Pitkästä aikaa tervehdys! :wave:
(Mie taisin viimeksi jo sanoakin, että hiljenen vähäksi aikaa, etten koko ajan oo kirjoittelemassa..)
Ei vaineskaan, en oo vain kerennyt lukemaan & varsinkaan kirjoittelemaan. Vaikka kotosalla tässä enimmäkseen ollaankin oltu, ni ei kerkiä koneella olemaan.
Täällä on flunssakierre meneillään. Suvi-Tuuli oli jopa kuumeessa & oli päiväkodista poissa ke-pe. Emma oli poissa perjantain. Milkalla on edelleen yskä, joka kuulostaa hienolta
.
Onneksi meidän pikku likka ei oo ainut, jolla on "virkayskä". Sitä meillä on ollut varmaan jo ainakin pari kuukautta. Itse, kun rupeaa sille hymyilee, ni entistä enemmän alkaa yskittää
Mie oon antanut myös ihan elovena kaurahiutaleista tehtyä puuroa. Ja hyvin menee alas.
Meidän ruokailut menee jotakuinkin näin:
klo 9-10 aikoihin puuro (aikaisemmin ehkä maitoa)
klo 12 maito+velli
maitoa
klo 14 ruokailu
maitoa
klo 16 hedelmäsose
klo 17-18 maitoa
klo 19-20 iltapuuro
21-22 maito+velli
Ja nuo on todellakin ihan noin aikoja. Maitoa menee välillä enemmän ja joskus vähemmän.
Neiti yleensä menee nukkumaan siinä klo 21-22 aikoihin ja herää 7.30 aikoihin. Mitä nyt eilen nukkui 11-15 & 17-19.30, joten sitä valvottiin vielä 00.00 aikaan
.
Mie oon tässä yrittänyt neuloa miehen mummolle villashortseja, jotka aloitin jo viime syksynä.. Mutta kun on ohutta lankaa, ni mielenkiinto hiipui & en saanut niitä jouluksi valmiiksi.. Nyt sitten jatkoin & lauantaina sain ensimmäisen lahkeen valmiiksi (su oli tavoite).. Joten aloitin toisen lahkeen tekoa.. Sunnuntaina otin mökille mukaan.. Jossain vaiheessa tulin ajatelleeksi, että onkohan tämä samaa lankaa.. Mutta ajattelin: "Ei mulla muutakaan lankaa ole, joka näyttää melkein samanlaiselta". Kotiin tullessa huomasin vyötteestä, että pirskatti, lanka on Novitaa, ja niitä lankoja ei myydä siel liikkeessä, mistä oon housujen langat ostanut! :headwall: 9 cm olin neulonut siis ihan turhaan! Oli kyllä 100%:sta villaa, mutta silti.
Nyt oon sitten vain neulonut ja neulonut.. Katsotaan mlloin housut on valmiit & ilkeekö niitä mummolle ees viedä, ku en mitenkään haka ole neulomaan. Kunhan ei pienet ole!
Viime viikon torstaina saimme Nintendo Wii:n takaisin huollosta, joka alkoi temppuilemaan jo vajaassa viikossa ostosta.. Eihän sitä saanut kuin yli kuukauden odottaa & jouduttiin jo kuluttaja-asiamieheenkin olla yhteydessä. Nyt olen sitten päivittäin tuolla Wii Fit:illä harjoitellut
. Kyllä niissä ihan hiki tulee.
Itsellä on alamaha ihan hirveä lollo.. Istuessa varsinkin alkaa ärsyttää
. Nyt on ollut hieman hiljaisempaa salilla käymisessäkin tämän flunssan takia. Viime viikolla kävin vain ladyjam:issa, bodypump:issa & latinobicissä. Päälle tietenkin nuo wii fit-harjoittelut
.
Huomenna olisi salmen kierto -tapahtuma. Kyseinen tapahtuma on tarkoitettu pelkästään naisille & tänä vuonna on jo 10. kerta. Mulle se on 3. tai ehkä jopa 4. kerta. Viime vuonna olin myös. Lenkki on 7 km. Katsotaan miten jaksan kävellä.
Tässä yksi päivä rupesin siivoilee tuota meidän makuuhuonetta, joka on enemmän näyttänyt kaatopaikalta/varastolta kuin makuuhuoneelta. Ajattelin käydä Milkan lipaston läpi pienistä vaatteista & äitiyspakkauksen verran lähti vaatteita. Samalla tuli käytyä myös meidän vaatekaapin sisältö läpi.
Mutta nyt jatkaa hetkeksi neulomista, jonka jälkeen olisi tarkoitus lähteä käymään kaupassa, hakemaan tytöt päiväkodista & illalla itse nuorisotyön johtokunnan kokoukseen.
Maikki: Kiitos vastauksesta! :flower:
- RD & Milka 6 kk :heart: -