Tää kenkkuilee jotenkin kummasti, kun valitsee jotain hymiöitä tai tummennusta tms, niin hyppää jonnekin muualle.. ja sitten tekstit katoaa.. Täytyy koittaa välttää hymiöitä..
Joo, siis miehet on ihan anuksesta.. :O Eilen viimeks tuli kiukuteltua sekä ihan aiheesta että sitten vähän aiheen vierestäkin! Mutta oli kai siitä (hetkellisesti) jotain hyötyäkin; ainakin mies kovasti yritti "miellyttää" ja tehdä pieniä askareita..
Esim. vaipanvaihtoa vapaaehtoisesti tarvitsematta pyytää!
Meillä on turvaportit portaikkoon vielä laittamatta, mutta ei toi neiti vielä konttaa/ryömi, joten sinänsä ei oo kiirettä.. Yhtäkkiähän se tarve sitten varmaan tulee, joten eipä haittais jos siihen jo etukäteenkin valmistautuis! On siitä puhetta ollut ja vähän mietintää, miten ja millaisen laittais mutta siis puhetasolla vielä..
Oon mäkin vähän ihmeissäni lueskellut kuinka pitkälle oppineita lapsukaisia teillä monella on!! :O ..konttausta, portaitten nousua, kävelyä tukea vasten.. jne. Meillä tyttö on nyt ihan innoissaan vatsalleen kääntymisestä; ei pysy montaa sekuntia selällään kun jo mennään! Mut ei se osaa sitä kuin toiseen suuntaan!
Sit vauhdikkaasti pyörii napansa ympäri ja jollain tavalla hilaa itseään muutamia senttejä, niin ja peruuttelee vähän.
Nyt on ukkokin tajunnu, että meillekin täytyy hankkia matkasänky ennenkuin lähdetään mihinkään lomareissuun. Eihän toi enää pysy missään, missä ei ole laitoja vastassa.. Nyt on myös yöt vähän häiriintyneet, että heräilee pari kolme kertaa yössä huutelemaan ja jossain vaiheessa yötä kääntyy mahalleen nukkumaan. Viime yönä nukahti kyllä molemmilla kerroilla ihan itse; eka kerralla poikkesin ekaks vessaan ennenkuin menin katsomaan tyttöä, niin siellähän se veteli rauhallisena unta palloon. Tokalla kerralla en ehtinyt edes sängystä nousta kun toi jo hiljeni.
Nyt on vissiin joku dieettikausi iskenyt! Ei nimittäin puurot ole kunnolla tehny kauppaansa ja vielä huolestuttavampaa kun (liha)kasvissosekaan ei kelpaa! Ennen on vaan saanut lusikoida suuhun miten on ehtinyt. No kai se into taas löytyy.
Neiti sai to-pe-la ekat kerrat pienen määrän lohta ja vähän tuli punottavia läiskiä kasvoihin ja kaulaan.. Mahtaisko olla allerginen!? Nyt on jo parempana iho kun ei pariin pvään ole kalaa syönyt. Täytyypä muutaman pvän kuluttua kokeilla uudelleen.
Hei, voisko joku viisaampi/kokeneempi neuvoa sellasessa asiassa kuin, että kannattaako pitää kaikki kertyneet lomapvät tossa ennen hoitovapaalle siirtymistä?? Mä muistelisin, että oisin joskus kuullut, että joku jippo oli johonkin haudattuna, mutta en muista mihin..
Siis, että rahallisesti voi joko jäädä saamatta jotain rahoja tai päinvastoin voi saada enemmän jos tekee jotenkin tietyllä tavalla.. Voi olla, että olen ihan väärässä ja hakoteillä mutta..?? Tai liittyköhän se siihen, missä vaiheessa sitten irtisanoutuis tai jotain..
Eijeijei.. nyt ollaan niin hukassa ja neidin pöksyissä haisee, että katson paremmaksi poistua takavasemmalle!