Moikkelis!
Ihana aurinko & mahtava sää muutenkin B) . Joku nauttii mielettömästi tästä helteestä
.
Vielä en ole edes uimaan päässyt. Keskiviikkona menin tyttöjen kanssa käymään porukoilla & unohdin omat uikkarit matkasta. Vesi oli niin lämmintä, että pystyi vain kävelee polviin asti vesi.
Torstaina sitten kävin myös tyttöjen kanssa tuossa meidän lähellä olevalla uimarannalla, jonne käveltiin. Niin vesi oli pirun kylmää. Ei toivoakaan, että olisin mennyt uimaan.
Tänään oli miehen serkun 11-vuotis synttärit. Ihanaa oli seurustella ihmisten kanssa & olla koko päivä ulkona. Kesken juhlien kävin Milkan kanssa vaunuilemassa pienen lenkin. Kotiin tulin vaunuillen & esikoinen pyörällä. Olisin hölkännyt koko matkan, mutta esikoisella näkyy olevan liian pieni pyörä, ku näytti ajo välillä epätoivoiselta.. Kun spurtin otti, ni hyvä ettei kaatunut :/.
---------------------------------
Saunassa meidän neiti käy kylvyssä. Löylyä en heitä, mutta kylpy tapahtuu saunassa siis.
----------------------------------
Minusta on ihanaa, ku lapset on pienellä ikäerolla. Heistä on vanhetessaan toisilleen seuraa. Ja kieltämättä, joskus on erittäin pinna kireällä, mutta hetkessä saavat mielen paremmaksi.
----------------------------------------------
Ylhäällä näkyy jo neljäskin hammas pilkottamassa. Neljä alhaalla, 2 ylhäällä näkyy jo kunnolla ja niiden lisäksi kaksi pilkottaa
.
Toissa päivänä neiti oppi nousemaan itse istumaan. Voi sitä riemua, kun näkee kaikkialle & leluillakin on mukavampi leikkiä. Mutta sitten, kun on tarpeekseen saanut istua, niin silloin huudetaan apua. Ei kuitenkaan osaa laskeutua alas. Tukea vastenkin osaa seistä erinomaisesti.
----------------------------------------
Eilen kävin pitkästä aikaa kampaajalla & pidennykset lähti pois. Ihan oudolta tuntuu olla oma tukka päässä
. Ei tänään miehen mummokaan tunnistanut
. Ihmetteli synttäreillä toisille, että kukas vieras nainen se vaunujen kanssa tänne tulee
. Kysyi miehen serkultakin, että tulinko heidän kyydissä
.
Tässä kuvaa:
-------------------------------
Mie niin kateellisena kuuntelen, kun monet o päässyt miehen kanssa illanviettoon.. Kunpa mekin päästäisiin.. Mie haluaisin, että mummot kysyisi: "Voinko ottaa tytöt päiväksi hoitoon tai jopa yökylään". Enkä siis tarkoita kaikkia kolmea kerralla, vaan nuo kaksi vanhempaa. En itse viitsi kysyä, ottaisitko yökylään/päiväksi hoitoon.. Koska haluan, että ottaavat vapaaehtoisesti.
Kyllähän siis miehen äiti tai mun sisko tulee kahtoo välillä, kun käydään kaupassa.. Mutta ei se oo sama asia.. Ja silloinkin tuntuu miehen äiti aina: En minä kerkiä teidän luona tulla käymään.. Jos käy, niin aina on pika visiitillä. Sitä, kun ollaan puoliso löydetty pieksämäeltä
---------------------------------------------------------
Tavallista maitoa annan vasta vuoden ikäisenä.. Mitä nyt jäätelöä neiti on ihan vähän maistanut.. Ja sitä olisi kyl mennyt enemmänkin
. Eikai vain äitiinsä oo siinä tullut
------------------------------------------------------------
Mie haluaisin itse tehdä ruisleipää, mutta en osaa.. Eikä kyl oo leivinuuniakaan eikä ohjetta.. Tai vaaleaa..
-----------------------------------------
mainanna: Ei meilläkään vielä puhetta yms tule, joten älä ole huolissasi tuosta liikkumisesta. Kaikki tulee aikanaan! :hug:
Jokos häävalmistelut kaikki o jo valmiina? Onnea näin etukäteen!
--------------------------------------
meil ei oo mitää muita kesäsuunnitelmia kuin se, että vietetään perheenä mahdollisimman paljon aikaa, ku elokuussa jatkan oppisopimusta, joten olen sekä töissä että koulussa.
---------------------------
kuunkulta: Kylläpäs repesin tuolle Ämmälle
. Millon meidän neiti osaa puhua
. Meidän neidille kelpaa kaikki lelut, mitkä vain annetaan. Eniten oikeastaan kuitenkin pallot+kovemmat lelut. Isompien keittiötarvikkeet yms.
Mie kokeilin tässä vähän karheempaa ruokaa milkalle, ni rupes kakostelee. Ja meidän neidistähän ei mikään hienohelma tule. Mie en rupea pahemmin soseuttelee
. Puuro kyl menee moitteetta alas.
Mie ite oon kans sitä mieltä, että herkkuja ei joka päivä.. Ja niitä todellakin kerkiää vielä syömään. Jäätelöä tosiaan vain maistoi teelusikan kärjestä vähäsen. Ja kerran viikossa on meillä karkkipäivä. Joskus on jopa niin, että joka toinen lauantai.
----------------
iru: Hienon grillin on mies tehnyt! :flower: Mieheni kans suunnitteli ens kesänä tehdä itse grillin, mutta katsotaan miten käy.. Vai ostetaanko kaupasta suoraan.
------------------
Nyt vasta muistin, että enhän mie ees oo muistanut kertoa, että meillä hajosi vesisänky.
Ja ostettiin sitten 180cm:n jenkkisänky, vaikka tarkoitus oli ostaa vain 160 cm:n jenkkisänky. Myyjä teki sen verran hyvän tarjouksen, ettei siitä voinut kieltäytyä. Lähti 1300e:n sänky matkaan. Että siinä on ihana nukkua. Varsinkin minun selälle älyttömän hyvä.
--------------------------
Anzkuli: Kosteuspyyhepaketti on myös Milkan suosikki
. Korista menee itse sen ottaa, että pääsee rapistaa
.
-----------------
Kissanpentukin meil o ollut jo kohta kaksi viikkoa. Ens viikon maanantaina tulee kaksi viikkoa täyteen. On kyl niin ihanan lutuinen.
---------------
Näin pikkasen taas tekstiä.. laittaa neidit nukkumaan.
:wave: