MiukuMau, olen kovin pahoillani puolestasi! :hug:
hanskis, toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin. Jaksamista sinulle!
toivelintu, aivan mahtava uutinen!!! JEE!
Omena_ ja engeli, tsemppiä loppupiinailuihin!
Megulle ja -Nellalle vauvaliimaa, sementtiä, liisteriä! Tsempit piinailuun!
Hopping ja Lili_78, punktiosta on siis selvitty. Täälläkin on tokkura nukuttu pois.
ON. Saimme 11 solua, mutta kypsyysasteesta ja hedelmöittymisestä en tiedä vielä mitään, lääkäri lupasi soitella huomenna ja kertoa väliaikatilanteen, koska meillä siirtohan on vasta maanantaina. Onko teillä molemmilla siirrot jo huomenna perjantaina? Toivotaan, että saatte molemmat 1-2 tuoresiirrettävää ja että pakkaseenkin riittäisi huuruneniä. Lili, mainitsit, että teille on hoito tehty aina samalla kaavalla. Tämä ihmetytti minua hieman, sillä meillä on joka kerta tehty jotain uutta: vaihdettu lääkkeet, kombinaatiot ja annostukset, tehty kerran alkiokuoren avaus ja nyt sitten tämä blastoviljely. Kannattanee itsekin vaatia muutoksia, näin minun ystäväni jotka hoidot ovat käyneet läpi neuvoivat minua. Kirjoittakaahan kuulumisianne, niin piinaillaan yhdessä! =). Just tuumasin, että blaston kanssa taitaa tuo piinailuaika lyhentyä, kun se on jo siirrettäessä 5 päivän ikäinen... osuuko logiikka kohdalleen?
HalleB, kiitos tsempeistä! Kiva tietää, että olet hengessä mukana.
iloksi, käyn samoja tuntemuksia läpi kanssasi, mutta onneksi se toivo kuitenkin on voimakkaampi. Sanoin miehellenikin, että ei kyse ole epäonnistumisen lietsomisesta tai oman uskon menetyksestä, vaan siitä, että koska toivoo niin paljon onnistumista PELKÄÄ epäonnistumista yli kaiken....
Kaikkea hyvää teille kaikille!