11-hoidot

Voi engeli minkälaista se vuoto on? Voisko olla vaan hämäystä? Teitkö jo testiä?
Kylläpä tuntuu pahalta, ihan kun omalle kohdalle sattuisi...:hug:

Minä kipuilen seistessä ja kumartuessa...Not good either. Voiko keltarauhanen vielä kipuilla?

Tänään olen pähkäillyt että miten testien vahvistumista voi oikein vertailla kun nehän voivat muuttua "roskiksessa"? Pitääkö viivojen 3pv sisällä radikaalisti vahvistua ja mitäs jos olenkin sellainen että en koskaan saa tikkuun vahvaa viivaa, vaikka viikkoja olis paljonkin...? Huoh :headwall:

Jaksamista kaikille omille tonteilleen :heart:
 
Äkkiä korjaamaan kertomaani. Olen vasta varautunut, mutta vuoto ei siis ole vielä alkanut. Vaan kun olin maailmalla aamun, niin oli pakko pistää jo side housuihin. Niin tutut tuntemukset oli, menkkakipuja. Mutta mä toivon vielä. Uskosta en enää tiedä...olisin kai laittanut siteen laittamatta, jos niin kovasti uskoisin. En tiedä, menee jo itsensä ja ajatustensa analysoimiseksi... Venaillaan.
 
Toiveena, tervetuloa mukaan! Toivottavasti teillä on tälläkin kertaa yhtä hyvä onni hoidoissa, oliko tyttönne ihan ensimmäisestä hoidosta?

Kestikö sulla kauan kerrallaan ne viiltelyt? Mulla on tullut sellaisia 3-5 viillon sarjoja pari kertaa päivässä. Muina aikoina sellaista ihan heikkoa juilintaa.. Kiinnitymiskivuista toiveita tosiaan elättelen.. Meillä siirrettiin kaksi viiden/kuuden päivän ikäistä blastokystia tiistaina, joten alkioiden iän perusteella voisivat ollakin juuri NIITÄ kipuja.. Parempi olis ehkä vaan pitää pää kylmänä ja olla miettimättä moisia, ettei tule sitten niin kamalaa pudotusta.

Hyvä juttu engeli, ettei ole vuoto vielä alkanut! Toivotaan että pysyy poissa, ja kivut ovatkin jotain muuta kuin menkkakipuja.. Meinaatko olla testaamatta?
 
Toivelintu Kyllä mä meinaan olla testaamatta. Mä olen vähän samalla kannalla kuin Toiveena. En tiedä, mitä sillä testituloksella tekisin, kun en itse varmaan kuitenkaan uskaltaisi siihen luottaa enkä aidosti iloita, jos plussaa näyttäisi. Enkä halua pettyä kuin kerran. Nyt jos testaisin negan, niin pettyisin ja ehkä pettyisin taas oikeana testipäivänäkin, jos negaa pukkaisi taas. Mulle kerta riittää.
 
******************11- hoidot**********************
15.5.2011

iinamiina................2.ivf.1.pas................siirto 17.5.
-Nella.....................1.ivf 1.pas...............siirto 18.5.
Joku_päivä.............4.icsi........................punktio 18.5.
Hopping................3.icsi............lyhyt......punktio 18.5.
kn071....................1.ivf 1.pas....................vk 19-20
Sirunen81..............1.ivf:n 1.pas.................vk 19-20
syssy......................4.icsi...........................vk 20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Mequ....................1. ivf.............................vk 20
Maya82..................2.ivf.............................vk 21
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Lo..........................5. icsi..........................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................vk 22
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
miralles.................2.icsi.........................touko-kesäk.
HalleB.................2.icsi 1.pas....................kesäk.
Toiveena................1.icsi 1.pas..................kesäk.
SaaraX..................4. ivf 2.pas ..................vk 24
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
nanniga..................2.ivf.............................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
Barbarella...............1.ivf............................
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................
Sintu74.................3.ivf.............................
lapseton81.............1.ivf.............................
Michele..................3.icsi 1. pas..................
Minä-85.................1.icsi...........................
myy75.....................
anya74...................2.ivf:n 1.pas?..............


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

toivorikas-72..........4.icsi:n 3.pas.....1..............13.............16.5.
Heidh....................3.icsi:n 3.pas......2.............10.............20.5.
Mollamaija82............2.ivf................1............10.............17.5.
engeli.....................2.icsi................2.............9..............20.5.
Syystoive..............1.ivf:n 1.pas.......1..............9..............20.5.
Peppi1981............2. icsi 3. pas........2.............9...............
Toivelintu.........1.ivf 1.pas................2.............5.............24.5.
Kaarne....................1.ivf 2.pas.........2.............3.............23.5.
chidi......................1.icsi..................1.............3.............
Omena_................1.ivf....................2.............2............25.5.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
millis1981...............1.ivf 2.pas.........:heart:........................
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
AdAstra..................2.icsi...............:heart:............vt/43.....14
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
Minne....................1.ivf...............:heart::heart:........vt/99.......14
Hanskis................2. ivf 1.pas..........:heart:.........vt/1303......14
Miukumau.........2.icsi 2. pas.............:heart::heart:....vt/1168.....15
 
Viimeksi muokattu:
Mollikselle onnea viivan vahvistumisesta. Ite en oo tehnyt first signalia, kaikki maailman muut merkit kyllä :p. Syystoiveelle kans onnea ja viivojen vahvistumista. Muille piinailijoille plussatuulia, engeli: älä ny anna periks!
ON: olen testaillut ja testaillut ja testaillut ja testaillut. Mulla taitaa olla joku pakkomielle siihen. Plussa on vahvistunut koko ajan ja tänään tuli CB:n digiin raskaana 2-3. Apteekin omaan melkeinpä samanlainen viiva kuin kontrolliviiva. Ongelma on se että kun mua janottaa aina iltaisin niin pirusti niin pissa on niin helkkarin haaleeta että välillä tulee hailukampia viivoja ja siitä aina full panick. Onneks huomenna se veritesti niin pääsee (tästä) piinasta. Toivon parasta ja pelkään pahinta. Aikamoiset vatsajuilinnat ja menkkamaiset kivut on päällä ja tuolta alhaalta vars. sattuu. Muita oireita ei oikeestaan ole. Tissitkään ei oo kipeet vaikka niitä kuinka survois ja puristelis ja tunnustelis :whistle: JA HEI, SUOMI VOITTOON!
 
Onnea Mollis, Toivorikas ja muut plussanneet! Olen harvakseltaan seuraillut palstaa.

Mörkötykselle erityistsempit nollaultraan!

Itsellä taas kierron loppu lähenee ja rinnat on kipeät + vähän äköttävä olo. Mutta tää on normaalia joka loppukierrossa, en elättele toiveita luomuplussasta. Vaikka toki sitä tietty ajattelee, että entä jos? Taas ovulaation bongasin tosi selkeästi ja ajoitettiin petihommia niille päiville, mutta eipä se ole viimeisen 1,5 vuoden aikana aiemminkaan tulosta tuottanut.

Viikonloppuna juttelin yhden tutun kanssa, jonka lasten (2 kpl) tiedän saaneen alkunsa yksityisellä ICSI:llä. Hän sanoi, ettei itse odottelis julkisen jonoon pääsyä tai muutenkaan mitään muka parempaa ajankohtaa ja ottais vaikka heti lainaa, jotta vain sais hoidot nopsaan onnistumaan. Mä sanoin, että meillä on ihan paikallaan tämä odottelu syksyyn, kun minulla ja miehellä on molemmilla keväällä kiiirettä ja työmatkoja tiedossa. Ja meillä jäi vähän epämääräinen olo siitä miten yksityisellä otettiin meidän tilanne haltuun viimeksi. Syyskuussa siis julkiselle.

Nyt vetäydyn taas takavasemmalle, plussatuulia kaikille! =)
 
Toivis JESS LOISTAVAA! Voin täysin yhtyä tuohon mitä kerroit vahvistumisen tsekkaamisesta, aamupisut jostain syystä mullakin heikompia. Sitten kun testaa niin tulee ihan paniikkireaktio ja meinaa lähteä jalat alta. Iltapäivän testit olleet taas jo vahvempia, niin kuin tänään. Eilisen juilimiset ja menkkakouristukset ovat yön aikana kadonneet.

Otin tuossa sarjakuvan pp8-10, että saisin teiltä kommentit myös viivan vahvistumisesta. Tämähän ei sinällään vielä kerro mitään, eihän? Vai onko edes vähän hyvä?:O Aijaa.com - 8042094.jpg
Eikä saa nauraa mun maalarinteippiviritykselle, muutakaan ei nyt tähän hätään löytynyt...:D

Saakeli törttöilin ton kuvan ja linkin kanssa niin kauan että kalasoppa kiehui ihan mössöksi. Ja mies kiittää kun saa kuulla mitä olen touhunnut hänen leikatessa nurmikkoa...:p Tiddidii, vidu mitä piinaa.

Engeli, mites sen vuotosi kanssa? Täällä melkein pillityttää kun niin toivois että kaikki menis hyvin :heart:
heidh ja muut piinistelijät mitä kuuluilee?!?

Ja tervetuloa uudet ihanaiset :heart: ja Mörkötykselle täältä myös zempitykset ultraan!!
 
Viimeksi muokattu:
Mollis Saletisti vahvistuu. Näyttää kyllä raskaudelta, ei voi muuta sanoa :D

Mä olen vielä vuodoton. Mun oikeat piinapäivät alkoivat vasta eilen, siihen asti olin hyvin rauhallinen. Tai no olen mä vieläkin, mutta ajatukset on tässä jutussa enemmän ja vessareissut saa eri merkityksen kun ekalla viikolla. Päivä kerrallaan mennään kohti ensi perjantaita ja sitä ensimmäistä ja viimeistä testiä.
 
Hyvä engeli ettei vuotoa!! Sovitaanko että Ruåtsi saa voittaa MM:t ja meille pinolaisille sit ne henkilökohtaiset maailmanmestaruudet :popcorn:

Kerrotteko vielä miten kiertopäivät ivf:ssä lasketaan? Vai voiko niitä edes laskea, edes karrikoiden? Eli mikä piinapäivä ja kiertopäivä sopivat yhteen...? Thanks.
 
Viimeksi muokattu:
onnea toivorikas :heart:

täällä aika matelee. oireeton olo joten nega tää varmaan on, niin moni tästä pinosta plussannu niin mä varmaan negaan sit. niin se oli viime keväänäki, iso plussa aalto kävi ja niin mä vain negasin :( no menkat ei kuites ole viel alkanu, normikierrossa ois tänään alkanu.
2 yötä veritestiin, kumpa se ois +. pelottaa tosi paljon mennä sinne:/
 
Moikka!

Mollis, vahvistuu! Ehdottomasti.

heidih, monet alkaneet raskaudet ovat olleet täysin oireettomia... etkö tosiaan aio testata?!? Mä olisin jo pissinyt useampaan tikkuun, jos menkat ei määräpäivänä olisi alkaneet. Aika sissi olet!

Syystoive, voi että, eiköhän se ole siinä! :flower:

-Nella ja Toiveena, tsempit PASiin, ongelmatonta sulatusta teille molemmille.

Kaarna, kaksosblastot kyydissä! Paljon vauvaliimaa tuplille!! Voi kun saisikin kaksi kyytiin kerralla...

engeli, kaikki edelleen ok? Ei vuotoa?

Mörkötys, tsempit O-ultraan, siitä se taas lähtee!

Toivorikas-72, kiva, että päivität tuota listaa. Meidän kohdalla on 4. IVF (e icsiä), jos haluat, viitsit tai ehdit korjata. Kiitos! :flower:

ON: Munasarjat ihan "ähkyssä", huomenna selviää mikä tilanne ja osuuko punktio tuolle 18.5, kuten alkujaan lääkäri arvioi. Näitä täällä puhutellaan jo vauvoiksi tai vauvanaluiksi, vaikkeivät ole edes hedelmöittyneitä... Hih ja kukkuuu! :p
 
Viimeksi muokattu:
Hei nyt kaikki testailijat.. siis plussan jo saaneet.. rentoutukaa!! :hug: Muistakaa, että raskauden kannalta on tärkeää olla stressitön. Kyllä se keskenmeno tulee jos on tullakseen ( kokemusta on..) . Nauttikaa vaan nyt raskaudesta !!
Terv. Mansikkatyttö
 
Siis aivan mahtava plussa-aalto täällä meleillään, se tuo suurta toivoa meille muille =)...onnittelut: Mollamaija, MiukuMau, Syystoive ja toivorikas

Mollamaija näyttää selvältä plussalta!!!

Joku-päivä hieno saalis tuo 15 folliakin on, mulle tuli edellisestä siirrosta 9.

Omena ihanaa että sait kaksi kyytiläistä...toivotaan että tarraavat lujasti kiinni.

heidheiköhän toi oireeton olo ole kuitenkin hyvä merkki..useasti olen kuullut että kierrossa jossa ei ole ollut oireita niin se on just ollut se plussakierto.

engelihienoa että vuoto on pysynyt poissa....toivotaan ettei tuu seuraavaan 9 kuukauteen ;)

ON menkat alko keskiviikkona ja torstaina aloitin Puregon 225 /vrk ja Menopur (3x1) coctail yhdistelmän. Eka tarkastus on tiistaina 17.5....can´t wait :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi apua engeli! Sä kyllä pelästytit mut ihan kauhiasti. Tosiaan Molliksen sanoin, ihan kuin olisi omalle kohdalle sattunut.

Onneksi ei kuitenkaan mitään vuotoa sitten alkanut. Ja tosiaan, jos pientä tuhruttelua tulee niin se vielä voi mennä OK.n piikkiin. Toivotaan tosiaa ettei mitään vuotoa näy seuraavaan 9kk.een. Halivoimia lähetän täältä..!
 
Viimeksi muokattu:
Syystoive: onneksi olkoon ja toivottavasti viivat vielä vahvistuvat: =)

engeli: Toivottavasti se juiliminen tarkoittaa ihan muuta kuin vuodon alkua. :)

ON: En oikein taaskaan usko onnistumiseen. Ainoa positiivinen oire on ollut koko päivän jatkunut pahaolo, johon ei ole pahemmin syöminenkään taikka juominen auttanut. Viimeksi oli melkein samanlaista huonoa oloa juuri näinä päivinä ja tulos ei ollut hyvä. Minulla on kyllä vatsa jumissa, joten se voi aiheuttaa huonoa oloakin. Mutta sitten niitä ei niin hyviä oireita. Rintojen arkuus ja turvotus on heikentynyt, joka yleensä meinaa menkkojen alkua ja vähän väliä on mahdottoman kuuma, että hikeä pukkaa. Eikös yleensä raskausoireena ole juuri vastakkainen paleleminen, joten mitä lie vaihdevuosi oireita tämä hikoileminen taas on. Vitsit, että ensi viikko pelottaa, voisin jatkaa tätä alkuajan piinailua vaikka kuinka pitkään, kun voisi edes kuvitella, että kyydissä olisi joku. Viimeinen viikko menee vain juilimisen odottamisessa ja vessassa juoksemisessa. : /
 
Viimeksi muokattu:
Toiveena, oon kyllä samaa mieltä, ja sehän niissä tuttavan sanoissa kolahti kun tiedän ettei kantsis yhtään odotella :ashamed: Meillä on ennestään 2,5-vuotias lapsi (saanut alkunsa ihmeen kaupalla luomuna).

Meillä on siis nyt kaksi pahasti epäonnistunutta ICSI-yritystä takana syksyllä/talvella, ei päästy edes hedelmöittämään kun aina tapahtui jotain kummallista. Alkoi olla aika lailla mehut pois. Ja jotenkin alkoi tuntua että yksityisellä eivät niin mielellään alkaneet tehdä kivesbiopsiaa (joka meillä on edessä), eikä sitä voikaan ihan joka kuukausi miehelle kokeilla... Suosittelivat klinikallakin että mentäis yliopistosairaalaan, kun siellä on paremmat mikrokirurgialaitteet. Tässä siis selitystä, miksi päälle kolmekymppinen nainen odottelee jonossa ;)
 
Kiitos naiset ja sori kun en tajunnut, että luulitte mun jo alkaneen vuotaa. Säikäytin teitä ihan liikaa. Mä sinnittelen edelleen. Juilii ja nipistää, mutta ei vuoda. Mutta jos nämä on raskausoireita, niin ei niitä kyllä menkkaoireista erota.

Maailmanmestaruus on voitettu, ihan mahtavaa. Mutta olen kyllä jännittänyt enemmän menkkojen alkua kuin sitä peliä. Niin lätkähullu kuin olenkin. Vaan uusi viikko ja pp10 on alkanut ilman vuotoa. Tää peli se on edelleen kesken.
 
No niin pitihän se munki ku kaikki muutki eli aamusta kävin hakeen marketin halpistestin ja en nyt tullu tästä testaamisesta yhtään viisaammaksi:/ testasin siis testiviivan tai haamun en varma mut nyt testiajan jälkeen viiva on muuttunut selkeäksi punaiseksi viivaksi. voihan kettu mun kans, ei ois pitäny.
no huomenna se veritesti:) pelkään piikkejä ja verta niin paljon et saa nähä meenkö sinne testiin taas itkun kans:( hävetti työterkalla käydä kokeissa ku märisin ku pikkukakara.

Mollamaija onko sullaki veritesti huomenna?
Toivorikas täällä jännäillään sun testin tulosta :)
 
No niin, hoitaja soitti jo, HCG oli tänään aamulla 254,2 eli raskaana ollaan :heart:. Arvo on ehkä vähän alhainen mutta hoitaja sanoi kuitenkin että OK arvo. Varhaisultra 6.6. eli piinailu jatkuu toisenlaisena. Ja testien tekeminen jatkuu ihan varmasti, taidanpa mennä mammaksi:n sivuille tilaamaan halpoja testejä :D
 

Yhteistyössä