11-hoidot

******************11- hoidot**********************

Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Punahilkka-75........2.ivf. 1.pas......................vk 9
Syystoive..............1.ivf...............................vk 9
Milli81...................2. ivf...........pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas.....................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Laurella...................3.ivf.............................vk 9
virvatulia.................1.icsi.............................vk 9
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas
fiia 69...............3.ivf 2.pas ?
NormaJeane......1. ivf 1.pas

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

futuremami.......2.icsi................2.............12............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............10.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............10............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............10............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............9.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2.............7..............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1.............4.............10.3
Toivelintu.........1. ivf..................1............0..............14.3
Heidh..............3. icsi pas...........1.............0.............

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
sydänmaalakka....2.ivf.................:heart:.............kt............14

Mizze Toivotaan et vuoto oliskin harmitonta, jos kipuja ei ole. Jospa saisit pian ultra-ajan ja pääset katsomaan mikä tilanne on. Jos pidetään sut siihen asti plussanneissa?

Onnittelut piinailemaan päässeille.

Tänään pregnyl, onneksi! alkaa olla jo sellainen olokin että pääsis jo punktioon. Jännityksellä odotetaa sit solumäärää :)

Voi Mizze :hug: :hug: Että elämä osaa olla toisinaan julma ja riepottaa pientä ihmistä... Olen kokenut saman, eikä sitä soisi kenellekkään. Hyvä ratkaisu mennä yksityiselle ultraan, eikä jäädä odottelemaan kuukautta. Saat sitten varmuuden jos olikin vain väärä hälytys.

Mizze,onko vuotoa tullut paljon,entäs hyytymiä? Ja onko sulla niitä kipuja? Minä heräsin esikoista odotellessani aamuyöstä rv 7+0 housut veressä,ja olin ihan varma että keskenmenosta on kyse. Oli tuhrutellut aiemminkin verta heti plussan aikoihin,mutta nyt sitä oli tullut kunnolla. Soittelin myös NKL.lle ja suunnilleen sama vastaus tuli kuin sinullekin. Lähdimme kuitenkin Kättärille ultraan heti aamusta,ja siellä selvisikin pienen sydämen lyövän ja vastaavan ihan viikkoja:heart: Lääkäri epäili vuodon aiheuttajaksi myoomaa,mutta oman lapsettomuuslääkärin luona selvisi kyse olevan hematoomasta,joka lopulta imeytyi ekan kolmanneksen lopussa itsekseen kudoksiin. Aina vuoto ei siis todellakaan tarkoita keskenmenoa,vaikka aina sitä pelästyy. Tsemppiä Mizze,mene ihmeessä kättärille taikka yksityiselle selvittämään tilanne pikimmiten! Kukakohan kumma pystyisi vastaavassa tilanteessa odotella np-ultraan saakka?:O

Mizze77: Mulla alkaa keskenmenon jälkeen nyt ivf ja siis yksi normi kierto välissä. Hmmm ja kun 1. ivf tuli keskenmeno niin tais enne pas: ia olla 1-2 kuukautiset vällissä tosta on jo pian 6v aikaa niin ei meinaa muistaa.
Toivotaan, että ultrassa tulisikin iloinen yllätys ja kaikki olisikin hyvin.
Tosta lääkkeelliseatä pas:ta en osaa kertoa kun mulla tähdään noi hoidot ihan omaa kiertoon.

T: Leppis

Lili, ei mun ollut missään nimessä tarkoitus sanoa sinulle että älä unta näe, vaan kuvasin viestissäni sitä pettymystä, miltä itsestä tuntuu aina kun kp1 alkaa! Huonosti muotoilin, sori :ashamed: Sama siis täällä, joka kuukausi aina kuitenkin toivoo sitä luomuihmettä.

kaz
Mizze77 :hug: Toivottavasti vuoto on harmitonta. Minulla tuli myös vuotoa 5+5, 6+1, 6+2 ja silti kaikki kunnossa. Tuli ihan juoksevaa verta ja hyytymiäkin. On kyllä outoa, että ei mitenkään tarkisteta, vaan odotutetaan vain np-ultraa. Itsestä tuntui viime syksynä pahalta sekin, kun olin ollut 2 viikkoa kuollut alkio kohdussa ja tyhjennystäkin piti odottaa toista viikkoa.:(

sydänmaalakalle oikein paljon onnea plussasta :heart:

Onpa täällä kurjia uutisia..

Mizze77, lohtuhalaus ja paljon voimia! Toivottavasti olisi väärä hälytys! Oletko jo saanut ajan ultraan?

Lady_Gigille :hug:, olen tosi pahoillani sun negasta... Epäreilua ettei se vieläkään ollut plussa! Koita jaksaa!

Onnea kyytiläisestä heidih! Hieno juttu että selvisi noin hyvin sulatuksesta!

Omaa napaa: Musta tuntuu että mulla vihloo mahassa kummasti jo nyt! Tai siis on ollut viime päivinä vielä kait jomotusta ja vihlontaa punktion jäljiltä, kuinka kauan teillä on kestänyt? Tänään aamulla yskiminen ja eilen illalla nauraminen juili mahassa, ja yöllä jomotteli jonkin verran.. Meni yö vähän harakoille taas, nyt töissä silmät ristissä.. Yritän kokoajan lähettää kiinnittymistoiveita kohdun suuntaan :)

Nyt toivotaan vähän iloisempia uutisia tähän pinoon! Loppuviikoksi onkin tiedossa iso kasa plussia, eiks niin! :)

toivelintu, mulla on kestänyt punktionjälkeiset mahakivut aina ihan reilusti siihen asti kunnes ovat muuttuneet normaaleiksi menkkakivuiksi matkalla. Sen pari viikkoahan munasarjojen turvotus ja palautuminen saattaa kestää, ihan normaalia että kipuilee jos pysyy kuitenkin hallinnassa.

Mizze::hug: Voimia asian selvittämiseen. Eihän tuollaista tietoa kai kukaan jaksa odottaa. Toivotaan parasta.

Lady_Gigi : :hug:

Heidh & Toivelintu : läjäpäin tarrasukkia! Toi Toivelinnun nimitys kyllä sulatti sydämen!

Oma napaa.. Eilen illalla onnistuneesti pistin Pregnylin (en ymmärrä miksi se viimeksi oli niin hankala kun nyt ampullit vain napsahti auki), ja nyt odottelen keskiviikon punktiota innolla. Tuntuu että olisi lomareissulle lähdössä kun täytyy täältä pohjoisesta Ouluun asti lähteä. Oikein on täytynyt matkavaatteet ja kaikki suunnitella valmiiksi. Ja eilen kävin valmiiksi ostamassa raskaustestin.. Kävin taas eri apteekissa kun tuntuu että ne muistaa kyllä mut jo monessa apteekissa..
Odottelen kovasti että joku päivä mulle kilahtaa joku kiitoskirje taloudellisesta tukemisesta, kun joka kerta testi tulee tehtyä vaikka tiedän ettei luomuplussa ole mahdollinen :LOL: Mutta järki ei voita tunteita.

Mizze77 :( Ei voi olla totta! Voimia! :hug:
Mene ihmeessä pikimmiten yksityiselle ultraan, eihän tuota epätietoisuutta voi ihminen kestää! Toivon sydämestäni, ettei teidän tarvitse alkaa vielä miettiä seuraavaa hoitoa, vaan että kaikki oliskin hyvin. Tässä kuitenkin oma kokemus lääkkeellisestä passista:
Aloitin estroegeenipillerit kun vuoto alkoi, eli kp 1. Ultra oli kp 13 ja siellä tsekattiin limakalvon tilanne. Samana päivänä sain aloittaa luget. Lugesteronin aloituksesta määräytyy alkion siirtopäivä. Siirto on 3.-6. päivänä luge-aloituksesta, riippuen alkion iästä. Mulla 6. päivänä, koska pakkasalkiot on blastoja. En tiedä sitten miten lääkkeellisen kierron aloitus ajoitetaan, jos menkkoja ei tule luonnostaan.

Voimia myös kaikille negan testanneille :hug:

Välillä tulee mietittyä, että ihan kuin eläisi jonkun toisen ihmisen elämää näitten hoitojen keskellä. Eihän mun elämän pitänyt mennä näin! Munhan piti saada helposti ne kaksi suloista palleroa ja olla niille rakastava äiti! Miksi mun oikea elämä on nyt pausella ja joudun elämään tällaista pahaa unta, jonkun muun elämää? Ja millon tää loppuu?

Mizze: Enpä olisi toivonut, että joudut palaamaan tänne... :hug: Toivottavasti pääset täältä pinosta pian pois.

Lady_Gigi: Uskalsit sitten testata jo. Harmin paikka, että nega paukahti. :hug: Kai silti testaat vielä uudestaan? Jos arvot eivät vaan vielä ole sellaiset, että ne näkyisivät kotitestissä? Käytkö vielä veritestissä?

Omat mielialat ovat hieman sekavat nyt. Mummini on tosi huonossa kunnossa sairaalassa, niin huonossa kunnossa, että eipä taida enää pitkään jaksaa hengissä. Sitten on miehen sisko, joka synnyttää esikoisensa ihan näinä päivinä (en ole ilahtunut asiasta). Jos tähän päälle tulee vielä negatiivinen testitulos, niin olen kyllä täysin sanaton...
En ole testannut vielä ja näillä näkymin testailen vasta lauantaina. Saanpa sitten huonossa lykyssä itkeä rauhassa kotona koko viikonlopun.

No voi hyvänen aika, kun täällä on huonoja uutisia...
Mutta sitä munkin piti vielä lisätä, että jos se Mizze oiskin vain väärä hälytys, kun kyllähän noita vuototarinoita on yhdellä jos toisellakin odottajalla ollut. Toivon niin kovasti, että kaikki on kunnossa, jaksamista!!!

Lady_Gigi :hug: ja voimia. Vielä on aikaista, mutta tunne on niin tuttu. Pakko kuitenkin uskoa, että vielä se onnistuu. Voi onnistua monenkin epäonnistumisen jälkeen. Jaksamista sulle myös!!!

Ja voi syssy, tsemppiä!!! Paljon on mietittävää tällä hetkellä... Itselläni myös läheiselle juuri tulossa vauva, ja kyllä se kirpaisee ja tuntuu väärältä... Kovasti voimia, ja toivon koko sydämestäni plussaa tilannetta keventämään :) Täällä on peukut pystyssä!!!!!!

Ja Kaarne, ihan samaa olen miettinyt, että ei tämän ihan näin pitänyt mennä...!!! Ei olis tullut mieleenkään, että joutuis tällaisten asioiden kanssa painimaan, tuntuu, että nää on sellaisia, että luet lehdistä tapahtuvan muille... Mutta tässä sitä vaan ollaan. Oon koittanut ajatella, että me on nyt reilu pari vuotta yritetty, ja koko elämästähän se ei ole kovin pitkä aika... Mutta kyllä olisi jo plussan tultava. Ja aina olen ajatellut, etten kovin vanhana halua lapsia tehdä, ja nyt on ruvennut hiipimään kauhu, että jos tässä kovinkin kauan vielä kestää... ja olisin aina halunnut useamman lapsen, ja entäs nyt, kun yhdenkin tekeminen on näin vaikeaa ja kestää KAUAN :(
Lisäksi mua surettaa se, että oon etääntymässä ystävistäni. Olen aina ollut tosi sosiaalinen, mutta nyt tuntuu, että olen mieluummin itsekseni. Oon kertonut vain parille läheiselle tästä tilanteesta, ja tuntuu, että tietämättömien kanssa jutut tuntuu vaan jotenkin pinnallisilta ja tyhjänpäiväisiltä. Ja ehkä jotenkin valheellisilta. Vaikka hyväähän se tekis saada ajatukset välillä pois tästä kaikesta... Mut uskon, että ymmärrätte tunteen :) Ja siis se on hassua, että en mä niiden parin asiasta tietävän kanssa koko ajan vaan tästä hommasta jauha, mutta silti tuntuu, että on helpompi olla seurassa, joka tietää tämänkin tilanteen... Hmm.
Mutta vielä se aika tulee, että plussataan, ja nautitaan taas ihan eri tavalla elämästä :) Se on sovittu!!!!!
Ohhoh, en näköjään osaa olla lyhytsanainen... :LOL:

Kiitos kaikille tuesta! Sain tilattu ultran tälle iltapäivälle Mehiläisestä, niin saa ainakin asian selvitettyä.

Olin viime viikon torstaina ekassa ultarassa ja siellä kaikki ok, rv 7+3. Tosin lääkäri väänsi pari kertaa sitä ultrakeppiään niin että sattu älyttömästi, yritti kuulemma saada jotenkin toista kuvakulmaa tai jotain.. Sitten perjantaina pelästyin, kun tuli ruskeaa vuotoa ja sellainen ruskea hyytymä. Sen jälkeen oli taas kaikki ihan ok, eikä mitään kipuja ollut. Huomasin raskauden seuranta kortista että kohtu osioon lääkäri oli laittanut lisähuomautukseksi, että siellä on polyyppi.. Ei siitä meille mitään maininnut!
Vuoto ei tosiaan jatkunut ja kaikki vaikutti olevan ok, kunnes sitten sunnuntaina jouduin tekemään tuplavuoron, kun työkaveri sairastu. Illalla kävin seiskan aikoihin vessassa ja kaikki oli silloin vielä hyvin, mutta ysiltä kävin uudestaan ja oli side (mitä pidin varoiksi perjantain takia) ihan veressä ja kun menin hakemaan uutta ja istuin uudestaan pöntölle tuli sellainen iso hyytymä klimppi:'( Vuotoa ei sen jälkeen ole ollut, eikä kipujakaan. Mutta vahvasti epäilen että sinne duunin vessaan se meidän pieni ihmisen alku hupsahti! Onneksi olin yksin toimistolla, koska purskahdin samantien ihan lohduttomaan itkuun. Nyt välillä tulee kyyneleet silmiin, mutta ei sentään tarvii kokoajan itkeä. Olis ollu maanantaina aamuvuoro, mutta ilmotin olevani sairaana (meillä voi olla sen 3pvää omalla ilmotuksella pois), enkä mennyt tänäänkään töihin. Täytyy kysyä, jos se lääkäri vois kirjottaa muutaman päivän lisää lomaa, ettei tarvis heti mennä takasin töihin ja miettiä mitä tuli tehtyä väärin...

Lady_Gigi:hug:

ON: Itse en ole vielä sortunut testaamaan, mutta NYT ajattelin töihin mennessäni työpaikan lähiapteekista hakea testin, mutta testaamisen ajankohtaa en tiedä. Olen jo osittain varautunut negatiiviseen tulokseen, ja koitan Yrittää elää ajatuksen kanssa, että EHKÄ se joskus sitten onnistuu. Tuntuu turhauttavalta tunkea itseensä läjäpäin lääkkeitä, ravata hoidoissa ja rahaakin uppoo (vaikka tätä rahassa edes voi mitata) niin silti että tää ei sitten koskaan onnistuisikaan.
Tuntuu, että kaveripiirissä yksi toisensa jälkeen on raskaana ja itse junnaa tässä paikoillaan...
Oon huomannut, että olen kanssa alkanut vetäytymään omiin oloihini ja toisten raskausuutiset saa mut lähinnä itkemään, vaikka joidenkin puolesta olen aidosti onnellinen, mutta silti asian kohtaaminen on vaikeaa, niinkus varmaan tiedättekin. Aamulla kun koiran kanssa lenkillä olin, muistelin, että omasta km:sta on 14kk ja tähän väliin mahtuu lukemattomia negoja... plaaah!

Jospa ryhdistäytyisi ja lähtisi töihin, saisi jotain muuta ajateltavaa, leffaan menoa olisi tiedossa ;) Rankka työpäivä siis tulossa :D

Lady_Gigi: Uskalsit sitten testata jo. Harmin paikka, että nega paukahti. :hug: Kai silti testaat vielä uudestaan? Jos arvot eivät vaan vielä ole sellaiset, että ne näkyisivät kotitestissä? Käytkö vielä veritestissä?
Kiitos rohkaisusta, mutta tuhruttelukin alkoi tänään joten eiköhän tämä ala olla taputeltu. Toki testaan vielä virallisena päivänä, mutta se on pelkkä muodollisuus jotta saan ilmoittaa virallisen tuloksen klinikalle. Meidän klinikalla ei tehdä veritestejä.

Mizze: kamalaa draamaa. Täällä pidetään sun puolesta toivoa yllä.

ON: kaksi alkiota siirretty matkaan. Minut voisi siirtää piinailijoihin. Eilen sulatettu TOP-alkio oli "jämähtänyt", eli ei ollut jaksanut jakautua. Tänä aamuna oli sitten sulatettu kaksi viimeistä alkiota. Kun mulla on lääkkeellinen PAS, ei siirtoa voinut kuulema lykätä huomiseen, että ois nähty, onko näistä kummastakaan siirrettäväksi. Hengissä olivat, mutta jakautumiskyvystä ei mitään tietoa. Sinne kuitenkin menivät. Toinen oli 5-soluinen, toinen 2-soluinen. Nyt jos ei tästä hoidosta onnaa, niin pidetään taukoa ainakin syksyyn saakka.
Oon paljon kans miettiny tätä elämää, että miten se nyt näin meni ja miksi. Kaikki asiat seisoo paikoillaan ja odotetaan vaan. Ja mitä sitten jos lapsia ei koskaan tule, mitä me sitten tehdään? Ja kuinka kauan näissä hoidoissa täytyy vielä roikkua ja kuinka kauan jaksaa? Kun nyt jo tuntuu ettei oikein enää jaksa yhtään ainoaa kertaa, mutta vaihtoehtojakaan ei oikein ole.

Jaksamista meille kaikille tässä epäreilussa tilanteessa oleville.

Mizze Voi ei!! Voimia sinne!! Jospa kaikki kuitenkin on hyvin!:hug:

Garfield Peukkuja sinne!!!

nanniga huiiiih! Paaaaaljon peukkuja testaamiseen!!! :)

Hemmetti,että menee oudoks tää meidän homma. Lapsettomuuspolilta soitti kätilö ennen 11. Pelästyin jo,että hysteroskopian näytteestä oiskin löytyny jotain. Mutta selostin tuolla aiemmin,mite ovat sössineet kromosomikoe-hommat jne. Nyt sitte soitteli että kun meille on kuulemma varattu aika IVF:ään vkolle 19 ja ihmetteli sitä että kun muut hoidot on kesken?! Luulis kai noiden kromosomi-testein tulevan nyt maalis- ja huhtikuun aikana! Mikä ihme siinä sitten on kesken??
Lääkäri soittaa vielä tänään. en mä tajua yhtään mikä on tän homman nimi nyt ja kun mulla ei ole mitään havaintoo koko IVF:stä,että sitä olisi edes varattukaan! On se kumma etteivät saa laitettua lappuja kotiin,en oo saanu edes hysteroskopiasta kertomusta ja kuukausi sitten olin siellä! Mä en tykkää yhtään tästä touhusta!!:mad:

Mä kyllä olen koko ajan jaksanu stressata että mitenköhän tämä meidän projekti oikeesti toteutuu,kun mä olen vuorotyössä ja mies ihan perinteisessä 7-15:30 ma-pe. Mulla on mies-pomo eikä se todellakaan ymmärrä tämmösiä asioita. En ole kertonut sille mitään,en edes keskenmenoista. Sekin että jos tulee sit joskus lähtö siirtoon ja en saa vapaapäivää,niin sitten se taas siirtyy vähintään kuukaudella jne.. Töistä ei voi oikeen kesken lähteä ja mennä sit takaisin,meillä ei ole vuorot koskaan päällekkäin,eli yksi kun tulee,toinen lähtee jne. Huoh!

Tipetsu Mietin tässä kun kirjoitit et jos et saa vapaapäivää siirtoon niin punktio-siirtopäivästä saa sairaslomatodistuksen (3pvä) joten nou hätä. Ja tsemppiä rumban keskellä.

Kävin nyt sitten testin ostamassä-voi sitä pettymyksen määrää joka tulee olemaan. olen siis negaan varautunut (niinku aina).

Virvatulia: Ihan samoissa siis mennään:) Mulla oli eilinen Pregnylin pistäminen taas ihan kamalaa. Onnistuin 2 rikkomaan vähän miten sattuu ja nyt on laastarit sormissa. Eniten pelotti kun siellä jauheen joukossa oli sirpaleita, että meneekö ne pienimmät nyt sit sisuksiin kun pistää menemään.. Ihan ku joku tukos olis alussa ollukin, mut ku pruuttasin vaan menee, niin lähtihän se liuos kohti vatsamakkaraa:D Yllättävän kevyen oloinen tuo maha on edelleen. Vähän tuntuu pelottavalta, että tarkoittaakohan se sit sitä, ettei siellä ole minkäälaista sopivankaansuuruista saalista valmistumassa:( No, huominenhan sen sit kertoo.

Mizze: Voi ei.. Pidetään vielä peukkuja kuitenkin, jos kaikki olisikin hyvin?! (((Lohtuhali)))

Lady_Gigi: Pahoittelut.. (((hali)))

Garfield & Heidh & Toivelintu : Onnea matkaan ja tarraa & liimaa kyytipojiksi!

nanniga: Jänniä hetkiä siellä tiedossa! Nyt on kyllä pakko saada jo positiivisia tuulia tällekin palstalle.. Ilmoittehan sitten kuin kävi!

Toivelintu onnea kyytiläisestä ja toivottavasti joku selviää pakkaseen! Musta on epäinhimillistä polin pimittää tälläisiä asioita noin kauan. Mä ainaki soittaisin sinne ja kysyisin, kuin kävi.

Lady-Gigi :hug: negasta..raskas on taival..

Mizze voi kamala :hug: toivottavasti oli vaan joku harmiton hyytymä!

virvatulia tsemppiä punktioon! Mä pidän pystyssä yhtä netissä testejä myyvää firmaa;) ja syssy hävettää myöntää, mut mul on ollu parhaimmillaan jemmassa noita testejä enemmän, ku 17 :ashamed: ja mul ei tod. kerkee vanhenemaan, kun sisäinen kemistini herää aina kierron lopulla eloon :headwall:

Kaarne ja Lili samat on aatokset... Mä muutin just vähän ennen yrityksen aloitusta uudelle paikkakunnalle, joten on ollu vielä helpompi syrjäytyä, kun ei oo mitää kaveripiiriä, joka pistäis mut elämässä kiinni.. Onneksi on kuitenk yks hyvä ystävä, mut ei hänellekkään aina viitsi kaikkea p*skaa kaataa niskaan.. Voimia sisaret!:hug:

Garfield onnea kyytiläisistä!:)

Tipetsu ompa epäselvää ja stressaavaa :hug: mä söin viime vuonna clomeja ekaa hoitoa odotellessa, joka oli viikolla 19.

on: Täällä odotetaan menkkoja..tulisvat nyt ajallaan, ettei rouvan tarvitsis hermoilla..
Yks juttu on epäselvä: Mulla lukee Suprecurin reseptissä et puolitetaan, kun pistokset alkaa ( kuten Synarelassa ), mut hoitaja sano, et se puolitetaan jo sillo, ku menkat alkaa ja paperisessa sumutus-ohjeessa lukee myös näin. Nyt sit tuli hoidon aikataulut postissa, jossa lukee, et puolitetaan, ku pistokset alkaa. Mitä mä nyt uskon?

On täällä huonoja uutisia. Mizzelle lämpimiä ajatuksia, kerrothan ultrakuulumiset. Toivon vielä niiiin lujaa, että kaikki olisi hyvin. Lady_gigille myös voimia kohti seuraavaa.

Ajattelin, etten puhu vielä mitään... Näiden kurjien uutisten jälkeen olisi vaihteeksi jokin positiivinen asia ehkä tervetullutta tänne palstalle. Tämän päivän positiivisin asia oli nimittäin aamulla raskaustesti. Testasin jo sitten pp 10 ja selkeä kirkas plussa pamahti Clearbluehun heti. Fiilis on silti kovin varovainen. Ei tee mieli vielä tuuletella kun viimeksi tuli se varhainen KM. Toinen testi on vielä jäljellä, pitää sillä vielä varmistella loppuviikosta kun on virallinen testipäivä.
Näyttäisi siltä, että tuntemukseni onnistumisesta pitivät paikkansa ja öklöolot ovat juuri sitä mitä pitääkin.

******************11- hoidot**********************

SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
Punahilkka-75........2.ivf. 1.pas......................vk 9
Syystoive..............1.ivf...............................vk 9
Milli81...................2. ivf...........pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas.....................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Laurella...................3.ivf.............................vk 9
virvatulia.................1.icsi.............................vk 9
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

futuremami.......2.icsi................2.............13............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............11.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............11............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............11............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............10.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2.............8..............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1.............5.............10.3
Toivelintu.........1. ivf..................1............1..............14.3
Heidh..............3. icsi pas...........1.............1.............
Garfield..........2.icsi 1.pas..........2..............0............

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
sydänmaalakka....2.ivf.................:heart:.............kt............14

Yhteistyössä