11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

Päiviä täältä! Mä joudun taas kirjottaa Wordilla kun mun tietokone jotenkin ylirasittuu täst kaksplussan saitista ja sulkee ittensä aina kun koitan kirjottaa. mut tää on vähä tylsää, ei tuu kommentoitua niin paljon kun joutuu hyppimään edestakas. Paranemisia kuitenkin toivottelen kipeille lapsosille, Sansella ja Maikilla pikkupotilaat oli ainakin!

Tänään oli täällä ihana aurinkoinen kesä(kevät) päivä, valkovuokot kukkii ja linnut laulaa! Kävin taas työpaikalla ihmettelemässä tytön kanssa ja hänellä oli hauskaa kun kollegat pyöritteli. Sitte tuli ripulikakka joka joudittiin vaihtaa siinä toimistonpöydällä. Kyllä on elämä kovasti muuttunu puolessa vuodessa, nyt tuntuu niin hektiseltä tuo työelämä että ihan pukkas stressi jo pelkästä kattomisesta!

Niin meillä mies ei onneksi pilki, mutta eipä täällä paljon tuota jäätäkään. kerran sai Suomessa uistimella hauen niin meinas itkuun pillahtaa kalaparan takia. Mutta tuo sairastaminen. niin eihän se mitään, että tyttö tekee hampaita ja on ripulissa ja mulla on korvatulehdus: Me ollaan vaan VÄHÄN kipeitä. Nyt miehellä on hermo jumissa kylkiluiden välissä (tän selvittämiseen tarvittiin tietty monta erikoislääkärikäyntiä.) Hän on TOSI kipeä - niin kipeä ettei pysty katsomaan internetistä karttaa vaikka voikin pelata netpokeria.. No saimpas valittaa. Tylsää tässä on se, että jossei hän pysty ajaa ni myö ei päästä anoppilaan täyshoitoon pääsiäiseks ja saadaan vaan nuhjaantua täällä kotona. Tai sitte lähden tytön kanssa junalla.

No eihän täällä kaikki lapset viellä syö lehtipihviä ;) Mutta onko ketään jonka lapsi olisi pelkällä kasvisruokavaliolla? Meillä on mietinnässä, mutta taitaa kaatua idea viimeistään silloin kun mies jää isyyslomalle kun tyttö on vuoden. Ehkä pääsiäisreissun jälkeen alan pikkuhiljaa maistattaa. Tänään tuli tytölle 5 kk täyteen!

Apua monta eri lelulaatikkoa? Ja mä kun ajattelin aina pitää tytön tavarat siististi pikku korissa. Ei ainakaan mitään barbeja ja bratzeja ostella!!!!

:LOL:

Kiitokset blogikehuista! :) En oo ruoka-alan ammattilainen vaan innostunut harrastaja ja kotikokki. Salaisena haaveena miulla ois kyllä kokin tutkinto, mutta se varmasti jää ihan vaan haaveeks. Ja eihän sitä sit vanhalla iällä enää niin raskasta alaa jaksa ruveta opiskelemaan. Nyt en ookka muutamaan päivään päässy laittelemaan uusia juttuja sinne kun on tää lähiverkkorojekti vielä meillä kesken enkä pääse käsiks noihin arkistoihini vielä. Pitää kattoo jos huomenna saisin jotain laitettua esillekkin! Tänään varsinki tein niin simppeliä ja hyvää arkiruokaa että! Kyllä maistui koko poppoolle!

Jossain pokkarikameroissa on noita erilaisia valmiita ohjelmia millä voi kuvata just esim. liikkuvaa kohdetta, muotokuvaa, maisemaa yms. Siellä on sit joissain kameroissa tuommonen food-asetus kans. Meillä tosin (tai siis miehellä ) on järjestelmäkamera, sillä otan kuvat yleensä puoliautomaatilla ja lyhyellä putkella.

Selkä on miulla nyt tosi kipee, en pysty leeviä nostelemaan ollenka ja kävelen ihan könkkäsemällä ja vinossa. Miulla oli nuutin aikaan ihan samalainen juttu mutta paljon pahempana. Miulla helposti selkä kipeytyy ja nyt varsinki vauvan kans nää asennot ei aina oo kauheen ergonomisia... Ja kun ei jaksa/kerkee/saa aikaseks jumpatakka, niin vielä helpommin sit jumahtaa. Mies jää huomiseks kotiin auttelemaan, toivottavasti sit jo pärjättäs torstaina ihan keskenämme.

rd, saako udella...miksi mikkeliin? ja eikös ne pullat kannata laittaa uuniin nyt sitten samantien ja laihduttaa sitten kerralla? ;)

maotao. ihana sinua!! :LOL: vai nätisti vaan pikkukoriin...niin joo, niin mäkin aattelin..ja että meille ei tule muovisia leluja, vain puisia ja kehittäviä ja sisustukseen sopivia, vaan kuinkas sitten kävikään? :saint: Eivaan, niinkauan kuin muksu ei ite vielä osaa vaikuttaa leluvalikoimaan on hyvä pyrkiä kohti omaa ideaansa lelujen laadusta, ja ihan oikeesti kyllä mä kauhistelen tätä romumäärää!!! Puolet on turhaa ja yritän kärrätä niitä risoja roskiin, vanhimpia vaihtoon ja vintille, vaan poika tuntuu muistavan jokaisen pikkuisen legoukkonsakin ja vieläpä usein muistaa minkä romukopan pohjalta sen löytää. :heart:

meillä pikkumies kukkuu vieläkin, perskules! On jo pitkään ollut ysin aikaan unessa, nyt sitten kirkuu ja päristelee ja katsoo isin kanssa jalista! :D

leluja joo, niitä meilläkin riittää!!! Ja pehmoleluja varsinkin! On koiraa, kissaa, nallea ja vaikka mitä ihmeen turrukoita! Eikä tyttö edes niillä leiki :LOL: Anoppi on kaikista pahin tuoja.. Siitä ne on vaan niin ihania, ollaan kyllä hienovaraisesti vihjailtu että niitä alkaa olemaan yksi kaappi jo täynnä :whistle:
Ja vielä viime kerralla vauva sai "ihanan nuken", pehmo-versiota sekin :headwall: No, oon sit säkillisen vienyt jo mun vanhempien luo, leikkiköön lapset niillä sitten mummolassa käydessään :saint:

Iltaa!

Kyllä mä oikeasti teen muutakin kuin seurailen keskustelupalstoja kaikki päivät (moneskohan kerta tää on tänään kun kirjoitan...), mutta oon koko päivän työstänyt koneella materiaalia, kun teen iltatyönä pientä opetusurakkaa. Välillä pitää huilata täällä palstoilla :whistle:

Pojalla rohina vain jatkuu, mutta on muuten ollut hyväntuulinen ja reipas. Nukkui mukavat 5 tunnin päiväunet iltapäivällä! Tein illalla riisipuuroa "aikuisten annoksen" paketin mikro-ohjeen mukaan ja jäbä veteli iltapalaksi koko satsin! Sen jälkeen vielä vähän tissimaitoa ja ilmoitti vatsan tulleen täyteen läväyttämällä leveän hymyn :D

RD, mun mielestä 50 euroa on jo aika paljon lahjarahaksi. Meillä oli omissa häissä lahjalista ja sitten rahatoive, niin kaverit laittoi sellaista 20-25 euroa/pariskunta.

Nyt öitä, että oon huomenna illalla virkeä ope =)

HUomenta

Täällä herätty vartti sit. :eek:
Mulla meni eilen illasta ääni ja kurkku on törkeen kipee. Leevi pamahti yöllä aivan tukkoon.Nenä täynnä tavaraa ja ei tunnu oikein ulos tulevan ja yskänkin lykkäs. Onneks on tänään se lääkäri niin saa katsoa sen antibiootin aloitus tarpeen.Nyt menee siis pelkästään antibiootti tippa.
Ite oon nukkunu ehkä pari tuntia kun esikoinenkin tuli viereen ja sillon en oikein osaa nukkua kun hän niin kovin pyörii.
taidanpa lähtee kokeilee unta vielä hetkeksi. :wave:

huomenta!
Se olen minä, jos kuka täällä palstalla asuu!! :LOL: :LOL:

Nyt ei kyllä jouda kuin pikasen merkin jättään, ja päivän askareisiin, jo jatkais vaatekaappien siivousta, ulkoilis, tekis makaroonilaatikon ja iltapäivällä mulla kampaaja; leikkaus ja raidat/väri.. :D :D :D :D

mukavaa päivää kaikille!!

Leluista on ollut kovasti puhetta. Meilläkin tuntuu pyörivän noita isosiskon tilpehöörejä ympäri asuntoa, vaikka yritän niitä aina kuljettaa takaisin omaan huoneeseen. Ja nämä pääsiäismunatavarat on vihoviimeisiä. Ne on pakko säilyttää vaikkei tyttö niillä edes leiki...Pitää varmaan "vahingossa" heittää menemään siivouksen yhteydessä tai sitten pitää vaan neuvotella tytön kanssa, on kuitenkin jo kohta 7 vee, että ymmärtää jo että kohta hukutaan tähän lelumäärään.
Häälahjaa on kyllä hankala miettiä välillä, varsinkin jos ei ole lahjalistaa. Me ollaan yleensä laitettu rahana se 50 ? tai ostettu jotain suurin piirtein samalla summalla. Itsestä tuntuu 20 ? jotenkin pienelle summalle, vaikkei pieni raha olekaan. Tämä euro kyllä hämää. Ollaan tosiaan tuo summa käytetty riippumatta siitä kuinka läheisiä hääparille ollaan. Mutta nuo lahjalistat on vaan toiveita, tärkeintä on varmaan että vieraat saapuvat paikalle ja nauttivat juhlasta.
Jaahas, pitää varmaan yrittää irrottautua koneelta ja aloittaa siivous. Aurinkoista päivää kaikille!

huomenta!

on se jännä kun sitä ekana melkein aamusta tulee lukemaan ihmisten kuulumisia..en mää yhtään koukussa oo en... :LOL:

no ei menty vauvakerhoon sitten kummiskaan kun nukuttiin melkein kymppiin asti.tosin vilho nousi syömään 5.45. ja sit 7 heräs mut nukahti puol yhdeksän maissa vielä sit noin tunniks.

taitaa banaani vetää mahan aika kovalle kun nyt kahtena päivänä poika on kakkaillut kauhealla väännöllä semmoisia kunnon kokoisia kikkareita! :eek: normaalistihan kakka on ollut ihan "perusmuusia" eli just semmoista mitä on oikeen "kiva" huuhdella vaipasta irti
tänään taitaa jo kolmannen kerran tulla palloja vaippaan,sen veran väännöltä taas kuulostaa tuossa viltin päällä.

se sademetsä-leikkimatto mitä silloin joskus metsästin ja löydettiin ja oli tosi hyvä pojalle on nyt jäämässä vähän käyttökelvottomaksi,ainakin hetkeksi. on sen verran kapea että kun poika käännähtää mahalleen siinä niin tulee se lelukaaren reuna vastaan,sittenpä ollaankin aina vähän hullunkurisesti mahallaan sitä vasten :heart:

oikeesti...vaihdoin vaipan tunti sitten,sitä ennen mies vaihtoi sen seiskan aikaan ja nyt varmaan on mentävä kohta uusiks...täytyypä alkaa banaanin kanssa syöttämään myös sitten luumua että tulis kerralla kunnon lastit

ai kun ihana aurinkoinen päivä tänään! pakko lähteä ulos lenkille! B) ostettiin Vilholle baby-bantzin (tai jotain sinneppäin) retro-aurinkolasit,on poitsu hieman hauskan näköinen niissä,täytyykin tänään ottaa vähän valokuvia pojasta ulkotamineissakin

Huomenia!

Eilinen meni taas niin nopsaan, etten ehtinyt kirjoittelemaan. Lukemassa kyllä kävin.
Käytiin eilen tosiaan Reiman tehtaanmyymälässä, saatiin kun Vili syntyi miehen työpaikalta 80 euron lahjakortti sinne. Ja iiiiso kassillinen vaatetta sillä saatiinkin! Ostettiin mm. toppapuku ensi talveksi, oli -50 % alella melkein kaikki toppavaatteet. Täytyy vaan toivoa, että on edes suht oikeaa kokoa, otettiin 86 ncm.

Tänään herättiin aika pirteinä kasin jälkeen, pojukin malttoi sinne asti nukkua. Nyt täytyis alkaa siivoilemaan, ärsyttää kun on niin kirkasta ja aurinkoista että ihan kaikki pölyt näkyy :( Ja meillä kun on toi koirakin, niin sitä karvaa ja pölyä riittää. Se yhdistettynä mun siivousneuroosiin, ei ole kovin hyvä yhdistelmä...

Anzkuli mulla on samalla lailla ollut selkä jumissa jo kaksi viikkoa. Ja heijastuu tosiaan toiseen jalkaan, niin että tuntuu et jalka lähtee alta. Kävin sitten maanantaina lääkärissä siitä, ja hän tuli siihen tulokseen että issias-hermo on tulehtunut :/ Arsenaalin lääkkeitä antoi mukaan, ja hierojallakin kävin. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa helpottamaan. Mutta en tosiaankaan toivo kenellekään, on sen verran viheliäisiä nuo selkävaivat.

Jaahas, nyt tuli mies vaunulenkiltä kotiin, poju jäi ulos nukkumaan. Eli imuri vaan esiin ja hommiin!

ainiin, mainanna, sanoitko että kävitte Parkanossa siellä reima-tutan myymälässä? me käytiin kanssa siellä pari viikkoa sitten kun siellä oli jotkut penkojaiset! oli tosi paljon väkeä, ihmiset oikeesti ostoskärryittäin kantoi kamaa pois sieltä!! itselle mukaan tarttu vaan pari uusretropotkaria ja joitain lapasia ja sen semmoista.

joo tuli sit kolmannetkin kiinteet kakat (varmasti siis haluatte tietää... )

nyt pyykkikone laulamaan,pitäis ehtiä kolme koneellista pestä,pestä astiat,siivota,pakata,käydä ulkona lenkkeilemässä ja kaupassa ennen huomista lähtöä mummolaan

Käytiin siellä lekurissa, Leevin korvat alkaa parantua mut se bakteeri mikä siellä kasvaa niin on taas joku tujakka pöpö. Lääkäri sit soitti Kyssiin josta mulle soitti lasteninfektiolääkäri ja sovittiin että jos kuumetta tulee tai Leevin olo huononee niin sit suoraan lastenpäivystykseen ja mietitään lääkitystä sit siellä mut pyrittäis oleen ilman suun kautta otettavaa. Kävin sit ite samalla lääkärissä ja mulla on myös korvatulehdus. Mistähän näitä oikein jatkuvaan tulee. :eek:

onnea Leevi! :flower: =)

mut nyt oikesti mun on mentävä pois tältä koneelta,tuntuu kans että asun täällä palstalla... no sain mä yhden koneellisen vaippapyykkiä pyörimään ja astiat pestyä. nyt vihdoinkin poika alkaa simahtamaan syliin, saispa sen sit kipattua sänkyynsä kun sisko ilmoitti tulevansa kaffelle :)

Mainanna: miullaki oli joskus nuorempana iskiasvaivaa ja se oli kyllä melkosen kauheeta. Just se säteilevä kipu! Nyt ei onneks oo semmosta, on vaan kipee että ei pysty kumartelemaan ollenka ja sängystä ja tuolilta pitää nousta hieman kiemurrellen... Lattialtaki jos jotain meinaa ottaa niin kyykistyä pitää. Leeviä en oo koittanukka nostella tänään, koitan huilia selän kans jos mies pääsis sit huomenna töihin taas. Ei tää nyt onneks ainaka pahempaan suuntaan oo menny...

Heh! Luin tuossa että noonille tarttui mukaan penkojaisista vaan pari potkaria ja joitan lapsia... :LOL: :LOL: :LOL: Joku äiti lähti varmaan sit kotiin ilman lapsia (ja auto täynnä vaatetta sit) :D

Leeville onnea!! :) Meidän leevi on melkein tasan kuukauden "jäljessä", eilen tuli 5kk! Ja tänään eka hammas oli läpi! :)

Eipäs sen kummempia tällä kertaa!

Hyvää päivää myös täältä! Herätty on jo seittemältä, mutta kummasti sitä vaan tekemistä piisaa niin että konelle ei kertakaikkiaan ehdi!

Leluista on ollut puhetta... isoilla pojilla on melkoinen valikoima kaikkea sälää, ja kun tuntu tuossa joku aika sitten että huoneessa ei pääse enää edes kävelemään niin laitettiin suurin osa leluista pussiin ja varastoon. Yksi lelukopallinen jäi pojille käyttöön. Joka ilta me yritetään saada pojat siivoomaan huoneensa, yleensä varsin vaihtelevalla menestyksellä, mutta sitten kun pikkuväki alkaa liikuskelemaan niin kuri kiristyy! Pojat jo etukäteen kammoksuvat sitä että pienet tulevat sitten heiän huoneeseensa sekottamaan leikit. Totesin vaan että elämä on... :LOL:

Täällä on ihana ilma. Ajattelin viedä pikkuväen ulos lenkille eka kerran sairastelun jälkeen, nyt saa kllä kotona jumittaminen riittää! Ovathan nyt lupailleet pääsiäiseksi hyviä ilmoja, kiva kiva!

Syömisistäkin ollut juttua. Meillä mennään näin: aamulla ensin maito, hetken päästä sitten puuro. Aamun pikkupäikkäreitten jälkeen tulee hedelmävälipala ja sitten ennen pitkiä päikkäreitä maitoa. Herättyään taas maito, ja sitten jonkin ajan päästä lämmin ruoka. Kellosta riippuen saatan välissä antaa maitoa ja illalla sitten ennen pesuja iltapuuro ja just ennen nukkumaanmenoa maitoa. Näin tuntuu menevän nyt hyvin.

Nyt tarvii ajaa tuo keskimmäinen jannu ulkoilemaan, pienet on torkuilla ja isoimmat miehet marketissa.

HM

Päivää pinoon! Kylläpä taas piristi teidän juttujen lukeminen! =)

Meillä meni pääsiäissuunnitelmat uusiksi, kun minun äiti teloi kotona itseään :|. Ei mitään hengenvaarallista, mutta pieni luunmurtuma ilmeisesti kuitenkin lonkan seudulla, sairaalassa vielä tutkittavana ja hoidettavana. Tarkoitus oli mennä anoppilaan, mutta nyt päädyttiinki sit tänne Keski-Pohjanmaalle, kun isäkin on reissussa ens viikkoon asti ja velipojat asuu niin kaukana ettei pääse niin helposti tänne siirtymään... Onneks kissat oli jo täällä valmiina hoidossa niin ei tarttenu koko sirkusta sentään pakata :). Pitkästä aikaa taas ajeltiin pidempää matkaa tytön kanssa autolla ja hienosti jaksoi tyttö istua vaikka nukku vaan vähän alkumatkasta. Nälkä alkoi tulla jo loppumatkasta niin aattelin että kokeillaanpa tota pulloa, jota ei sitten tammikuun oo halunnu/osannu juoda... melkein puoli tuntia tyttö sen kanssa ähelsi, puri ja kiskoi, muttei kuitenkaan hermostunut. Sit ihan yhtäkkiä hoksas, että näinhän tää toimikin ja hetkessä vilahti 70ml korviketta! :)

Pukemisista... musta aina tuntuu että mä ylipuen tuota ressukkaa, mutta se tuntuu nauttivan lämpimästä, ja alkaa kiemurrella vaunuissa, jos jättää vaatekertaa pois. Vilukissa, taitaa tulla äitiinsä :). Päällä on yleensä body, sukkikset, collegehousut, neuletakki, kypärämyssy ja villapipo, tumput ja töppöset. Sit päällä vielä äp-toppahaalari... ja koko paketti pakattuna vaunuihin, joissa on tavallaan vielä oma lämpöpussinsa, joka tosin ylettyy vaan vyötärölle asti. Kelit täällä on ollu vielä nollan paikkeilla, pari astetta yli tai alle.

Kiitokset syöttötuolineuvoista! Tripptrapp-tyylistä kopiota mekin katteltiin alustavasti, muttei oo vielä hankittu. Saas nähä hankkivatko anoppilaankin vielä tuolin: olivat ostaneet oikeen pinniksen ja hoitopöydänkin kuulemma ihan meidän vierailuja varten, eikä me olla vielä ees päästy käymään... pari kertaa jo peruuntunu meno. Appiukko nauroi, että kaupassa oli kysytty heiltä (melkein kuuskymppinen pari), että onko teille lapsi tulossa :D

Meillä on kyllä ne lehtipihvit jo suunnitelmissa! No ei sentään... Mä en voi sietää poronlihaa ja mies sitten oikein asenteella uhos, että tyttö kyllä saa syödä sitä. Sanoin sit sille, että parempi alkaa jo hommaamaan sitä lihaa, kun kohtahan se 6kk jo lähestyy niin aletaan sit maistelee sitä poroa. Miesraukka jäi suu auki hämillään seisoo :D. Nyt ollaan vasta soseissa menossa: bataatti, porkkana, peruna, parsa, päärynä ja vähän mustikkaa kokeiltuna... omasta tekemästä pottusoseesta näytti tulevan vähän ihottumaa poskiin, mut sit kaupan vihannessekotuksesta jota aiemmin kokeiltiin, ei tullu mitään... se mun sose oli kyllä muutenkin sellaista liisteriä, että oli tytöllä vaikea sitä syödä. 5kk alusta ois suunnitelmissa kokeilla puuroja eli siis noin parin viikon päästä.

Meillä on myös nähty nyt ekat kääntymiset selältä mahalleen. Ekat kerrat käänty unissaan (ja sit heräs siihen...), mutta nyt jo pari kertaa ihan hereilläki viime sunnuntaista lähtien, ja kyllä oli niin leveetä hymyä koko tyttö varsinki kun äiti hurras vieressä :D. Aika satunnaista toi vielä on, joskus harvoin onnistuu, välillä myös mahalta selälleen... eli ei ole kai vielä ihan yöunet vaarassa :eek: :)

Pikkuisille potilaille pikaista paranemista!

Yö oli aika heräilyä taas... |O
Käytiin heittämässä kunnoon kauppareissu aamupv, jospa nyt vähäks aikaa riittäis ruokakaupassa käynti!!!
Nyt molemmat pitkästä aikaa päikkäreillä yhtäaikaa =) Esikoisen herättyä ja syötyä lähdetään käymään leikkimässä kylässä!

Nopea päivitys, kiikutin päivällä Otson suoraa KYS:iin kun olin käynyt yksityisellä lastenlääkärillä. Uloshengitys alkoi olla vaikeaa ja ottivat verikokeiden ja keuhkokuvien jälkeen sisään osastolle. Mies jäi sinne illaksi, mun pitää mennä pitämään koko illaksi niitä hiton opetuksia... Menen sitten yöksi sairaalaan. Huhhuh.

maikki: voi että!! toivottavasti pieni paranee pian..
On ikävää kun pikkuiset joutuvat sairaalaan jäämään :(

Me tultiin äsken kotiin kyläilemästä, syötiin vähän ja nyt esikoinen koittaa kattoo pikku kakkosta.. Tosin näkyy kaikki muu kiinnostavan enemmän! Nytkin leikkii tuollaisella Panadolin lääkemitalla!

No niin, nyt vauva heräilee ulkoa....

Maikki, pikaista paranemista pikkuiselle ja voimia vanhemmille! Myös muille pienille ja isoille potilaille pikaista paranemista! :hug:

Meidän pikkumiehellä oli tänään 5 kk nla: paino 7600g ja pituus 67,2cm. Hattu 42 cm. Tasaisesti kasvaa ja täti meinasi, että on monissa asioissa ikäisiään edellä. Vierasti tätiä ja opiskelijaa... hyvin saatiin kuitenkin jutut tehtyä, rokotuksesta tietty hermostui mutta melko pian jo naureskeli taas. Meillä on nyt parin viikon ajan harrastettu juttelua, kuten ättä tä tä äitä jne. tavujen höpöttämistä :heart: Ihanan kuuloista kun aamullakin ensimmäisenä sängystä kuuluu juttelu:) Sitä ennen jokeltelu oli ihan vaan ääntelyä. Onko muilla vauvat jo alkaneet jutella?

Soseiden syöminen takkuaa meillä aika pahasti. Huudon kanssa kyllä syö, mutta tuntuu ettei siinäkään ole järkeä. Neuvolasta tänään ohjattiin antamaan vain maitoa jos aloittaa huutamisen soseiden kanssa. Tällä viikolla on aloitettu puuro ja sen lisäksi saa yhden hedelmäsoseen ja yhden kasvissoseen päivän aikana. Illalla velliä jos ei rintamaito riitä.

Nyt täytyy lähteä ruokkimaan pojua taas :wave:

Maikki Voi ei. :( Tuo on kamalaa vanhemmille, kun pieni joutuu sairaalaan.
Toivottavasti pikkuinen paranee pian. Se on kuiteskin helpottavaa tietää, että on siellä hyvissä käsissä ja tekeevät kaiken tarvittavan. Voimia teille :hug:

Maikille ja perheelle jaksamisia! :hug: Ja kaikille potilaille paranemisia.

Pienet viihtyvät nyt kovasti sittereissään kun telkusta tulee jääkiekkoa. Isänsä lapsia siis... mä meen nyt värkkään iltapalaa valmiiksi.

HM ja laulava kaksikko!

Yhteistyössä