yermasoya: kiitos kiitos =) Mä en enää pysy nahoissani, ihan kuin en ois vuosiin muka missään käynyt
Onnea
irun puolivuotiaalle :flower:
helmi: jospa se ei oikea oksutauti ois :hug:
Sanse: varsin tutun näköinen koira kuvassa, esikoisella kans tuollainen =) Jääks sullakii soimaan nuo laulut päähän? Mulla jää, välillä tosi raivostuttavaa.... "tämä pieni koira lauloi hauhauhauhauhauuu ja kotiin se juoksi...."
:kieh:
Anzkuli: Ihana kuva missä mutustaa maissinaksua
Meillä esikoisesta kans tuollaisia kuvia
Työhalut täällä ihan nollassa!! Jos siis joutuu palaamaan entiseen paikkaan.... JOS löytäisi jotain parempaa hommaa, voisi jopa innostaakin ensi vuoden puolella lähteä työrintamalle. Mutta tosiaan ei kiinnosta pätkääkään tuo mun vakiduuni
Aloitin siellä aikoinaan kesälomansijaisuudella. Ei ennättänyt loppua kun olin jo ehdolla vakipaikkaan yhden toisen kanssa =) Sitä ennen olin koko ajan et voi hitto mikä paikka, enkä tykännyt olla siellä. Sit kuitenkin otin paikan vastaan, hienoahan oli saada elämäni eka vakipaikka!
Mitään muuta iloa en ole paikasta saanut kuin LOMARAHAT
Niitä kun kivasti tulee äippälomien aikana.. Eli tavallaan ihan tyhjästä kun en ole duunissa ollut sitten kuin tammikuussa 07...
Esikoinen on jo mummolassa, mies lähtee kohta sieltä takas ajelee... Laitoin vähän musaa kuulumaan, pienin nukkuu päikkäreiltään
Kalliiks tulee kyllä ulos lähteminen, piti käydä vielä ostamassa valkoinen neulepaita
Eilen sit ostin valkean laukun ja vyön... Hamekin on vasta henkkamaukalta tilattu, paita kerran pidetty, kengät vanhat sentään
Mut nyt on vähän uudistettu vaatevarastoa jälleen... En hirveästi olekaan parin vuoden aikana (omasta mielestäni
) ostellut, äippävaatteita tosin tuli ostettua mut nekin sain kaikki myytyä huutiksessa ja kirppiksella =)
Sellaista täs mietin, että
ostaakohan kukaan käytettyjä kestoliivinsuojia? Et viittinkö laittaa myyntiin esim. huutikseen? Ite tehtyjä ovat, toiset onnistuivat tosi hyvin! Ovat kuitenkin kosteussuluilla, eikä maidot tulleet yli jollei ihan paljon vuotanut rinnat...
Paljos muuten d-vitamiinia pitää antaa kun täysin korvikkeella? Mulla ei muistikuvia enää.. Oona nimittäin antanut sitä viitta tippaa edelleen
Tuli noista
Anzkulin kestosuoja-jutuista mieleen et mulla ei oo vielä tullut toisia menkkoja... JEE!! Ekat tuli siis heti jälkivuodon perään.. On kyllä pidemmän aikaa tuntunut mahassa et voi kohta tulla, mut ei oo vielä onneks. Kohta saa kaivaa rätit kaapin ylähyllyltä, jos oma hormonitoiminta pääsee alkamaan kunnolla :headwall:
No niin, nyt jos vaikka lopettelis... Hirmuiset party-fiilikset ei uskokaan
Päivänjatkoja :wave: