11-hoidot

Onnea mollikselle, miukumaulle ja heidhille! Kiva lukea tämmöistä pinoa!

Minullakin tulehdus näyttää helpottavan eli ehkäpä pääsemme vielä tuohon viimeiseen PASiin kesäkuussa... Saapi nähdä... Tässä on oltu hoidoissa nyt 2,5 vuotta joten ei tässä enää yksi kuukausi sinne tai tänne heilauta. Olisi kiva toisaalta olla kesä ihan vaan ilman hoitoja.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!
 
syystoive: vau, hieno homma! olitko menossa vielä veritestiin? iik, mollikselle ja heidh:lle älyttömän paljon onnea tän päivän testeihin, tai ehkä olette jo käyneet, nyt toivotaan HYVIÄ LUKEMIA!!! Iinamiinalle siirto-onnea, hyppää kyytiin plussajunaan! engelikin on vielä messissä, hienoa, jospa tää on nyt se kerta ja plussajuna pysähtyy teikäläisen pysäkillä! Mites peppi??? Muillekin piinailijoille tsemiä, muistakaa että ei kannata luovuttaa jos ei vuoto ole alkanut. Eikä silloinkaan aina.
 
lallaa77, mulla kävi myös samalla tavalla, että yksi follikkeli valikoitui johtofollikkeliksi. Mulla oli kans paljon aihioita tuloillaan, mutta ne ei sitä lähteneetkään kasvamaan. Oltais tehty inssi, mutta mieheltä ei saatu siittiöitä. Muistan sen paskan olon ja mietiskelyn, että miksei otettu isompaa annosta :headwall: Kyllähän sitä nyt inssiä kantsii yrittää kuitenkin. Tsemppiä!
 
Moro kaikille tutuille ja tuntemattomille :wave:
Oon taustaillut täällä pinossa pitkän aikaa, kun oli hoitotauko, ja halusin ajatukset piiiitkästä aikaa hetkeksi vähän pois täältä. Nyt homma jatkuu, huomenna jo punktio.

Nyt oli pakko tulla kommentoimaan lallaa77:lle! :)
Me ei kyllä olla selittämättömiä - meillä vika simpoissa - mutta siltikin... Kun mä oon siis ymmärtänyt, että ekat IVF:t/ICSI:t aloitetaan aina suht pienellä annostuksella, että lääkäri näkee, miten reagoi lääkkeeseen, eikä olis riskiä, että tulee aluksi liikaa. Sit tosiaan matkan varrella voi nostaa annostusta jos tarvii. Meidän ekassa hoidossa mulla oli kans Puregonia toi 125 ja oltiin ihan tyytyväisiä vasteeseen, tuli 8 solua. Sit seuraavissa on vaihdellu, viimeksi 4.hoidossa menin niinkin pienellä ku 100 (10pv) ja ihan ok määrä ja ok tahdissa niitä soluja tuli. Nyt tässä viidennessä hoidossa oli alussa 150 ja vikat päivät 200, kun haluttiin nopeuttaa pienimpien tahtia.

Eli toi 125 kuulostais musta ihan normaalilta, ja jos nyt huomattiin, että se ei oikein tehoa, niin seuraavaan hoitoon varmaan sit nostetaan reippaasti annostusta...?!! Mut sitä en sit osaa sanoa, kun oliko niin, että teillä oli jo kokeiltu inssiä Puregon-avusteisena (???), että olisko niistä kokemuksista jo lääkärin pitänyt osata päätellä, että vaste ei ole niin hyvä, että siellä tuskin mitään räjähdystä tapahtuu reippaammillakaan määrillä... Hmm. Toivottavasti tästä oli apua.... Tsemppiä hoitoihin joka tapauksessa valtavasti :hug: Ja hoito kerrallaan... Me ollaan aika pitkänmatkalaisia hoitokerroissa, nyt siis jo 5.ICSI, mutta mäkään en ole vielä lannistunut ;) Tosin tietysti aina hetkellisesti huonojen uutisten myötä... Mutta yritän lohduttautua sillä, että meillä on vasta 5 alkionsiirtoa takana, vain kerran saatiin 1 alkio pakkaseen, eli alkionsiirtojen osalta taival ei vielä ole mitenkään äärettömän pitkä, noi kovat hoidot meillä alko viime syksynä.

Myös multa suurensuuret onnittelut plussanneille!!!! :flower: Ja haamuilijoille varovaiset :)
Oon iloinen, että teillä on täällä ollut tällainen megajytky plussa-aallon muodossa :LOL:

Ja pettyneille tietysti pahoittelut :(

Lili
 
heidh No voi itku :( Voima-:hug:

lallaa77 Tervetuloa mukaan! Meitä rienaa vähän samanlaiset ongelmat: miehellä vasta-aineita (tosin aika paljon) ja mulla tiputtelua viikko ennen menkkoja, ja ikäkin on sama. :) Harmi kun teillä ei tullut parempaa tulosta piikittelyistä. Tsemppiä kuitenkin inssiin! Toivotaan ettei seuraavaa piikitystä tarvis edes tehdä.

Tää epätietoisuus hoidoissa on kyllä niin rasittavaa, kunpa pääsis pienellä kaukoputkella kurkkaamaan sisäänsä ja näkis mitä siellä tapahtuu ja mistä oikeesti kiikastaa.
 
******************11- hoidot**********************
17.5.2011

-Nella.....................1.ivf 1.pas...............siirto 18.5.
Joku_päivä.............4.icsi........................punktio 18.5.
Hopping................3.icsi............lyhyt......punktio 18.5.
Lili_78...................5.icsi........................punktio 18.5.
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.................vk 19-20
syssy......................4.icsi...........................vk 20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Mequ....................1. ivf.............................vk 20
Maya82..................2.ivf.............................vk 21
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........vk 22
kn071....................1.ivf 1.pas.....................vk 22
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Lo..........................5. icsi..........................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................vk 22
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
miralles.................2.icsi.........................touko-kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.ivf 1.pas..................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ..................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
myy75.....................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............
Heidh....................??????...........................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

engeli.....................2.icsi................2.............11..............20.5.
Syystoive..............1.ivf:n 1.pas.......1..............11..............20.5.
Peppi1981............2. icsi 3. pas........2.............11...............
Toivelintu.........1.ivf 1.pas................2.............7.............24.5.
Kaarne....................1.ivf 2.pas.........2.............5.............23.5.
chidi......................1.icsi..................1.............5.............
Omena_................1.ivf....................2.............4............25.5.
iinamiina................2.ivf.1.pas...........1.............0............


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
millis1981...............1.ivf 2.pas.........:heart:........................
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:............vt/43.....14
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:.......vt/99.........14
Hanskis................2. ivf 1.pas..........:heart:.........vt/1303......14
Miukumau.........2.icsi 2. pas...........:heart::heart:....vt/1168........15
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas.........:heart:......vt/254.........14
Mollamaija82..........2.ivf..................:heart:......vt/179........12
 
Viimeksi muokattu:
Mollamaija joo niin se sano ylihuomiseen menis vastaus, näyte lähetetään kuulemma muualle tutkittavaksi. ei mun hermot ois kestäny enää yhtään odotusta.

pitäs soittaa OYSsiin mut en tältä itkultani pysty :(
eli 4.ICSI on sit joskus marras-joulukuussa vasta jos nyt on enää edes, riippuu miten tästä selviän. en tiiä kestänkö enää näitä pettymyksiä. ja luomuna ei ole mahdollisuuksia onnistua :(

parempaa onnea muille.
 
Heidh, mä oon niin pahoillani! Toi on niin väärin :( Paljon voimia! Täällä ollaan kotiin jo tulossa.. Yksi 'kaunis morula-vaiheen' alkio siirretty. 2 oli sulatettu, toinen huonompi, jota nyt vielä jatkoviljellään uudelleenpakastamismahdollisuuden vuoksi.
 
Mollamaijan uutisia täällä kyttäilen:)

OYSsissa käskettiin jatkaan lugeja koska vuoto ei ole alkanu, blaah oisin niin halunnu jo eroon niistä. turhaa niitäki tunkee itteensä:/ 5kk on jonot nyt OYSsissa uuteen hoitoon että jotain positiivista.
iinamiinalle tsemppiä piinailuun
 
Seitsemän vuotta on vauva ollut meille tervetullut. Kaksi vuotta endo+hoitorumbaa. Negoja ja kemiallinen. Nyt sinappikoneen toimitus on lähempänä. HCG pp12: 179 =)

heidh, sittenhän meillä on vielä toivoa? :confused: Olen pahoillani että löysässä hirressä roikkumisesi jatkuu... :hug:
 
Taustailen täällä teidän jokaisen taivalta näiden raskaiden asioiden kanssa. Itselläni on luomutyttö ja hoitojen avulla saatu pienempi tyttö. Olen siis sekundäärinen lapseton. Kirjoittamaan en ole ryhtynyt, kun oikeasti lapsettomat eivät meitä tänne halua. Mutta nyt halusin vastailla yhteen kysymykseen:

Syystoive itse olen julkisella puolella hoidoissa. Minulla oli kans tänään pas:n jälkeinen testipäivä ja plussan kans sain. Soitin omalle lääkärille tuloksen. Veritestiin en pääse, mutta ultra aika on 6.6. Eli meillä julkisella pääsee varhais ultraan hoitojen takia. Ja tästä syystä yhteys pitää ottaa testin jälkeen. Toivottavasti tästä sait apua mietintääsi :)


Ja tasapuolisesti kaikille voimia tähän taipaleeseen :heart: käytte tosi rankkoja asioita läpi.
 
Onnea mollis!:flower: ja muillekin plussanneille vielä!
iinamiinalle onnea kyytiläisestä!
heidh pahoittelut! Mikä pp sulla menossa? Itselläni oli myöhäinen plussa: pp11 nega, pp 14 varovainen plussa ja vasta pp 18 kunnon plussa. Alkio siirrettiin 1-päiväisenä.
Hyviä hermoja plussanneille nyt vaan ekan ultran odotteluun!
AdAstra 8+5
 
Nymmää sitten poraan. Tätä kaikkea. Molliksen plussaa ja onnea. Voi luoja, miten ihanalta se mahtaa tuntua :heart:. Ja sää olit mun piiniskaveri. Ja heidh mun toinen piiniskaveri ja ihan toisella tuloksella :'( Itken sinunkin kanssasi. Sitä suunnatonta surua ja epätoivoa, jota joudut nyt elämään. Miksi-kysymykseen ei ole vastausta. Vaikka kuinka huutaisi ja rukoilisi jostain jotain järkeä tähän touhuun. Ei sitä vastausta tule. On vain elettävä sen tuskan läpi ja selvittävä onnellisempaan aikaan jotenkin räpiköimällä.

Minä kävin ostamassa apteekista elämäni ensimmäisen raskaustestin. Vähän on taikauskoinen (tai vainoharhainen) olo, että olen nyt maalannut niin sanotusti piruja seinille ja nuolaissut ennen kuin tipahtaa. Vaikka järki sanookin, että kauhian vaikea se on testata ilman testiä.. Että pakkohan se on etukäteen ostaa. Mutta silti. Tuntuu hassulta. Mulla on myös jonkun verran uskoa tähän juttuun, ei pelkästään toivoa. Ja jos mä täältä putoan, niin mimmi putoaa kyllä ihan hemmetin korkealta ja kovaa. Mutta kun tälle tielle lähtee, niin niinkin voi käydä. Ilman uskoa ei ole mitään, eikös niin?

Mimmit, pelko pois ja uskoa peliin. Haamuilijat, plussanneet ja me, jotka vielä odotamme ihmettämme. Taidan tässä erityisesti tsempata itseäni :whistle:
 

Yhteistyössä