11-hoidot

Halleb No jopas on sekavat ohjeet. Mulla molemmissa hoidoissa sumute puolitettu pistosten alkaessa. Voithan yrittää soittaa polille ja kysyä.

Jenna-76 Varovaiset onnittelut :heart:

Lady_Gigi lohtuhalit myös täältä. Siirretäänko sut hoitoa odottaviin vai odotellaanko vielä virallisen testipäivän tulos?

on: onneks huomenna punktio. Tänään on ollu kyllä vaikee kävellä vessaa jos on kovin iso pissihätä.. Jospa siellä olis sit hyvä saalis tulossa.

Siirtelin muutamia listan häntäpäähän koska heistä ei ole kuulunut mitään. Siirrellään takaisin jos vielä ilmoittautuvat.
 
Jee, kaikki on kunnossa!:D Näin jopa pienen sydämen sykkeen :heart: Se on ollut ilmeisesti se polyyppi mikä on vuotanut, tämän lääkärin mukaan se on suuri... Outoa, ettei tämä hoitava lääkäri maininnut mitään koko polyypistä!!!
Kiitos kaikille tsempistä! Nyt varovasti eteenpäin...
 
Niin monta syliä jäi taas tyhjäksi:'( nyt itselläni alkoi vuoto,joten se oli sit siinä....menen pas:iin kun saan ajatukseni nolattua. Voimia kaikille,meitä on aivan liian monta,jotka haluaisivat jo äideiksi.
Samalla olen iloinen niiden puolesta jotka vihdoin onnistuivat:) mutta etiäpäin sanoi mummo lumessa...Aurinkoa ja Rakkautta teille kaikille!!!
 
Jenna-76 Oi, onnea!!! :flower: Toivotaan että pysyy nyt loppuun asti mukana, kun on jo pp 10 kirkas plussa! Oliskohan molemmat tarranneet kiinni...?

Mizze77 Ihania uutisia! Olipa hyvä kun sait näin pian ultra-ajan. Ajatella jos olisit joutunut viikkokaupalla asiaa miettimään ja olemaan turhaan huolissasi. Onnellista (ja huoletonta) raskausajan jatkoa!
 
Voi Fiia 69 :hug: toivottavasti saat pian voimia jatkaa eteenpäin.
Mizzen uutiset tuntui todella hyvältä, ihan tuli tippa silmäkulmaan. Onneksi pääsit näin pian ultraan. Ihanaa kun kauhun hetket päättyi onnellisesti. Hyvää jatkoa, toivon että kaikki menisi nyt hyvin.
Syssy se oireettomuus voi olla hyväkin juttu, etenkin jos tämä on tälläkertaa erilaista, kuin epäonnistuneissa hoidoissa. Kerää vain rohkeutesi testaamaan. Minä tykkään aloittaa testaamisen hieman liian aikaisin. Jos tulos näyttää negaa aikaisessa testissä, niin ehdin henkisesti sopeutua hiljalleen nega ajatukseen, mutta kuitenkin on vielä jäljellä se pieni mahdollisuus plussaan.
Mulla on sellainen olotila, kuin olisin syönyt liikaa karkkia yhdeltä istumalta. Sellainen pieni öklötys, eipä muuta.
Kiitos Lili enkeleistä , Millille varovaisista onnitteluista, se tuntuu sopivalta =), Kaarne saattaahan siellä olla kaksikin, ainakin uneni mukaan ;) ja kun oli noin komea plussa jo nyt.
Varovaisin mielin eteenpäin, kuten jo aiemmin mainitsin.
 
Jenna & Mizze Ihania uutisia :heart:
Oma testi vielä käyttämätön... ehkä aamulla sitten.
Fiialle voimia :heart:
MillilleTsemii punktioon ja toivotaan, että saalis on loistava :)
Syssy tsemiä loppupiinaukseen ja toivotaan, että oireettomuus on merkki hyvästä, itsellänikin kun ei ole kuin rinnat hieman arat ja nuo lämmöt (?) koholla, mutta niihin nyt edes luottamista ole.... katsotaan kuinka käy ;)
 
Pelkästään omaa ).:)
Tein sitten raskaustestin, tarkemmin sanottuna kaksi, ihan vaan oman mielenrauhani vuoksi, vaikka tuomio on, ettei meille voi tulla luomulasta, koska minulla tuubat täysin tukossa...
Molemmat testit näyttivät plussaa (2 eri merkkistä testiä, ihan vaan varmuuden vuoksi, first signal ja toisena Clearblue)! Nyt olenkin tässä illan pohtinut, että voiko johtua suprecurista tuo tulos, mutta toisaalta taas mietin, et ei siinä pakkausselosteessa ainakaan puhuta mitään väärästä plussasta ja kehotetaan lopettamaan sumuttelut, mikäli raskautuu...
Ajattelin jättää sumut nyt pois ja yrittää huomenna soittaa klinikalle ja kysellä sieltä vähä tarkemmin tosta.
Jotenkin ei vaan voi uskoa tuohon luomuplussaan , koska yritystä on takana reilut 4 vuotta ja molemmat tuubat tukossa, kiinnikkeitä kohdusta poistettu moneen otteeseen ja yhteensä 11 alkiota siirretty eikä yhtä ainoota plussaa... Huomenna varmaan tiputaan sitten näistä varovaisista toiveista masennuksen syövereihin...
 
kaz
Ihania uutisia Mizze ja Jenna =)

Toivottavasti UnelmaSirpaLeena olet saanut nyt sen ihmeen joka tulee syliin asti ;) Jospa nyt hoitojen myötä munanjohtimetkin ovat hieman avautuneet, kun omaan hormonitoimintaan on vaikutettu. Toivon parasta :)
 
UnelmaSirpaleena: Toivottavasti on ihan oikea plussa. :) En ole koskaan käyttänyt sumuja, joten en tiedä, miten ne vaikuttavat - kuvittelisin kuitenkin, että nuo sumutuslääkkeet eivät aiheuta vääriä plussia.


Täällä alkoi aamu vähän surullisemmin, kun mummini kuoli tänä aamuna. :( Osasi kyllä oikein päivän valita... tänään olisi virallinen veritestipäiväkin. Edellinen isovanhemmaksi luokiteltava henkilö kuoli juuri sinä päivänä, kun lääkäri kertoi meille, että hoidot voidaan aloittaa.. Kumma juttu.
 
Kauheasti taas tapahtunut täällä..
Onnea siis UnelmaSirpaLeena, ihan mahtavia uutisia. Samoin Jenna-76, nyt kuulostaa jo hyvältä!
Luojan Kiitos kun Mizzen vauva vielä hengissä :)

Haleja negan saaneille. Syssylle osanotto.

:hug:

On: Pää on jo saanut vähän lepoa näistä tunnelmista ja onneksi saan vielä jatkaa. Migreenin estolääkitys auttaa vähän mielialoihinkin onneksi.
 
kaz
syssy olen pahoillani mummisi poismenon johdosta :hug:

Meillä kävi niin että miehen äiti poistui keskuudestamme reilua viikkoa ennen plussausta. Liekkö vienyt viestiä perille. Neuvolatätikin kertoi, että toisinaan tapahtuu niin, että joku läheinen menehtyy ennen uuden elämän alkua :'(
 
******************11- hoidot**********************

SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
Syystoive..............1.ivf...............................vk 9
Milli81...................2. ivf...........pitkä.............vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Laurella...................3.ivf.............................vk 9
virvatulia.................1.icsi.............................vk 9
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......


*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

syssy................3. icsi pas.........2.............12.............4.3
nanniga............1.ivf..................1.............12............4.3.
Jenna-76.........3. csi.................2.............11.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2..............9.............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1..............6.............10.3
Toivelintu.........1. ivf..................1.............2.............14.3
Heidh..............3. icsi pas...........1.............2.............
Garfield..........2.icsi 1.pas..........2..............1............
Punahilkka-75..2.ivf. 1.pas..........2..............1.........
Kaarne...........1.ivf 1. pas..........1...............0............16.3

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
sydänmaalakka....2.ivf.................:heart:.............kt............14
 
Viimeksi muokattu:
syssy osanottoni :hug:

on: punktiosta selvitty. ihan ok olo, ei pahemmin kipuja. Mut laiha oli saalis vain 4 munista. Ja kaiken "hyvän" lisäksi kohdussa näkyi vähän nestettä ja lääkäri aikoi konsultoida ylilääkäriä aletaanko siirtoa edes tekemään, tietty siihen vaikuttaa myös millaisia alkioita saadaan.. Jos huonoja (eli kestäisivät heikommin sulatusta) niin sit tuoresiirto varmasti. Saa ny nähä.. : /
 
Osanotto Syssylle! Ja lohtua ja jaksamisia kaikille sitä tarvitseville ja onnittelut taas plussanneille!

ON: hitaasti mutta varmasti se meidänkin hoito etenee, huomenna illalla pitäisi alkaa Puregon-pistokset ja Synarela-annostus puolitetaan samalla... josko tämä jokapäiväinen päänsärky ja "mummokuumeilu" hieman helpottaisi. VAi miten on tuon Puregonin kanssa, onko muille aiheuttanut kuinka paljon sivuoireita?

Tätä palstaa seuranneena sitä todella tajuaa kuinka arpapeliä tämä meidän monen pitkäänkin yrittäneet taival on. Surua tuntuu enemmän olevan vastassa kuin onnea, joten nyt kun ensimmäistä kertaa IVF-taipaleella ollaan olenkin yrittänyt itselleni asettaa vain tavoitteeksi, että josko punktiosta nyt tulisi hyvä saalis ja jotakin jäisi siirrosta pakastimeenkin, niin sitten on tämän hoidon tavoitteet saavutettu. Jos sitten tulee muuta plussaa se on vain mahtava yllätys!
 
Terveiset punktiosta! Hengissä ollaan ja yllättävän kivuton toimenpide oli jälleen, vaikka ainahan se vähän pelottaa.. Loppujen lopuksi 18 rakkulaa saatiin ja 14 munasolua niiden sisältä löytyi. Nyt jännitetään vaan miten meidän solut toisistaan tykkäävät.. Katoa on joskus käynyt ennenkin, eli vielä en uskalla riemuita!

UnelmaSirpaLeena: Hienoa, uskomantonta ja upeaa! Nämä luomuihmeet on kyllä tervetulleita tähän lääketieteelliseen lapsenteon painajaiseen!

Milli: Yksikin riittää! Peukut on pystyssä yhden loistoyksilön puolesta, jonka saatte syliin asti!:)

Virvatulia: Miten punktio meni?

Mizze ja Jenna: Oikein ihanat onnittelut positiivisista uutisista:):)

Syssy: Otan osaa!
 
"Anna minulle voimaa,
jaksaa pettymyksiä.
Anna minulle toivoa,
uskoa ihmeisiin.
Anna minulle aikaa,
näyttää kykeneväni.
Anna minulle uskoa,
tulee minunkin vuoroni.
Anna minulle positiivisuutta,
että jaksan nousta taas ylös.
Anna minulle luottamusta,
etten ole viallinen.
Auta minua jaksamaan,
kivut ja kärsimykset.
Auta minua yrittämään,
kun aion luovuttaa.
Anna minulle rohkeutta,
kohdata lapsettomuus.
Anna minulle mahdollisuus,
saada olla äiti <3"
 
Jenna oi ihanaa ONNEA:flower:

Milli hoitaja nimenomaan painotti, että Suprecur on siitä erilainen, et puolittuu jo vuodon alkaessa. Heillä yleensä käytetään Synarelaa mut sitä ei ollu sillo saatavilla, ku sain reseptit.
Onneks saitte kuitenki ne neljä, vaikka odotuksissa oli suurempi saalis, kun oli annokset isompia! Toivotaan 100% hedelmöitysprosenttia. Toivottavasti neste alkaa hiljalleen poistua itsestään. Kannattaa ottaa nyt rauhallisesti, ettei nestettä kertyis lisää :)

Mizze ihanaa:heart:

UnelmaSirpaLeena huippua! Varovaiset onnittelut:flower:

syssy otan osaa:hug::flower:

Pumppu mä ainaki siedin hyvin sitä Puregonia ja vaihevuosi-oireet loppu sen aloitukseen. En tiedä johtuko siitä, mut itku tuli herkästi. Tsemppiä!:)

Laurella ompa iso saalis, onnea! Toivottavasti moni hedelmöittyisi :)

Mischa ihana runo/rukous:heart:
 
HalleB Jaa, mielenkiintoista. Kun oyssissa käytetään ilmesesti melkein aina suprecuria ja mulla tosiaan puolitettiin vasta pistosten alkaessa. Mut kaipa teillä on sit vähän erilainen tapa toimia.

Tsemppiä kaikille!
 
Syssy ; usein joku suvun jäsen antaa tilaa uudelle tulokkaalle.Halaus...:hug:

ON: Eilen siirrettiin kuin siirrettiinkin viimeiset kaksi pakkasalkiota (toinen kuusisoluinen ja toinen neljasoluinen) kohtuun, vaikka olin varma, etteivät selviä sulatuksesta (kuten kävi viimeksi). Pieni erävoitto siis, kunpa lopputuloskin olisi paras mahdollinen! Jalat pidetään vielä tosi tukevasti maassa.
 
Minäpä kävin tänään poimimassa kyytiin yhden pakkasmatkustajan! Testipäivä on 16.3.

Luulin että meillä sulatettais kahden alkion olki, mutta sulatettiinkin vain yks. Vähäsen harmittaa, kun kahella olis kuitenkin paremmat mahdollisuudet, mutta pääasia että kyytiläinen on saatu mukaan. Ja hienoa että tämä ainoa sulatettu selvisi pakastuksesta hyvin ja pysyi edelleen blastona! Fiilis on kaiken kaikkiaan oikein hyvä :)
 

Yhteistyössä