11-hoidot

Toivis arvasin! ONNEA TUHANNESTI!

CB:n plus-testi näytti heti testauksen jälkeen tänään suht selkeän plussan (4,5h rakossa olleesta), mutta 1,5h kuluttua (no joo tottakai säilytin sitä näppiksen alla piilossa) näytti enemmänkin sellaiselta kun on ollut palstoilla puhetta niistä ohuista hämäävistä pystyviivoista jotka ei kuitenkaan tarkoita positiivista. Plussa näkyy kyllä nyt haaleana takana. Voi skörtsä sanon mä. Pelottaa ihan törkeenä huominen veritesti. Salettiin HCG taas jotain 10 ja kemiallinen. V****. :mad:

heidh, onnea haamusesta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mollamaija82: kiitos, toivottavasti toi nyt on edes haamu eikä viivanpaikka.
musta toi cb+/- testi just on vähän ihme testi ku oon kans lukenu siitä niin paljon ja itelläki huonoja kokemuksia:/ vaikka luulis että ois hyvä testi mut eiköhän se sulla tarkota plussaa ku oot kuiten niil toisilla testeillä saanu ne viivat:)

onko tietoa mikä noiden markettien halpistestien herkkyys on?
 
heidh: onnittelut haamusta! mä niin toivon veritestistä hyviä lukemia sulle ja tietty myös mollikselle! Ja mollis, se CB teki mulle ihan samaa, plussa tuli heti vaikkakin haaleana (koko ajan kyllä vahvistui) mutta sitten puolen tunnin päästä lähes hävinnyt ja sitten se ohut pystyviiva siinä. Eilen kun sain vahvan pissan pykerrettyä josta tein sen digi plussan 2-3 niin siinä plussa tuli ennen kontrolliviivaa ja vahvana mutta niin vain sekin haalistui melkein pois. Eli paska testi siis. Mun mielestä markettien halpistestit on 25 herkkyyttä. Mammaksillakin on poistunut valikoimasta herkät 10-testit, ehkä niillä tulee liikaa niitä vääriä positiivisia tai onkin kemiallinen tai jtn.
 
Toivis Iik, onnea. Typy on raskaana, voihan vaude.

Mä olen lähes raskaana, koska mä olen edelleen vuodoton. Ekassa ICSI:ssä, siis ekalla hoitokierroksella muutamia vuosia sitten, vuoto alkoi PP10. Eli tänään on toinen virstanpylväs. Jos mä tästäkin päivästä selviän, niin mä olen kyllä lähes raskaana ja alkaa ihan tosissaan jännittää.

Mollis Tsemppiä hani.
 
******************11- hoidot**********************
16.5.2011

iinamiina................2.ivf.1.pas................siirto 17.5.
-Nella.....................1.ivf 1.pas...............siirto 18.5.
Joku_päivä.............4.icsi........................punktio 18.5.
Hopping................3.icsi............lyhyt......punktio 18.5.
kn071....................1.ivf 1.pas....................vk 19-20
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.................vk 19-20
syssy......................4.icsi...........................vk 20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Mequ....................1. ivf.............................vk 20
Maya82..................2.ivf.............................vk 21
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Lo..........................5. icsi..........................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................vk 22
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
miralles.................2.icsi.........................touko-kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.icsi 1.pas..................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ..................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
myy75.....................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Heidh....................3.icsi:n 3.pas......2.............11.............20.5.
Mollamaija82............2.ivf................1............11.............17.5.
engeli.....................2.icsi................2.............10..............20.5.
Syystoive..............1.ivf:n 1.pas.......1..............10..............20.5.
Peppi1981............2. icsi 3. pas........2.............10...............
Toivelintu.........1.ivf 1.pas................2.............6.............24.5.
Kaarne....................1.ivf 2.pas.........2.............4.............23.5.
chidi......................1.icsi..................1.............4.............
Omena_................1.ivf....................2.............3............25.5.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
millis1981...............1.ivf 2.pas.........:heart:........................
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:............vt/43.....14
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas..........:heart:.........vt/1303......14
Miukumau.........2.icsi 2. pas.............:heart::heart:....vt/1168.....15
toivorikas-72......4.icsi:n 3.pas...........:heart:............vt/254....14
 
Toivorikas Hieno lukemahan tuo on! Onnea :flower:

Mollamaija Voi mitä piinaa, toivotaan ettei kuitenkaan oo kemiallinen! Tuu sitten heti kertomaan tulos; täälläkin jännäillään.

heidh Varovaiset onnittelut haamusta ja tsemppiä veritestiin!

engeli Hyvä ettei vuoto oo alkanut. Oon lukenut tosi monesta paikasta, että raskausoireet voi tuntua ihan menkkaoireilta. Toivottavasti sulla juilinnat oliskin kiinnittymis- ja kasvukipuja.

ON. Täällä vielä melko levollinen mieli. Koko ajan tietenkin kuulostelen tuntemuksia, mutta ei vielä mitään muuta kuin alavatsan pientä juilimista. Eli samaa kuin aina ennen menkkoja. Vähän myös pms-v*tutusta ilmassa. Mutta en vielä masennu. Ootellaan, ootellaan...
 
Toivis ja heidh, kiitos tsempityksistä! Mulla ihan valuu kyyneleet kun loitte taas vähän uskoa tähän pimeyteen...mulla olis vielä yks CB:n plus-testi sekä digi. Turhaahan sitä digiäkään on tehdä koska sehän kuitenkin näyttää että "raskaana". Miksei sitä pieni ihminen voi pitää näppejä erossa noista testeistä ja odottaa vaan kiltisti veritestiä? TYPERYYTTÄ :kieh:

engeli ja kaarne :heart:
engeli, aika hyvä lanseeraus tuo "mä olen lähes raskaana". Tosi hyvin sanottu! :p

Toivis, vauvantuoksuiset onnittelut vielä sulle!!

Mollis pp11 ja kevyet menkkajuilimiset
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myös kurkitaan tätä ketjua, ja vieläkin hämmästyn kun nään itteni tuossa plussanneiden ekana. Ihanaa, että täällä on ihan hurja meno ja paljon plussia!!! Nehän kaikki pitää loppuun asti!!!! Halusin Toivorikkaalle tulla sanomaan, ett sun HCG on ihan hyvä! Mulla oli matalampi ja vielä raskaana! Tsemppiä siis ja toivottavasti kaikki meni hyvin!!! Kaikille plussanneille, se piina vaan jatkuu ja jatkuu.. ;) Eli ehkä se on meidän lapsettomuushoitoja läpikäynneillä sellainen ongelma, ett jännätään loppuun asti. Mulla on huomenna rakenneultra ja paniikki päällä. Varmaan pyörryn huomenna!!!

T: Smirg ja pikkuinen rv19+3
 
ONNEA Toivorikas suuresti, ja Mollikselle ja heidhille kans pikkuruiset onnittelut jo, ja tsemppaan täältä niitä viivoja vahvistumaan pikapikaa! :) Heidh, täytyy sanoa että mulla kans täsmälleen toi sama ajatus kävi päässä, että MÄ ainakaan EN VOI plussata nyt, koska on niin paljon plussanneita just tällä hetkellä joka ketjussa, ei täsmää todennäköisyydet muuten.. : / Mut huippuonnellinen olen teidän muiden viivoista ja arvoista nyt! :heart: Huomenna sit jokatapauksessa siirto Tre:lla, ja mun mies lähtee ekaa kertaa mukaan! <3 ..jospa se auttais.
 
Hirmuisesti ONNEA hanskis, MiukuMau, toivis ja varovaiset onnittelut myös Mollikselle ja heidih:lle!! Tsemppiä piinailijoille!:)

Tsemppi :hug: kaikille!

on: Eilen kp 16 pongasin oviksen. Piti vähän harjotella ovistestien kanssa tulevaa passia varten. Nyt ainaki tietää millo menkkoja odotella ja se toi helpotusta tähän jännäilyyn keretäänkö tehä PAS ennen kesäsulkua. KU sekotti näköjään kroppaa sen verran, et ovis tulee nyt aika myöhään (tänään kp17 tai huomenna kp18 ) . Eilen hommailtiin miehen kanssa viis kertaa, ku pitkästä aikaa oli mullakin haluja:cool: Jos nyt ei tuu luomu-ihmettä, ni olipahan edes hauskaa :D

Saas nähä jaksanko alkaa taas vähän aktivoitua ja tulla pois taustalta..
 
Toivorikas Uusinta Onnittelut vielä ! Nauti olostasi:p Loistavaa=)

Kiitos tsempeistä 0-ultraan ! Hyvinhän se meni, kaikki oli niinkuin pitääkin ja huomenna aloitan piikittelyn! Ensi viikolla kontrolli. Vihdoin tosi toimia=) Yksi hujaus ja ollaan punktiossa ja siirrossa. (toivottavasti)
 
Ihanaa mikä tunnelma tällä palstalla on! Onnittelut onnekkaille :heart:

Nopea päivitys; Täällä ei edelleenkään kuulu eikä näy menkkoja.. Huomenna tulee viikko "myöhästymistä" täyteen.. Tää on kyllä hassua ku mulla aina ollu niin säännöllinen kierto.. :confused:

Onko muilla kestäny kuinka kauan menkkojen alkuun lääkitys+punktio hässäkän jälkeen???
 
kn071 mulla meni kerran kp 50 ennenkuin menkat alkoivat ja silloinkin vasta Primolut-Nor kuurin avulla. Kannattaa soittaa jo lääkärille, jos menee pitkälti yli oman normaalikierron. Mullakin kun normaalikierto on 28 päivää lähes kellon tarkkuudella.

Toivorikas-72 Aivan mahtavaa!!! Onnittelut :heart:

miralles juu täällä tehdään omaa foliennätystä. 9 follia/solua on mielestäni tosi hyvä tulos! Ekassa IVF:ssä meillä oli folleja oli 6, soluja niissä vain neljä ja yksi hedelmöittyi, tokassa sama muistaakseni 8:6:1, kolmannessa saatiin sitten jo yli 20:8:3 (kasvoi yllättäen lopussa lisää) ja nyt neljännessä folleja tais olla tämän päivän mukaan jotain 16 - lääkäri unohti antaa ja minä unohdin pyytää sen hoitokartan mukaan, jossa ne luki! Mutta jos soluja saadaan hedelmöittymään edes se kolmekin, niin olen ikionnellinen.

peppi1981, tsemppiä!! :hug:

Ja Mollis, samoin sulle veritestitsempit! Oot suloinen! :D

HalleB , jee tuttuja! Vaikka toisaalta siis tosi kurjaa tietty. Tsemppiä PASiin!!

Smirg, juu täällä sitä edelleen pyritään ottamaan susta mallia. Sä olet plussajunan veturi! ;) Tsemppiä rakenneultraan, hyvin se menee! Muistat vaan hengittää.

Tuleepa jännä viikko, kun on niin paljon haamuja, jotka toivottavasti vahvistuvat ja pärähtävät selkeinä plussina tikkuihin ja veritesteihin. Ihanaa tää kevät, kun tuntuu, että junan käsijarru on saatu pois, eikä enää routavauriotkaan haittaa matkaa.

ON: Illalla irrotuspiikki ja 4. IVF punktio siis aikataulussaan 18.5 ja blastosiirto ensi viikon ma.

Ai niin, Hyvä jellonat!!
 
Olipa kiva taas päästä illalla tänne palstalle :)

Oi ihanaa,Toivis ihanaa! Isot onnittelut veritestin plussasta. Sä oot tosiaan raskaana!

Mollis ja heidh pitäkää hyvää huolta pikku haamuistanne. Toivotaan että lisää hyviä uutisia sataa.

Ja Engeli jänniä aikoja eletään. Sulla enkat ppäivien suhteen... Sormet ristissä, että susta tulee nätti pullee engeli.

ON: pp3 takana ja hissukseen tässä mennään eteenpäin. Ajoittain vähän nippailee, joskus vihlaiseekin, eli tuntemuksia riittää. Mutta ihan sievää ja maltillista.
 
Heidh Tsemppiä testiin ja Mollikselle kans :hug: Huiii kun jännäää

Toivorikas : Onnea onnea hyvähän toi arvo on pum pum sydän siellä lyö :heart:

kn071: Täällä alko su menkat , et kipases nyt mun messiin , et päästään yhdessä jännäilemään.... siis piinaileen isolla P:llä

Omena: Maltti on valttia :D Tsemppiä piinailuun

Kaarne: Tsemppiä myös sinne piinailuun piiiiitkäää pinnaaaa!!!

Joo eili menkat alko su eli 25.5 on ultra ja en sit tiedä koska siirto mut varmaan sit seuraavalla viikolla eli mulla 2.ivf/icsi 1.pas on vk.22

T: Leppis
 
Huomenta :)

Toivorikas: ONNEA <3

Onnea kaikille haamuilijoille ja todella toivon että kaikilla testit näyttää positiivista! :)

Piinailijoille pitkää pinnaa ja tsemppiä!

Oma aamu alkoi testin teolla... ja nyt onkin sitten hämmentyneenä oltu täällä... siihen paukahti kaksi kirkasta viivaa eli ei haamuilla enää... huh... pieni toive siitä että nyt meillä onnisti... :) <3
Pitikin kysyä, tietääkö kukaan miten julkisella puolella toimitaan, kun käskivät sinne soittaa tuloksen mutta eivät sitten testaa sitä enää mitenkään, vai olenko ihan väärässä... veritestiin tekisi mieli mennä mutta pitääkö se sitten yksityisen kautta mennä... terkkarissa ei taida sitä ottaa muuta kuin pissatestinä?

Yritän ruveta aloittelemaan työt, pää on aivan sekaisin!
 
Onnea haamusta heidih! Ja superonnittelut vahvasta plussasta Syystoiveelle! Plussia sataa oikein urakalla, toivottavasti riittäisi mullekin siitä sateesta..

kn071, mulla oli ivf:n jälkeinen kierto 46 päivää, käsittääkseni melko yleistä toi myöhästely.. Se on kyllä tosi perseestä, kun olis jo kiire kohti seuraavaa hoitoa! Toivotaan että menkat alkaa pian!

Syystoive, varmasti vaihtelee paikkakunnittain. Täällä Tampereella ei muistaakseni tehdä terkkarilla kuin pissatesti, yksityisellä olen kerran käynyt veritestissä, oliskohan maksanut jonkun reilu kolmekymppiä, vastaus parin tunnin päästä.

Tsemppiä pas-kiertoon Leppis!

Toivorikkaalle vielä uusintaonnittelut raskauden varmistumisesta! :)

iinamiinalle hurjasti onnea siirtoon!

ON: Mulla oli eilen tosi epätoivoinen olo, että ei tämä millään ole voinut onnistua.. Juilinta alavatsassa on eilen lisääntynyt, ei ole mitenkään jatkuvaa vaan ajoittaista. Itkukin pääsi jo eilen, kun pelottaa niin **rkeleesti. Ja ahdistaa kun päähän ei mahdu mitään muuta kuin tämä jännitys.

Mitään oireita alavatsan tuntemusten lisäksi ei ole, tissit ei ole kipeät vaikka kuinka murjoisi :) Eilen ehkä ihan tosi pieni häivähdys huonoa oloa, mutta luultavasti johtui jostain muusta tai oli ihan vaan kuvittelua.

Huoh. No, tuoresiirrossa tuhru alkoi jo pp6, että kai tässä jollain tavalla ollaan voiton puolella.. Tosin pas tehtiin hyvin lähelle mun omaa kiertoa, joten arvelen että menkat alkavat vasta viikon päästä enivei.

Lisää uskoa tarvitseva toivelintu ja toivot pp7
 
testasin aamulla haamun , ei taida olla vahvistunut yhtään :( eikö sen periaatteessa ois pitäny jo vahvistua mutta onneksi pääsen tunnin päästä sinne veritestiin niin pääsee tästä epätietosuudesta. pelottaa ja paniikki päällä.

Syystoive: Onnea:heart: , ei ne julkisella ainakaan täällä OYS testaa enäää kotitestin jälkeen ja täällä ei ainakaan pääsee julkiselle veritestiin :( ite oon menossa omakustanteisesti yksityiselle.
 
Syystoive, arvasin! Onnea yhden etapin saavuttamisesta! Ja ihan kaksi kirkasta viivaa, huh! :heart:

heidh, samassa veneessä ollaan, -kävin veritestissä aamulla ja iltapäivällä sitten tuomiopäivä...voi hirvitys sentään! En meinannut aamulla saada edes korviksia korviin kun kädet tärisivät niin paljon!! :|
Ja tosta veritestauksesta: sain soittamalla julkiselta lähetteen veritestiin.
Ainoo että kestää kun ne älypäät kiikuttaa näytteet toiseen kaupunkiin analysoitaviksi. Jos en olis saanut tietoa että tänään saan tulokset, olisin painellut tietty yksityiselle...

Toivelintu, oireesi ovat hyvinkin tuttuja. Juilinta oli mulla perkuleellista lauantaina. Oli pakko ottaa panadoli vaikkeihän ei mitään auttanut. Kaurapussi on kyllä tossa kunkku!! Zemiä!! :cool:

iinamiina, onnentoivotushalit siirtoon. Haehan sieltä sitten sitkeä sissi yksiöönsä kasvamaan! ;)

Omppu, hyvältä kuulostaa!! =)

kn, en muista millon vuoto tuli mutta se on varma että odottavan aika oli pitkä...:headwall:

ON: eilisiltapäivän CB plus-testin tulos oli vahvempi kuin aamupäivän testauksen tulos...mitähän hiivattia sekin sitten tarkoittaa...en pysty kyllä yhtään keskittymään työntekoon! Ihan kuin koko loppuelämä olisi kiinni tästä iltapäivästä...kamalaa! Eikä oikeastaan mitään oireita. Ehkä vähän nipistelee masusta mutta voi osittain laittaa jännityksen piikkiin.
Ei pystynyt edes aamupalaa syömään ja nyt mahassa kurnii ja tuntuu että senkin takia oksettaa...!! :$

Miten voi olla, että iltapäivätestaukset antavat vahvempia viivoja kuin aamutestaukset? Näin on mulla ollut jo pp8 lähtien...

-Mollis ja tärisevä pelokas sydän-
 
Viimeksi muokattu:
Syystoive Onnittelut kirkkaista viivoista! :) Siellä se hormoni vaan lisääntyy ja alkio kasvaa.

Mollamaija Tsemppiä tuloksen odoteluun! Toivotaan että saat kuulla ihania uutisia :hug:

heidh Onnea veritestiin! Saatko tuloksen jo tänään?

iinamiina Toivottavasti siirto menee hyvin ja saat vahvan kyytiläisen matkaan!

ON. Masentaa, pms jyllää. Voiko tästä enää plussata, kun on näin selkeät pms-oireet? Nyt ei tunnu yhtään siltä että vois onnistua :(
 
Hei vaan :wave:

Mahtuuko pinoon yksi epätoivon puolelle luiskahtanut?

Meillä on takana vasta noin kaksi vuotta yritystä, periaatteessa ollaan selittämättömiä, mutta jotain on mitä ilmeisimmin pielessä. Miehen spermassa on vasta-aineita yli sallitun, mutta ei valtavasti - mun kierto on ollut joskus aika hakusessa, nykyään seurana on vääjäämättä viikko tiputtelua ennen kuukautisia. Noh, kaikenlaisen epämääräisyyden vuoksi päästiin julkisella insseihin jo viime syksynä - niitä tehtiin clomien voimilla kolmesti ja puregonilla kaksi kerttaa tänä keväänä. Sitten tuli mitta täyteen (koska joka kerta kaikki näytti hyvältä, mutta mitään ei tapahtunut): siirryimme julkisella puolella ivf-jonoon ja Väestöliitolle aloittamaan ivf:ää.

Lääkäri sanoi, että aloitetaan kohtuullisen pienellä annoksella puregonia, kun on paljon pieniä aihioita odottamassa... eli pistelin aluksi 125 iU. Ekassa seurannassa nostettiin annosta 150:een, koska soluja ei ollut paljoa kasvamassa. Ja eilen sitten pommi: yksi on kasvanut yli muiden ja muuta ei ole tiedossa. Lääkäri ehdotti inssiä (joihin mun uskoni on kyllä mennyt ihan erityisen totaalisesti) - ja mahdollisesti uutta ivf-yritystä heti seuraavaan kiertoon.

Tiedän, että ollaan näissä kuvioissa aivan alussa, mutta mulla oli nyt kiukkua kerättynä siihen, että uskallettaisiin yrittää "viimeistä vaihtoehtoa". Olin jotenkin varautunut siihen, että hedelmöittymisessä tai kiinnittymisessä olisi jotain vikaa, mutta me hyydyttiinkin jo lähtökuoppaan. Tätä saikin sitten parkua illalla valojen sammuttua.

Teillä on jo niin pitkä ketju (jota olen aina silloin tällöin käynyt lukemassa), että en pääse ihan heti messiin tilanteisiinne. Onko täällä selittämättömiä tapauksia mukana? Kuinka tyypillisiä alimitoitetut annostukset ovat?

Ja lämpimät onnittelut kaikille hiljan plussanneille, te luotte toivoa paremmasta!
 

Yhteistyössä