Meillä ei ole virkayskää, mutta poika pitää sitä hassua "muu muu" -ääntä, "vvvvv" -ääntä (huulet tiukkana ja puhaltaa) ja välillä hokee (kun innostuu): "äbyye äbyye". Ja sitten tekee samanlaisia äänenavausharjoituksia kuin meillä oli lapsikuorossa, aloitetaan korkeasta äänestä ja lasketetaan koko skaala alas saakka =)
Otso on jostain syystä viehättynyt mahdollisimman isoihin "leluihin", nimittäin heiluttelee koko ajan pyykkitelinettä ja tuoleja. Tänään veti itkuhälyttimen johdostaan ikkunalaudalta alas, onneksi ei tullut päähän. Tosi tarkkana saa olla nyt kun tuo on oppinut ryömimään.
Meillä edelleen kakkaillaan hyvällä menestyksellä
pottaan (lupasin kyllä etten enää listaa näitä pottailuja, mutta laitanpa kuitenkin väliaikatietoja). Tänään teki kolmet kakat pottaan ja yhdet vaippaan. Lisäksi pari kertaa pissasi pottaan. Oon aina nostanut syönnin jälkeen (+ muutenkin vaipanvaihdon yhteydessä) potalle ja melkein aina tekee vähintään pissat.
Laajensin tänään sormiruokailua
päärynään ja se olikin tosi hyvä pureskeltava kaksihampaiselle. Pysyy sopivasti koossa kädessä, mutta siitä saa jäystettyä jotain nieltävääkin. Tein samaisesta päärynästä välipalaksi tuoreraastetta/-sosetta raastamalla raastinraudan pienemmällä terällä ja voi että se oli herkkua.
Mulla on itsellä noussut uusi into hedelmiin ja marjoihin, kun oon Otsolle tehnyt kiisseleitä ja soseita. Jotenkin kun tietää, että banaanit sun muut ei ole kokonaan oman syömisen varassa, niin niitä tulee ostettuakin (kun mulla loput tertusta usein tuppaa jäämään nurkkaan homehtumaan) :ashamed: Pian tuleekin kiire tuhota loput mansikat tuolta pakkasesta ennenkuin uutta satoa pukkaa (torille)