Ihanaa lauantai!
Viikko on vierähtäny niin nopee, en ole tännekään ehtiny kirjoitella mitään, pikaiseen oon vaan käyny lukasemassa. Siis meillä on nyt taas joku ihme tyytymättömyyden kausi meneillään. Poika ei ole taas nukkunut päikkäreitä kunnolla, samalla lailla kuin
helmi kirjoitti, et kahdet 20 minsan torkut vaan on tääkin vetänyt ja sellaista kitinää. Ei viihdy hetkeäkään yksin edes leikkimatolla. Mä en pääse edes vessaan yksin, kun nostaa kamalan huudon kun äippä häviää. Mä veikkaan taas noita hammasvaivoja, että ne on ylhäälle kohta puhkeamassa.
Sitten mä olen ravannut joka päivä 2 tunnin vaunulenkin pojan kanssa, joskus jopa 2 x tuon 2 tunnin lenkin päivässä, kun poika on silloin tyytyväinen kun saa istua rattaissa ja katsella maisemia. Mieluummin kävelen itteni puhki vaunujen kanssa, kuin kanniskelen koko päivän kitisevää 8,5 kilosta vauvaa.
Jotain positiivista, et mahdun nyt koon pienempiin farkkuihin, oon vähän kiinteytynyt, vaikka puntari ei näytä muutosta suuntaan tai toiseen.
Mutta
Anzkuli samaa syömishimoa täällä :wave: Ettei toi dieetti tuota mulla nyt oikein tulosta, kun aina kahvin kanssa tekee mieli kakkua. Nytkin mussutin just raparperipiirakkaa kermavaahdon kera.
töihinmenosta oli ollut puhetta. Ei yhtään kiinnostais vielä! Tahtoo nauttia tästä meidän vaivoilla saadusta vauvasta mahdollisimman kauan vielä kotona. Ois kyllä kiinnostava paikka mis voisin aloittaa, mut mut jos me aletaan tehtailemaan toista heti perään. Mut ei oo niin kiinnostusta aloittaa uudessa paikassa ja pamahtaa heti paksuksi...jotenkin ajattelen sitä työnantajaa, et oisko oikein tehdä niin...Niin ja me jouduttais sit käymään taas rankat hoidot läpi, et senkin puoleen hankalaa, tarttis taas niin paljon vapaata töistä. Eikä mul o mikään pakko kiirehtiä töihin. Meil ei ole velkaa ja pärjätään ihan hyvin yhdellä palkalla.
Mun netistä tilaamani
matkarattaat tuli tänään postissa. Ne on samanlaiset kuin Quinny zapp, mut näissä saa sen selkänojan myös makuuasentoon, ja nää on vielä pienempään tilaan menevät ja kevyemmät. Alumiinia ja painaa vaan vähän päälle 5 kiloa.
Maailman kevyimmät matkarattaat, niin ainakin mainostettiin. Ja ihanan turkoosin väriset.
Mä oon nyt ihan hulluna kaikkeen turkoosiin
Pojallekin ostelen kaikkea turkoosin väristä.
Me ostetaan sittenkin uus
syöttötuoli, kun toi miehen vanha onkin niin ränsistynyt tuolla ullakolla, et ostetaan mieluummin kunnollinen mikä kestää. Sellasseen tripp trapp- kopion meinataan hommata.
Mä aina unohdan antaa noita
d-tippoja, mut ei sen niin väliä, kun tuossa korvikkeessa on lisätty deetä ja me kuiteskin ollaan niin paljon ulkona.
Mitäs muuta..niin
vettäannan aina ruoan kanssa vähäsen, en paljoo, ei sitä päivässä mene kuin alle 50 ml.
Nyt meillä sitten osataan
istua, hilaa ittensä selältään istualleen, kun otan käsistä kiinni. Mutta mitään hinkua eteenpäin ei vielä ole. Poika on vaan niin keskittynyt kaikkeen käsillä näpräämiseen. On jo taitava käsistään. Harjottelee sitä pinsetti otetta ja kääntelee esineitä käsissään. Tosi hyvin osaa jo koordinoida käsien liikkeitä.
Ai niin nyt meilläkin on ruvettu
sotkemaan ruoan kanssa. Osas aina niin hienosti syödä, mut nyt puhuu aina ruoka suussa ja on keksinyt puhaltamisen..kiva kun porkkana ja mustikkasoseet lentää suusta :headwall:
Kasvaako nää vauvat muuten yhtä nopeesti puolen vuoden jälkeen kuin tähän asti?Meinaan vaan et mikäköhän koko menis ens talvena ja ens kesänä? Nyt poitsu on 70 senttinen ja jotkut 68 kokoiset vaatteet menee vielä, mut käytetään pääosin 74 kokoa nyt. Laskeskelin et kesän menis 74/80...oiskohan sit talvella vielä 80 vai jo 86 vai kasvaako hitaammin..Luulis toisaalta et se suurin kasvupyrähdys alkaa olla ohi ...vai?