Jatketaan nyt vielä kun Lumi kerran nukkuu ja sain jo muut hommat tehtyä.
Meillä tosiaan on kanssa vasta aloteltu soseiden maistelu. Ja sillä
bataatilla alotettiin. Nyt on kolme päivää "syönyt". Kai mä nyt muutaman päivän pysyn bataatissa ja sit jotain muuta. Keitin kans ekaks vaan puolikkaan bataatin ja siitäkin riitti paljon, kun otin vähän jääkaappiin (sitä syötiin kolme päivää) ja loput pakkaseen.
Eilen käytiin Ikeassa ja ostin vauvalle pari lusikkaa, leluille laatikon ja ruokailualustan. Sit mukaan tarttui jotain muutakin keittiösälää
Meillä on nukuttu edelleen huonosti. Yöllä heräilee 5 kertaa syömään. No, edelleen toivon et tässä kun kiinteitä aletaan syömään ja iltapuuro jossain vaiheessa mukaan, ni jospa nukkuisi paremmin. Päivisin tissillä ollaan parin tunnin välein, ei se sinäänsä haittaa, mut sekin toivon mukaan muuttuu noiden kiinteiden avulla sitten.
Tänään on 5kk neuvola ja rokotus. Viimeksi itku ei meinannut loppua ollenkaan piikin jälkeen ja loppupäivä meni kitisten. Saa nähdä kuinka nyt käy.
Ja
Kuunkulta! Kerro jo tulos =)
Täällä podetaan vauvakuumetta. Sniif. Alunperin suunnitelmissa oli kierukka ja 5 vuoden päästä seuraavan yritys, mutta en mä haluis niin pitkään odotella. Mun pitäis kyllä mennä opiskelemaan itelleni joku ammatti (se on vähän niinku jäänyt) ennen seuraavaa. Huoh, kun tahtoisin vaan taas olla raskaana ja pitää sylissä pientä nyyttiä.
Pääsiäinen ollaan kotona, kun mies on päivystysvuorossa töissä niin ei voi lähteä tietokoneelta kauas (jei!...tai sit ei) mut miehen vanhemmat tulee joku päivä tänne kyläilee. Yleensä niitä on kauheen vaikea saada tulemaan ja me mennään aina heille, niin tosi kiva kun tulevat! Asuvat semmosen 100 kilsan päässä et ei nyt mikään hirvee matka.
Aijuu, semmosta oon miettinyt, et pitäsköhän joku
turvaportti tai jotain hankkia tohon esikoisen oviaukkoon sitten ku vauva konttailee? Siellä on kaikkea pikkusälää aina lattioilla. Esikoinen on jo ekaluokkalainen, että periaatteessa hänen pitäs kyllä aina siivota jälkensä mut ei siihen voi luottaa...aina lattialta löytyy jotain. Eikä oikein oo kivaa et hän pitäis ovea aina kiinni. Mites muut , joilla
isompia lapsia, on hoitanut tämmösen ongelman?