma hormonitoiminta on aika vahva, mulla käy aina niin, että jo alussa on ainakin yksi paljon suurempi ku muut, ja sit joudutaan jarruttelemaan sen takia, että se ei puhkeais ennen aikojaan, ja sit punktio on sellaiseen ajankohtaan, että kaikki ei ehdi kypsyä mukaan. Mietittiin, että jos tää ei auta, niin pitäis kokeilla pitkää kaavaa, kuulemma jos oma toiminta lamautetaan ensin, saadaan tasakokoisempia folleja...

Mutta toivotaan parasta, että tästä hoidosta nyt tärppäis =)
Jännittää vaan ihan simona taas...!!!!!!!
 
Toivorikas ja Mollamaija Onnea Onnea!!

MiukuMau, Peppi ja Heidh Pahoittelut ja iso hali:hug:

Kuulumisia:
Ihan käsikirjoituksen mukaan ei täälläkään ole edetty. Ensin iski armoton hiivatulehdus ja samalla lääkärikäynnillä löytyi kohdunsuulta polyyppi joka voi alkaa vuotaa, mutta pikku-pakasteella oli kuitenkin kaikki hyvin ja sydänkin oli jo alkanut pumpata 5+3. No niinhän se vuoto sitten alkoi ja ensin en mitään paniikkia saanutkaan mutta sitten muuttui vuoto ruskeaksi ja päivystykseen sitten lähdin sitä näyttämään ja vuoto tosiaan tulikin kohdun sisältä eikä polyypista. Vuoto onneksi loppui kuitenkin ja lääkäri totesi pikku-pakasteella olevan kaiken edelleen ihan hyvin. Nyt vuodelepoa ja viikko sairaslomaa ja viikonpäästä uusi ultra jolloin nähdään pysyikö kaveri kyydissä. Tällasia piinapäiviä täällä on elelty plussan jälkeen.
 
iloksi: marketin halpis liuskatestejä oon nyt tehny mut ihmetyttää ku luomukierrossa oon joskus tehny toit samoja testejä niin ne on näytäny ihan tyylipuhdasta negaa. tässä ja edellisessä hoidossa ne on näyttäny selkeitä haamuja, en sit kyl tiiä. outoo mun mielestä.
menkat ei oo viel alkanu, et niitä täällä odotetaan.
 
Pahoittelut Miukumaulle :hug:

Tsemppiä siirtoon Hopping ja Lili, toivottavasti teidän alkiot jaksaa hyvin!

Omaan napaan kuuluu juuri alkanut vaalean ruskea tuhru. Kyllä vetää mielen matalaksi.. Aamulla pari viiltoa, ajoittain nippailee menkkatyyliin. Tässäkö tämä sitten taas oli? :(

Toivelintu pp9
 
Toivis ja ketä muita kortisonin käyttäjiä!? Onko teillä ollut yöhikoilua?? Mulla jo varmaan viikon tai pari ihan järkyttävää. Paita märkänä ja tyynyliina kans. Inhottavaa. Onhan noita troppeja kaikenlaisia niin hirvittävä määrä kyllä tässä että ei kai se ihme jos kropan pistää sekaisin..
 
Pakko tulla spekuloimaan, alkoi jännittää. Koko viikon on ollut aaltomaista kuvotusta ja se on päivä päivältä vaan yltynyt, tänään ihan nousi sappi kurkkuun. Ikinä ei oo tällaista ollut. Rinnat on myös olleet arat sunnuntaista saakka. En haluais nuolaista ennenkuin tipahtaa, nyt on n. 1,5 viikkoa ovulaatiosta. En oo vielä miehelle puhunut mitään, ettei tuu pettymystä taas, mutta itsellä on tosi toiveikas olo. Se olis luomuylläri 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen...
 

Yhteistyössä