Juu, hiljastahan täällä tänään on ollut! Mut ainakin mulla tos jossain vaiheessa iltapvällä ja illalla ei tää 2+n keskustelupalsta auennut ollenkaan! Joten ehkä muillakin sama vika..
Eilen iltapuuro ei alkuun meinannu upota olleskaan. Ihan hirveen huudon alotti heti ekasta lusikallisesta ja huutoa kesti lähes tunnin. Sit sen jälkeen sen puuron sai vaan lusikoida rauhalliseen tahtiin hälle. Vähän samantapasta huutoa aikoinaan aiheutti kukka/parsakaali, jos oli enemmän "joutunut" syömään.. Nyt ainoo tommonen ruokavaihtoehto ois tomaatti, mut
voisko tomaatti aiheuttaa vatsanpuruja? Mitään iho-oireita ei oo; itseasiassa en muistakkaan milloin neidillä ois viimeks ollut noin hyvässä kunnossa iho kuin nyt on!
Tänään jäi antamatta tomaattia eikä sellasta huutoakaan ollut, joten huomenna voi taas testailla kuin käy..
Tänään oltiin vauvakinossa. Oli sinänsä ok leffa, mut vähän turhan pitkä kun kesti 2h 20 min. Alkoi neiti siinä ihan lopussa vähän hermoileen (ei kylläkään yhtään pahasti), että täällä on ihan tylsää, tää on jo nähty!
Sit mä oon tänään käynyt kampaajalla ja oon oikein tyytyväinen lopputulokseen!! =) Toivottavasti väri pysyy eikä haalistu ihan heti.
Leivoin suklaakakun; semmosen vähän niinku mutakakkutyyppisen. Huomenna meille tulee appivanhemmat viikonlopuks kyläileen. Lauantaina tulee sitten iltapäivällä lisää sukulaisia käymään ja ois tarkotus mm. grillailla. Syynä juhliin meikäläisen sunnuntaiset synttärit; ei kylläkään mitään tasalukuja tuu täyteen. Eilen tein kakkupohjan ja huomenna ois se tarkotus täyttää.
Luminka, mä oon kans ehdottomasti sitä mieltä, että täykkäri täytyy täyttää edellisenä pvänä, niin siitä tulee sopivan kosteeta!
Nyt sen kesän sitten pitäisi alkaa!! B) Ihanan lämpimiä ja aurinkoisia ilmoja tiedossa!
Anzkuli, joo mä tiedän sen "helmilelun", mitä tarkotat!