maarias: mulle tulee siis tuohon "laskelmaan" mukaan lapsilisät kahdesta lapsesta. Jonkin verran taitaa tulla sitä hoitolisää kun ei meidän 4hlö:n perheen tulot ylitä sitä enimmäisrajaa...
yermasoya: mä veikkaan että ei vaikuta lomarahojen maksu jos ne maksetaan ENNEN hoitovapaan alkua! Mutta täysin varmahan en asiasta ole,ei siis kannata ihan täysillä luottaa mun arvailuun
Mut noin itellä meni vuos sitte..
Ja
lomarahasta, en tiedä onko jokaisella alalla niin että ne pitää maksaa lomapalkan yhteydessä. Meillä on nyt ainakii niin.
Anteeks jos joku teistä on puhelinmyyjä... mut vähäks ärsyttää!!! Just tuossa joku soitti, "kun olet ollut niin hyvä asiakas meille, tarjoamme nyt veloituksetta 6kk." Mä töksäytin heti perään että ei kiitos, kun kuitenkin joudun tilaamaan siihen päälle vielä ja maksamaan
Ainahan siihen täytyy tilata vielä, en ne täysin ilmaiseks voi koskaan mitään laittaa tulemaan...
Mainanna: Onneks meillä eivät maksaneet sitä 3kk palkkaa äippäloman alkuun.... HUH! Siis oishan se kuulunut maksaa, mut jäi pienemmäks kuin tuloista laskettu äippäraha. Joten eivät siis maksaneet.
Meillä molemmat tytöt nukkuvat. Pienin meni jossain 11 jälkeen päikkäreille. Isompi oli ulkona ja söi siellä lounasta
Tosin siitä ei meinannut tulla mitään, pelkää hulluna kaikkia ötököitä, myös lenteleviä voikukan siemeniä
REPPANA.... Ei auta vaikka kuinka koittaa selittää... Lopulta laitoin neidin nukkumaan, itkee tihrusti vaan. Onneks halus itekin sänkyynsä... Huoh, mun vapaahetki =)
Tosin meni pitkään ennen kuin tähän selvisin, piti tyhjentää pyykkinarut että sain lisää kuivumaan...
Meillä oli taas suht ok yö. Neljän aikaan heräsin taas siihen
kauheeseen narinaan mitä pikkulikka pitää |O Ei siinä oikeesti voi nukkua.. Sääliks kävi jo miestä, sillä herätys aikaseen. Annoin sit maitopullon vetäistä tyttösen, siihen sammui. Sit jollain aikaa aamulla piti taas ääntä, nukahdettiin kuitenkin molemmat.
Ihanaa, vihdoin lämmintä =) Eilen illalla oltiin isomman kanssa pihalla, kastelin kukkia ja kylvin nurmikon siemeniä etupihalle... Tunnin verran pienimmäinen oli iskän kanssa. Välillä itki ja hetkeks rauhoittui. En uskaltanut näyttäytyä koko aikana, ois tullut kauhee huuto :/ Mut tuolleen se vaan pitää isän hoiviin jättää jos joskus meinaa "vieroittaa" äidistä