Onnea Leeville :flower:
Cattus: ja muut joiden perunasta tulee liisteriä: ettehän soseuta sitä sauvasekoittimella? Itse jostain luin aikoja sitten,että sillä ei saa tehdä pottumuusia, kun se menee just liisteriksi. Vatkain käy, tehosekoittimesta en tiedä. Eli kantsii vain survoa haarukalla, ja sitte vaikka siivilän läpi hienontaa, jos vielä tarvii.
Maikille ja muille, keiden pienet (tai itse jotka) sairastaa: jaksuja :hug:
Mie annoin nyt toista päivää porkkanaa vauvalle, ihan ok meni. Olisin odottanut jotain isoa reaktiota, mutta ihan tuosta vaan otti muutaman lusikan, sitten ei enempi kelvannu. Lemibodyn (äitin mielestä :saint: ) hihat on nyt sitten oranssit, voihan kääk..
Pientä kitinää on ollu nyt pari päivää. Suurin osa päivästä pitää kantaa muksua, ja välillä menee melkein hermo. En oo ees kahveeta ehtiny tänään keittää. Sen ajan kun syö, niin nukkuu osaksi, luulisin, mutta muuten pysyttelee hereillä. Vaikka väsyttäiskin. Ei auttanu edes ulkona käynti, sieltä vain vaunuista tillisteli ja söi leluaan.
Oon pari kertaa antanu Amelien pötkötellä alasti vaipanvaihdon jälkeen, ja sitä pitää sitten nauraa hekotella, siis Amelien. Hauskaa katsottavaa! Nyt on ollukin muutaman päivän tosi kuuma, 20 astetta varjossa ulkona, ja sisälläkin hiki virtaa. Ei oo helppo pukea, ei lasta eikä itteäkään. Molemmat oltiin tuskissamme kun lenkkiä heitettiin.
Vielä huominen ja sitte pitkä viikonloppu, jee jee!!! Iloa ja aurinkoa kaikille B)