11-hoidot

Syssylle pahoittelut ja tsemppiä testaamiseen, toivotaan tuloksen olevan toivotunlainen :hug:

Tipetsulle tsemppiä jatkoon :)

Ja tsemii kaikille plussanneille, piinailijoille sekä hoidossa oleville :) :)

ON: Aamulla tein vielä testin ja sama haalea viiva tuli. En tiedä voiko se tarkoittaa jotain pahaa, joten en uskalla tuulettaa ja huomenna aamulla sitten verikokeeseen. Iltapäivällä sitten tuomio. Aamulla oli vähän heikko olo, niinkuin muutamana muuna päivänä, mutta jospa vain kuvittelen? Voiko olla mahdollista, että vaikka testi näyttäisi haamua, olisi veritesti negatiivinen?

nanniga: Mulla on kotitestit näyttänyt plussaa kaksi kertaa ja verikokeen arvot olla siinä 10 paikkeilla eli ei raskaana vaan kemiallinen. Kyllä se kotitesti aika tummaa viivaa jo näyttää jos raskaana on kun arvot kuitenkin pitäis olla siinä 100 paikkeilla ja monilla ylikin alin mistä on kuulluut , että raskaus normaali oli pp 14 ja n. hcg 50.

Toivotaan, että kaikki on hyvin :D

T: Leppis

Iinamiina: Kiva että on kaveri menossa samaan tahtiin! =)

Jessie: Toivottavasti tosiaan tärppää, niin ei tarvitse sitten enää mennä uuteen hoitopaikkaan!

Meg: Tsemppiä piikittelyihin!

Barbarella: Tervetuloa joukkoon tummaan!

Toivorikas: Tarratkoon pikkuinen tiukasti kiinni!

HalleB: Kivaa tosiaan "vaihteeksi" iloita menkoista... :D

SaaraX: Paranevaa vointia!

Virvatulia: Voi kun jotkut kaverit osaa olla ajattelemattomia! Kokemusta on...

Tipetsu: Onnea jatkoon!

Nanniga: Pidetään peukkuja että veritesti varmistaa plussan!

ON: Mulle tuli resepti Primolut-Noriin, sunnuntaina aloitan 10 pv kuurin, että saadaan mun epäsäännöllinen kierto ajoitettua. Tiistaina lääkäriin ja lisää reseptejä ja lääkkeitä noutamaan...

Moikkelis kaikille!
Olen seuraillut päivityksiänne jo monen päivän ajan ja nyt tuli tarve liittyä seuraan. Meillä on menossa 2ivf. Ensimmäinen tehtiin pari vuotta sitten Väestöliitossa, siitä ei saatu kuin 2 munasolua, jotka siirrettiin samalla, siitä nega. Nyt sitten kunnallisessa (phks) ja alkio siirrettiin viime to, elikkäs pp7. Saatiin 2 priimaa ja 2 huonompaa, eli pakkaseen 2:lle kerralle toivomisen aihetta :)
Tuntuu ihan hullulta kun mielialat vaihtelevat laidasta laitaan, pari päivää sitten olin ihan varma että onnistaa ja nyt taas luulen että menkat kyllä alkaa justiinsa. Pitävätköhän luget ne poissa? Rinnat arat, huimaa, paleltaa, hikoiluttaa, vatsaa jomottaa ja alaselkää.... ihan kaikki mahdolliset oireet johtuen kait just noista lugeista. Tänään menkkajomotusta monta tuntia ja sit loppuu. Ääh, ei kivaa.
Koskahan sitä testiä uskaltais tehdä ja mikä olis hyvä testimerkki? Maanantaina olis se oikee testipäivä, mut en tiedä maltanko? :)

Halistuksia kaikille!

Heippa! :wave:

Täällä olisi taas yksi uusi liittymässä joukkoonne, olen nyt seurannut tätä ketjua kolmen kuukauden ajan ja jännäillyt välillä monien kanssa samassa tahdissa.
Meidän taustoista jotain:
Lapsettomuutta takana nyt tasan 4 vuotta ja hoitoihin hakeuduttiin viime syksynä.
Joulukuussa tehtiin sitten ensimmäinen IVF ja siirrettiin yksi alkio. Nega.
Helmikuussa Pas yhdellä alkiolla ja nega.
Nyt varmaankin päästään käyttämään heti tähän uuteen kiertoon pakkkasesta 2 viimeistä alkiota.
Tänään ultra ja toivottavasti pääsen tikuttamaan ovista viikonloppuna ja pääsis uuteen siirtoon pian. Tosin ajatus jännittää kauheasti koska sitten ei pakkaseen enään jää mitään ja en tiedä mitä teemme jos tämäkään ei onnistu. Olemme nyt yksityisellä hoidossa ja en tiedä lähteäkkö yksityisellä puolella uuteen IVF hoitoon, mutta katsotaan tämä vika nyt pois alta ensiks ja mietitään sitten tilannetta uudestaan. =)

Kiitos paljon kaikille tervetulotoivotuksista! :)

SaaraX, jaksamista sinne!

Milli81, kiitos päivityksestä. Eiköhän se huhtikuulle tässä mene, ilmoittelen tosiaan kun tiedän jotain tarkempaa.

Joku_päivä, kiitos rohkaisevasta tarinasta. :)

AnnaD ja Vanessa-80, tervetuloa!

ON: kovasti odotan että menkat alkaisivat. Mulla oli tässä viimeisessä inssissä tukilääkityksenä sekä Lugesteron että Zumenon, mulla kun on ongelmia tuon luteaalivaiheen kanssa. Luomukierrossa lv vain 9 päivää. Kahdessa edellisessä inssissä pelkät luget eivät pitäneet vuotoa poissa mutta nyt menossa jo pp14 eikä vuodosta tietoakaan. Tänään testasin vielä kerran negan (on se kumma kun miten sitä vielä vähän jaksoi toivoa.. turhaan, nega se oli. Tietysti.) ja lääkitys loppui nyt tähän. Saa nähdä kauan menee että menkat tulee.

Hyvää viikonlopunalkua kaikille ja tsemppiä piinailijoille!

Heips kaikki. Kovasti tsemppiä kaikille piinailijoille ja toivotaan nannigan veritestistä posiitivista tulosta. Saaralle pikaista toipumista ja sit plussa huhtikuussa ;) Toivottavasti Milli nyt pääsee siirtoon. Tervetuloa uudet!
ON: mut voi siirtää piinailijoihin, eilen siirrettiin yksi viisisoluinen sissi löllimään kohtuuni lämpoiseen =) Lääkäri oli vähän tupelo, sorkki aika kauan ja vertakin tuli. Yleensä ei ole tullut meinaan. Toivotaan nyt sitten parasta ja testikarkelot alkavat perinteiseen tapaan PP7 :$

******************11- hoidot**********************

Syystoive..............1.ivf...............................vk 9
Laurella...................3.ivf.............................vk 9
virvatulia.................1.icsi.............................vk 9
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
Huurre-80..............4.icsi..............................maalisk.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas.......................maalisk.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............maalis-huhtik.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
Neela Naranja........2. ivf...............................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Barbarella...............1.ivf................................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ......................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas......................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
Lady_Gigi................3. icsi 1.pas
futuremami.............3.icsi.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

syssy................3. icsi pas.........2.............13.............4.3
nanniga............1.ivf..................1.............13............4.3.
Jenna-76.........3. csi.................2.............13.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2..............11.............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1..............8.............10.3
AnnaD..............2.ivf..................1.............8...............7.3
Toivelintu.........1. ivf..................1.............4.............14.3
Heidh..............3. icsi pas...........1.............4.............
Garfield..........2.icsi 1.pas..........2..............3............
Punahilkka-75..2.ivf. 1.pas..........2..............3.........
Kaarne...........1.ivf 1. pas..........1...............2............16.3
toivorikas-72...4.icsi:n 1.pas.......1...............1

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaalakka......2.ivf.................:heart:............kt............14
UnelmaSirpaLeena...luomu..............:heart:.............kt

4 munasolusta 3 hedelmöittyi, mutta kahdessa jotain häiriötä. Yksi ainokainen oli sit TOP. Mutta kohdussa oli edelleen nestettä eikä siirtoa sitten tehty. Jään nyt taustailemaan, pas sitten kun kun kahdet normimenkat tullu. Eli ehkä touko-kesäkuussa miten ny kierto tasottuu.

mä poistun nyt. Tsemppiä hirveästi kaikille!

SaaraX harmi, että hyperi iski.. onnea kolmesta alkiosta!:heart:

virvatulia onha se pakko repiä ilo irti siitä mistä saa, ettei menis ihan synkistelyksi:D Ompa ollu traumaattisen pitkä yritysaika kaverillasi :headwall: Toisaalta olin mäki huolestunu jo 5kk kohalla, ku olin siinä luulossa, et nuorelta se onnistuu tuosta vain. Meillä nyt tässä kuussa 3 vuotta yritystä tulee täyteen.

Tipetsu toivottavasti clomeilla onnistuu :heart:

nanniga toivotaan hyvää tulosta veritestistä!

Milli kiitos. Voi että mua mua harmittaa sun puolesta..:hug: toivotaan, et pakkaseen meni nyt se sissi:heart:

Neela Naranja Niinpä! Sullakin tositoimet jo lähellä :)

Tervetuloa AnnaD ja Vanessa-80 :flower:

toivorikas onnea kyytiläisen johdosta!

Ja täällä se vaan tapahtuu... Meitä kanssa sisariahan jo ihan hirveät määrät, mutta nyt näyttää olleen hyperiä liikkeellä. Toivottavasti tyttöjen olo paranee :hug:

Mutta onhan nuita plussajunaanki päässeitä ja minä ilmottaudun yhdeksi kyytiläiseksi. Tein tänä aamuna testin ja plussa siihen tuli heti ja ihan selvästi :heart: Nyt alkaa se seuraava jännitys; pysyykö matkassa ja kuinka monta =)

Katjuska: vautsivauvau! Onnee!!!!! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin. Millillä harmittava pakkotauko, tiiän tunteen kun km:n jälkeen piti odottaa ne kahet menkat...ärsyttävää. No, passista sitten se huippualkio kyytiin ja plussajunan kyytiin!
Ai niin, mulla olis veritestipäivä ollut 15.3. mutta koska ollaan lomalla ja mökillä, pyysi testaamaan pisusta 17.3. (ihankuin en aloittais viikkoa aikaisemmin pissatestejä) sit jos plussaa on niin menen veritestiin kunhan kotiudun Hesaan.

Katjuska: Onnea! :heart:

Minä täällä edelleen ihmettelen, että miten suurin piirtein kaikki muut paitsi minä, uskallatte testailla. Tästä tulee minulle oikein kynnyskysymys nykyään. Siksi niitä testejäkin on kertynyt melkein sen parikymmentä sinne kaappiin... Kun en vaan uskalla testata.
Viimeksihän homma meni niin, että menin veritestiin, mutta ilmoitin, että en halua kuulla tulosta. Soittivat tuloksen miehelle sitten.

Nyt huomenaamulla kai yritän uskaltaa testata. Tästä tulee kerta kerralta aina vain vaikeampaa. Pelkään epäonnistumista nykyään niin paljon. Huoh...

Menen keräilemään rohkeutta huomiselle...

Viimeksi muokattu:
Onnea Katjuska ja myös muut plussan saaneet!! =)

Syssylle tsemppiä huomiseen testailuun, pidetään peukkuja että sieltä mieluinen vastaus tulee!!!

ON: Jonkin aikaa sitten kotiuduttiin punktiosta! Odotin jotain paljon pahempaa mitä onneksi koko toimenpide olikaan... Eli suhteellisen kivuttomasta meni!
Ja "saalis" oli hyvä, 17 solua saivat kerättyä...
Siirto on sitten ke 9.3 ja sairaslomaakin kirjoittivat siihen asti!

Hyvää viikonloppua! =)

Katjuska Jee!!! Tuhannesti onnea plussasta! :flower:

Tervetuloa kaikki uudet :wave: Kiva kun meitä on täällä näin monta toisiamme tukemassa! Toivotaan kuitenkin että visiitti jää itse kullakin lyhyeksi.

Milli81 :hug: Se yksi huurunenä saa nyt kyllä luvan olla sit se teidän vauva! Kiitos ahkerasta listan päivityksestä, käypä taustalla hengähtämässä ja ottamassa vauhtia plussakierron passiin.

syssy Tsemppiä testin tekoon! Meitä on aika monenlaista testaajaa. Itse kyllä innolla aina pissin tikkuun jo liian aikaisin, mutta en meinaa uskaltaa katsoa tulosta. Sitä sitten yritän ensin kaukaa tiirailla vähän syrjäsilmällä ennen kuin katson kunnolla :D

Voimaa kaikille!

Pikainen on: Veritestin tulokset ja hcg arvo vain 10. IVF-hoitajan mielestä uusi koe maanataina, mutta eipä hyvältä näytä. Luovuin jo toivosta ja onneksi matkakin peruuntui niin saan märehtiä itsesäälissä koko viikonlopun...

nanniga :(
Kunpa se arvo siitä vielä kohoaisi.
Jos ei kohoa, niin tuli mieleen, että sullahan oli eka IVF nyt, joten ei tainnut olla käytössä kortisonia tai disperiiniä. Koita ruinata seuraavaan hoitoon. Noilla saattaa olla vaikutusta kiinnittymiseen. Kiinnittymisyritystä sulla ainakin on ollut. Se on oikeasti hyvä juttu.

Viimeksi muokattu:
SyssyOlikos sulla kortisoni tai disperini käytössä?
Seuraavalla kerralla ruinaan kaiken mahdollisen. En tiedä koska seuraavaan hoitoon sitten on mahdollista mennä... pitääkö yksi kierto olla välissä?
Pelottaa vaan ettei ensi kerralla selviä yhtään matkaan, koska nythän ei saatu edes yhtään pakkaseen. Kyllä pistää harmittaa kun ensi käy kaiken kökön läpi ja lopputulos sitten tälläinen... noh, ei se auta kuin niellä (tämäkin) ja uskoa siihen seuraavaan kertaan.

nanniga, voi itku, inhottavaa epävarmuutta. 3 IVF:ää aina alusta aloittaneena (vain yhdet tuoresiirrot 2 ekasta ja nyt kolmannesta myös 2 pakkaseen) voin sanoa, että ei se helppoa ole, mutta kuten syssy sanoin, on upeaa, että ainakin kiinnittymisyritystä on ollut, jos ei jopa täyttä raskautta - sitähän ei vielä tiedä. Yritä iloita siitä pienestä tiedosta kiinnittymisyrityksestä, jos suinkin pystyt, tieto vaikuttaa lupaavalta seuraavaa IVF:ää ajatellen. :hug: Ja juu, yksi välikierto on ennen seuravaa IVF-hoidon aloittamista.

Katjuska-79, aivan ihana uutinen! Onnea! :flower:

Joku jo aikaa sitten kyseli tuota alkioiden uudelleenpakastusta. Paikkana oli Naistenklinikka Helsingissä.

Iik tätä piinan määrää!
Aamulla olin taas niin huonolla tuulella että kaikki vaan ärsytti ja lujaa, tuntuu niin turhalta syytää lugeja kun aavistelen et kohta on kuitenkin täti kylässä ja kuitenkin niin toivon että jostain oudosta, mulle tuntemattomasta syystä olisikin asiat niin, että ns. raskausoireettomuus olisikin syy juuri raskauteen, nyyhkis!
En ollutkaan tiennyt noista disperiini jutuista lainkaan?? Ei niistä taideta klinikalla puhua? Vai onko sitten yleisempää passin kanssa?

Jessie82: meillä taitaa mennä samoja aikatauluja! =)

Yhteistyössä